Okey!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:59 schreef Charles.Darwin het volgende:
Nee precies. Ik wens mijn werkgever veel succes met zoeken. (ok, die weet niets van computers en kan z'n eigen vrouwnog niet vinden op internet ... maar het gaat om het principe).
Ik zou me meer zorgen maken om je taalgebruik (laat anders iemand even je bericht herschrijven of corrigeren, dat helpt). En niet zo depri doen in je profiel.
Hier mag het wel hoor
En dank je welquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat niet aantrekkelijke mannen gewoon 0 normale mail krijgen of hooguit van een vrouw die nog lelijker is dan de man zelf.
Nou ik bedoelde eigenlijk het depri zijn ...quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:03 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
Okey!
Dan kan ik gelukkig hier de vuile grammaticale barbaren was buiten hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:22 schreef Provinciaaltje het volgende:
Probeer bij zo een profiel maar eens een leuk bericht te schrijven.Sorry.. ik was afgeleidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
Fijne vakantie!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:29 schreef GlenSpey het volgende:
Zo nu eerst op vakantie, en daarna ga ik echt een nieuw RP profiel aanmaken.
Schop me aub als ik weer verzuim.
Fijne vakantie!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:29 schreef GlenSpey het volgende:
Have fun!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:29 schreef GlenSpey het volgende:
Probeer bij zo een profiel maar eens een leuk bericht te schrijven.Deeltijd marsmannetje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
Fijne vakantie man. En wie weet heb je daar wel geluk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:29 schreef GlenSpey het volgende:
Jij beschouwt jezelf als niet aantrekkelijk?quote:
Probeer bij zo een profiel maar eens een leuk bericht te schrijven.Maar serieus, daar wilde je toch geen berichtje naar sturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou iets schrijven als "heeey hellooow terug! Ik hou ook van huisdieren en ga soms naar de bios, dus ik denk dat we perfect matchen!"
beter een knipoog dan een blauw oog
Ja veel plezier!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:29 schreef GlenSpey het volgende:
vakantievriendinnen bedoel je dan toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja veel plezier!
Misschien hou je nog vakantievrienden over
Jeetjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:42 schreef Natalie78 het volgende:
Jeetje dit gaat snel deel 28 alweer!![]()
Ik kreeg een berichtje van de week.
ik wil met je wagen dat je met me wil chatten?
En vervolgens een chat uitnodiging. Van NL86365335 Brrrr...![]()
Waarom, waarom, waarom zo'n foto? Hij zegt er wel zelf iets over in zijn profiel, maar toch. Opvallen net als zuurpruim? Ik ben toch erg benieuwd naar het resultaat daarvan dan.
Hoe kan je nou genieten van een wijntje dat niet smaakt?quote:En jij? Jij ook...... niet die eeuwige hoge verwachtingen.... maar gewoon genieten van de kleine dingen. Bijvoorbeeld dat je een dure wijn bestelde en dat deze helemaal niet blijkt te smaken...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:03 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Jij beschouwt jezelf als niet aantrekkelijk?
[..]
Jij begint eroverquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat niet aantrekkelijke mannen gewoon 0 normale mail krijgen of hooguit van een vrouw die nog lelijker is dan de man zelf.
Dacht eigenlijk meer iets in de trend van wat Ordos20 zegt:quote:Maar serieus, daar wilde je toch geen berichtje naar sturen?
Ik zou iets schrijven als "heeey hellooow terug! Ik hou ook van huisdieren en ga soms naar de bios, dus ik denk dat we perfect matchen!"
Mannen komen van Mars, Vrouwen van Venus en dan een opmerking over de foto's.quote:
En date je die dan tegelijk? Nou ja niet tegelijk tijdens 1 datequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Gut ik heb ineens weer 2 redelijke leuke kerels opgepikt op RP. Vreemd, soms komt er echt niks voorbij, en dan ineens 2?
Of gaan mijn eisen dan stiekem omlaag ofzo
Zou leuk zijn, maar misschien hangen aan vakantievrienden ook hele leuke meiden eromheen... (en dan bedoel ik niet de evt. partners)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
vakantievriendinnen bedoel je dan toch?
Of je bent misschien op dit tijdstip wel op je scherpstquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Gut ik heb ineens weer 2 redelijke leuke kerels opgepikt op RP. Vreemd, soms komt er echt niks voorbij, en dan ineens 2?
Of gaan mijn eisen dan stiekem omlaag ofzo
Nee ik begin met msn-en... Dan zie ik wel weer verder.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:11 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
En date je die dan tegelijk? Nou ja niet tegelijk tijdens 1 datemaar achter elkaar.
Ja dat doe ik ook het liefst, MSN-en. Krijg je toch sneller een indruk of het wat is dan mailen. Maar stel ze zijn allebei leuk, spreek je dan met allebei af? Ik heb dat nu een beetje. Zaterdag dus een date gehad, komt vast vervolg op. Maar wil eigenlijk ook wel weten hoe andere dates zouden verlopen met bijvoorbeeld een hele leuke man met wie ik al een tijdje contact heb. Voelt toch een beetje slecht. Of denk ik teveel na?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee ik begin met msn-en... Dan zie ik wel weer verder.
Eentje wil mailen, maar dat vind ik eigenlijk maar lastig. Wat schrijf je dan!
Ik snap wat je bedoeld. Zo ver ben ik gelukkig nog niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:18 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook het liefst, MSN-en. Krijg je toch sneller een indruk of het wat is dan mailen. Maar stel ze zijn allebei leuk, spreek je dan met allebei af? Ik heb dat nu een beetje. Zaterdag dus een date gehad, komt vast vervolg op. Maar wil eigenlijk ook wel weten hoe andere dates zouden verlopen met bijvoorbeeld hele leuke man met wie ik al een tijdje contact heb. Voelt toch een beetje slecht. Of denk ik teveel na?
ik deed het ook. Krijg je ook van de vrouwen soms scheve gezichtenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:28 schreef Natalie78 het volgende:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, hoe mannen daarover denken. En zou je het willen weten, of is het beter het gewoon niet te zeggen als er niet naar gevraagd wordt?
Ik deed het ook vaker, maar hield natuurlijk wel altijd m'n bek daarover. Moet je ook gewoon niet vertellen, of keihard ontkennen als daarnaar gevraagd wordt. Wel altijd op meerdere paarden wedden, maar dat niet zeggen omdat sommige mensen daar niet mee om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:28 schreef Natalie78 het volgende:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, hoe mannen daarover denken. En zou je het willen weten, of is het beter het gewoon niet te zeggen als er niet naar gevraagd wordt?
Haha, mensen die wij hier bespreken bedoel je?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Zou me ergens ook niks verbazen als mensen in dit topic dezelfde mensen (hebben ge)date(n).... bah
Nee zo spannend zal het ook weer niet worden. Maar we vissen natuurlijk wel een beetje in de zelfde vijver... Scheelt dat de dames hier niet uit mijn regio komen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, mensen die wij hier bespreken bedoel je?
Dadelijk ga je me nog vertellen dat fokkers met elkáár hebben gedate.![]()
Je doet nu net alsof FOK een grote incestueuze bende isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Zou me ergens ook niks verbazen als mensen in dit topic dezelfde mensen (hebben ge)date(n).... bah
Ik dacht eraan omdat een oude vriendin nu een nieuwe vriend heeft. Dus ik ff loeren via hyves. Is gewoon een RP afdankertje van mijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:35 schreef Natalie78 het volgende:
Ik dacht toevallig hetzelfde vanavond! Het zal vast wel eens voorkomen!
Ja nu wel... Ze zegt dat ie heel aanhankelijk is. Dus hij past ook beter bij haar als bij mij. Maar toch apart. (ik ga ook niet meer met haar om tegenwoordig).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:49 schreef Natalie78 het volgende:
Oh dat is zeker apart, weet je vriendin dat ook?
Ik ben van mening als je iemand echt leuk vind, de klik hebt, je daar totaal geen behoefte meer aan hebt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld. Zo ver ben ik gelukkig nog niet.
Ik vind het opzich best kunnen om met meerdere mannen te daten. Tenminste tijdens de eerste.. 2-3 dates. Zolang je daar gewoon open over bent (al zou ik het niet melden als er niet naar gevraagd wordt...
Blijft een beetje lastig aan het internet daten, meestal kan je door msn al redelijk zien wie potentieel heeft en wie niet gelukkig.
Hoe denken de mannen erover? Kan je met meerderen tegelijk daten? Of beter van niet?
Meneer in kwestie wil er gewoon een vriendinnetje bij hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:42 schreef Natalie78 het volgende:
Jeetje dit gaat snel deel 28 alweer!![]()
Ik kreeg een berichtje van de week.
ik wil met je wagen dat je met me wil chatten?
En vervolgens een chat uitnodiging. Van NL86365335 Brrrr...![]()
Waarom, waarom, waarom zo'n foto? Hij zegt er wel zelf iets over in zijn profiel, maar toch. Opvallen net als zuurpruim? Ik ben toch erg benieuwd naar het resultaat daarvan dan.
Als iemand alleen wil mailen is dat al verdacht anno 2010. Waarschijnlijk is ie totaal niet spontaan en kan hij via mail tenminste lang nadenken over hij het beste kan antwoorden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Daarom, als je met elkaar mail/msnt/belt voordat je date, heb je snel genoeg in de gaten of er potentie in zit en dan zal een date niet lang uitblijven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:06 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik ben van mening als je iemand echt leuk vind, de klik hebt, je daar totaal geen behoefte meer aan hebt.
Laat dat net alsof doen maar weg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:33 schreef rozecroc het volgende:
Je doet nu net alsof FOK een grote incestueuze bende is
Dat zou wel héél erg zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, mensen die wij hier bespreken bedoel je?
Dadelijk ga je me nog vertellen dat fokkers met elkáár hebben gedate.![]()
Er zijn geen aanknopingspunten in zijn profiel te vinden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Deel 24 al, die gaan hard !quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:45 schreef Techno het volgende:
[..]
boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24
Deeltje 60 minimaal danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:01 schreef Techno het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er meer niet dan wel opstaan.
Oh ja die ken ik, zal inderdaad niet volledig zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:45 schreef Techno het volgende:
[..]
boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24
FOK-meet en veel alcohol...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:23 schreef Charles.Darwin het volgende:
Wheh, lange lijst! FOK! mag als datingsite inderdaad wel in de OP.
Mijn forum-ervaringen zijn over het algemeen toch vrij vluchtig ... dus hoe ze het allemaal geregeld hebben weet ik niet? Gewoon een half jaar in een slow-chat topic rondhangen ofzo?
En een beetje geluk hebben ...
Wheh ja ok ... maar niet iedereen gaat naar zo'n meeting natuurlijk. Alleen de echte FOK!-junkiesquote:
Faaaaaaaaaaaaaaaar from! Dat ding is al een jaar of 6 niet meer fatsoenlijk bijgewerkt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die ken ik, zal inderdaad niet volledig zijn.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:05 schreef Viking84 het volgende:
Vanaf vandaag ben ik ook officieel weer op de markt. Heb een full membership afgesloten en ik ga de komende dagen mijn favorieten en matches maar eens contacteren
.
Ik sta er niet opquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:01 schreef Techno het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er meer niet dan wel opstaan.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:05 schreef Viking84 het volgende:
Vanaf vandaag ben ik ook officieel weer op de markt. Heb een full membership afgesloten en ik ga de komende dagen mijn favorieten en matches maar eens contacteren
.
Ja ik sta er wel op. Heb mn profiel alleen nog niet echt ingevuldquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:35 schreef Krullehoofd het volgende:
Zijn er hier al meer die op OKCupid staan ? Wat een verademing die site, vergeleken bij RP.
Ja. Ik heb hier ook al een aantal keren genoemd dat ik die veel beter vind dan de restquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:35 schreef Krullehoofd het volgende:
Zijn er hier al meer die op OKCupid staan ? Wat een verademing die site, vergeleken bij RP.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:38 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zitten daar veer Nederlanders (dames)op dan?
Iedereen kan gewoon berichtjes naar elkaar sturen zonder vervelende dure abonnementen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:40 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ja. Ik heb hier ook al een aantal keren genoemd dat ik die veel beter vind dan de rest
Ik heb momenteel enkel zulke foto's, niet in sloppy outfit weliswaar, maar het voelt wel behoorlijk sufquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit alleen een beetje met die foto's. Ik heb eigenlijk helemaal geen leuke foto's en om thuis foto's te gaan zitten maken van mezelf in m'n sloppy outfit geeft ook geen goed beeld van mij...
Van de gebruikelijke datingsites zou ik voor Relatieplanet kiezen. Daarnaast vind ik OKcupid erg prettig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:12 schreef Olle. het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens aan deze sites mee ga doen
welke is het beste?
Niet tussen mij en een andere vrouw dan, helaasquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:01 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat zou ik graag tussen 2 vrouwen willen sandwichen.
Ja, ik ga wel even opruimen hier, een leuk jurkje aan doen (dan ben je meteen geen standaardpot meerquote:Nee, maar leuk zeg! Misschien gewoon leuke kleding dragen en een webcam foto maken? Of vraag een vriend(in)?
Leukquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:26 schreef Evolet het volgende:
Als vrouw een andere vrouw zien te vinden kan nog knap lastig zijn
Het was goed zoeken, want vaak lopen de dates uit op niets maar mij is het uiteindelijk gelukt via Expreszo, zo een kleine anderhalf jaar geleden begon het met wat mailen en msnen uiteindelijk een aantal dates, en nu zijn we anderhalf jaar verder en nog steeds helemaal happy.
Even voor de duidelijkheid, Expreszo is voor holebi's, van onder de 30
uiteraard moeten ze wel gratis zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:28 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Van de gebruikelijke datingsites zou ik voor Relatieplanet kiezen. Daarnaast vind ik OKcupid erg prettig.
/weer gaat stalkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:35 schreef Civilian het volgende:
Zo, mn OK Cupid profiel ook maar eens bijgewerkt
Mn profieltekst is niks anders eigenlijkquote:
daar zit wel wat in..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:35 schreef Viking84 het volgende:
Waarom gratis? Als je serieus op zoek bent, kun je beter betalen en ook reageren op mensen die serieus op zoek zijn. Juist doordat ze ervoor betalen, weet je dat ze serieus zijn!
Hou de eer aan jezelf kerel, dat je er überhaupt nog over nadenkt om met haar af te spreken. Dit is dat meisje van een maand geleden toch? "Teveel aan je hoofd hebben waardoor het er niet van gekomen is om terug te sms'en", give me a break. Je doet 15 seconden over een smsje!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:33 schreef MMUFC het volgende:
hmz.. die 2e date hoeft er van mij niet meer te komen..
Had zaterdag nog contact met haar gehad via msn, daarin vertelde ze dat ze zich niet lekker voelde, maar 's avonds wel een etentje had wat ze niet zomaar af kon zeggen. En het gesprek was gewoon gezellig zoals anders. Dus ik stuur haar 's avonds een sms-je of het nog een beetje uit te houden was, het uit eten terwijl ze zich niet lekker voelt.. Vervolgens krijg ik geen reactie terug, komt ze gister op msn en is het enige wat ze zegt "hoi, sorry dat ik niet terug sms-te maar ik had van het weekend te veel aan mijn hoofd waardoor het er niet van gekomen is om terug te sms-en"..
Dat klinkt mij in de oren als een hele slechte smoes om niet terug te hoeven sms-en.
Vervolgens vraag ik hoe het nu gaat, kreeg reactie maar geen terugvraag ofzo, en toen ging ze zonder iets te zeggen weer offline(voorheen zei ze altijd gedag als ze offline ging).
Dus heb nu dan ook maar besloten, niet meer uit mezelf op msn een gesprek te starten en ook niet meer als eerste te sms-en. Ga dus alleen nog maar reageren, ben benieuwd of ik dan nog wat van haar hoor
Doen vrouwen dat ook? Hmmpf. Lekker laten gaan ja. Jammerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:33 schreef MMUFC het volgende:
Had zaterdag nog contact met haar gehad via msn, daarin vertelde ze dat ze zich niet lekker voelde, maar 's avonds wel een etentje had wat ze niet zomaar af kon zeggen. En het gesprek was gewoon gezellig zoals anders. Dus ik stuur haar 's avonds een sms-je of het nog een beetje uit te houden was, het uit eten terwijl ze zich niet lekker voelt.. Vervolgens krijg ik geen reactie terug, komt ze gister op msn en is het enige wat ze zegt "hoi, sorry dat ik niet terug sms-te maar ik had van het weekend te veel aan mijn hoofd waardoor het er niet van gekomen is om terug te sms-en"..
Dat klinkt mij in de oren als een hele slechte smoes om niet terug te hoeven sms-en.
Vervolgens vraag ik hoe het nu gaat, kreeg reactie maar geen terugvraag ofzo, en toen ging ze zonder iets te zeggen weer offline(voorheen zei ze altijd gedag als ze offline ging).
Dus heb nu dan ook maar besloten, niet meer uit mezelf op msn een gesprek te starten en ook niet meer als eerste te sms-en. Ga dus alleen nog maar reageren, ben benieuwd of ik dan nog wat van haar hoor
Je kunt je op RP ook gratis registeren en eens rondkijken voordat je besluit om betaald lid te wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:40 schreef Olle. het volgende:
[..]
daar zit wel wat in..
Maar heb er geen ervaringen mee en vraag mij eigenlijk wel een beetje af of het wel wat is.
Je kent het wel de ontwetend en ontkennendheid
Zitten daar overigens ook veel leden van 20 - 25 jaar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:47 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je kunt je op RP ook gratis registeren en eens rondkijken voordat je besluit om betaald lid te worden
Gast, gewoon checken. Zoals al gezegd het is gratis... Mocht het niks zijn, duik je gewoon de kroeg weer in.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:48 schreef Olle. het volgende:
[..]
Zitten daar overigens ook veel leden van 20 - 25 jaar?
zie dat jezelf ook 24 bent, al betekend je reactie niet direct dat je daar ook ingeschreven staat
Dit wil ik graag nog even onderstrepen. Kom op, hoeveel smoesjes heb je nu al geslikt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hou de eer aan jezelf kerel, dat je er überhaupt nog over nadenkt om met haar af te spreken. Dit is dat meisje van een maand geleden toch? "Teveel aan je hoofd hebben waardoor het er niet van gekomen is om terug te sms'en", give me a break. Je doet 15 seconden over een smsje!
Ik ben bang dat ze je niet aan gaat spreken, maar als ik jou was zou ik in het kader van 'zelfrespect is een groot goed!' haar direct uit je lijst donderen en op zoek gaan naar een nieuwe.
Moet wel een interessante vrouw zijn geweestquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:47 schreef Sander het volgende:
Zat gister met OkCupid te kutten, die heeft ook een chatfunctie. Wist ik veel. Beetje berichtjes uitwisselen (een meisje sprak me er via aan). Ze reageerde heeel langzaam, of het lag aan die chat. Anyway, op een gegeven moment sluit ik OkCupid en toen bedacht ik me een half uur later 'oh ja, die chat liep ook nog'
Achteraf gezien heb je daar wel gelijk in, maar bij een eerste smoes wacht je het toch nog af of het wel echt een smoes is. maar als ze zelfs al niet meer kan terug sms-en omdat ze het te druk heeft, dat is inderdaad wel een hele slechte smoes.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:54 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dit wil ik graag nog even onderstrepen. Kom op, hoeveel smoesjes heb je nu al geslikt?
Sowieso kun je het volgens mij wel vergeten als een afspraak voor een tweede date niet redelijk snel op een eerste date volgt. Te druk, nicht gaat op reis naar armoedzaaiers, ik moest koffie kopen![]()
Ik zou daar uberhaupt geen tijd of moeite meer insteken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:33 schreef MMUFC het volgende:
-knip-
Je had er toch nog ééntje op de reserve bank ? Of was dat deze ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:07 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Achteraf gezien heb je daar wel gelijk in, maar bij een eerste smoes wacht je het toch nog af of het wel echt een smoes is. maar als ze zelfs al niet meer kan terug sms-en omdat ze het te druk heeft, dat is inderdaad wel een hele slechte smoes.
Maarja.. NEXT
WTF, ze is 52.quote:Afzender: willeke wil wel
Datum: 10/08/2010 11:50
Titel: jij
Inhoud:
Je bent te gek
ik mag jou wel
de meeste wijvies willen graag bezwangert worden hoor
vooral dat neuken he
dat doet het hem
wat zoek je nou
wat zijn je wensen en verlangens?
netjes he die eene vraagteken
je hebt al een heel kippenhok vol heb ik gezien
schat vergeet ze niet te voeren he
vooral zoete mailtjes, daar houden ze van
ik sta ook als YEKA op knuz
jou blijf ik volgen
zie je als mijn heer en meester
mijn sm meester in woorden
mag ik je subje zijn?
beuk er maar lekker op los hoor
willeke yeka ankie
Ja, van oorsprong Amerikaans. Ik heb de gegevens gecheckt op alexa.com, handige site. Ongeveer 80% van het verkeer komt uit de VS en 20% overige. Van die 20% komt 1% procent uit Nederland. OKCupid wordt voornamelijk bezocht door de leeftijdsgroepen 18-24 en 25-34. Verhouding mannen en vrouwen is bijna gelijk, maar de vrouwen winnen in deze.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:06 schreef Godshand het volgende:
Iedereen is wel enthousiast over dat OKCupid zeg! Is het een Amerikaanse site?
Je subje? Nee, daar zit je op te wachten. Wtfquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:13 schreef Silenus het volgende:
WTF krijg ik nu weer voor een reactie op m'n knuz-profiel![]()
![]()
![]()
(Heb al bovenaan gezet dat ik niet meer op zoek ben, maar had m'n profiel verder wel intact gelaten)
[..]
WTF, ze is 52.En ik heb m'n foto er nota bene afgehaald.
Registreer en ontdek!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:06 schreef Godshand het volgende:
Iedereen is wel enthousiast over dat OKCupid zeg! Is het een Amerikaanse site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |