Bij drukkies moet ik aan een andere activiteit denkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whahahahaha!!!Je hebt gelijk!!!
"drukkies?" *proest*
Ik schijn de dames hier te willen bekeren zodat ze 'geen interesseberichtjes' sturen ipv de mannen dood te negerenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:24 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Wheh, ik was niet thuis
Enlighten me!
Ik druk 3 pakken yoghurt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij drukkies moet ik aan een andere activiteit denken
Misschien was dit wel de liefde van je leven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een geen-interesseberichtje teruggestuurd
Stalkertsquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:30 schreef Farouche het volgende:
Ik stuur al die kansloze copy-paste berichtjes geen "geen intresseberichtje" terug. Nu al twee keer gehad dat de desbetreffende afgewezen 5 minuten daarna weer een hartje stuurt.
Ik heb een vaag vermoeden van niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien was dit wel de liefde van je leven.!
Dat ben ik.. Dat weet iedereen toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik haar al gevonden heb.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:31 schreef Q. het volgende:
Ik zal ze de volgende keer naar je doorsturenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben gek op mannen met doorzettingsvermogen
je hebt iig nog watquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:41 schreef _Boo_ het volgende:Ik heb een 47 jarige ondernemer, die er uit ziet er als 65. (For the record ik ben 27).
NL 72024911
ik heb maar niet gekeken naar wie de reactie stuurdequote:
Nou hij geeft wel een hoop prijs van zichzelf, alleen die foto is wat wazig.....quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:41 schreef _Boo_ het volgende:Ik heb een 47 jarige ondernemer, die er uit ziet er als 65. (For the record ik ben 27).
NL 72024911
Is hij rijk? Anders snel trouwen en zorgen voor een "ongelukje"quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:41 schreef _Boo_ het volgende:Ik heb een 47 jarige ondernemer, die er uit ziet er als 65. (For the record ik ben 27).
NL 72024911
Ook jij zal een berichtje krijgen van een fijne heerquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef Techno het volgende:
Overigens, mij bekeer je dus niet zomaar.
Dat ben ik IRL ook wel gewend.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:49 schreef MalleJongen het volgende:
Ook jij zal een berichtje krijgen van een fijne heer
Is er nou al gezoend sjippen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:49 schreef sjippen het volgende:
Vandaag al de derde date gehad met m'n meisje!![]()
We zijn wezen fietsen en het was echt weeral leuk. Vandaag een beetje geluld over exen en dergelijke. Zij heeft op dat gebied duidelijk al wat meer ervaring dan ik. Ze geeft ook openlijk toe op uiterlijke schoonheid te selecteren en gelukkig zie ik er goed uit, dus dat heb ik al mee.![]()
Het enige wat ik eng vond is toen ze zei dat ze bij het uitmaken met haar ex het ergste vond dat haar toekomstplannen in duigen vielen: dwz nog niet direct een een huis & kinderen. Niet zozeer dus dat ze haar liefje kwijt was...Gelukkig vond ze dat zelf ook een egoistische gedachte...
Maar goed, ze zag er weer beeldig uit en we gaan gauw weer afspreken...
Daar ga ik echt in geen honderd jaar een ongelukje mee maken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:47 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Is hij rijk? Anders snel trouwen en zorgen voor een "ongelukje"
Na drie dates nog niet? De laatste keer dat ik niet op een eerste date zoende is euh... heel lang geleden.quote:
Ja, maar jij bent dan ook de Koning Chick Hossel hè?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Na drie dates nog niet? De laatste keer dat ik niet op een eerste date zoende is euh... heel lang geleden.
mij nog nooit gebeurt, snelste is de 3e geloof ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Na drie dates nog niet? De laatste keer dat ik niet op een eerste date zoende is euh... heel lang geleden.
Kroonprins. Minimaal.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook de Koning Chick Hossel hè?
Koningen hosselen niet, die worden gehosseld.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik las Mosselquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een vriend van mij is 39, en is al zo grijs als maar kan zijn. En dat begon zo rond met zijn 30e.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:52 schreef _Boo_ het volgende:
Hoe kan je trouwens zo grijs zijn op je 47ste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Een vriend van mij is 39, en is al zo grijs als maar kan zijn. En dat begon zo rond met zijn 30e.Niets mis met kaal zijn ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom staan er trouwens geen links naar de RP-profielen van de alhier postende daters in de OP?
For great justice!
"Q. Mosselman!quote:
Ik kijk wel uit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Niets mis met kaal zijn ja!
Waarom staan er trouwens geen links naar de RP-profielen van de alhier postende daters in de OP?
Ach, mijn single (half)broertje is ook kaal. En het staat hem best wel goed.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:59 schreef Q. het volgende:
Niets mis met kaal zijn ja!
Neenquote:
Wil je je ook gaan bekeren?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Aaaah.. toe.. Wat is je RP?quote:
De laatste keer dat ik überhaupt zoende is euh... heel lang geledenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe weet jij de mijne nou weer dan?quote:
Je stond tussen m'n matches en ik herkende de fotoquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hoe weet jij de mijne nou weer dan?
Ja, is ook alweer een paar jaartjes oudquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Heej, jij gebruikt een foto die ik van je heb gemaakt op RP..
Hoppa, daten jullie!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je stond tussen m'n matches en ik herkende de foto
Ik word herkendquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je stond tussen m'n matches en ik herkende de foto
En dan een bios..quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:32 schreef Knipoogje het volgende:
oe, date van vrijdag vroeg mij net uit voor een biosje![]()
de eerste keer in mijn leven dat een meisje vrouw mij uitvraagt...
Nu heb ik al heel wat afgedate en een paar relatietjes gehad, maar ik moest altijd zelf het initiatief nemen.
donkerquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:36 schreef Civilian het volgende:
[..]
En dan een bios..Dat is zo veilig.. en donker.. Kan je elkaar niet eens leren kennen
Dan kan zo'n eerste date met jou dus behoorlijk tegenvallenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben zo'n filmneuroot dat ik dan ook echt de film best wel wil zien
Nou ja, dat heb ik dus ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Vind je het erg als ik even oversla? Ik heb mijn portie mafkezen wel even gehad... Maar ik wil natuurlijk wel even de desbetreffende nummers doorgeven hoor. Voor de liefhebber.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:38 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
donker
Kan er geen fokster een keer echt gaan daten met zo'n man die berichtjes stuurt als aan het eind van het vorige topic? Ik ben wel benieuwd of zo iemand in het echt ineens een hele gezellige redelijk aantrekkelijke man blijkt te zijn
Niet alleen zo'n eerste datequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef Arnax het volgende:
[..]
Dan kan zo'n eerste date met jou dus behoorlijk tegenvallen
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:32 schreef Knipoogje het volgende:
oe, date van vrijdag vroeg mij net uit voor een biosje![]()
de eerste keer in mijn leven dat een meisje vrouw mij uitvraagt...
Nu heb ik al heel wat afgedate en een paar relatietjes gehad, maar ik moest altijd zelf het initiatief nemen.
'Welke film wil jij deze keer niet zien?'quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nou ja, dat heb ik dus ookDaarom zou bios voor mij ook geen geschikte eerste date zijn (of 2e.. 3e etc).
Keertje niet naar de film gaan?
Haha hoezo??quote:
Zo erg kan het toch allemaal niet geweest zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef Farouche het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik even oversla? Ik heb mijn portie mafkezen wel even gehad... Maar ik wil natuurlijk wel even de desbetreffende nummers doorgeven hoor. Voor de liefhebber.
Ik zou Inception eigenlijk nooit willen zienquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Welke film wil jij deze keer niet zien?'
Nou ja, tijdens een andere eerste date kun je natuurlijk altijd enorm dom uit de hoek komen zodat er niet eens een tweede date komtquote:
Maar als de eerste date wel goed gaat, moet je tijdens de tweede al heel wat meer moeite doen om het te verpestenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, tijdens een andere eerste date kun je natuurlijk altijd enorm dom uit de hoek komen zodat er niet eens een tweede date komt
Wedden?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:46 schreef Arnax het volgende:
[..]
Zo erg kan het toch allemaal niet geweest zijn![]()
Waarom? De verliezer betaalt een avondje bios?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:51 schreef Farouche het volgende:
[..]
Wedden?
Ik zit momenteel ook in mijn Mohammedaanse fase geloof ik. 2 weken geleden was ik nog populair onder de single papa's.
Volgens mij krijgen vrouwen veel meer "troep" dan mannen.
Nee joh, echt nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:51 schreef Farouche het volgende:
[..]
Wedden?
Ik zit momenteel ook in mijn Mohammedaanse fase geloof ik. 2 weken geleden was ik nog populair onder de single papa's.
"Bek houwe, ik zit te kijken".quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Een beetje werkgever houd privé en zakelijk gescheiden. Maar je bent opzich niet zo heel makkelijk te vinden via google, wanneer je op een datingsite staat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:54 schreef paaskannekoekje het volgende:
Dag medefokkers,
Nu ben ik erg aan het twijfelen of ik mijzelf dien in te schrijven op een datingsite.
Het is namelijk zo dat ik aan de vooravond sta van het grote sollicitatie/blauwe enveloppen circus,
en dat ik angstig.
Ik ben bang dat mensen er een gewoonte ontwikkelen om sollicitanten te google'en, en zo mijn dateprofiel
te ontdekken.
Dan ga je toch met vooroordelen een gesprek in, zou dit een rede kunnen zijn om me niet in te schrijven?
Ik verbreed gaarne mijn al niet te versmaden horizon, en als ik de kust niet uit het ook durf te verliezen dan
ontdek ik nooit niet nieuw land, dat weet ik wel.
Tips en adviezen, is het iets om rekening mee te houden?
Zomerse groet,
Dat klopt. De mannen krijgen uiteraard wel wat fakemail van Russische dames of SMS betaaldiensten, maar jullie krijgen een veelvoud aan reakties meer en de daarmee behorende troep.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:51 schreef Farouche het volgende:
Wellicht een pseudoniem gebruiken?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:54 schreef paaskannekoekje het volgende:
Dag medefokkers,
Nu ben ik erg aan het twijfelen of ik mijzelf dien in te schrijven op een datingsite.
Het is namelijk zo dat ik aan de vooravond sta van het grote sollicitatie/blauwe enveloppen circus,
en dat ik angstig.
Ik ben bang dat mensen er een gewoonte ontwikkelen om sollicitanten te google'en, en zo mijn dateprofiel
te ontdekken.
Dan ga je toch met vooroordelen een gesprek in, zou dit een rede kunnen zijn om me niet in te schrijven?
Ik verbreed gaarne mijn al niet te versmaden horizon, en als ik de kust niet uit het ook durf te verliezen dan
Zomerse groet,
Zolang je je echte naam niet gebruikt is er geen vuiltje aan de lucht. Sterker nog, ook als je je echte naam zou gebruiken is de kans nihiel dat je op google verschijnt. Datingsite-profielen van alle grote datingsites zitten achter een filter.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:54 schreef paaskannekoekje het volgende:
Dag medefokkers,
en dat ik angstig.
te ontdekken.
Zomerse groet,
OkCupid niet trouwensquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:58 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zolang je je echte naam niet gebruikt is er geen vuiltje aan de lucht. Sterker nog, ook als je je echte naam zou gebruiken is de kans nihiel dat je op google verschijnt. Datingsite-profielen van alle grote datingsites zitten achter een filter.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:57 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat klopt. De mannen krijgen uiteraard wel wat fakemail van Russische dames of SMS betaaldiensten, maar jullie krijgen een veelvoud aan reakties meer en de daarmee behorende troep.
Maar geloof me, 99% van de mannen heeft liever 10 mailtjes per dag waarvan 9 troep dan 10 mailtjes per maand waarvan 9 troep (ongeveer de realiteit). Denk eerlijk gezegd dat niet aantrekkelijke mannen gewoon 0 normale mail krijgen of hooguit van een vrouw die nog lelijker is dan de man zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |