Ja en, waar haal je die hele getallen vandaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
Gozer, ik had het over hele getallen mongola.
Dat is best snelquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mijn kloon is na 2 postst al gekankerd
Dan is DaLuna een kloon van SWJquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:21 schreef Nectar het volgende:
[..]
DeLuna volgens mij heb jij echt iets tegen mij he, ik snap het niet?!?!?! WAAROM!?
Drama.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:21 schreef Nectar het volgende:
[..]
DeLuna volgens mij heb jij echt iets tegen mij he, ik snap het niet?!?!?! WAAROM!?
Jij maakt er helemaal een feest van met je DaLuna.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan is DaLuna een kloon van SWJ
Die haar jou namelijk ook
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:22 schreef X-as het volgende:
[..]
Jij maakt er helemaal een feest van met je DaLuna.
Niet meer ik heb een convensatie met hem gehad over de PM.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan is DaLuna een kloon van SWJ
Die haar jou namelijk ook
Wie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:22 schreef Nectar het volgende:
[..]
Unblok me eens met je echte account, Deluna.
Heb ik er al 500?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:23 schreef Arcee het volgende:
Scheldt de oude recordhouder de nieuw uit voor mongool?:')
Ja, in 1 post omdat hij toen echt heel erg dom ging doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:23 schreef Arcee het volgende:
Mooi zoquote:
Doe eens niet.quote:
Nee hij schold mij uit voor mongool, kijk maar:quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:23 schreef Arcee het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Antwoord kan wel mongool. Heb ik net gegeven
quote:
Bedankt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |