Direct inderdaad, bestaat er in ieder geval ook geen twijfel over de intenties die hij heeftquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:25 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Niet goed? - Het had misschien wel wat sensationeler gekund misschien, maar hij is "direct".
Pfff daar zijn andere sites voor hoor...quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:43 schreef Arnax het volgende:
[..]
Direct inderdaad, bestaat er in ieder geval ook geen twijfel over de intenties die hij heeft
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:04 schreef Silenus het volgende:
Denk maar niet dat Prinsesje4you nu nog met je willen afspreken!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Er mag van mij wel meer voorbeelden komen van interesse teksten/uitnodigingen. Kunnen samen een beetje schaamteloos lachen.
Ik bedoel mensen die het naar jou toesturenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:55 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
ga de mijne echt niet plaatsen.. ben je echt nieuwsgierig, pm me maar
DUDE!! Dat was een uitnodigingquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik bedoel mensen die het naar jou toesturen.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik bedoel mensen die het naar jou toesturen.
Lampiequote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:15 schreef Silenus het volgende:
Het gaat er niet om dat alles perse on topic moet zijn maar persoonlijk vind ik het irritant om door twee pagina's 'haaai' 'ik voel me brak' etc te worstelen. (Voorbeeld: gisteren vanaf 19u)
Sorry.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:27 schreef Silenus het volgende:
Jullie doen dit echt om mij te pesten he!![]()
[..]
Ik heb jou ook nog niet veel ontopic zien posten sindsdien hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:27 schreef Silenus het volgende:
Jullie doen dit echt om mij te pesten he!![]()
[..]
Natuurlijk. Genoeg ook. Als níemand het zou doen zouden mannen het ook niet steeds proberen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:55 schreef Farouche het volgende:
Waarom zijn er mannen die denken dat ze eventjes snel kunnen scoren via RP? Zouden er echt vrouwen zijn die erin trappen????
Hoezo frustratie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:55 schreef Farouche het volgende:
Waarom zijn er mannen die denken dat ze eventjes snel kunnen scoren via RP? Zouden er echt vrouwen zijn die erin trappen????
Sorry, normaal lees ik alleen mee, maar moet even mijn frustratie kwijt!
Omdat ik ook wel eens gewoon een leuke gesprek wil hebben zonder meteen naar mijn cupmaat wordt gevraagd.quote:
Klinkt inderdaad niet echt serieus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:03 schreef Farouche het volgende:
[..]
Omdat ik ook wel eens gewoon een leuke gesprek wil hebben zonder meteen naar mijn cupmaat wordt gevraagd.![]()
Of zonder dat ik zoiets krijg:
goedemiddag
hoe is het ?
ik heb je proviel gelazen lijkt mee leuk om jou leren te kenne
gr appie
Of zoiets:
heey hoe is et je ziet er goed uit zou je best beter willen leren kennen xx
Of zoiets:
k heb je fotos vaak gekeken en ik vind je of je lijkt mij een rustig iemand van binnen en buiten.Als je op zoek ben naar de ware moet je het een kans geven, probeeer het maar en ik verzeker je dat je geen spijt zal krijgen.Ik ben een rustige man, betrouwbare en met veel humor en weet zeker dat ik je wat te bieden heb en ik ben als een blok voor je gevallen.Sorry dat ik te veel heb gezegd maar laten wij tenminste een kopje koffie samen drinken daarna kan je zelf zien of ik niet voor je geschikt bent
groetjes celestin van uit den haag jij bent mooie xxxxxmaar dat is mijn tel nr
06xxxxxxxx of dat is mijn skype naam het is cxxxx
kan zo lekker praten met je
Ach, er zullen ook wel genoeg leuke mannen tussen zitten. Nu alleen nog vinden.
En ik prijs me gelukkig dat ik dit soort berichten nooit krijg.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:08 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad niet echt serieus.
Prijs mezelf even gelukkig dat ik niet van dergelijke berichten stuur, haha.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:03 schreef Farouche het volgende:
[..]
Omdat ik ook wel eens gewoon een leuke gesprek wil hebben zonder meteen naar mijn cupmaat wordt gevraagd.![]()
Of zonder dat ik zoiets krijg:
goedemiddag
hoe is het ?
ik heb je proviel gelazen lijkt mee leuk om jou leren te kenne
gr appie
Of zoiets:
heey hoe is et je ziet er goed uit zou je best beter willen leren kennen xx
Of zoiets:
k heb je fotos vaak gekeken en ik vind je of je lijkt mij een rustig iemand van binnen en buiten.Als je op zoek ben naar de ware moet je het een kans geven, probeeer het maar en ik verzeker je dat je geen spijt zal krijgen.Ik ben een rustige man, betrouwbare en met veel humor en weet zeker dat ik je wat te bieden heb en ik ben als een blok voor je gevallen.Sorry dat ik te veel heb gezegd maar laten wij tenminste een kopje koffie samen drinken daarna kan je zelf zien of ik niet voor je geschikt bent
groetjes celestin van uit den haag jij bent mooie xxxxxmaar dat is mijn tel nr
06xxxxxxxx of dat is mijn skype naam het is cxxxx
kan zo lekker praten met je
Ach, er zullen ook wel genoeg leuke mannen tussen zitten. Nu alleen nog vinden.
Hehe, de hele wereld weet al dat ze wil scheiden behalve dr eigen kerelquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:56 schreef MalleJongen het volgende:
Oke, jullie wilden lachen.....
NL69980846
[ afbeelding ]
Hallo
ik ben een vrouw van54 en zoek een beetje vriendschap
ik ben in mijn huwelijk monenteel niet zo gelukkig
en denk er over te gaan scheiden
maar dat is voor latere zorg
ik ben een erge dierenvriend
ik heb zelf huisdieren
graag seriuse reacie, s
ik vind een hoop dingen leuk
alleen komt het er niet van
ik ben geen type dat de hele dag
achter de pc zit maar ik zal altijd andwoord geven
alleem s avonds maar
groetjes
Dat heb ik niet echt, wat moet ik zeggen, hoe is ze in een gesprek wat stroef of juist lekker loopt, wat te doen bij stiltes, hoe komt ze over.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik ben altijd bang dat het op het eerste gezicht al meteen tegenvalt...
WTF? Is dat een vrouw?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:56 schreef MalleJongen het volgende:
Oke, jullie wilden lachen.....
[ afbeelding ]
Nou eigenlijk meer dat IK tegenvalquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:24 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat heb ik niet echt, wat moet ik zeggen, hoe is ze in een gesprek wat stroef of juist lekker loopt, wat te doen bij stiltes, hoe komt ze over.
Uiterlijk zou in dat geval mooi zijn meegenomen.
Dat is mooi meegenomenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou eigenlijk meer dat IK tegenvalDit keer maar op een druk terras afgesproken, dan heb je in ieder geval iets over te praten mocht het wat stroef gaan qua gesprek.
Volgens de beschrijving wel......quote:
Je blijft hoop houden om ooit de vrouwen in dit topic te bekeren, niet? Geef maar toe geef maar toe geef maar toe geef maar toequote:Op maandag 9 augustus 2010 20:48 schreef Civilian het volgende:
Zo, ook eindelijk thuisEn jullie hebben er al weer bijna een topic doorheen gejaagd
![]()
Vandaag wel weer 2 'geen interesse' berichtjes gehad. Maar dat is in ieder geval beter dan wanneer ik niks hoor
egoboost van hier tot Tokioquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:41 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Volgens de beschrijving wel......
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je blijft hoop houden om ooit de vrouwen in dit topic te bekeren, niet? Geef maar toe geef maar toe geef maar toe geef maar toe
Te bekeren tot watquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je blijft hoop houden om ooit de vrouwen in dit topic te bekeren, niet? Geef maar toe geef maar toe geef maar toe geef maar toe
Zodat wij geen-interesse-berichtjes gaan versturen in plaats van de lelijke suffe mannen gewoon keihard te negerenquote:
Waarom? Je ziet er niet bepaald mannelijk uit hoor schat, no worries *knuf*quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:10 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik een berichtje van een homo gekregen
Ja maar daar krijg ik RSI van, al die herhalende bewegingen enzo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zodat wij geen-interesse-berichtjes gaan versturen in plaats van de lelijke suffe mannen gewoon keihard te negeren
De manier van schrijvenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom? Je ziet er niet bepaald mannelijk uit hoor schat, no worries *knuf*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de foto trouwens ook.Tap tap tap
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De manier van schrijvenEn, al een 'geen interesse' berichtje gestuurd? Of ga je 'm negeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de foto trouwens ook.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
Ik heb een geen-interesseberichtje teruggestuurdquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:15 schreef Civilian het volgende:
[..]
En, al een 'geen interesse' berichtje gestuurd? Of ga je 'm negeren?
*trots op je is*quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een geen-interesseberichtje teruggestuurd
My point exactly, maar Civ geeft de moed niet op!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar daar krijg ik RSI van, al die herhalende bewegingen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |