Er is dus nog hoop voor me!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat klopt. De mannen krijgen uiteraard wel wat fakemail van Russische dames of SMS betaaldiensten, maar jullie krijgen een veelvoud aan reakties meer en de daarmee behorende troep.
Maar geloof me, 99% van de mannen heeft liever 10 mailtjes per dag waarvan 9 troep dan 10 mailtjes per maand waarvan 9 troep (ongeveer de realiteit). Denk eerlijk gezegd dat niet aantrekkelijke mannen gewoon 0 normale mail krijgen of hooguit van een vrouw die nog lelijker is dan de man zelf.
Okey!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:59 schreef Charles.Darwin het volgende:
Nee precies. Ik wens mijn werkgever veel succes met zoeken. (ok, die weet niets van computers en kan z'n eigen vrouwnog niet vinden op internet ... maar het gaat om het principe).
Ik zou me meer zorgen maken om je taalgebruik (laat anders iemand even je bericht herschrijven of corrigeren, dat helpt). En niet zo depri doen in je profiel.
Hier mag het wel hoor
En dank je welquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat niet aantrekkelijke mannen gewoon 0 normale mail krijgen of hooguit van een vrouw die nog lelijker is dan de man zelf.
Nou ik bedoelde eigenlijk het depri zijn ...quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:03 schreef paaskannekoekje het volgende:
[..]
Okey!
Dan kan ik gelukkig hier de vuile grammaticale barbaren was buiten hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:22 schreef Provinciaaltje het volgende:
Probeer bij zo een profiel maar eens een leuk bericht te schrijven.Sorry.. ik was afgeleidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
Fijne vakantie!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:29 schreef GlenSpey het volgende:
Zo nu eerst op vakantie, en daarna ga ik echt een nieuw RP profiel aanmaken.
Schop me aub als ik weer verzuim.
Fijne vakantie!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:29 schreef GlenSpey het volgende:
Have fun!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:29 schreef GlenSpey het volgende:
Probeer bij zo een profiel maar eens een leuk bericht te schrijven.Deeltijd marsmannetje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
Fijne vakantie man. En wie weet heb je daar wel geluk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:29 schreef GlenSpey het volgende:
Jij beschouwt jezelf als niet aantrekkelijk?quote:
Probeer bij zo een profiel maar eens een leuk bericht te schrijven.Maar serieus, daar wilde je toch geen berichtje naar sturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou iets schrijven als "heeey hellooow terug! Ik hou ook van huisdieren en ga soms naar de bios, dus ik denk dat we perfect matchen!"
beter een knipoog dan een blauw oog
Ja veel plezier!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:29 schreef GlenSpey het volgende:
vakantievriendinnen bedoel je dan toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja veel plezier!
Misschien hou je nog vakantievrienden over
Jeetjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:42 schreef Natalie78 het volgende:
Jeetje dit gaat snel deel 28 alweer!![]()
Ik kreeg een berichtje van de week.
ik wil met je wagen dat je met me wil chatten?
En vervolgens een chat uitnodiging. Van NL86365335 Brrrr...![]()
Waarom, waarom, waarom zo'n foto? Hij zegt er wel zelf iets over in zijn profiel, maar toch. Opvallen net als zuurpruim? Ik ben toch erg benieuwd naar het resultaat daarvan dan.
Hoe kan je nou genieten van een wijntje dat niet smaakt?quote:En jij? Jij ook...... niet die eeuwige hoge verwachtingen.... maar gewoon genieten van de kleine dingen. Bijvoorbeeld dat je een dure wijn bestelde en dat deze helemaal niet blijkt te smaken...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:03 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Jij beschouwt jezelf als niet aantrekkelijk?
[..]
Jij begint eroverquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat niet aantrekkelijke mannen gewoon 0 normale mail krijgen of hooguit van een vrouw die nog lelijker is dan de man zelf.
Dacht eigenlijk meer iets in de trend van wat Ordos20 zegt:quote:Maar serieus, daar wilde je toch geen berichtje naar sturen?
Ik zou iets schrijven als "heeey hellooow terug! Ik hou ook van huisdieren en ga soms naar de bios, dus ik denk dat we perfect matchen!"
Mannen komen van Mars, Vrouwen van Venus en dan een opmerking over de foto's.quote:
En date je die dan tegelijk? Nou ja niet tegelijk tijdens 1 datequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Gut ik heb ineens weer 2 redelijke leuke kerels opgepikt op RP. Vreemd, soms komt er echt niks voorbij, en dan ineens 2?
Of gaan mijn eisen dan stiekem omlaag ofzo
Zou leuk zijn, maar misschien hangen aan vakantievrienden ook hele leuke meiden eromheen... (en dan bedoel ik niet de evt. partners)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
vakantievriendinnen bedoel je dan toch?
Of je bent misschien op dit tijdstip wel op je scherpstquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Gut ik heb ineens weer 2 redelijke leuke kerels opgepikt op RP. Vreemd, soms komt er echt niks voorbij, en dan ineens 2?
Of gaan mijn eisen dan stiekem omlaag ofzo
Nee ik begin met msn-en... Dan zie ik wel weer verder.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:11 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
En date je die dan tegelijk? Nou ja niet tegelijk tijdens 1 datemaar achter elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |