Is goed ik zal mijn bijdrage leverenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:33 schreef Trollface. het volgende:
Ik maak wel weer een topic in KLB aan als het zover is.
Zijn er stats van wanneer het het drukst is in de week?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik hier wel, maar da's voor 00:00 uur al wel, denk ik, dus deel daarna pas met nieuwe record.
Nee, die eer geef ik aan iemand anders.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Feli topic in ONZ mag jij dan maken
Mwah, 191 posts al weer... beetje langzaam posten, mensen.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:35 schreef X-as het volgende:
[..]
Nee, die eer geef ik aan iemand anders.
Lekker touwtrekken dan maarquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mwah, 191 posts al weer... beetje langzaam posten, mensen.
In dit topic dan.
2626 anders geen topic voor jou.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lekker touwtrekken dan maarOp welk postcount moet ik stoppen?
Ja dat weet ik. Maar hoeveel posts zijn dat. (Vroeg ik aan Arceequote:
Yepquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:40 schreef Nectar het volgende:
Mensen ik ben het Nectar de voormalige recordhouder, kennen jullie me nog?
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:40 schreef Nectar het volgende:
Mensen ik ben het Nectar de voormalige recordhouder, kennen jullie me nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
Doei.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef Nectar het volgende:
Waarom kreeg ik geen felicitaties van random fokkers!
Waarom kreeg ik geen feli-topic.
Ah ik natuurlijk krijg niks zoals altjid, wat is het leven toch soms onrechtvaaridig, ik ga weg hier van en kom nooit meer terug![]()
![]()
En ik huil nu voor me pc, ik ben zieligquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef Nectar het volgende:
Ah ik natuurlijk krijg niks zoals altjid, wat is het leven toch soms onrechtvaaridig, ik ga weg hier van en kom nooit meer terug![]()
![]()
ah wat jammerquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef Nectar het volgende:
[..]
En ik huil nu voor me pc, ik ben zielig
Luna is geen random fokkerquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef Nectar het volgende:
![]()
HUP HUP HUPquote:
Snellerquote:
Niet zo bitchen en gewoon dat topic sowieso aanmakenquote:
Volgens eigen berekeningenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:46 schreef Trollface. het volgende:
Arcee, wat moet het eindtotaal van Jap zijn postcount zijn?
Veel plezier jijquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:47 schreef Nectar het volgende:
ACH WTEN JULLIE WAT IK GA DAT RECORD GEWOON VERBREKEN IK KEEK ZOJUIST NAAR DE MAAN, DIE HEEFT ME HOOP GEGEVEN!!!!!!! DAAR!!!!!!!!!
Ik ben de maan. En ik ben niet ingelogd dus nee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:47 schreef Nectar het volgende:
ACH WTEN JULLIE WAT IK GA DAT RECORD GEWOON VERBREKEN IK KEEK ZOJUIST NAAR DE MAAN, DIE HEEFT ME HOOP GEGEVEN!!!!!!! DAAR!!!!!!!!!
Zonder context zou je hier niks van snappen, X-as die zegt de maan te zijn, enzo.:')quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:47 schreef X-as het volgende:
Ik ben de maan. En ik ben niet ingelogd dus nee.
GAAT GOEDquote:
Laat maar zitten jongens, dat was wat verdwaalde diarree.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik voel een 'Feliciteer Nectar' topicje komen
En dan foto's van jou enzoquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:49 schreef X-as het volgende:
Ik kom straks met deze kloon ook nog in de dagcijfers
Context is niet nodig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zonder context zou je hier niks van snappen, X-as die zegt de maan te zijn, enzo.:')
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:50 schreef Arcee het volgende:
Volgende topic staat al klaar, hopelijk is het dan 00:00 uur geweest.
Klopt ie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens eigen berekeningen
37 114 + 2 626 = 39 740
Lees meer over de calculator.
Inderdaadquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:51 schreef X-as het volgende:
Japsnars gaat nu zo hard. Hij moet wel op tijd afremmen anders vliegt hij er nog over heen ook.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:51 schreef X-as het volgende:
Japsnars gaat nu zo hard. Hij moet wel op tijd afremmen anders vliegt hij er nog over heen ook.
In deze zin refereert verdwaalde diarree naar mij ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:50 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Laat maar zitten jongens, dat was wat verdwaalde diarree.
Geef antwoord danquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:52 schreef Arcee het volgende:
Kap nou ff met posten voor het middernacht is hier.:')
Nee hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
In deze zin refereert verdwaalde diarree naar mij ?
Je moet toch na 0:00u één? Nou dat redden we toch makkelijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:52 schreef Arcee het volgende:
Kap nou ff met posten voor het middernacht is hier.:')
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:52 schreef X-as het volgende:
Is hier nieuw wegdek? Want dan heb je een langere remweg!
Ja, het klopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |