abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:28:16 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85091634
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:01 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat zou ik graag tussen 2 vrouwen willen sandwichen :@.

:D

Niet tussen mij en een andere vrouw dan, helaas :P.

quote:
Nee, maar leuk zeg! Misschien gewoon leuke kleding dragen en een webcam foto maken? Of vraag een vriend(in)?
Ja, ik ga wel even opruimen hier, een leuk jurkje aan doen (dan ben je meteen geen standaardpot meer :P) en een hoek van m'n kamer zoeken die er niet al te studentikoos uit ziet :'), want dan schrik je dertigplussers af _O-.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:32:24 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85091777
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:26 schreef Evolet het volgende:
Als vrouw een andere vrouw zien te vinden kan nog knap lastig zijn :P
Het was goed zoeken, want vaak lopen de dates uit op niets maar mij is het uiteindelijk gelukt via Expreszo, zo een kleine anderhalf jaar geleden begon het met wat mailen en msnen uiteindelijk een aantal dates, en nu zijn we anderhalf jaar verder en nog steeds helemaal happy :).

Even voor de duidelijkheid, Expreszo is voor holebi's, van onder de 30 ;)
Leuk :). Ik heb 2 jaar geleden ook een vrouw leren kennen via Expreszo, maar dat is uitgemond in een groot drama. 1 tip: begin nooit iets met een getrouwde vrouw! :N.

Het valt me wel op dat er nu veel meer vrouwelijke lesbische vrouwen op RP komen. Een paar jaar geleden waren het vooral van die stereotype potten (no offence) en daar heb ik dus echt niks mee. Als ik dan filterde op opleidingsniveau zaten er misschien 5 vrouwen bij die ik leuk vond! Als ik geluk had. Maar dat vond ik te weinig om me voor te registreren. Nu heb ik 5 pagina's favorieten en er komen vrijwel dagelijks nieuwe matches bij :).
Niet meer actief op Fok!
pi_85091810
hmz.. die 2e date hoeft er van mij niet meer te komen..
Had zaterdag nog contact met haar gehad via msn, daarin vertelde ze dat ze zich niet lekker voelde, maar 's avonds wel een etentje had wat ze niet zomaar af kon zeggen. En het gesprek was gewoon gezellig zoals anders. Dus ik stuur haar 's avonds een sms-je of het nog een beetje uit te houden was, het uit eten terwijl ze zich niet lekker voelt.. Vervolgens krijg ik geen reactie terug, komt ze gister op msn en is het enige wat ze zegt "hoi, sorry dat ik niet terug sms-te maar ik had van het weekend te veel aan mijn hoofd waardoor het er niet van gekomen is om terug te sms-en"..
Dat klinkt mij in de oren als een hele slechte smoes om niet terug te hoeven sms-en.
Vervolgens vraag ik hoe het nu gaat, kreeg reactie maar geen terugvraag ofzo, en toen ging ze zonder iets te zeggen weer offline(voorheen zei ze altijd gedag als ze offline ging).

Dus heb nu dan ook maar besloten, niet meer uit mezelf op msn een gesprek te starten en ook niet meer als eerste te sms-en. Ga dus alleen nog maar reageren, ben benieuwd of ik dan nog wat van haar hoor :')
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:33:52 #179
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_85091822
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:28 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Van de gebruikelijke datingsites zou ik voor Relatieplanet kiezen. Daarnaast vind ik OKcupid erg prettig.
uiteraard moeten ze wel gratis zijn :P

maar zal eens proberen
thnx
A man's got to do what a man's got to do
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:35:10 #180
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_85091864
Zo, mn OK Cupid profiel ook maar eens bijgewerkt :)
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:35:11 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85091865
Waarom gratis? Als je serieus op zoek bent, kun je beter betalen en ook reageren op mensen die serieus op zoek zijn. Juist doordat ze ervoor betalen, weet je dat ze serieus zijn!
Niet meer actief op Fok!
pi_85091874
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:35 schreef Civilian het volgende:
Zo, mn OK Cupid profiel ook maar eens bijgewerkt :)
/weer gaat stalken
Tap tap tap
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:39:43 #183
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_85092030
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

/weer gaat stalken
Mn profieltekst is niks anders eigenlijk :')
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:40:25 #184
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_85092050
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:35 schreef Viking84 het volgende:
Waarom gratis? Als je serieus op zoek bent, kun je beter betalen en ook reageren op mensen die serieus op zoek zijn. Juist doordat ze ervoor betalen, weet je dat ze serieus zijn!
daar zit wel wat in..
Maar heb er geen ervaringen mee en vraag mij eigenlijk wel een beetje af of het wel wat is.
Je kent het wel de ontwetend en ontkennendheid ;)
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:43:03 #185
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85092157
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:33 schreef MMUFC het volgende:
Had zaterdag nog contact met haar gehad via msn, daarin vertelde ze dat ze zich niet lekker voelde, maar 's avonds wel een etentje had wat ze niet zomaar af kon zeggen. En het gesprek was gewoon gezellig zoals anders. Dus ik stuur haar 's avonds een sms-je of het nog een beetje uit te houden was, het uit eten terwijl ze zich niet lekker voelt.. Vervolgens krijg ik geen reactie terug, komt ze gister op msn en is het enige wat ze zegt "hoi, sorry dat ik niet terug sms-te maar ik had van het weekend te veel aan mijn hoofd waardoor het er niet van gekomen is om terug te sms-en"..
Dat klinkt mij in de oren als een hele slechte smoes om niet terug te hoeven sms-en.
Vervolgens vraag ik hoe het nu gaat, kreeg reactie maar geen terugvraag ofzo, en toen ging ze zonder iets te zeggen weer offline(voorheen zei ze altijd gedag als ze offline ging).

Dus heb nu dan ook maar besloten, niet meer uit mezelf op msn een gesprek te starten en ook niet meer als eerste te sms-en. Ga dus alleen nog maar reageren, ben benieuwd of ik dan nog wat van haar hoor :')
Hou de eer aan jezelf kerel, dat je er überhaupt nog over nadenkt om met haar af te spreken. Dit is dat meisje van een maand geleden toch? "Teveel aan je hoofd hebben waardoor het er niet van gekomen is om terug te sms'en", give me a break. Je doet 15 seconden over een smsje!

Ik ben bang dat ze je niet aan gaat spreken, maar als ik jou was zou ik in het kader van 'zelfrespect is een groot goed!' haar direct uit je lijst donderen en op zoek gaan naar een nieuwe.
Gourmetten of steengrillen?
pi_85092242
quote:

Doen vrouwen dat ook? Hmmpf. Lekker laten gaan ja. Jammer :(
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:47:19 #187
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_85092330
Zat gister met OkCupid te kutten, die heeft ook een chatfunctie. Wist ik veel :'). Beetje berichtjes uitwisselen (een meisje sprak me er via aan). Ze reageerde heeel langzaam, of het lag aan die chat. Anyway, op een gegeven moment sluit ik OkCupid en toen bedacht ik me een half uur later 'oh ja, die chat liep ook nog' :')
pi_85092355
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:40 schreef Olle. het volgende:

[..]

daar zit wel wat in..
Maar heb er geen ervaringen mee en vraag mij eigenlijk wel een beetje af of het wel wat is.
Je kent het wel de ontwetend en ontkennendheid ;)
Je kunt je op RP ook gratis registeren en eens rondkijken voordat je besluit om betaald lid te worden :)
"The problem with common sense is that most people are morons."
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:48:50 #189
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_85092400
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:47 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Je kunt je op RP ook gratis registeren en eens rondkijken voordat je besluit om betaald lid te worden :)
Zitten daar overigens ook veel leden van 20 - 25 jaar? :)
zie dat jezelf ook 24 bent, al betekend je reactie niet direct dat je daar ook ingeschreven staat ;)
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:53:59 #190
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_85092623
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:48 schreef Olle. het volgende:

[..]

Zitten daar overigens ook veel leden van 20 - 25 jaar? :)
zie dat jezelf ook 24 bent, al betekend je reactie niet direct dat je daar ook ingeschreven staat ;)
Gast, gewoon checken. Zoals al gezegd het is gratis... Mocht het niks zijn, duik je gewoon de kroeg weer in.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_85092650
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:43 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hou de eer aan jezelf kerel, dat je er überhaupt nog over nadenkt om met haar af te spreken. Dit is dat meisje van een maand geleden toch? "Teveel aan je hoofd hebben waardoor het er niet van gekomen is om terug te sms'en", give me a break. Je doet 15 seconden over een smsje!

Ik ben bang dat ze je niet aan gaat spreken, maar als ik jou was zou ik in het kader van 'zelfrespect is een groot goed!' haar direct uit je lijst donderen en op zoek gaan naar een nieuwe.
Dit wil ik graag nog even onderstrepen. Kom op, hoeveel smoesjes heb je nu al geslikt?
Sowieso kun je het volgens mij wel vergeten als een afspraak voor een tweede date niet redelijk snel op een eerste date volgt. Te druk, nicht gaat op reis naar armoedzaaiers, ik moest koffie kopen :{w

quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:47 schreef Sander het volgende:
Zat gister met OkCupid te kutten, die heeft ook een chatfunctie. Wist ik veel :'). Beetje berichtjes uitwisselen (een meisje sprak me er via aan). Ze reageerde heeel langzaam, of het lag aan die chat. Anyway, op een gegeven moment sluit ik OkCupid en toen bedacht ik me een half uur later 'oh ja, die chat liep ook nog' :')
Moet wel een interessante vrouw zijn geweest :')
"The problem with common sense is that most people are morons."
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:55:36 #192
97868 Krullehoofd
pi_85092703
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Doen vrouwen dat ook?
:')
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:05:56 #193
141482 Q.
JurassiQ
pi_85093232
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:54 schreef Lolaatje het volgende:

[..]
ik moest koffie kopen

Onderschat het belang van koffie niet hoor! 8-)
For great justice!
pi_85093264
Iedereen is wel enthousiast over dat OKCupid zeg! Is het een Amerikaanse site?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_85093324
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:54 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Dit wil ik graag nog even onderstrepen. Kom op, hoeveel smoesjes heb je nu al geslikt?
Sowieso kun je het volgens mij wel vergeten als een afspraak voor een tweede date niet redelijk snel op een eerste date volgt. Te druk, nicht gaat op reis naar armoedzaaiers, ik moest koffie kopen :{w
Achteraf gezien heb je daar wel gelijk in, maar bij een eerste smoes wacht je het toch nog af of het wel echt een smoes is. maar als ze zelfs al niet meer kan terug sms-en omdat ze het te druk heeft, dat is inderdaad wel een hele slechte smoes.

Maarja.. NEXT :P
pi_85093376
quote:
-knip-
Ik zou daar uberhaupt geen tijd of moeite meer insteken.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:11:04 #197
97868 Krullehoofd
pi_85093476
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:07 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Achteraf gezien heb je daar wel gelijk in, maar bij een eerste smoes wacht je het toch nog af of het wel echt een smoes is. maar als ze zelfs al niet meer kan terug sms-en omdat ze het te druk heeft, dat is inderdaad wel een hele slechte smoes.

Maarja.. NEXT :P
Je had er toch nog ééntje op de reserve bank ? Of was dat deze ?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:13:07 #198
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85093566
WTF krijg ik nu weer voor een reactie op m'n knuz-profiel :') :') :')
(Heb al bovenaan gezet dat ik niet meer op zoek ben, maar had m'n profiel verder wel intact gelaten)

quote:
Afzender: willeke wil wel
Datum: 10/08/2010 11:50
Titel: jij
Inhoud:

Je bent te gek

ik mag jou wel

de meeste wijvies willen graag bezwangert worden hoor

vooral dat neuken he
dat doet het hem

wat zoek je nou
wat zijn je wensen en verlangens?

netjes he die eene vraagteken

je hebt al een heel kippenhok vol heb ik gezien

schat vergeet ze niet te voeren he

vooral zoete mailtjes, daar houden ze van

ik sta ook als YEKA op knuz

jou blijf ik volgen
zie je als mijn heer en meester

mijn sm meester in woorden
mag ik je subje zijn?
beuk er maar lekker op los hoor

willeke yeka ankie
WTF, ze is 52. :') En ik heb m'n foto er nota bene afgehaald.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:16:08 #199
97868 Krullehoofd
pi_85093694
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 14:06 schreef Godshand het volgende:
Iedereen is wel enthousiast over dat OKCupid zeg! Is het een Amerikaanse site?
Ja, van oorsprong Amerikaans. Ik heb de gegevens gecheckt op alexa.com, handige site. Ongeveer 80% van het verkeer komt uit de VS en 20% overige. Van die 20% komt 1% procent uit Nederland. OKCupid wordt voornamelijk bezocht door de leeftijdsgroepen 18-24 en 25-34. Verhouding mannen en vrouwen is bijna gelijk, maar de vrouwen winnen in deze. *O*
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:16:23 #200
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_85093706
Whow :)
451 °F
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')