In een ver grijs verleden al eens gedaan maar nu niet meer, ik bedoel mijn leven buiten fok om, ik kom haast niet meer aan fokken toequote:
XD Ja dat doet mn man altijd, ik kan me aan die (niet pittige) rijstzoutjes helemaal kapot vretenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die japanse dingen kan je je ook zo heerlijk doodziek aan vreten![]()
Schande!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
In een ver grijs verleden al eens gedaan maar nu niet meer, ik bedoel mijn leven buiten fok om, ik kom haast niet meer aan fokken toe
Ik schrok er zelf ook al vanquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik schrok er zelf ook al vanniet dat het mijn bedoeling is om te herhalen wat ik aan het begin van het jaar deed
Trustennquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:59 schreef Trevland het volgende:
Maar ik ga maar eensmorgen weer werken
![]()
Bis later Lui![]()
Goed plan, ik doe meequote:
watjequote:Op maandag 9 augustus 2010 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed plan, ik doe mee![]()
voorat het weer schoftig laat wordt
saraquote:
Morgen werken? He bah, wat vervelend nouquote:
ik nietquote:
en die ziet er ook lief uitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:04 schreef sararaats het volgende:
niets is er zo heerlijk als kroelen met de Frasier
Frasier
quote:
quote:
hij weet waar mijn broek isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die ziet er ook lief uit
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 09-08-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 049 Dr_Flash
02. 041 goldfinger1963
03. 040 Enfermera
04. 027 DaMart
05. 026 Muck
06. 022 Giertje
07. 019 MPG
08. 013 suikertaartje
09. 012 Marijkezwolle
10. 008 cablegunmaster
11. 008 Trevland
12. 007 Panda72
13. 007 DevilsWhore
14. 006 marcb1974
15. 006 sararaats
16. 005 Aarti
17. 005 LovelyLady
18. 004 OA
19. 003 Solique
20. 003 BrandX
komt hij ook altijd mauwen om aandachtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
hij weet waar mijn broek is
overlaatst zat hij met z'n koppie in m'n broekspijp
yep, hij kan echt uren miauwen aan de deur.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
komt hij ook altijd mauwen om aandacht
onze sonny doet dat nml altijd![]()
en ook om eten te scoren
quote:
ik zie het gaat weer iets mis op fokquote:
ja, maar, ja, maar...zijn naaaaaaaaaaaaamquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
onze kater![]()
de schrik van de buurt
LL had hem eerst een andere naam gegevenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar, ja, maar...zijn naaaaaaaaaaaaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
hier lopen er genoeg in de buurt rondquote:
absoluut nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch niet zo'n nudist he? Sphinx katten :r.
eerst een huisjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier lopen er genoeg in de buurt rond
zo'n kat zou ik ook niet willenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:26 schreef DaMart het volgende:
quote:
Een potentiële date had er drie... ik vond dat toch wel een reden om het contact wat te bekoelenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo'n kat zou ik ook niet willen![]()
gewokt graagquote:
Lijkt me in jouw geval niet echt handig neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Een potentiële date had er drie... ik vond dat toch wel een reden om het contact wat te bekoelen.
dat is een goede redenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Een potentiële date had er drie... ik vond dat toch wel een reden om het contact wat te bekoelen.
Hier een Noorse boskatquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
Als er hier dan een kat zou komen dan wel een Bengaal
quote:Top 100 van maandag 9 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
03. 0535 goldfinger1963
37. 0132 Dr_Flash
Allergie is vooral huidschilfers... en daar hebben die beesten er wel erg veel vanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:33 schreef Muck het volgende:
[..]
gewokt graag
[..]
Lijkt me in jouw geval niet echt handig nee
die hebben wij nou ook hier zittenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier een Noorse boskat
of gewoon een vuilnisbakkie
I knowquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Allergie is vooral huidschilfers... en daar hebben die beesten er wel erg veel van.
Niets mis meequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die hebben wij nou ook hier zitten
wat is er nou weer mis met een kat zonder stamboom?quote:
ik heb allemaal katten uit Asiliëquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:45 schreef Muck het volgende:
[..]
wat is er nou weer mis met een kat zonder stamboom?
wij hebben een kattenluik in de deur, dan kan Sonny zelf naar binnen wanneer hij wilquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:41 schreef sararaats het volgende:
nu zit Frasier in de dag buiten en 's avonds gaat hij binnen. hij is nog wat klein om 's nachts buiten te zitten.
zonder krabpaal kan ik nog begrijpenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar is helemaal niets mis meequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou danquote:
Nee, ook dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou dan
of bedoel je dat ik zelf een vuilnisbak ben?
slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ook dat bedoelde ik niet
Heb wel lang genoeg gezeten weer, ga weer liggen.
Truste allemaal
goede nachtrust marcquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ook dat bedoelde ik niet
Heb wel lang genoeg gezeten weer, ga weer liggen.
Truste allemaal
chipsquote:
Toen stond ik boven aan in de maand cijfersquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ach joh, soms is dat toch zo?
Wat was er dan begin van het jaar?![]()
Dat trucje kenne ze hier nog nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:17 schreef Solique het volgende:
TJD
Dacht haal een bakkie koffie, kom ik terug op mijn plek staan er al 2 koffie door collega's gehaald.
Lovelyquote:
sinds wanneer bepaalt de huisarts wanneer en hoe jij gaat werken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:56 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen![]()
Mag ik hier nu mijn beide collega's tegen wie ik altijd klaag beide met vakantie zijn even mijn frustraties kwijt.
Vanochtend vond ik in mijn mailbox een mail van mijn zieke collega. Dat zij volgende week misschien in staat is om een paar uurtjes te komen werken. Zij heeft afgesproken met haar huisarts dat zij volgende week op arbeidstherapeutische basis komt werken. Zij is niet in staat op de telefoon op te nemen mailde zij mij omdat zij geen stem heeft. Dus toch niks kan zeggen. De mail heeft zij verstuurd na werktijd de slimmerik. Deze dame hebben wij gemerkt ziet haar werk als een leuke afleiding/hobby.Mijn leidinggevende is vanaf vandaag ook met vakantie en dat wist de slimmerik want eerder heeft zij niet gereageerd op mails. smsjes en voicemailberichten van mijn leidinggevende.
Vorige week vrijdag heeft onze uitzendkracht opgezegd omdat zij een vaste baan heeft gevonden. Vandaag krijg ik een nieuwe dame die ik moet inwerken maar waar ik helemaal geen zin in heb.
zo een neef moet je onder zijn kloten schoppenquote:Gistermiddag mijn tante bezocht in het ziekenhuis. Gelukkig gaat het elke dag beter met haar. Kwam mijn neef nog tegen die het lef had om tegen mijn tante te zeggen dat zijn zoon erg teleurgesteld was dat hij nu geen wifi voor zijn verjaardag heeft gekregen. Ik moest echt mijn best doen om aan het ziekbed niet tegen hem uit te vallen.Hij is geen arme sloeber hij heeft een goede baan en zijn vrouw ook het is niet zo dat ze zelf geen wifi voor zoonlief kunnen aanschaffen. Dat heb ik ook op vriendelijke toon tegen hem gezegd(terwijl ik inwendig kookte van woede). Zijn antwoord was: Belofte maakt schuld, wat moet mijn zoon wel niet denken als mensen hem iets beloven en de belofte niet nakomen. Dat is niet goed voor zijn geesteiljke gesteldheid. Mijn tante heeft nog haar excues aangeboden aan mijn neef. Het is zo lieve vrouw cijfert zich altijd weg voor anderen dus ik zag het al aankomen dat zijn mijn neef excues aan zou bieden. Echt hoor sommige mensen zijn zo enorm egocentrisch. Nou fokkertjes ik stop met klagen ga wat nuttigs doen voordat ik aan mijn hart krijg.
![]()
Niet goed genoeg afgericht.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dat trucje kenne ze hier nog niet
Nou!quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed plan, ik doe mee![]()
voorat het weer schoftig laat wordt
quote:
Mijnes ook jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb allemaal katten uit Asilië
Kunnen we dat soort mensen nou niet gewoon ritueel slachten? [/sarcasme] [/quote Bert Visscher]quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:56 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen![]()
Mag ik hier nu mijn beide collega's tegen wie ik altijd klaag beide met vakantie zijn even mijn frustraties kwijt.
[Verhaal]
bezorg je ook?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:29 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga maar eens een lekker bakkie koffie maken
Tegen betaling, of coursequote:
Langsbrengen mag altijd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:29 schreef Enfermera het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:29 schreef Enfermera het volgende:
die automaat opt werk heeft niet bovenmatig lekkere koffie.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tegen betaling, of courseHeb je zelf geen koffiezetapparaat dan?
Ja heel hardquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sinds wanneer bepaalt de huisarts wanneer en hoe jij gaat werken?
de controlerend geneesheer bepaalt dat toch.
[..]
Ja dat vroeg ik mij ook af. Hoe dat kan. Ze schijnen bij de Arbodienst ook onder bezet te zijn dus zij krijgt daarom geen oproep.![]()
zo een neef moet je onder zijn kloten schoppen![]()
werk ze![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:29 schreef Enfermera het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:47 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
[..]
Kunnen we dat soort mensen nou niet gewoon ritueel slachten? [/sarcasme] [/quote Bert Visscher]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |