Oh ja, ze zijn meteen klaar met pestenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ik zie het al voor me zo zittend tussen de bosjes.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:06 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
REGENBOOG GLITTERJammer dat ik geen gele/gouden glitterlak heb
Je hebt er toch wel 1 van Color Club? Ben even de naam kwijt, maar uit diezelfde collectie waar ook magic attraction en tru passion in zaten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:06 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
\quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:06 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Vet! Jammer van de duim en het pinkie tho!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:06 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Nee en jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:19 schreef RenRen- het volgende:
Zit hier een dame die een carrière in webdesign heeft? Backend het liefst? HTMLkennis die wat meer dan oppervlakkig is enzo.
NO WAY! Never dat ik buiten de randstad beland...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In fryskenland, volgens mij...
Ja, bij de kappersgroothandel bij mij om de hoek. Maar daar heb je niks aan denk ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:43 schreef tliciouz het volgende:
Weet iemand waar je een hele brede krultang halen kan?
2 strijkijzers aan elkaar vastmaken met een scharnierquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:43 schreef tliciouz het volgende:
Wel als jij lekker sportief wilt doen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, bij de kappersgroothandel bij mij om de hoek. Maar daar heb je niks aan denk ik
Daar heb ik ook gewoondquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:44 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
NO WAY! Never dat ik buiten de randstad beland...
Ik woon in het pittoreske IJmuiden
http://www.haarshop.nl/ ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:43 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:50 schreef Graseter het volgende:
2 strijkijzers aan elkaar is nog steeds beter
Terug brengen danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:51 schreef Loqi het volgende:
bah, de helft van mn bestelde kleding zit me niet mooi![]()
Oh zonde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:51 schreef Loqi het volgende:
daarom bestel oik bijna nooit onlinequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:51 schreef Loqi het volgende:
Vrouwenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
HAHAHHAHA mannen in de ict!
collega wacht al 3 uur tot een update gedownload is, ik pak een andere server en hij is in 2 minuten klaar
Sportief? Ik heb het over 150 meter van mijn voordeur ongeveerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel als jij lekker sportief wilt doen!
Nee grapje.
Ohw sorry, dan ben ik in de war met iemand anders!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:44 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
NO WAY! Never dat ik buiten de randstad beland...
Ik woon in het pittoreske IJmuiden
Helemaal niets??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
FIJN! ik mag dus nu helemaal niets meer met suiker erin, dat wordt nog lastig
Ik had zelf al door dat als ik meer suiker binnen krijg dat ik snel buikpijn heb, dus ik nam het al bijna niet, alleen waar het echt in zit, maar niet in de thee en probeerde al meer producten zonder suiker, ,aar sommige dingen smaken gewoon geen meter dan! maar suiker slaat op je spieren, spieren zijn bij mij een van de problemen etcetc, gewoon weer iets wat het ziekenhuis probeert zodat het lijkt dat ze met mij bezig zijn en dat ze weten wat ze doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Helemaal niets??
En wat bereik je daarmee?
Dat is balen. Vallen de kleren zelf heel erg tegen? Is het niet een kwestie van maatje kleiner of groter?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:51 schreef Loqi het volgende:
Dat lijkt mij heel erg moeilijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
FIJN! ik mag dus nu helemaal niets meer met suiker erin, dat wordt nog lastig
In IJmuiden? Waar!?quote:
Dat zou voor mij op een luie dag heel sportief zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sportief? Ik heb het over 150 meter van mijn voordeur ongeveer
Moet ik es voor je kijken wat het kost? Welke diameter zoek je?
Maar helemaal niet meer? Ik kan me voorstellen dat sterk minderen helpt, maar het helemaal bannen is toch ook niet gezond?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had zelf al door dat als ik meer suiker binnen krijg dat ik snel buikpijn heb, dus ik nam het al bijna niet, alleen waar het echt in zit, maar niet in de thee en probeerde al meer producten zonder suiker, ,aar sommige dingen smaken gewoon geen meter dan! maar suiker slaat op je spieren, spieren zijn bij mij een van de problemen etcetc, gewoon weer iets wat het ziekenhuis probeert zodat het lijkt dat ze met mij bezig zijn en dat ze weten wat ze doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |