trouwens wat eronder je naam staat klopt geen reet van.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:15 schreef X-as het volgende:
[..]
Hahaha, zal ik ook even in PUB SC komen?
Het laat zien hoe slecht ik in wiskunde ben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:16 schreef Nectar het volgende:
[..]
trouwens wat eronder je naam staat klopt geen reet van.
het antwoor dkan niet.
Antwoord kan wel mongool. Heb ik net gegevenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:16 schreef Nectar het volgende:
[..]
trouwens wat eronder je naam staat klopt geen reet van.
het antwoor dkan niet.
quote:
gibsonslespaul spreek je in modern tijd als zo uit: GibbaLaPulquote:
Kan iemand DeLanu voor mij opzoeken?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:16 schreef Nectar het volgende:
[..]
Delanu is 1 of andere slecht gekletse persoon
Houd nu maar opquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:17 schreef Nectar het volgende:
[..]
gibsonslespaul spreek je in modern tijd als zo uit: GibbaLaPul
Wisten julie niet he of wel soms, nee dat wisten jullie nie.t
Niet in hele getal mongool, dat is afgerond.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Antwoord kan wel mongool. Heb ik net gegeven
Mijn god, dat hoeft ook niet. Wat voor wiskunde heb jij gedaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:17 schreef Nectar het volgende:
[..]
Niet in hele getal mongool, dat is afgerond.
Waz mar un garpjequote:Op maandag 9 augustus 2010 23:17 schreef Nectar het volgende:
[..]
gibsonslespaul spreek je in modern tijd als zo uit: GibbaLaPul
Wisten julie niet he of wel soms, nee dat wisten jullie nie.t
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gozer, ik had het over hele getallen mongola.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn god, dat hoeft ook niet. Wat voor wiskunde heb jij gedaan
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:18 schreef Nectar het volgende:
dit lijkt wel een klonenhok te worden.Jij begon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar laten we kappen want het gaat hier over records![]()
Ik ben geen kloon voor de 91237123712937123712317xquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:18 schreef X-as het volgende:
[..]
Jij begon.
Maar laten we kappen want het gaat hier over records
Hou op dan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:20 schreef Nectar het volgende:
Lol, waarom zit ik nu al zo fanatiek te posten het is nog maar 23:19
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |