quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De Ekster in mij wou het goud hebben
Naja, het is meer een combinatie denk ik. Ik las net dat ze weer last van haar benen heeft, en pijn is vermoeiend. Dan kan het kleinste dingetje toch die irritatie veroorzaken....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:43 schreef Mirjam het volgende:
is het die periode ofzo?
jij ziet echt spoken hoor
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik zal wel sensitive zijn vandaag, ik doe gewoon heel erg mijn best voor mijn winkel
![]()
Maar wie zegt dat de rest ook niet goedkoop inkoopt? Alleen dan veel meer winst pakt per lakje.
Oh, dat weet ik wel zeker!! Er zijn legio webshops die dat doen. Zoals laatst met die partij van marktplaats. Als ik zag wat de betreffende webshop er voor vroeg, vond ik dat toch aardig aan de prijs, aangezien ik weet wat ze ervoor betaald heeft.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik zal wel sensitive zijn vandaag, ik doe gewoon heel erg mijn best voor mijn winkel
![]()
Maar wie zegt dat de rest ook niet goedkoop inkoopt? Alleen dan veel meer winst pakt per lakje.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Stagiairs zijn er toch om te leren en niet om kutklusjes te doen?daar hebben wij namelijk een uitzendkracht (lees: SQ) voor
Welja, en ondertussen ben je heerlijk slecht voor onze rekeningen, bedankt bubsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Piccolini's![]()
Tijd zal het leren ik wil best "legaal" met ze werken geen probleem iig
Is wel zo, ik zou opstappen als ik alleen koffie moet halen of x'jes zetten in plaats van echt iets te lerenquote:
behalve dat de reclame irritant is?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is wel zo, ik zou opstappen als ik alleen koffie moet halen of x'jes zetten in plaats van echt iets te lerenMoeten ze maar assistentes voor aannemen of zo. Weet niet precies hoe dat zou moeten.
Wat is de ophef over carglass?
Ja. Lees op twitter over slappe lach, interviews met carglassquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
behalve dat de reclame irritant is?
Ik vraag alleen wat omdat ik ook ineens op internet las over NYX die moeilijk doet over verkooppunten en OPI die moeilijk deed dus ik wilde het gewoon ff vragenquote:
lezen over de slappe lach?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja. Lees op twitter over slappe lach, interviews met carglass
Ik heb net drie maanden een stagiair gehad en ik heb mijn uiterste best gedaan om hem een zo gevarieerd mogelijk takenpakket te geven en geen misbruik van hem te maken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Stagiairs zijn er toch om te leren en niet om kutklusjes te doen?daar hebben wij namelijk een uitzendkracht (lees: SQ) voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |