Dingetjequote:
Na 00:00 uur krijgt het jouw naam, het topic mag toch wel 1 hele dag Nectars naam dragen.:')quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:25 schreef Japsnars het volgende:
Japsnars en het postdagrecord van 2XXX: deel 13
Natuurlijk, natuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Na 00:00 uur krijgt het jouw naam, het topic mag toch wel 1 hele dag Nectars naam dragen.:')
Zijn er weer meerdere?quote:
Ja iets meer dan daarnet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:28 schreef Nectar het volgende:
Hoeveel heeft japsnars nu in totaal dan?!?!!?!?!
Vreselijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben te lang niet aanwezig geweest :"(
Ik moet elke dag 2500 posts maken wil ik het opschroeven![]()
Ehm, 2337?quote:
Wat loop je nou te baggerenquote:
Nee, het topic dat tot 00:00 duurt.quote:
Meh, ik bagger niet zoveel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef Nectar het volgende:
[..]![]()
![]()
reactie van de persoon die zojuist 2337 posts heeft geplaatst
![]()
![]()
Ach so.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:32 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nee, het topic dat tot 00:00 duurt.
Alleen jij kan dat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:37 schreef tong80 het volgende:
Ik wil hem over tien jaar nog wel zien.
Post ie dan ook regelmatig ?
Wat dacht je van Yvonne?quote:
Wie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:37 schreef tong80 het volgende:
Ik wil hem over tien jaar nog wel zien.
Post ie dan ook regelmatig ?
Ik vind het een uitdaging voor een 2e record pogingquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:35 schreef Chowi het volgende:
Hoe voelt dat nou, Nectar? Om zoveel moeite gedaan te hebben voor een record en hem na één dag alweer kwijt te zijn?
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
OOhhwww ik kijk net in mijn postgeschiedenis
Anno 2008 en ik kom daar een smakelijk schandalen topic tegen
en daar komt iemand in voor die hier zojuist gepost heeft
Sneller posten dus, voor de 2727!quote:
Dat welquote:
Volgens mij gaat dat niet meer lukken dit laatste uurtjequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:54 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Sneller posten dus, voor de 2727!
SNELLER!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat niet meer lukken dit laatste uurtje
Precent.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:50 schreef koemleit het volgende:
zit er al iemand klaar die vanaf 00:00 uur voor het record gaat?
JA VERDULLEMEquote:
Ik zal zo mijn kloon even uit het stof halen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:56 schreef Japsnars het volgende:
339 posts, dan moet ik nonstop iemand tegenover mij hebben in touwtrek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zal zo mijn kloon even uit het stof halen.
Mag wel.quote:
dankequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zal zo mijn kloon even uit het stof halen.
WIST IK ALquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:01 schreef Nectar het volgende:
GIBSON LES PAUL!
SPREEWK JE UIT ALS
GIBO LPAU
WEETEEN JULLIE DT OOK WEER HE OF NIE
Luiertjequote:Op maandag 9 augustus 2010 23:02 schreef midgetfocker het volgende:
nectar ga je echt 24/7 fokken?
wat zijn je voorbereidingen, heb je eten klaar, tray golden power?
Nice Nicequote:
Links - Koelkastquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:02 schreef midgetfocker het volgende:
nectar ga je echt 24/7 fokken?
wat zijn je voorbereidingen, heb je eten klaar, tray golden power?
Paint het evenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:03 schreef Nectar het volgende:
[..]
Links - Koelkast
Achter me - pot om in te kakken en pissen
Rechts - stressballetje
en ik zit op een heerlijk deluxe stoel
Nee, ik wil 500 posts, dat zou dan de 4e keer zijn in mijn FOK! geschiedenis. Dat staat zo leuk in dat lijstje van Arcee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Je mag niet op een oneven aantal uitkomen?
dual screensquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:03 schreef Nectar het volgende:
[..]
Links - Koelkast
Rechts - stressballetje
Ha, okey. Nobel streven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik wil 500 posts, dat zou dan de 4e keer zijn in mijn FOK! geschiedenis. Dat staat zo leuk in dat lijstje van Arcee.
Moet je wel 5 keer doen in totaalquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik wil 500 posts, dat zou dan de 4e keer zijn in mijn FOK! geschiedenis. Dat staat zo leuk in dat lijstje van Arcee.
Komt ergens in de buurtquote:
Er zijn nog genoeg dagen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Moet je wel 5 keer doen in totaal
Dat schiet wel lekker op jaquote:
Tot 2012quote:
Paadadadadadoem tsssshhhhquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:01 schreef Nectar het volgende:
GIBSON LES PAUL!
SPREEWK JE UIT ALS
GIBO LPAU
WEETEEN JULLIE DT OOK WEER HE OF NIE
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Paadadadadadoem tsssshhhh
Gipzon lu pal
Netschjens Nektarrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:03 schreef Nectar het volgende:
[..]
Links - Koelkast
Rechts - stressballetje
Kan ook lowspeed postenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:10 schreef koemleit het volgende:
24 uur FOKken is echt ziek... temeer ook omdat je ook nog een heul de tijd op fullspeed moet posten.... gaat um niet worden I guess.
Oh lang genoegquote:
Ik zou het ook niet meer proberen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:10 schreef koemleit het volgende:
24 uur FOKken is echt ziek... temeer ook omdat je ook nog een heul de tijd op fullspeed moet posten.... gaat um niet worden I guess.
Typ eens normaal.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:11 schreef Nectar het volgende:
hmm ik twijfel of ik morgen voor moet goan, of een andere teg.
wejom zek ik dit hier?
Typ eens normaal.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:11 schreef Nectar het volgende:
hmm ik twijfel of ik morgen voor moet goan, of een andere teg.
wejom zek ik dit hier?
Weet je wat sick is? Op precies die dag, 21 december 2012 loopt mijn paspoort ft. identiteitskaart af.quote:
Luister, als je 24 uur lang post hoef je niet op volle speed hoor, kijk maar:quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:10 schreef koemleit het volgende:
Ik ook niet.quote:
sicke shit manquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Weet je wat sick is? Op precies die dag, 21 december 2012 loopt mijn paspoort ft. identiteitskaart af.
Grapjas, dat is wat jij wilt, maar ik ga het mooi doenquote:
Ik zou niet verlengen hoor, tot de dag erna!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Weet je wat sick is? Op precies die dag, 21 december 2012 loopt mijn paspoort ft. identiteitskaart af.
Wtf.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou bedankt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
Grapjas, dat is wat jij wilt, maar ik ga het mooi doen.
Maar ik ga japsnars de oppurtinie geven om langer te genieten van zijn rec in tegenstelling wat hij tegen mij deed
Wie ben jij nou weer.quote:
Hahaquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Oh dit is je kloon.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:15 schreef X-as het volgende:
[..]
Hahaha, zal ik ook even in PUB SC komen?
trouwens wat eronder je naam staat klopt geen reet van.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:15 schreef X-as het volgende:
[..]
Hahaha, zal ik ook even in PUB SC komen?
Het laat zien hoe slecht ik in wiskunde ben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:16 schreef Nectar het volgende:
[..]
trouwens wat eronder je naam staat klopt geen reet van.
het antwoor dkan niet.
Antwoord kan wel mongool. Heb ik net gegevenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:16 schreef Nectar het volgende:
[..]
trouwens wat eronder je naam staat klopt geen reet van.
het antwoor dkan niet.
quote:
gibsonslespaul spreek je in modern tijd als zo uit: GibbaLaPulquote:
Kan iemand DeLanu voor mij opzoeken?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:16 schreef Nectar het volgende:
[..]
Delanu is 1 of andere slecht gekletse persoon
Houd nu maar opquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:17 schreef Nectar het volgende:
[..]
gibsonslespaul spreek je in modern tijd als zo uit: GibbaLaPul
Wisten julie niet he of wel soms, nee dat wisten jullie nie.t
Niet in hele getal mongool, dat is afgerond.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Antwoord kan wel mongool. Heb ik net gegeven
Mijn god, dat hoeft ook niet. Wat voor wiskunde heb jij gedaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:17 schreef Nectar het volgende:
[..]
Niet in hele getal mongool, dat is afgerond.
Waz mar un garpjequote:Op maandag 9 augustus 2010 23:17 schreef Nectar het volgende:
[..]
gibsonslespaul spreek je in modern tijd als zo uit: GibbaLaPul
Wisten julie niet he of wel soms, nee dat wisten jullie nie.t
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gozer, ik had het over hele getallen mongola.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn god, dat hoeft ook niet. Wat voor wiskunde heb jij gedaan
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:18 schreef Nectar het volgende:
dit lijkt wel een klonenhok te worden.Jij begon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar laten we kappen want het gaat hier over records![]()
Ik ben geen kloon voor de 91237123712937123712317xquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:18 schreef X-as het volgende:
[..]
Jij begon.
Maar laten we kappen want het gaat hier over records
Hou op dan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:20 schreef Nectar het volgende:
Lol, waarom zit ik nu al zo fanatiek te posten het is nog maar 23:19
Ja en, waar haal je die hele getallen vandaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
Gozer, ik had het over hele getallen mongola.
Dat is best snelquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mijn kloon is na 2 postst al gekankerd
Dan is DaLuna een kloon van SWJquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:21 schreef Nectar het volgende:
[..]
DeLuna volgens mij heb jij echt iets tegen mij he, ik snap het niet?!?!?! WAAROM!?
Drama.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:21 schreef Nectar het volgende:
[..]
DeLuna volgens mij heb jij echt iets tegen mij he, ik snap het niet?!?!?! WAAROM!?
Jij maakt er helemaal een feest van met je DaLuna.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan is DaLuna een kloon van SWJ
Die haar jou namelijk ook
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:22 schreef X-as het volgende:
[..]
Jij maakt er helemaal een feest van met je DaLuna.
Niet meer ik heb een convensatie met hem gehad over de PM.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan is DaLuna een kloon van SWJ
Die haar jou namelijk ook
Wie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:22 schreef Nectar het volgende:
[..]
Unblok me eens met je echte account, Deluna.
Heb ik er al 500?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:23 schreef Arcee het volgende:
Scheldt de oude recordhouder de nieuw uit voor mongool?:')
Ja, in 1 post omdat hij toen echt heel erg dom ging doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:23 schreef Arcee het volgende:
Mooi zoquote:
Doe eens niet.quote:
Nee hij schold mij uit voor mongool, kijk maar:quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:23 schreef Arcee het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Antwoord kan wel mongool. Heb ik net gegeven
quote:
Bedankt.quote:
Welk getal kan ik het beste op afgaan, nemende dat ik zo'n 100-150 posts kan maken in de resterende tijd?quote:
ik had in 6 minuten 30 posts.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:26 schreef midgetfocker het volgende:
wat zou het theoretische max zijn van posts?
3 posts per minuut
3x60x24=4320 posts
Nee, 8640quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:26 schreef midgetfocker het volgende:
3 posts per minuut
3x60x24=4320 posts
360 per uur denk ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:26 schreef midgetfocker het volgende:
3 posts per minuut
3x60x24=4320 posts
Gibsonlespauls ik weet niet of ik morgen voor dat record gaquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar maar maar dat gaat dan toch best goed Nec ?
Jammer, hè.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:27 schreef Nectar het volgende:
Jammer dat 23:00 en wat er na komt niet alvast voor de dag erna telt
Het kriebelt toch, hè?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:28 schreef Nectar het volgende:
[..]
Gibsonlespauls ik weet niet of ik morgen voor dat record ga
Ik heb het niet echt goed g-rgld want sinds 18;00 niet gesproken met mensen uit ut team
2522 zit ik nu, op naar de 2626 danquote:
Dan slaap ik uit en komen wij elkaar wel tegenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:28 schreef Nectar het volgende:
[..]
Gibsonlespauls ik weet niet of ik morgen voor dat record ga
Ik heb het niet echt goed g-rgld want sinds 18;00 niet gesproken met mensen uit ut team
Veel plezier jullie twee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan slaap ik uit en komen wij elkaar wel tegen
touwtrekken etc. En eventueel media-gerelateerde topics openen![]()
ONZIN/GC/ MEN moeten wat leuke onderwerpen ingemept worden
die het spreken waard zijn enseauw
ik PM je wel wanneer ik weer ervoor gaquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan slaap ik uit en komen wij elkaar wel tegen
touwtrekken etc. En eventueel media-gerelateerde topics openen![]()
ONZIN/GC/ MEN moeten wat leuke onderwerpen ingemept worden
die het spreken waard zijn enseauw
2626, die andere red ik nu niet meer ben ik bangquote:
Whut? Ik volg het niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:31 schreef Japsnars het volgende:
Maar ingemept worden lijkt me niet verstandig, dan wordt je halverwege verbannen.
Is goed, ik ben sowieso voor 11:30 aanwezigquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:31 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik PM je wel wanneer ik weer ervoor ga
2532 heb je nu met een half uur te gaan, dus 2626 denk ik idd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:26 schreef Japsnars het volgende:
Welk getal kan ik het beste op afgaan, nemende dat ik zo'n 100-150 posts kan maken in de resterende tijd?
Als ik ga doen, dan ga ik ff het goed regelen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Is goed, ik ben sowieso voor 11:30 aanwezig
2626 it will and must be.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
2532 heb je nu met een half uur te gaan, dus 2626 denk ik idd.
Of 2600.
Concentratie!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:32 schreef Japsnars het volgende:
Godver, druk perongeluk op de standby knop.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:32 schreef Japsnars het volgende:
Godver, druk perongeluk op de standby knop.
quote:
Japsnarsen die 2626 posts maken?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:33 schreef Trollface. het volgende:
Ik maak wel weer een topic in KLB aan als het zover is.
Ik hier wel, maar da's voor 00:00 uur al wel, denk ik, dus deel daarna pas met nieuwe record.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:33 schreef Trollface. het volgende:
Ja moet lukken.quote:
Op één dag.quote:
Zo snel zal het toch niet gaan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik hier wel, maar da's voor 00:00 uur al wel, denk ik, dus deel daarna pas met nieuwe record.
Feli topic in ONZ mag jij dan makenquote:
Is goed ik zal mijn bijdrage leverenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:33 schreef Trollface. het volgende:
Zijn er stats van wanneer het het drukst is in de week?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik hier wel, maar da's voor 00:00 uur al wel, denk ik, dus deel daarna pas met nieuwe record.
Nee, die eer geef ik aan iemand anders.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Feli topic in ONZ mag jij dan maken
Mwah, 191 posts al weer... beetje langzaam posten, mensen.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:35 schreef X-as het volgende:
[..]
Nee, die eer geef ik aan iemand anders.
Lekker touwtrekken dan maarquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mwah, 191 posts al weer... beetje langzaam posten, mensen.
In dit topic dan.
2626 anders geen topic voor jou.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lekker touwtrekken dan maarOp welk postcount moet ik stoppen?
Ja dat weet ik. Maar hoeveel posts zijn dat. (Vroeg ik aan Arceequote:
Yepquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:40 schreef Nectar het volgende:
Mensen ik ben het Nectar de voormalige recordhouder, kennen jullie me nog?
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:40 schreef Nectar het volgende:
Mensen ik ben het Nectar de voormalige recordhouder, kennen jullie me nog?
Doei.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef Nectar het volgende:
Waarom kreeg ik geen felicitaties van random fokkers!
Waarom kreeg ik geen feli-topic.
Ah ik natuurlijk krijg niks zoals altjid, wat is het leven toch soms onrechtvaaridig, ik ga weg hier van en kom nooit meer terug![]()
![]()
En ik huil nu voor me pc, ik ben zieligquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef Nectar het volgende:
Ah ik natuurlijk krijg niks zoals altjid, wat is het leven toch soms onrechtvaaridig, ik ga weg hier van en kom nooit meer terug![]()
![]()
ah wat jammerquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef Nectar het volgende:
[..]
En ik huil nu voor me pc, ik ben zielig
Luna is geen random fokkerquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef Nectar het volgende:
![]()
HUP HUP HUPquote:
Snellerquote:
Niet zo bitchen en gewoon dat topic sowieso aanmakenquote:
Volgens eigen berekeningenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:46 schreef Trollface. het volgende:
Arcee, wat moet het eindtotaal van Jap zijn postcount zijn?
Veel plezier jijquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:47 schreef Nectar het volgende:
ACH WTEN JULLIE WAT IK GA DAT RECORD GEWOON VERBREKEN IK KEEK ZOJUIST NAAR DE MAAN, DIE HEEFT ME HOOP GEGEVEN!!!!!!! DAAR!!!!!!!!!
Ik ben de maan. En ik ben niet ingelogd dus nee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:47 schreef Nectar het volgende:
ACH WTEN JULLIE WAT IK GA DAT RECORD GEWOON VERBREKEN IK KEEK ZOJUIST NAAR DE MAAN, DIE HEEFT ME HOOP GEGEVEN!!!!!!! DAAR!!!!!!!!!
Zonder context zou je hier niks van snappen, X-as die zegt de maan te zijn, enzo.:')quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:47 schreef X-as het volgende:
Ik ben de maan. En ik ben niet ingelogd dus nee.
GAAT GOEDquote:
Laat maar zitten jongens, dat was wat verdwaalde diarree.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik voel een 'Feliciteer Nectar' topicje komen
En dan foto's van jou enzoquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:49 schreef X-as het volgende:
Ik kom straks met deze kloon ook nog in de dagcijfers
Context is niet nodig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zonder context zou je hier niks van snappen, X-as die zegt de maan te zijn, enzo.:')
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:50 schreef Arcee het volgende:
Volgende topic staat al klaar, hopelijk is het dan 00:00 uur geweest.
Klopt ie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens eigen berekeningen
37 114 + 2 626 = 39 740
Lees meer over de calculator.
Inderdaadquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:51 schreef X-as het volgende:
Japsnars gaat nu zo hard. Hij moet wel op tijd afremmen anders vliegt hij er nog over heen ook.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:51 schreef X-as het volgende:
Japsnars gaat nu zo hard. Hij moet wel op tijd afremmen anders vliegt hij er nog over heen ook.
In deze zin refereert verdwaalde diarree naar mij ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:50 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Laat maar zitten jongens, dat was wat verdwaalde diarree.
Geef antwoord danquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:52 schreef Arcee het volgende:
Kap nou ff met posten voor het middernacht is hier.:')
Nee hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
In deze zin refereert verdwaalde diarree naar mij ?
Je moet toch na 0:00u één? Nou dat redden we toch makkelijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:52 schreef Arcee het volgende:
Kap nou ff met posten voor het middernacht is hier.:')
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:52 schreef X-as het volgende:
Is hier nieuw wegdek? Want dan heb je een langere remweg!
Ja, het klopt.quote:
Dit topic niet vol voor 0:00 uur graag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:53 schreef X-as het volgende:
Je moet toch na 0:00u één? Nou dat redden we toch makkelijk.
Ik ben de rust zelve.quote:
Waarom niet? Een hele nieuwe is toch veel netter?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dit topic niet vol voor 0:00 uur graag.
Daarom juist.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:54 schreef VASND het volgende:
Waarom niet? Een hele nieuwe is toch veel netter?
Wachten tot 00:00 uur dus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:54 schreef X-as het volgende:
Ik moet wel zeker weten dat het er 2626 waren Arcee, anders is mijn topic een faaltopic.
ahhhh wat zieligquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:55 schreef Nectar het volgende:
Nouja daar gaat mijn naam in de TT.
Ik zal de komende paar dagen niet posten, totdat ik voor het record ga, dan zullen jullie me wel weer zien, doeg![]()
Nou ik zit met spanning te wachten hoor!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:55 schreef Nectar het volgende:
Nouja daar gaat mijn naam in de TT.
Ik zal de komende paar dagen niet posten, totdat ik voor het record ga, dan zullen jullie me wel weer zien, doeg![]()
Prima, maar open die dan niet, zodat ik het na 00:00 uur direct open met het juiste record in de TT.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nog even doorknallen en er komt een deeltje 14
Goed plan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Prima, maar open die dan niet, zodat ik het na 00:00 uur direct open met het juiste record in de TT.
Ik open niks. De eer is aan Uquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Prima, maar open die dan niet, zodat ik het na 00:00 uur direct open met het juiste record in de TT.
oh mijn god, al die statistiekenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:57 schreef Adames het volgende:
Toch mooi gedaan nectar. Je hebt met je 1 dagsrecord toch evenveel topics als Pirania met zijn 1,5 jaar.
Ik zou er trots op zijn.
Weinig.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dankdandankquote:
Respectquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:58 schreef Japsnars het volgende:
39740. Ik ben er, 2626 posts according to Arcee. (Ik dacht toch echt dat ik met 1 meer begon maar we zullen zien)
Lange dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |