quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:44 schreef Fha het volgende:
internet heeft er niet zo veel zin in vandaag dus die valt elke vijf minuten weg
dat is een grote tennisbalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer thuis, met een afwasteil van 5 liter, ter grootte van een tennisbalEn naar de Fysio geweest
![]()
DUs nu eerst een uurtje liggenRest van de dag was doen en tas inpakken.
Fhaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:44 schreef Fha het volgende:
internet heeft er niet zo veel zin in vandaag dus die valt elke vijf minuten weg
Jeuj!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hoeft niet meer ik werd blij van jouw verhaal over mini meneer en vlindertje
Ik zag jullie helemaal voor mij in gedachten liefquote:
Cool!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit bazenapparaat?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en tennisbal is toch wel kleinerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit bazenapparaat?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik hem hard genoeg in een klein gaatje prop (quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en tennisbal is toch wel kleiner![]()
maar het ziet er wel leuk uit
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:01 schreef Panda72 het volgende:
Sorry GF maar ik elke keer als ik een post van jou zie heb ik die lied in mijn hoofd
Goldfinger
He's the man, the man with the Midas touch
A spider's touch
Such a cold finger
Beckons you to enter his web of sin
But don't go in
Golden words he will pour in your ear
But his lies can't disguise what you fear
For a golden girl knows when he's kissed her
It's the kiss of death ...
From Mister Goldfinger
Pretty girl, beware of his heart of gold
This heart is cold
Golden words he will pour in your ear
But his lies can't disguise what you fear
For a golden girl knows when he's kissed her
It's the kiss of death ...
From Mister Goldfinger
Pretty girl, beware of his heart of gold
This heart is cold
He loves only gold
Only gold
He loves gold
He loves only gold
Only gold
He loves gold
In welk kleine gaatje wil jij hem proppen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik hem hard genoeg in een klein gaatje prop (:') ) kan ie zelfs kleiner dan een tennisbal worden
Ja sorry ik kan de neiging om dit lied heel hard te zingen nog net onderdrukken want dat k ani k mijn collega's niet aandoen.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
In welk kleine gaatje wil jij hem proppen.
Ik zeg doen, gooi het eruitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja sorry ik kan de neiging om dit lied heel hard te zingen nog net onderdrukken want dat k ani k mijn collega's niet aandoen.
In een donker klein gaatjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
In welk kleine gaatje wil jij hem proppen.
Nee want als ik ga zingen moet ik er ook naar mijn mening een dansje bij doen en aangezien ik niet voor lul wil staan hier op kantoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]lol
[..]
Ik zeg doen, gooi het eruit![]()
Eekhoorntjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:08 schreef DaMart het volgende:
Goedemiddag! Was weer lekker wandelen in het duin, vanochtend...
[ afbeelding ]
Ik snap ik snap, bewaar de behoefte om te zingen dan voor thuis, kun je je vanavond lekker uitlevenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee want als ik ga zingen moet ik er ook naar mijn mening een dansje bij doen en aangezien ik niet voor lul wil staan hier op kantoor
Ach ja het is weer eens wat anders dan een kurk het is maar wat je lekker vind.quote:
Cutequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:08 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Ja eekhoorntjes zijn lief. Net als nijntjes trouwens bij het slotervaart ziekenhuis hupsen ze ook rond zo schattig. 4 van die lieve kleine pluizebolletjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
EekhoorntjesSchattig!
Ik zag zaterdag vanuit de trein nog een hertje in de wei lopen
Beestjes
Aaaahwquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:08 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
In Antwerpen lopen er een heleboel door het parkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja eekhoorntjes zijn lief. Net als nijntjes trouwens bij het slotervaart ziekenhuis hupsen ze ook rond zo schattig. 4 van die lieve kleine pluizebolletjes
Ga ik zeker doen. En ik heb de cd van de musical Wickedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap ik snap, bewaar de behoefte om te zingen dan voor thuis, kun je je vanavond lekker uitleven![]()
Een andere swaffelaar dus?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef TJDoornbos het volgende:
Politie houdt swaffelaar aan it wasn't me!
eekhoorntjes of nijntjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:13 schreef Muck het volgende:
[..]
In Antwerpen lopen er een heleboel door het park
Dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef TJDoornbos het volgende:
Politie houdt swaffelaar aan it wasn't me!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik zag jullie helemaal voor mij in gedachten liefIk houd van minimeneertje en minimevrouwtjes en vlindertjes
liefquote:
aaaawwwwwwwww jij hebt een heel leuk mini meneertjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Wij deden ook nog: ooooh, moooooooooooie auto, groene auto, blauwe auto, rode auto, groooooooooooooooote witte auto, TREIN!
Geef mij maar nijntjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ze hebben ook vet veel goudvissen in het vijvertje in datzelfde park.
Jaquote:
Duizendenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ze hebben ook vet veel goudvissen in het vijvertje in datzelfde park.
Eerst sparenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als het aan die snoek (ofzo) ligt nu niet meer.
We moeten gauw weer keer terug.....
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
aaaawwwwwwwww jij hebt een heel leuk mini meneertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zie een rood kruisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
WoaaaahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nu KAN het gewoon niet anders, hij MOET mee zondag![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krullies!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Haha, nee joh, dat houdt 'ie nooit volquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Woaaaah![]()
![]()
Nu KAN het gewoon niet anders, hij MOET mee zondag![]()
Ik hou hem wel vast als hij in slaap valtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:29 schreef suikertaartje het volgende:
Haha, nee joh, dat houdt 'ie nooit vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |