Oh ja, ze zijn meteen klaar met pestenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ik zie het al voor me zo zittend tussen de bosjes.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:06 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
REGENBOOG GLITTERJammer dat ik geen gele/gouden glitterlak heb
Je hebt er toch wel 1 van Color Club? Ben even de naam kwijt, maar uit diezelfde collectie waar ook magic attraction en tru passion in zaten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:06 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
\quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:06 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Vet! Jammer van de duim en het pinkie tho!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:06 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Nee en jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:19 schreef RenRen- het volgende:
Zit hier een dame die een carrière in webdesign heeft? Backend het liefst? HTMLkennis die wat meer dan oppervlakkig is enzo.
NO WAY! Never dat ik buiten de randstad beland...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In fryskenland, volgens mij...
Ja, bij de kappersgroothandel bij mij om de hoek. Maar daar heb je niks aan denk ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:43 schreef tliciouz het volgende:
Weet iemand waar je een hele brede krultang halen kan?
2 strijkijzers aan elkaar vastmaken met een scharnierquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:43 schreef tliciouz het volgende:
Wel als jij lekker sportief wilt doen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, bij de kappersgroothandel bij mij om de hoek. Maar daar heb je niks aan denk ik
Daar heb ik ook gewoondquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:44 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
NO WAY! Never dat ik buiten de randstad beland...
Ik woon in het pittoreske IJmuiden
http://www.haarshop.nl/ ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:43 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:50 schreef Graseter het volgende:
2 strijkijzers aan elkaar is nog steeds beter
Terug brengen danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:51 schreef Loqi het volgende:
bah, de helft van mn bestelde kleding zit me niet mooi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |