Volgens eigen berekeningenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:46 schreef Trollface. het volgende:
Arcee, wat moet het eindtotaal van Jap zijn postcount zijn?
Veel plezier jijquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:47 schreef Nectar het volgende:
ACH WTEN JULLIE WAT IK GA DAT RECORD GEWOON VERBREKEN IK KEEK ZOJUIST NAAR DE MAAN, DIE HEEFT ME HOOP GEGEVEN!!!!!!! DAAR!!!!!!!!!
Ik ben de maan. En ik ben niet ingelogd dus nee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:47 schreef Nectar het volgende:
ACH WTEN JULLIE WAT IK GA DAT RECORD GEWOON VERBREKEN IK KEEK ZOJUIST NAAR DE MAAN, DIE HEEFT ME HOOP GEGEVEN!!!!!!! DAAR!!!!!!!!!
Zonder context zou je hier niks van snappen, X-as die zegt de maan te zijn, enzo.:')quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:47 schreef X-as het volgende:
Ik ben de maan. En ik ben niet ingelogd dus nee.
GAAT GOEDquote:
Laat maar zitten jongens, dat was wat verdwaalde diarree.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik voel een 'Feliciteer Nectar' topicje komen
En dan foto's van jou enzoquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:49 schreef X-as het volgende:
Ik kom straks met deze kloon ook nog in de dagcijfers
Context is niet nodig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zonder context zou je hier niks van snappen, X-as die zegt de maan te zijn, enzo.:')
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:50 schreef Arcee het volgende:
Volgende topic staat al klaar, hopelijk is het dan 00:00 uur geweest.
Klopt ie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens eigen berekeningen
37 114 + 2 626 = 39 740
Lees meer over de calculator.
Inderdaadquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:51 schreef X-as het volgende:
Japsnars gaat nu zo hard. Hij moet wel op tijd afremmen anders vliegt hij er nog over heen ook.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:51 schreef X-as het volgende:
Japsnars gaat nu zo hard. Hij moet wel op tijd afremmen anders vliegt hij er nog over heen ook.
In deze zin refereert verdwaalde diarree naar mij ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:50 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Laat maar zitten jongens, dat was wat verdwaalde diarree.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |