Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
geod tpoicquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:26 schreef DaMart het volgende:
Een TT met thee én een perenijsje... daarvoor is maar één conclusie mogelijk:
Goede TT.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:29 schreef MPG het volgende:
ZOMG, ik ben ziek.
Ik heb een TheeT gemaakt![]()
![]()
.
quote:
ja, euh, ik nietquote:
* MPG gaat zelf maar de keuken in dan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, euh, ik niet
ik kan er niet tegen
* Muckgaat zo ver mogelijk bij de keuken vandaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:33 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG gaat zelf maar de keuken in dan.
Als ik mijn vriend weg heb gebracht, zet ik ook koffiequote:Op maandag 9 augustus 2010 19:40 schreef Solique het volgende:
Avond, drukke dag op werk gehad. Net wat getraind en een lekkere douche gepakt. Nu relaxen.
Ohjah, zo een bakkie koffie erbij.![]()
hehehehequote:Op maandag 9 augustus 2010 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-in-zwitserland.html
Kijk, dat zijn nog eens boetes. Zou hier ook flink helpen, boven de zeg maar 20km te hard op de snelweg.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
Stiekem vlucht je gewoon voor mijn overheerlijke kippensoepje, hequote:
Dat is geen overtreding, maar een misdrijfquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:43 schreef marcb1974 het volgende:
Uitsloverquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:06 schreef TJDoornbos het volgende:
onderweg naar huis! Morgen weer werken!
ik denk het niet, anders stond dat er wel bij in de TTquote:
quote:
wat hangt er veel hierquote:
quote:
en het is nog vrij snel gelukt ook nogquote:
En hangt hij wel waterpas en niet ondersteboven?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en het is nog vrij snel gelukt ook nog
omdat cablegunmaster af en toe ook even komt kijken?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:14 schreef DaMart het volgende:
Dit is ook eigenlijk de HSC: de HangjongerenSlowChat.
hij hangt perfectquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hangt hij wel waterpas en niet ondersteboven?
Ik wil een keertje aardig zijn voor GF, en het niet de HangouderenSC noemenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat cablegunmaster af en toe ook even komt kijken?
want verder is het niet echt jong hier he
jij bent anders ook niet bepaald een jong bloempjequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil een keertje aardig zijn voor GF, en het niet de HangouderenSC noemen.
Ach, alles hangt toch alquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:18 schreef DaMart het volgende:
Ik wil een keertje aardig zijn voor GF, en het niet de HangouderenSC noemen.
Nee, ik ben geen explosief typequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij bent anders ook niet bepaald een jong boempje
Rood-wit gestreept met een flapje?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:22 schreef DaMart het volgende:
En bij GF hangt er zelfs eentje van 480 centimeter.
Zelfs in de toko van GFquote:
Noem je mij nu oudquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
omdat cablegunmaster af en toe ook even komt kijken?
want verder is het niet echt jong hier he
whehehequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
En bij GF hangt er zelfs eentje van 480 centimeter.
Dat is toch echt TMIquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Rood-wit gestreept met een flapje?
wit/grijsquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Rood-wit gestreept met een flapje?
Vooruit dan, omdat jij het bentquote:
aan de tokoquote:
iddquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je bijna 50 bent he.
Mijne is oranje-wit-geweest-gestreeptquote:
Ik mag het zeggen toch, jij bent veel jonger dan ikquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je bijna 50 bent he.
Die Japsnars toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
er is er weer 1 bezig het record te verbreken
het ziet er naar uit van welquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die Japsnars toch?gaat het lukken?
je hebt geen flapje meerquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijne is oranje-wit-geweest-gestreept
Maar het flapje is er af, dat was een beetje versleten
nope, die is in de kliko gegaanquote:
Hij gaat de lijst van triestste users aanvoeren dus?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het ziet er naar uit van wel
Madmanquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het ziet er naar uit van wel
of het trieste users zijn weet ik nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij gaat de lijst van triestste users aanvoeren dus?
idd en zeker na gisterenquote:
Beterrquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en het is nog vrij snel gelukt ook nog
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is ook eigenlijk de HSC: de HangjongerenSlowChat.
Op die manier posten om het posten, zodat je maar tigduizend posts hebt op één dag op FOK!, vind ik behoorlijk triest jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of het trieste users zijn weet ik niet![]()
maar het ziet er idd wel naar uit dat hij de meeste posts op 1 dag gaat halen
Hoeveel scenario's zal ik voor je bedenken waarin dat helemaal niet zo'n gekke stelingname is?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:42 schreef Enfermera het volgende:
Omg. Ik zit de herhaling van het journaal te kijken, denk die van 8 uur (op journaal 24). Ging over een campagneteam wat bij vertrekkende bussen richting zon stonden (voor jongeren), met condooms en info over SOA's enzo. Die interviewer interviewt een moeder. Zij: "Ja, ik heb het er met haar (dochter) over gehad, en ze was daar heel duidelijk in dus dat heb ik gerespecteerd." Interviewer: "Wat zei ze dan?" Moeder: "Dat ze ze niet nodig had."
![]()
![]()
![]()
Valt best mee, tochquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik mag het zeggen toch, jij bent veel jonger dan ik
Nou, sorry. Maar een gezonde tiener van 16+ heeft een hoog libido, meisje of niet. En als ik zo'n dochter zou hebben zou ik niet zeggen 'ik geloof je niet', maar 'hier, neem voor de zekerheid maar mee, je wilt liever geen soa oplopen'.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel scenario's zal ik voor je bedenken waarin dat helemaal niet zo'n gekke stelingname is?
quote:
preciesquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, sorry. Maar een gezonde tiener van 16+ heeft een hoog libido, meisje of niet. En als ik zo'n dochter zou hebben zou ik niet zeggen 'ik geloof je niet', maar 'hier, neem voor de zekerheid maar mee, je wilt liever geen soa oplopen'.Soms gebeuren er nou eenmaal dingen in het moment, dan ben je blij dat je ze bij je hebt.
Misschien gaat ze nooit uit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, sorry. Maar een gezonde tiener van 16+ heeft een hoog libido, meisje of niet. En als ik zo'n dochter zou hebben zou ik niet zeggen 'ik geloof je niet', maar 'hier, neem voor de zekerheid maar mee, je wilt liever geen soa oplopen'.Soms gebeuren er nou eenmaal dingen in het moment, dan ben je blij dat je ze bij je hebt.
Tuurlijk. Dat kan allemaal best. Maar dat die moeder dat zo gelooft en aanneemt vind ik jammer. Juist over dit soort zaken moet je praten met je puber, hoe moeilijk dat ook is. Mja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien gaat ze nooit uit.
Misschien heeft ze alle SOA's al
Misschien heeft ze zelf al voor condooms gezorgd, maar zijn dat van die aarbeiensmaakdingen met ribbels erop.
En misschien is dit wel haar manier om dat tegen haar moeder te verkopen
Hebben ze bij mij ook nooit gedaan hoor, trouwens.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dat kan allemaal best. Maar dat die moeder dat zo gelooft en aanneemt vind ik jammer. Juist over dit soort zaken moet je praten met je puber, hoe moeilijk dat ook is. Mja.
Je pubers met je gepraat?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze bij mij ook nooit gedaan hoor, trouwens.
Tuurlijk. Dat kan. Maar hoe ze het zei.. Ik weet niet. Het kwam op mij over alsof ze het gesprek (dat met haar dochter) wilde afkappen en haar vertrouwen op het feit dat ze geen sex had. Überhaupt. En dat ze het er ook niet over wilde hebben met haar, en dat vind ik gek.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
EN misschien, ook niet onwaarschijnlijk, is het gewoon de manier van die moeder om het gesprek af te kappen. Denk na: Je bent aan het shoppen met je puberdocter, duikt er ineens een cameraploeg op je nek die over condooms begint. Hell wat zou jij doen?
Oh mijn pubersquote:
Werd tijd ouwe knoestekopquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werd tijd ouwe knoestekopNaait ees wa speklappen in dieje pan?
Wat ik ook zeg; tis het gevoel wat ik erbij hebquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee hoor, dat is niet gekDat is vrij normaal
Ik probeer alleen aan te geven dat er ook andere omstandigheden kunnen zijn waardoor eea toch in een ander licht kan komen te staan
En dat je dus niet meteen met je oordeel klaar moet staan op basis van zo weinig.
Maar ik maak me daar zelf ook vaak zat schuldig aan hoor![]()
Hmm. Ik heb zomaar het idee dat ik dat ook wel lustquote:
Die japanse dingen kan je je ook zo heerlijk doodziek aan vretenquote:
Wieso? Post je in MEN?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:28 schreef Trevland het volgende:
Avond lui![]()
Was ik weer, ik begin wel bang te worden voor mijn leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |