Dan hebben we dat gemeen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Bij 'Kentoet, what's up' bovenin. Even op je eigen fotootje klikken en dan moet daar je punt staan.
En ik sta gewoon een 10, kóóóóning!
Bedankt voor de lof, maar als de situatie ernaar was geweest had ik haar zeker gegevenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:57 schreef Silenus het volgende:
Hulde Kentoet! Veel mannen zijn van het principe 'dan kan ik haar evengoed gaan neuken', maar mooi dat er ook mannen zijn die verder kijken.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:01 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Bedankt voor de lof, maar als de situatie ernaar was geweest had ik haar zeker gegeven
Ik heb getwijfeld of ik een eerlijk of wenselijk antwoord zou gevenquote:
Ik hoor net dat ik een beurt nodig heb. Stuur es een foto? Kan ik even checken of ik het wel op je kanquote:
Whehe, waar gaat het heen met dit topic?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik een beurt nodig heb. Stuur es een foto? Kan ik even checken of ik het wel op je kan
OMG nogal direct ben je ook wel hè.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik een beurt nodig heb. Stuur es een foto? Kan ik even checken of ik het wel op je kan
Nee niet naakt. Moet ik soms een verkeerd beeld van je krijgen? Vieze oude man. BAH!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:18 schreef Kentoet het volgende:
[..]
OMG nogal direct ben je ook wel hè.
Naakt?
Spirit Date regel topicquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:17 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Whehe, waar gaat het heen met dit topic?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Datingsite ervaringen #28: Regel hier je date met Spirit82.
Neuk-date hè?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Datingsite ervaringen #28: Regel hier je date met Spirit82.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |