Ja dat doe ik ook het liefst, MSN-en. Krijg je toch sneller een indruk of het wat is dan mailen. Maar stel ze zijn allebei leuk, spreek je dan met allebei af? Ik heb dat nu een beetje. Zaterdag dus een date gehad, komt vast vervolg op. Maar wil eigenlijk ook wel weten hoe andere dates zouden verlopen met bijvoorbeeld een hele leuke man met wie ik al een tijdje contact heb. Voelt toch een beetje slecht. Of denk ik teveel na?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nee ik begin met msn-en... Dan zie ik wel weer verder.
Eentje wil mailen, maar dat vind ik eigenlijk maar lastig. Wat schrijf je dan!
Ik snap wat je bedoeld. Zo ver ben ik gelukkig nog niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:18 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook het liefst, MSN-en. Krijg je toch sneller een indruk of het wat is dan mailen. Maar stel ze zijn allebei leuk, spreek je dan met allebei af? Ik heb dat nu een beetje. Zaterdag dus een date gehad, komt vast vervolg op. Maar wil eigenlijk ook wel weten hoe andere dates zouden verlopen met bijvoorbeeld hele leuke man met wie ik al een tijdje contact heb. Voelt toch een beetje slecht. Of denk ik teveel na?
ik deed het ook. Krijg je ook van de vrouwen soms scheve gezichtenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:28 schreef Natalie78 het volgende:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, hoe mannen daarover denken. En zou je het willen weten, of is het beter het gewoon niet te zeggen als er niet naar gevraagd wordt?
Ik deed het ook vaker, maar hield natuurlijk wel altijd m'n bek daarover. Moet je ook gewoon niet vertellen, of keihard ontkennen als daarnaar gevraagd wordt. Wel altijd op meerdere paarden wedden, maar dat niet zeggen omdat sommige mensen daar niet mee om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:28 schreef Natalie78 het volgende:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, hoe mannen daarover denken. En zou je het willen weten, of is het beter het gewoon niet te zeggen als er niet naar gevraagd wordt?
Haha, mensen die wij hier bespreken bedoel je?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Zou me ergens ook niks verbazen als mensen in dit topic dezelfde mensen (hebben ge)date(n).... bah
Nee zo spannend zal het ook weer niet worden. Maar we vissen natuurlijk wel een beetje in de zelfde vijver... Scheelt dat de dames hier niet uit mijn regio komen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, mensen die wij hier bespreken bedoel je?
Dadelijk ga je me nog vertellen dat fokkers met elkáár hebben gedate.![]()
Je doet nu net alsof FOK een grote incestueuze bende isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Zou me ergens ook niks verbazen als mensen in dit topic dezelfde mensen (hebben ge)date(n).... bah
Ik dacht eraan omdat een oude vriendin nu een nieuwe vriend heeft. Dus ik ff loeren via hyves. Is gewoon een RP afdankertje van mijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:35 schreef Natalie78 het volgende:
Ik dacht toevallig hetzelfde vanavond! Het zal vast wel eens voorkomen!
Ja nu wel... Ze zegt dat ie heel aanhankelijk is. Dus hij past ook beter bij haar als bij mij. Maar toch apart. (ik ga ook niet meer met haar om tegenwoordig).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:49 schreef Natalie78 het volgende:
Oh dat is zeker apart, weet je vriendin dat ook?
Ik ben van mening als je iemand echt leuk vind, de klik hebt, je daar totaal geen behoefte meer aan hebt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld. Zo ver ben ik gelukkig nog niet.
Ik vind het opzich best kunnen om met meerdere mannen te daten. Tenminste tijdens de eerste.. 2-3 dates. Zolang je daar gewoon open over bent (al zou ik het niet melden als er niet naar gevraagd wordt...
Blijft een beetje lastig aan het internet daten, meestal kan je door msn al redelijk zien wie potentieel heeft en wie niet gelukkig.
Hoe denken de mannen erover? Kan je met meerderen tegelijk daten? Of beter van niet?
Meneer in kwestie wil er gewoon een vriendinnetje bij hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:42 schreef Natalie78 het volgende:
Jeetje dit gaat snel deel 28 alweer!![]()
Ik kreeg een berichtje van de week.
ik wil met je wagen dat je met me wil chatten?
En vervolgens een chat uitnodiging. Van NL86365335 Brrrr...![]()
Waarom, waarom, waarom zo'n foto? Hij zegt er wel zelf iets over in zijn profiel, maar toch. Opvallen net als zuurpruim? Ik ben toch erg benieuwd naar het resultaat daarvan dan.
Als iemand alleen wil mailen is dat al verdacht anno 2010. Waarschijnlijk is ie totaal niet spontaan en kan hij via mail tenminste lang nadenken over hij het beste kan antwoorden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Daarom, als je met elkaar mail/msnt/belt voordat je date, heb je snel genoeg in de gaten of er potentie in zit en dan zal een date niet lang uitblijven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:06 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik ben van mening als je iemand echt leuk vind, de klik hebt, je daar totaal geen behoefte meer aan hebt.
Laat dat net alsof doen maar weg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:33 schreef rozecroc het volgende:
Je doet nu net alsof FOK een grote incestueuze bende is
Dat zou wel héél erg zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, mensen die wij hier bespreken bedoel je?
Dadelijk ga je me nog vertellen dat fokkers met elkáár hebben gedate.![]()
Er zijn geen aanknopingspunten in zijn profiel te vinden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Deel 24 al, die gaan hard !quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:45 schreef Techno het volgende:
[..]
boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |