Morgen komen er weer Nubar's binnenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan Treasure en Prize. Maar Prize is op de afbeelding niet zo holo. Ff wat swatches opzoeken.
Oh kut...ik zie net dat ze niet op voorraad zijn
Dan wordt het toch van de OMG collectie
Owja ik wil ook nog een mooie koffer om mijn rotzooi in te stoppenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Inderdaaaddddaaaaad...
genoeg nagelshit. hele koffers. En duuuur
gekke poeders...
[handen over oren doet] NANANANANANA I CAN'T HEAR YOUUU[/handen over oren doet]quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Morgen komen er weer Nubar's binnen
Nog nooit van gehoord, die Del Solquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:07 schreef mirannie het volgende:
weer een swappakketje binnen gekregen!!!
En nu heb ik eindelijk Del Sol lakjes!! Erg benieuwd hoe die eruit gaan zien
En Sinful flakies, en Nina purple xing, en en en... Nu kan ik nooit meer kiezen wat op doe... zucht.
Ben je nou niet bang dat jij problemen krijgt met de merken of de distrubiteurs/shops die wel via officiële kanalen inkopen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Morgen komen er weer Nubar's binnen
Bang waarvoor? Ik heb ze allemaal aangeschreven hoor wees maar niet bang, mocht het niet meer mogen dan gaat het merk er af.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:10 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ben je nou niet vang dat jij problemen krijgt met de merken of de distrubiteurs/shops die wel via officiële kanalen inkopen?
Ik dacht misschien legale issues omdat je het goedkoper inkoopt via internet dan bij hun en dus goedkoper bent als concurrenten zegmaar.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bang waarvoor? Ik heb ze allemaal aangeschreven hoor wees maar niet bang, mocht het niet meer mogen dan gaat het merk er af.
ik wilde net zeggen, je moet l8r g8r pakken want die is het holoostquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
Bestelling is geplaatst:
OMG GR8
OMG TTYL
en Konad plate M70
Ik heb elk merk aangeschreven om officieel te worden krijg je geen reactie opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:15 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik dacht misschien legale issues omdat je het goedkoper inkoopt via internet dan bij hun zegmaar.
Ah stom hoor! Achja zolang alles goed gaat ;Dquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb elk merk aangeschreven om officieel te worden krijg je geen reactie op.
Beetje vaag dat je daar ineens zo over begint maar goed zal aan mij liggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:18 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ah stom hoor! Achja zolang alles goed gaat ;D
Die heb ik ook ergens in een TD pakketje zittenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen, je moet l8r g8r pakken want die is het holoost
De Ekster in mij wou het goud hebbenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen, je moet l8r g8r pakken want die is het holoost
Nou met OPI had je wel gedonder toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Beetje vaag dat je daar ineens zo over begint maar goed zal aan mij liggen
OPI dondert met iedereen, en toen ben ik toch gestopt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou met OPI had je wel gedonder toch?
Gezonde nieuwsgierigheid van de nagelmeiden die allemaal zien wat er op het internet gebeurt denk ikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Beetje vaag dat je daar ineens zo over begint maar goed zal aan mij liggen
dattem, niks meer, niks minderquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gezonde nieuwsgierigheid van de nagelmeiden die allemaal zien wat er op het internet gebeurt denk ik
Oeh salequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Orly heeft een hoofd distributeur hier en die loopt heel erg achter met de collecties.
Mocht het zo zijn dan stop ik er gewoon mee dan gaat de boel in de sale
En Transdesign is hetzelfde die verkoopt ook onder retail
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
De Ekster in mij wou het goud hebben
Naja, het is meer een combinatie denk ik. Ik las net dat ze weer last van haar benen heeft, en pijn is vermoeiend. Dan kan het kleinste dingetje toch die irritatie veroorzaken....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:43 schreef Mirjam het volgende:
is het die periode ofzo?
jij ziet echt spoken hoor
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik zal wel sensitive zijn vandaag, ik doe gewoon heel erg mijn best voor mijn winkel
![]()
Maar wie zegt dat de rest ook niet goedkoop inkoopt? Alleen dan veel meer winst pakt per lakje.
Oh, dat weet ik wel zeker!! Er zijn legio webshops die dat doen. Zoals laatst met die partij van marktplaats. Als ik zag wat de betreffende webshop er voor vroeg, vond ik dat toch aardig aan de prijs, aangezien ik weet wat ze ervoor betaald heeft.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik zal wel sensitive zijn vandaag, ik doe gewoon heel erg mijn best voor mijn winkel
![]()
Maar wie zegt dat de rest ook niet goedkoop inkoopt? Alleen dan veel meer winst pakt per lakje.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Stagiairs zijn er toch om te leren en niet om kutklusjes te doen?daar hebben wij namelijk een uitzendkracht (lees: SQ) voor
Welja, en ondertussen ben je heerlijk slecht voor onze rekeningen, bedankt bubsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Piccolini's![]()
Tijd zal het leren ik wil best "legaal" met ze werken geen probleem iig
Is wel zo, ik zou opstappen als ik alleen koffie moet halen of x'jes zetten in plaats van echt iets te lerenquote:
behalve dat de reclame irritant is?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is wel zo, ik zou opstappen als ik alleen koffie moet halen of x'jes zetten in plaats van echt iets te lerenMoeten ze maar assistentes voor aannemen of zo. Weet niet precies hoe dat zou moeten.
Wat is de ophef over carglass?
Ja. Lees op twitter over slappe lach, interviews met carglassquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
behalve dat de reclame irritant is?
Ik vraag alleen wat omdat ik ook ineens op internet las over NYX die moeilijk doet over verkooppunten en OPI die moeilijk deed dus ik wilde het gewoon ff vragenquote:
lezen over de slappe lach?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja. Lees op twitter over slappe lach, interviews met carglass
Ik heb net drie maanden een stagiair gehad en ik heb mijn uiterste best gedaan om hem een zo gevarieerd mogelijk takenpakket te geven en geen misbruik van hem te maken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Stagiairs zijn er toch om te leren en niet om kutklusjes te doen?daar hebben wij namelijk een uitzendkracht (lees: SQ) voor
Ik zat alleen een beetje mezelf te bespotten puckziequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb net drie maanden een stagiair gehad en ik heb mijn uiterste best gedaan om hem een zo gevarieerd mogelijk takenpakket te geven en geen misbruik van hem te maken.
Maar zoals je ziet is dit ook 1 van de taken die bij de functie horen, dus ook die zou hij moeten doen ja.
Ik doe het nu toch ook??
Ja sorry. Maar ik heb al genoeg strijd op mijn werk moeten voeren met collega's die hem heel de tijd hun kutklusjes wilden laten doen. Dat wou ik nu juist nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zat alleen een beetje mezelf te bespotten puckzie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |