Dingetjequote:
Na 00:00 uur krijgt het jouw naam, het topic mag toch wel 1 hele dag Nectars naam dragen.:')quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:25 schreef Japsnars het volgende:
Japsnars en het postdagrecord van 2XXX: deel 13
Natuurlijk, natuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Na 00:00 uur krijgt het jouw naam, het topic mag toch wel 1 hele dag Nectars naam dragen.:')
Zijn er weer meerdere?quote:
Ja iets meer dan daarnet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:28 schreef Nectar het volgende:
Hoeveel heeft japsnars nu in totaal dan?!?!!?!?!
Vreselijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben te lang niet aanwezig geweest :"(
Ik moet elke dag 2500 posts maken wil ik het opschroeven![]()
Ehm, 2337?quote:
Wat loop je nou te baggerenquote:
Nee, het topic dat tot 00:00 duurt.quote:
Meh, ik bagger niet zoveel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef Nectar het volgende:
[..]![]()
![]()
reactie van de persoon die zojuist 2337 posts heeft geplaatst
![]()
![]()
Ach so.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:32 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nee, het topic dat tot 00:00 duurt.
Alleen jij kan dat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:37 schreef tong80 het volgende:
Ik wil hem over tien jaar nog wel zien.
Post ie dan ook regelmatig ?
Wat dacht je van Yvonne?quote:
Wie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:37 schreef tong80 het volgende:
Ik wil hem over tien jaar nog wel zien.
Post ie dan ook regelmatig ?
Ik vind het een uitdaging voor een 2e record pogingquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:35 schreef Chowi het volgende:
Hoe voelt dat nou, Nectar? Om zoveel moeite gedaan te hebben voor een record en hem na één dag alweer kwijt te zijn?
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
OOhhwww ik kijk net in mijn postgeschiedenis
Anno 2008 en ik kom daar een smakelijk schandalen topic tegen
en daar komt iemand in voor die hier zojuist gepost heeft
Sneller posten dus, voor de 2727!quote:
Dat welquote:
Volgens mij gaat dat niet meer lukken dit laatste uurtjequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:54 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Sneller posten dus, voor de 2727!
SNELLER!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat niet meer lukken dit laatste uurtje
Precent.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:50 schreef koemleit het volgende:
zit er al iemand klaar die vanaf 00:00 uur voor het record gaat?
JA VERDULLEMEquote:
Ik zal zo mijn kloon even uit het stof halen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:56 schreef Japsnars het volgende:
339 posts, dan moet ik nonstop iemand tegenover mij hebben in touwtrek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zal zo mijn kloon even uit het stof halen.
Mag wel.quote:
dankequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zal zo mijn kloon even uit het stof halen.
WIST IK ALquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:01 schreef Nectar het volgende:
GIBSON LES PAUL!
SPREEWK JE UIT ALS
GIBO LPAU
WEETEEN JULLIE DT OOK WEER HE OF NIE
Luiertjequote:Op maandag 9 augustus 2010 23:02 schreef midgetfocker het volgende:
nectar ga je echt 24/7 fokken?
wat zijn je voorbereidingen, heb je eten klaar, tray golden power?
Nice Nicequote:
Links - Koelkastquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:02 schreef midgetfocker het volgende:
nectar ga je echt 24/7 fokken?
wat zijn je voorbereidingen, heb je eten klaar, tray golden power?
Paint het evenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:03 schreef Nectar het volgende:
[..]
Links - Koelkast
Achter me - pot om in te kakken en pissen
Rechts - stressballetje
en ik zit op een heerlijk deluxe stoel
Nee, ik wil 500 posts, dat zou dan de 4e keer zijn in mijn FOK! geschiedenis. Dat staat zo leuk in dat lijstje van Arcee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Je mag niet op een oneven aantal uitkomen?
dual screensquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:03 schreef Nectar het volgende:
[..]
Links - Koelkast
Rechts - stressballetje
Ha, okey. Nobel streven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik wil 500 posts, dat zou dan de 4e keer zijn in mijn FOK! geschiedenis. Dat staat zo leuk in dat lijstje van Arcee.
Moet je wel 5 keer doen in totaalquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik wil 500 posts, dat zou dan de 4e keer zijn in mijn FOK! geschiedenis. Dat staat zo leuk in dat lijstje van Arcee.
Komt ergens in de buurtquote:
Er zijn nog genoeg dagen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Moet je wel 5 keer doen in totaal
Dat schiet wel lekker op jaquote:
Tot 2012quote:
Paadadadadadoem tsssshhhhquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:01 schreef Nectar het volgende:
GIBSON LES PAUL!
SPREEWK JE UIT ALS
GIBO LPAU
WEETEEN JULLIE DT OOK WEER HE OF NIE
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Paadadadadadoem tsssshhhh
Gipzon lu pal
Netschjens Nektarrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:03 schreef Nectar het volgende:
[..]
Links - Koelkast
Rechts - stressballetje
Kan ook lowspeed postenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:10 schreef koemleit het volgende:
24 uur FOKken is echt ziek... temeer ook omdat je ook nog een heul de tijd op fullspeed moet posten.... gaat um niet worden I guess.
Oh lang genoegquote:
Ik zou het ook niet meer proberen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:10 schreef koemleit het volgende:
24 uur FOKken is echt ziek... temeer ook omdat je ook nog een heul de tijd op fullspeed moet posten.... gaat um niet worden I guess.
Typ eens normaal.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:11 schreef Nectar het volgende:
hmm ik twijfel of ik morgen voor moet goan, of een andere teg.
wejom zek ik dit hier?
Typ eens normaal.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:11 schreef Nectar het volgende:
hmm ik twijfel of ik morgen voor moet goan, of een andere teg.
wejom zek ik dit hier?
Weet je wat sick is? Op precies die dag, 21 december 2012 loopt mijn paspoort ft. identiteitskaart af.quote:
Luister, als je 24 uur lang post hoef je niet op volle speed hoor, kijk maar:quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:10 schreef koemleit het volgende:
Ik ook niet.quote:
sicke shit manquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Weet je wat sick is? Op precies die dag, 21 december 2012 loopt mijn paspoort ft. identiteitskaart af.
Grapjas, dat is wat jij wilt, maar ik ga het mooi doenquote:
Ik zou niet verlengen hoor, tot de dag erna!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Weet je wat sick is? Op precies die dag, 21 december 2012 loopt mijn paspoort ft. identiteitskaart af.
Wtf.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou bedankt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
Grapjas, dat is wat jij wilt, maar ik ga het mooi doen.
Maar ik ga japsnars de oppurtinie geven om langer te genieten van zijn rec in tegenstelling wat hij tegen mij deed
Wie ben jij nou weer.quote:
Hahaquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Oh dit is je kloon.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:15 schreef X-as het volgende:
[..]
Hahaha, zal ik ook even in PUB SC komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |