hurray for linniequote:Op maandag 9 augustus 2010 23:36 schreef mirannie het volgende:
Dankzij Linnie kunnen mensen eindelijk een bericht achterlaten op mijn bloggie
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sharana liev! Ik ga ook mijn foon wegleggen nu. Truste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga slapen schatten, welterustendisclaimer
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:36 schreef mirannie het volgende:
Dankzij Linnie kunnen mensen eindelijk een bericht achterlaten op mijn bloggie

IETS kleiner mag ook!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
ooo mijn god! ik wil daarheeeenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'n telefoon kan ze niet aan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
moet je maar geen 56k modem hebben
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heaven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAT DOE JE ME AANquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WAAR IS DAT?!?!?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waar woont ooi?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Veldhoven. Beetje ver rijden wel, voor jou
In fryskenland, volgens mij...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waar woont ooi?
ik wil ook naar veldhoven!!
Het is een frigging China Glaze groothandel, wat verwacht je danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Is natuurlijk niet slim,,, zulke foto's posten hier
Genoeg China GlazeVoor de rest vrijwel geen ander merk nagellak
voor een groothandel hadden ze, vond ik, weinig in de showroom staan. Ook andere producten vielen mij wat tegen. En die trut achter de kassa...
![]()
maar ZOMG. Die nagellak![]()
![]()
Ik heb niet altijd tijd om alles te volgen, maar waarom heb je dan veel pijn? Iets chronisch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welnee, ik moet juist lachen steeds om jullie![]()
mijn vriend vind het ook steeds minder erg dat ik hier mee aan het ouwehoeren ben, hij ziet mij vaak om die debiele dingen lachen en hij weet hoeveel pijn ik savonds heb dus hij vind het prima dat ik dan even uitrust op de bank met laptopje
nee die valt tegenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:52 schreef Mirjam het volgende:
die witte van de action schijnt ook goed te deken
Neee, het is een groothandel met bjoetie producten. China Glaze hebben ze inderdaadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is een frigging China Glaze groothandel, wat verwacht je dan
En voor de rest hebben ze naar mijn idee echt ALLES op nagelgebied, maar ik kan mij vergissen
plates? Bedoel je konad?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neee, het is een groothandel met bjoetie producten. China Glaze hebben ze inderdaadmaar de rest...
het gehele assortiment valt tegen in de showroom. Ze hebben wel veel, heel duur vooral. Maar bijvoorbeeld gewoon 0 plates
om maar iets te noemen... In de showroom.
bijvoorbeeld ja!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
plates? Bedoel je konad?
Ik ben er overigens pas 7 keer geweest dus je hoeft het me niet uit te leggen (![]()
), maar ze zijn idd een groothandel in beautyproducts, maar vooral zijn ze importeur. Ze importeren ChG en voeren derhalve ook geen andere lakmerken.
wat een ballentent zeg!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
Ze importeren ook geen Konad trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |