Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
geod tpoicquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:26 schreef DaMart het volgende:
Een TT met thee én een perenijsje... daarvoor is maar één conclusie mogelijk:
Goede TT.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:29 schreef MPG het volgende:
ZOMG, ik ben ziek.
Ik heb een TheeT gemaakt![]()
![]()
.
quote:
ja, euh, ik nietquote:
* MPG gaat zelf maar de keuken in dan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, euh, ik niet
ik kan er niet tegen
* Muckgaat zo ver mogelijk bij de keuken vandaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:33 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG gaat zelf maar de keuken in dan.
Als ik mijn vriend weg heb gebracht, zet ik ook koffiequote:Op maandag 9 augustus 2010 19:40 schreef Solique het volgende:
Avond, drukke dag op werk gehad. Net wat getraind en een lekkere douche gepakt. Nu relaxen.
Ohjah, zo een bakkie koffie erbij.![]()
hehehehequote:Op maandag 9 augustus 2010 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-in-zwitserland.html
Kijk, dat zijn nog eens boetes. Zou hier ook flink helpen, boven de zeg maar 20km te hard op de snelweg.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
Stiekem vlucht je gewoon voor mijn overheerlijke kippensoepje, hequote:
Dat is geen overtreding, maar een misdrijfquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
Uitsloverquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:06 schreef TJDoornbos het volgende:
onderweg naar huis! Morgen weer werken!
ik denk het niet, anders stond dat er wel bij in de TTquote:
quote:
wat hangt er veel hierquote:
quote:
en het is nog vrij snel gelukt ook nogquote:
En hangt hij wel waterpas en niet ondersteboven?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en het is nog vrij snel gelukt ook nog
omdat cablegunmaster af en toe ook even komt kijken?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:14 schreef DaMart het volgende:
Dit is ook eigenlijk de HSC: de HangjongerenSlowChat.
hij hangt perfectquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hangt hij wel waterpas en niet ondersteboven?
Ik wil een keertje aardig zijn voor GF, en het niet de HangouderenSC noemenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat cablegunmaster af en toe ook even komt kijken?
want verder is het niet echt jong hier he
jij bent anders ook niet bepaald een jong bloempjequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil een keertje aardig zijn voor GF, en het niet de HangouderenSC noemen.
Ach, alles hangt toch alquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:18 schreef DaMart het volgende:
Ik wil een keertje aardig zijn voor GF, en het niet de HangouderenSC noemen.
Nee, ik ben geen explosief typequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent anders ook niet bepaald een jong boempje
Rood-wit gestreept met een flapje?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:22 schreef DaMart het volgende:
En bij GF hangt er zelfs eentje van 480 centimeter.
Zelfs in de toko van GFquote:
Noem je mij nu oudquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat cablegunmaster af en toe ook even komt kijken?
want verder is het niet echt jong hier he
whehehequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
En bij GF hangt er zelfs eentje van 480 centimeter.
Dat is toch echt TMIquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Rood-wit gestreept met een flapje?
wit/grijsquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Rood-wit gestreept met een flapje?
Vooruit dan, omdat jij het bentquote:
aan de tokoquote:
iddquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je bijna 50 bent he.
Mijne is oranje-wit-geweest-gestreeptquote:
Ik mag het zeggen toch, jij bent veel jonger dan ikquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je bijna 50 bent he.
Die Japsnars toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
er is er weer 1 bezig het record te verbreken
het ziet er naar uit van welquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die Japsnars toch?gaat het lukken?
je hebt geen flapje meerquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijne is oranje-wit-geweest-gestreept
Maar het flapje is er af, dat was een beetje versleten
nope, die is in de kliko gegaanquote:
Hij gaat de lijst van triestste users aanvoeren dus?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het ziet er naar uit van wel
Madmanquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het ziet er naar uit van wel
of het trieste users zijn weet ik nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij gaat de lijst van triestste users aanvoeren dus?
idd en zeker na gisterenquote:
Beterrquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en het is nog vrij snel gelukt ook nog
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is ook eigenlijk de HSC: de HangjongerenSlowChat.
Op die manier posten om het posten, zodat je maar tigduizend posts hebt op één dag op FOK!, vind ik behoorlijk triest jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of het trieste users zijn weet ik niet![]()
maar het ziet er idd wel naar uit dat hij de meeste posts op 1 dag gaat halen
Hoeveel scenario's zal ik voor je bedenken waarin dat helemaal niet zo'n gekke stelingname is?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:42 schreef Enfermera het volgende:
Omg. Ik zit de herhaling van het journaal te kijken, denk die van 8 uur (op journaal 24). Ging over een campagneteam wat bij vertrekkende bussen richting zon stonden (voor jongeren), met condooms en info over SOA's enzo. Die interviewer interviewt een moeder. Zij: "Ja, ik heb het er met haar (dochter) over gehad, en ze was daar heel duidelijk in dus dat heb ik gerespecteerd." Interviewer: "Wat zei ze dan?" Moeder: "Dat ze ze niet nodig had."
![]()
![]()
![]()
Valt best mee, tochquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik mag het zeggen toch, jij bent veel jonger dan ik
Nou, sorry. Maar een gezonde tiener van 16+ heeft een hoog libido, meisje of niet. En als ik zo'n dochter zou hebben zou ik niet zeggen 'ik geloof je niet', maar 'hier, neem voor de zekerheid maar mee, je wilt liever geen soa oplopen'.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel scenario's zal ik voor je bedenken waarin dat helemaal niet zo'n gekke stelingname is?
quote:
preciesquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, sorry. Maar een gezonde tiener van 16+ heeft een hoog libido, meisje of niet. En als ik zo'n dochter zou hebben zou ik niet zeggen 'ik geloof je niet', maar 'hier, neem voor de zekerheid maar mee, je wilt liever geen soa oplopen'.Soms gebeuren er nou eenmaal dingen in het moment, dan ben je blij dat je ze bij je hebt.
Misschien gaat ze nooit uit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, sorry. Maar een gezonde tiener van 16+ heeft een hoog libido, meisje of niet. En als ik zo'n dochter zou hebben zou ik niet zeggen 'ik geloof je niet', maar 'hier, neem voor de zekerheid maar mee, je wilt liever geen soa oplopen'.Soms gebeuren er nou eenmaal dingen in het moment, dan ben je blij dat je ze bij je hebt.
Tuurlijk. Dat kan allemaal best. Maar dat die moeder dat zo gelooft en aanneemt vind ik jammer. Juist over dit soort zaken moet je praten met je puber, hoe moeilijk dat ook is. Mja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien gaat ze nooit uit.
Misschien heeft ze alle SOA's al
Misschien heeft ze zelf al voor condooms gezorgd, maar zijn dat van die aarbeiensmaakdingen met ribbels erop.
En misschien is dit wel haar manier om dat tegen haar moeder te verkopen
Hebben ze bij mij ook nooit gedaan hoor, trouwens.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat kan allemaal best. Maar dat die moeder dat zo gelooft en aanneemt vind ik jammer. Juist over dit soort zaken moet je praten met je puber, hoe moeilijk dat ook is. Mja.
Je pubers met je gepraat?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze bij mij ook nooit gedaan hoor, trouwens.
Tuurlijk. Dat kan. Maar hoe ze het zei.. Ik weet niet. Het kwam op mij over alsof ze het gesprek (dat met haar dochter) wilde afkappen en haar vertrouwen op het feit dat ze geen sex had. Überhaupt. En dat ze het er ook niet over wilde hebben met haar, en dat vind ik gek.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
EN misschien, ook niet onwaarschijnlijk, is het gewoon de manier van die moeder om het gesprek af te kappen. Denk na: Je bent aan het shoppen met je puberdocter, duikt er ineens een cameraploeg op je nek die over condooms begint. Hell wat zou jij doen?
Oh mijn pubersquote:
Werd tijd ouwe knoestekopquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werd tijd ouwe knoestekopNaait ees wa speklappen in dieje pan?
Wat ik ook zeg; tis het gevoel wat ik erbij hebquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee hoor, dat is niet gekDat is vrij normaal
Ik probeer alleen aan te geven dat er ook andere omstandigheden kunnen zijn waardoor eea toch in een ander licht kan komen te staan
En dat je dus niet meteen met je oordeel klaar moet staan op basis van zo weinig.
Maar ik maak me daar zelf ook vaak zat schuldig aan hoor![]()
Hmm. Ik heb zomaar het idee dat ik dat ook wel lustquote:
Die japanse dingen kan je je ook zo heerlijk doodziek aan vretenquote:
Wieso? Post je in MEN?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:28 schreef Trevland het volgende:
Avond lui![]()
Was ik weer, ik begin wel bang te worden voor mijn leven
In een ver grijs verleden al eens gedaan maar nu niet meer, ik bedoel mijn leven buiten fok om, ik kom haast niet meer aan fokken toequote:
XD Ja dat doet mn man altijd, ik kan me aan die (niet pittige) rijstzoutjes helemaal kapot vretenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die japanse dingen kan je je ook zo heerlijk doodziek aan vreten![]()
Schande!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
In een ver grijs verleden al eens gedaan maar nu niet meer, ik bedoel mijn leven buiten fok om, ik kom haast niet meer aan fokken toe
Ik schrok er zelf ook al vanquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik schrok er zelf ook al vanniet dat het mijn bedoeling is om te herhalen wat ik aan het begin van het jaar deed
Trustennquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:59 schreef Trevland het volgende:
Maar ik ga maar eensmorgen weer werken
![]()
Bis later Lui![]()
Goed plan, ik doe meequote:
watjequote:Op maandag 9 augustus 2010 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed plan, ik doe mee![]()
voorat het weer schoftig laat wordt
saraquote:
Morgen werken? He bah, wat vervelend nouquote:
ik nietquote:
en die ziet er ook lief uitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:04 schreef sararaats het volgende:
niets is er zo heerlijk als kroelen met de Frasier
Frasier
quote:
quote:
hij weet waar mijn broek isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die ziet er ook lief uit
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 09-08-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 049 Dr_Flash
02. 041 goldfinger1963
03. 040 Enfermera
04. 027 DaMart
05. 026 Muck
06. 022 Giertje
07. 019 MPG
08. 013 suikertaartje
09. 012 Marijkezwolle
10. 008 cablegunmaster
11. 008 Trevland
12. 007 Panda72
13. 007 DevilsWhore
14. 006 marcb1974
15. 006 sararaats
16. 005 Aarti
17. 005 LovelyLady
18. 004 OA
19. 003 Solique
20. 003 BrandX
komt hij ook altijd mauwen om aandachtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
hij weet waar mijn broek is
overlaatst zat hij met z'n koppie in m'n broekspijp
yep, hij kan echt uren miauwen aan de deur.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
komt hij ook altijd mauwen om aandacht
onze sonny doet dat nml altijd![]()
en ook om eten te scoren
quote:
ik zie het gaat weer iets mis op fokquote:
ja, maar, ja, maar...zijn naaaaaaaaaaaaamquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
onze kater![]()
de schrik van de buurt
LL had hem eerst een andere naam gegevenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar, ja, maar...zijn naaaaaaaaaaaaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
hier lopen er genoeg in de buurt rondquote:
absoluut nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch niet zo'n nudist he? Sphinx katten :r.
eerst een huisjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier lopen er genoeg in de buurt rond
zo'n kat zou ik ook niet willenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:26 schreef DaMart het volgende:
quote:
Een potentiële date had er drie... ik vond dat toch wel een reden om het contact wat te bekoelenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo'n kat zou ik ook niet willen![]()
gewokt graagquote:
Lijkt me in jouw geval niet echt handig neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Een potentiële date had er drie... ik vond dat toch wel een reden om het contact wat te bekoelen.
dat is een goede redenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Een potentiële date had er drie... ik vond dat toch wel een reden om het contact wat te bekoelen.
Hier een Noorse boskatquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
Als er hier dan een kat zou komen dan wel een Bengaal
quote:Top 100 van maandag 9 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
03. 0535 goldfinger1963
37. 0132 Dr_Flash
Allergie is vooral huidschilfers... en daar hebben die beesten er wel erg veel vanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:33 schreef Muck het volgende:
[..]
gewokt graag
[..]
Lijkt me in jouw geval niet echt handig nee
die hebben wij nou ook hier zittenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier een Noorse boskat
of gewoon een vuilnisbakkie
I knowquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Allergie is vooral huidschilfers... en daar hebben die beesten er wel erg veel van.
Niets mis meequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die hebben wij nou ook hier zitten
wat is er nou weer mis met een kat zonder stamboom?quote:
ik heb allemaal katten uit Asiliëquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:45 schreef Muck het volgende:
[..]
wat is er nou weer mis met een kat zonder stamboom?
wij hebben een kattenluik in de deur, dan kan Sonny zelf naar binnen wanneer hij wilquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:41 schreef sararaats het volgende:
nu zit Frasier in de dag buiten en 's avonds gaat hij binnen. hij is nog wat klein om 's nachts buiten te zitten.
zonder krabpaal kan ik nog begrijpenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar is helemaal niets mis meequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou danquote:
Nee, ook dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou dan
of bedoel je dat ik zelf een vuilnisbak ben?
slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ook dat bedoelde ik niet
Heb wel lang genoeg gezeten weer, ga weer liggen.
Truste allemaal
goede nachtrust marcquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ook dat bedoelde ik niet
Heb wel lang genoeg gezeten weer, ga weer liggen.
Truste allemaal
chipsquote:
Toen stond ik boven aan in de maand cijfersquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ach joh, soms is dat toch zo?
Wat was er dan begin van het jaar?![]()
Dat trucje kenne ze hier nog nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:17 schreef Solique het volgende:
TJD
Dacht haal een bakkie koffie, kom ik terug op mijn plek staan er al 2 koffie door collega's gehaald.
Lovelyquote:
sinds wanneer bepaalt de huisarts wanneer en hoe jij gaat werken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:56 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen![]()
Mag ik hier nu mijn beide collega's tegen wie ik altijd klaag beide met vakantie zijn even mijn frustraties kwijt.
Vanochtend vond ik in mijn mailbox een mail van mijn zieke collega. Dat zij volgende week misschien in staat is om een paar uurtjes te komen werken. Zij heeft afgesproken met haar huisarts dat zij volgende week op arbeidstherapeutische basis komt werken. Zij is niet in staat op de telefoon op te nemen mailde zij mij omdat zij geen stem heeft. Dus toch niks kan zeggen. De mail heeft zij verstuurd na werktijd de slimmerik. Deze dame hebben wij gemerkt ziet haar werk als een leuke afleiding/hobby.Mijn leidinggevende is vanaf vandaag ook met vakantie en dat wist de slimmerik want eerder heeft zij niet gereageerd op mails. smsjes en voicemailberichten van mijn leidinggevende.
Vorige week vrijdag heeft onze uitzendkracht opgezegd omdat zij een vaste baan heeft gevonden. Vandaag krijg ik een nieuwe dame die ik moet inwerken maar waar ik helemaal geen zin in heb.
zo een neef moet je onder zijn kloten schoppenquote:Gistermiddag mijn tante bezocht in het ziekenhuis. Gelukkig gaat het elke dag beter met haar. Kwam mijn neef nog tegen die het lef had om tegen mijn tante te zeggen dat zijn zoon erg teleurgesteld was dat hij nu geen wifi voor zijn verjaardag heeft gekregen. Ik moest echt mijn best doen om aan het ziekbed niet tegen hem uit te vallen.Hij is geen arme sloeber hij heeft een goede baan en zijn vrouw ook het is niet zo dat ze zelf geen wifi voor zoonlief kunnen aanschaffen. Dat heb ik ook op vriendelijke toon tegen hem gezegd(terwijl ik inwendig kookte van woede). Zijn antwoord was: Belofte maakt schuld, wat moet mijn zoon wel niet denken als mensen hem iets beloven en de belofte niet nakomen. Dat is niet goed voor zijn geesteiljke gesteldheid. Mijn tante heeft nog haar excues aangeboden aan mijn neef. Het is zo lieve vrouw cijfert zich altijd weg voor anderen dus ik zag het al aankomen dat zijn mijn neef excues aan zou bieden. Echt hoor sommige mensen zijn zo enorm egocentrisch. Nou fokkertjes ik stop met klagen ga wat nuttigs doen voordat ik aan mijn hart krijg.
![]()
Niet goed genoeg afgericht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat trucje kenne ze hier nog niet
Nou!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed plan, ik doe mee![]()
voorat het weer schoftig laat wordt
quote:
Mijnes ook jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb allemaal katten uit Asilië
Kunnen we dat soort mensen nou niet gewoon ritueel slachten? [/sarcasme] [/quote Bert Visscher]quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:56 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen![]()
Mag ik hier nu mijn beide collega's tegen wie ik altijd klaag beide met vakantie zijn even mijn frustraties kwijt.
[Verhaal]
bezorg je ook?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:29 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga maar eens een lekker bakkie koffie maken
Tegen betaling, of coursequote:
Langsbrengen mag altijd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:29 schreef Enfermera het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:29 schreef Enfermera het volgende:
die automaat opt werk heeft niet bovenmatig lekkere koffie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tegen betaling, of courseHeb je zelf geen koffiezetapparaat dan?
Ja heel hardquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sinds wanneer bepaalt de huisarts wanneer en hoe jij gaat werken?
de controlerend geneesheer bepaalt dat toch.
[..]
Ja dat vroeg ik mij ook af. Hoe dat kan. Ze schijnen bij de Arbodienst ook onder bezet te zijn dus zij krijgt daarom geen oproep.![]()
zo een neef moet je onder zijn kloten schoppen![]()
werk ze![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:29 schreef Enfermera het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:47 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
[..]
Kunnen we dat soort mensen nou niet gewoon ritueel slachten? [/sarcasme] [/quote Bert Visscher]![]()
Mijn idee ja. EN die neef erbij. Wat een mispunt zegquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:47 schreef Enfermera het volgende:
Kunnen we dat soort mensen nou niet gewoon ritueel slachten? [/sarcasme] [/quote Bert Visscher]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn idee ja. EN die neef erbij. Wat een mispunt zeg
Ja in zijn vrouw heeft hij zijn medestander gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Wat een misselijke vent trouwensquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja in zijn vrouw heeft hij zijn medestander gevonden
Geen nood, ik ga zo weer verder uitslapenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:47 schreef cablegunmaster het volgende:
Goedemorgen wat zijn jullie in hemelsnaam actief
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen nood, ik ga zo weer verder uitslapen
God, wat zijn jullie lief allemaal!quote:
Echt niet. Thermoskan, filter, bruin filterding, koffie, heet water.quote:
Oh gatsie ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die automaat opt werk heeft niet bovenmatig lekkere koffie.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookGisterennacht vertraging gehad, was pas om 2 uur thuis en nu ben ik moe
![]()
Dus koffie
Hoe is het hier verder met iedereen?
quote:
Als ik bij zijn oren kon had ik dat ook gedaan. Maar ja hij is groot en ik is klein dus ik kan niet bij zijn orenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een misselijke vent trouwensIk had em aan z'n oren die ziekenhuiszaal uit gesleurd.... is ie helemaal gek geworden
Maar wel fijn dat het iets beter gaat met je tante... En je nichtje, hoe is het daar mee dan? (die was toch ook zie, of vergis ik me nu..
)
Ik ben zelf kung fuquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:21 schreef TJDoornbos het volgende:
Panda bel je Kung Fu familielid anders ff.........
met zo'n man in mijn familie weet ik tenminste zeker dat ik binnen 3 dagen overhoop lig. Altijd gezellig.
Niet zo gek na zo'n ervaring met je tante.. Daar zou ik ook cynisch/obstinaat van wordenquote:
Nou dan heb je pech als je met groen/geel/roze haar word geboren. Dan mag je dus niet de verpleging in. Ik vind het discriminatie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:59 schreef Enfermera het volgende:
Lol, ik zit een paar folders van mn nieuwe werk door te lezen. Eentje over dienstkleding, daar staat oa in dat je 'geen onnatuurlijke haarkleur mag hebben - een onnatuurlijke haarkleur is een kleur die van nature niet voorkomt bij mensen'. Nou oké, nog begrijpelijk. Maar ook dat je niet te lange oorbellen mag in hebben en maximaal 1 paar. Ik heb al 2 gaatjes in elke oorlel, gaat dat een probleem worden dan?
Ohja, en als verpleegkundige mag je eigenlijk ook geen lange mouwen hebben, maar je mag dan wel een vest aan hebben (met logo van het ziekenhuis of course) voor nachtdiensten en dat soort zaken....Dus.
ik werk sochtends de eerste paar bewoners echt wel met een vest aanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:59 schreef Enfermera het volgende:
Lol, ik zit een paar folders van mn nieuwe werk door te lezen. Eentje over dienstkleding, daar staat oa in dat je 'geen onnatuurlijke haarkleur mag hebben - een onnatuurlijke haarkleur is een kleur die van nature niet voorkomt bij mensen'. Nou oké, nog begrijpelijk. Maar ook dat je niet te lange oorbellen mag in hebben en maximaal 1 paar. Ik heb al 2 gaatjes in elke oorlel, gaat dat een probleem worden dan?
Ohja, en als verpleegkundige mag je eigenlijk ook geen lange mouwen hebben, maar je mag dan wel een vest aan hebben (met logo van het ziekenhuis of course) voor nachtdiensten en dat soort zaken....Dus.
Ja en die "zieke" collega draagt ook niet echt bij tot een beter humeurquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Niet zo gek na zo'n ervaring met je tante.. Daar zou ik ook cynisch/obstinaat van worden
Ik hoek hem wel neer als er geen getuigen bij zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoek hem neer dan, op de stoep van het ziekenhuis ofzo.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hoek hem neer dan, op de stoep van het ziekenhuis ofzo.
Haha jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou dan heb je pech als je met groen/geel/roze haar word geboren. Dan mag je dus niet de verpleging in. Ik vind het discriminatie.![]()
![]()
Ja joh.. daarom. Ik heb een piercing naast mn oor zitten nog, en een tattoo op mn enkel. Nou, als ik lage sokjes aan heb zie je die ook. Heb daar nog nooit negatieve opmerkingen over gehad. En ik had op mn vorige afdeling ook een collega die een piercing in haar lip had, was ook geen probleem..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik werk sochtends de eerste paar bewoners echt wel met een vest aan
ik heb het klote koud in de ochtend
en over mijn piercing word ook niet geklaagd
Nee, precies... Wat een onvolwassen typ zeg, telefoontjes ontwijken enzoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en die "zieke" collega draagt ook niet echt bij tot een beter humeur
Liebchen! Hoe was het gisteren?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookGisterennacht vertraging gehad, was pas om 2 uur thuis en nu ben ik moe
![]()
Dus koffie
Hoe is het hier verder met iedereen?
Inderdaad mijn collega zei laatst nog Ik dacht ik lui was(is ze niet) maar zij is echt het topppunt van luiheidquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:10 schreef Enfermera het volgende:
Nee, precies... Wat een onvolwassen typ zeg, telefoontjes ontwijken enzoBah!
ik mis mijn lippiercing wel die moest er toen echt uit erg jammerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:10 schreef Enfermera het volgende:
Ja joh.. daarom. Ik heb een piercing naast mn oor zitten nog, en een tattoo op mn enkel. Nou, als ik lage sokjes aan heb zie je die ook. Heb daar nog nooit negatieve opmerkingen over gehad. En ik had op mn vorige afdeling ook een collega die een piercing in haar lip had, was ook geen probleem..
[..]
!
dat kanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik hoek hem wel neer als er geen getuigen bij zijn.
Oh, das jammer ja. Ja, ik heb er ook nog meer maar die kan ik ook makkelijk bedekkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik mis mijn lippiercing wel die moest er toen echt uit erg jammer
tattoos die zie je bij mij niet
Iets met treinen enzoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:13 schreef TJDoornbos het volgende:
hoe kom je aan zoveel vertraging Marijke?
Snap ik hoor, maar ik zou denk ik echt heel veel moeite hebben om me in te houdenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Als ik bij zijn oren kon had ik dat ook gedaan. Maar ja hij is groot en ik is klein dus ik kan niet bij zijn orenNee hoor als ik ga geen ruzie maken aan het bed van mijn tante. Maar ik ga hem er zeker op aanspreken. Niet dat hij er wat van zal aantrekken want hij denkt dat hij god is maar goed dan ben ik het in ieder geval kwijt.
Met mijn nichtje gaat het gelukkig goed de operatie is geslaagd en zij heeft niet zoveel last van pijn.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:59 schreef Enfermera het volgende:
Liebchenquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:38 schreef TJDoornbos het volgende:
Verkeerde foto verdachte babymoorden gebruikt dit is wel weer de faal van de week van AD en Televaag
Ja, weet ik veel... Idd, donkerrood is dat ook nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waarom zou je geen "onnatuurlijke" haarkleur mogen hebben? Kijk, dat paars of roze niet gewaardeerd wordt, okee... Maar ik verf mijn haar een soort van donker rood, dat is geen natuurlijke haarkleur maar ook niet echt aanstootgevend dacht ik zo
![]()
En grote kans dat ze dan vragen of je een oorbel eruit wilt halen tijdens werktijd oid...
[..]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:14 schreef TJDoornbos het volgende:
ach ja tussen rotterdam cs en dord rijden ook amper treinen waardoor ik half uur zat te wachten
Lijkt me ook belachelijk als dat werkelijk zo'n probleem zou zijn... Het zegt niets over de kwaliteit van het werk dat je aflevert... Ik kan me echt voorstellen dat ze excessen er graag uit halen en niet iemand die behangen is met piercings naast het bed van een oude dame oid willen zettenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel... Idd, donkerrood is dat ook nietlol
Haha nou als ze dat doen ben ik er helemaal snel weg, dat lijkt me sterk als ze me daarop afkeuren... Heb altijd knopjes in, nooit grote oorbellen ofzo als ik aan het werk ben.
Daarom.. Ik snap ook niet waarom ze zo streng zijn. Kijk, op dienstkleding zelf tuurlijk wel, en sieraden en dat soort dingen, dat kan gewoon niet. Maar je mag dan wel weer nagellak op hebben, wat ik ook niet snap.. Ik vind dat zelf niet hygienisch. Mja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me ook belachelijk als dat werkelijk zo'n probleem zou zijn... Het zegt niets over de kwaliteit van het werk dat je aflevert... Ik kan me echt voorstellen dat ze excessen er graag uit halen en niet iemand die behangen is met piercings naast het bed van een oude dame oid willen zettenMaar zo rigide lijkt mij ook wat overbodig
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb nu al een hekel aan verhuizen.
Stomme inpakkenquote:
Sterktequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stomme inpakkenStomme geregel
Laat mij even lui zijn of in ieder geval nog van de Sneekweek genieten.
Vanavond even hardcore zuipen en kakkers versieren.quote:
Kusje erop?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:18 schreef Panda72 het volgende:
Ik haat mjin leven. Nou haat is natuurlijk een groot woord ik kan beter zegggen dat ik op dit moment enorm baal
awh liefquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
ZonLekker lang gefietst met mini-meneer
Lekkere kaas en de groententas vol biologische groenten opgehaald
Teruggefietst met een bos wortelloof uitstekend uit de fietstas
![]()
En er vloog een vlindertje een stukje met ons mee![]()
![]()
Hoeft niet meer ik werd blij van jouw verhaal over mini meneer en vlindertjequote:
zijn groente niet altijd biologischquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
ZonLekker lang gefietst met mini-meneer
Lekkere kaas en de groententas vol biologische groenten opgehaald
Teruggefietst met een bos wortelloof uitstekend uit de fietstas
![]()
En er vloog een vlindertje een stukje met ons mee![]()
![]()
Ja en neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn groente niet altijd biologisch
Ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn groente niet altijd biologisch
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer thuis, met een afwasteil van 5 liter, ter grootte van een tennisbalEn naar de Fysio geweest
![]()
DUs nu eerst een uurtje liggenRest van de dag was doen en tas inpakken.
tl;drquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en neeLees anders even de Wiki
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:44 schreef Fha het volgende:
internet heeft er niet zo veel zin in vandaag dus die valt elke vijf minuten weg
dat is een grote tennisbalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer thuis, met een afwasteil van 5 liter, ter grootte van een tennisbalEn naar de Fysio geweest
![]()
DUs nu eerst een uurtje liggenRest van de dag was doen en tas inpakken.
Fhaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:44 schreef Fha het volgende:
internet heeft er niet zo veel zin in vandaag dus die valt elke vijf minuten weg
Jeuj!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hoeft niet meer ik werd blij van jouw verhaal over mini meneer en vlindertje
Ik zag jullie helemaal voor mij in gedachten liefquote:
Cool!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit bazenapparaat?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en tennisbal is toch wel kleinerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit bazenapparaat?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik hem hard genoeg in een klein gaatje prop (quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en tennisbal is toch wel kleiner![]()
maar het ziet er wel leuk uit
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:01 schreef Panda72 het volgende:
Sorry GF maar ik elke keer als ik een post van jou zie heb ik die lied in mijn hoofd
Goldfinger
He's the man, the man with the Midas touch
A spider's touch
Such a cold finger
Beckons you to enter his web of sin
But don't go in
Golden words he will pour in your ear
But his lies can't disguise what you fear
For a golden girl knows when he's kissed her
It's the kiss of death ...
From Mister Goldfinger
Pretty girl, beware of his heart of gold
This heart is cold
Golden words he will pour in your ear
But his lies can't disguise what you fear
For a golden girl knows when he's kissed her
It's the kiss of death ...
From Mister Goldfinger
Pretty girl, beware of his heart of gold
This heart is cold
He loves only gold
Only gold
He loves gold
He loves only gold
Only gold
He loves gold
In welk kleine gaatje wil jij hem proppen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik hem hard genoeg in een klein gaatje prop (:') ) kan ie zelfs kleiner dan een tennisbal worden
Ja sorry ik kan de neiging om dit lied heel hard te zingen nog net onderdrukken want dat k ani k mijn collega's niet aandoen.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
In welk kleine gaatje wil jij hem proppen.
Ik zeg doen, gooi het eruitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja sorry ik kan de neiging om dit lied heel hard te zingen nog net onderdrukken want dat k ani k mijn collega's niet aandoen.
In een donker klein gaatjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
In welk kleine gaatje wil jij hem proppen.
Nee want als ik ga zingen moet ik er ook naar mijn mening een dansje bij doen en aangezien ik niet voor lul wil staan hier op kantoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]lol
[..]
Ik zeg doen, gooi het eruit![]()
Eekhoorntjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:08 schreef DaMart het volgende:
Goedemiddag! Was weer lekker wandelen in het duin, vanochtend...
[ afbeelding ]
Ik snap ik snap, bewaar de behoefte om te zingen dan voor thuis, kun je je vanavond lekker uitlevenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee want als ik ga zingen moet ik er ook naar mijn mening een dansje bij doen en aangezien ik niet voor lul wil staan hier op kantoor
Ach ja het is weer eens wat anders dan een kurk het is maar wat je lekker vind.quote:
Cutequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:08 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Ja eekhoorntjes zijn lief. Net als nijntjes trouwens bij het slotervaart ziekenhuis hupsen ze ook rond zo schattig. 4 van die lieve kleine pluizebolletjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
EekhoorntjesSchattig!
Ik zag zaterdag vanuit de trein nog een hertje in de wei lopen
Beestjes
Aaaahwquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:08 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
In Antwerpen lopen er een heleboel door het parkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja eekhoorntjes zijn lief. Net als nijntjes trouwens bij het slotervaart ziekenhuis hupsen ze ook rond zo schattig. 4 van die lieve kleine pluizebolletjes
Ga ik zeker doen. En ik heb de cd van de musical Wickedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap ik snap, bewaar de behoefte om te zingen dan voor thuis, kun je je vanavond lekker uitleven![]()
Een andere swaffelaar dus?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef TJDoornbos het volgende:
Politie houdt swaffelaar aan it wasn't me!
eekhoorntjes of nijntjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:13 schreef Muck het volgende:
[..]
In Antwerpen lopen er een heleboel door het park
Dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef TJDoornbos het volgende:
Politie houdt swaffelaar aan it wasn't me!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik zag jullie helemaal voor mij in gedachten liefIk houd van minimeneertje en minimevrouwtjes en vlindertjes
liefquote:
aaaawwwwwwwww jij hebt een heel leuk mini meneertjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Wij deden ook nog: ooooh, moooooooooooie auto, groene auto, blauwe auto, rode auto, groooooooooooooooote witte auto, TREIN!
Geef mij maar nijntjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ze hebben ook vet veel goudvissen in het vijvertje in datzelfde park.
Jaquote:
Duizendenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ze hebben ook vet veel goudvissen in het vijvertje in datzelfde park.
Eerst sparenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als het aan die snoek (ofzo) ligt nu niet meer.
We moeten gauw weer keer terug.....
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
aaaawwwwwwwww jij hebt een heel leuk mini meneertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zie een rood kruisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
WoaaaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nu KAN het gewoon niet anders, hij MOET mee zondag![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krullies!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Haha, nee joh, dat houdt 'ie nooit volquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Woaaaah![]()
![]()
Nu KAN het gewoon niet anders, hij MOET mee zondag![]()
Ik hou hem wel vast als hij in slaap valtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
Haha, nee joh, dat houdt 'ie nooit vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |