White Tip van Orly schijnt een goede te zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:50 schreef Ooi86 het volgende:
Dussss....
Waar ik mee sloot: wat is een goed dekkende witte lak?
Werk voor een callcenter maar lekker van huis uitquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:55 schreef Ooi86 het volgende:
Nou, ik ben er nog wel eventjesMaar wat voor werk doe je?
Ja een gewoon borsteltjequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:53 schreef Ooi86 het volgende:
En dat is een gewoon borsteltje enzo (in verband met de 'tip')?
is dat de zelfde als white out?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
White Tip van Orly schijnt een goede te zijn
Oh, chiq hoor!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Werk voor een callcenter maar lekker van huis uit
ik heb ook alphine snow!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb witte van mavala, die is super. Ik hoor ook goede verhalen over love at first sight van H&M. Ik heb zelf ook alpine snow van OPI, dekt ook in 2 lagen.
ik heb ren al gevraagd of ze hem terug verandertquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ook alphine snow!
shit had vorige topic nog niet gekopieerd voor in fobo voordat hij veranderde![]()
en mijn nagels zijn verkleurd door lakje
Oei, sterkte ermee. Ik heb het in m´n oor gehad (ja, dat is heeeeel raar...)quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:02 schreef Debsterr het volgende:
Love at first Sight is een goede ja. En ik heb geloof ik krentenbaard.
matigquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:02 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:01 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Oh, chiq hoor!
Ik ga lekker bij bubz het een en ander bestellen als mijn cosmicjes binnen zijn![]()
OH snap, even doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ren al gevraagd of ze hem terug verandert
liefde!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ren al gevraagd of ze hem terug verandert
och meis wat verrotquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:02 schreef Debsterr het volgende:
oe das nie fijn!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:02 schreef Debsterr het volgende:
even buffen en ze zijn weer roze. Maar irritant is het idd wel. Welke lak was het?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
liefde!![]()
toch nog steeds![]()
ik doe altijd 1 laagje basecoat, en soms zelfs 2. Ik had gister haast en deed voor 1 keer zonder basecoat en het is echt draaaaaama! het is ook niet een klein beetje verkleurd, mijn nagels zijn echt blauw!
Neh, al vaker iets op m'n kin gehad (toen niet benoemd als krentenbaard) maar nu ook blaasjes op m'n neusvleugel. Gelukkig heb ik antibiotica zalf. Nu slapen!quote:
Welke lak?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
liefde!![]()
toch nog steeds![]()
ik doe altijd 1 laagje basecoat, en soms zelfs 2. Ik had gister haast en deed voor 1 keer zonder basecoat en het is echt draaaaaama! het is ook niet een klein beetje verkleurd, mijn nagels zijn echt blauw!
Ik weet niet precies wat het is, maar op google ziet het er pijnlijk uit. Hoop dat het snel weggaat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neh, al vaker iets op m'n kin gehad (toen niet benoemd als krentenbaard) maar nu ook blaasjes op m'n neusvleugel. Gelukkig heb ik antibiotica zalf. Nu slapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |