quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zet wel een opblaasbadje voor je in de tuin als je de volgende keer komt.
Peetjequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn oma heeft trouwens haar zwemdiploma a gehaald toen ik een kleutertje was, bedacht ik me net. Dus er is nog hoop, Peetje
Ik doe graag dingen die anderen niet doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ach kom, met zwemleraren ga je ook niet eerst koffie drinken hoor
Goed zoquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:43 schreef LieLie het volgende:
P, we zijn bij tWW nu bij S3E3! En S4/5/6/7 zijn onderweg
Nee, wij noemen hem net als de Franse draken al een tijdje Peuter.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:47 schreef Isabeau het volgende:
PeetjeVoor je het weet neemt iedereen het over, P
En Hobje: goed verdeeld!
* Isabeau is maar ingrepen gaan plannen voor over een tijdje; moet toch iets doen
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef golfer het volgende:
Nee, wij noemen hem net als de Franse draken al een tijdje Peuter.
Je waagt het niet hequote:Op maandag 9 augustus 2010 15:47 schreef Isabeau het volgende:
PeetjeVoor je het weet neemt iedereen het over, P
Peuter is leukerquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef golfer het volgende:
En wat voor ingrepen ga je inplannen? Ingrepen bij jezelf?
Oh, die is ook wel leukquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorlopig ook nog geen TURP bij mij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:03 schreef Isabeau het volgende:
Peuter is leuker(wees maar niet bang dat ik je Peetje ga noemen hoor
)
En nee, geen ingrepen bij mezelfIs allemaal iets te veel en ik hoef geen TURP of zo
Mijn collega vertelt net dat er morgen 2 mannen met dezelfde achternaam en dezelfde voorletter op het ok-programma staan, en ze schelen 6 jaar, maar zijn allebei in de 80/90 (dus die 6 jaar zie je ook niet meer) Ik zou zeggen 50% kans op verwisseling van patiënten
Variatie op havermout en bambix.quote:
Zelfde ingreep, maar links of rechts weet ik nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:10 schreef golfer het volgende:
Voorlopig ook nog geen TURP bij mij.
Gaan die 2 oudjes voor dezelfde ingreep of is het bij de 1 een linker en bij de ander een rechterkant operatie op de OK?
Dan kan verwisselen nog leuke gevolgen hebben.
oiquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Peuter is leuker(wees maar niet bang dat ik je Peetje ga noemen hoor
)
En nee, geen ingrepen bij mezelfIs allemaal iets te veel en ik hoef geen TURP of zo
Mijn collega vertelt net dat er morgen 2 mannen met dezelfde achternaam en dezelfde voorletter op het ok-programma staan, en ze schelen 6 jaar, maar zijn allebei in de 80/90 (dus die 6 jaar zie je ook niet meer) Ik zou zeggen 50% kans op verwisseling van patiënten
noh, dan is het geen dramaquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zelfde ingreep, maar links of rechts weet ik niet
Ik hoop maar dat ze er allemaal alert zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:18 schreef freecell het volgende:
noh, dan is het geen drama
Alhoewel, bij mij vader is een keer bijna een been afgezet waar niks mee aan de hand wasOok gevalletje verwisseling...
Ja, hallo....bijnamen zijn er voor het gemak hoor, en dus moeten ze eigenlijk korter zijn dan de originele naam en Ole is korter. Dus.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:18 schreef freecell het volgende:
noh, dan is het geen drama
Alhoewel, bij mij vader is een keer bijna een been afgezet waar niks mee aan de hand wasOok gevalletje verwisseling...
Ik heb er even over nagedacht, maar ik snap je nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, hallo....bijnamen zijn er voor het gemak hoor, en dus moeten ze eigenlijk korter zijn dan de originele naam en Ole is korter. Dus.
Hij ging niet onder narcosequote:Op maandag 9 augustus 2010 16:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daarom durf ik niet onder narcose voor wat dan ook
Je gaat kamperen in de restaurantweek. Wat leukquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:38 schreef Ole het volgende:
Vrijdag weer gezien![]()
En hij gaat proberen nog een goed tentje te regelen in de restaurantweek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Enkelstoks?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:38 schreef Ole het volgende:
Vrijdag weer gezien![]()
Dat wilde ik ook nog doen, eens kijken wat er in de buurt nog is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:38 schreef Ole het volgende:
Vrijdag weer gezien![]()
Waarom 2x naar hetzelfde restaurant?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga zowel donderdagavond als vrijdagmiddag eten bij Niven
straks vind ik het 's avonds al niet te vreten, moet ik nog een keer![]()
Maandag is er best nog veel beschikbaar zag ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook nog doen, eens kijken wat er in de buurt nog is.
Dat lijkt me ook saai, 2x hetzelfde menuquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb voor zaterdagavond nog wel een leuke gezien in de buurt. (of, nou, in de buurt, maar de keuze is hier niet zo enorm in de regioquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Maandag is er best nog veel beschikbaar zag ik
Ook niet erg vies allemaal.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:05 schreef DarkElf het volgende:
Uit eten gaan is fijn
wij gaan dit weekend ook weer eens uit eten, naar deze
wij hebben het een keer gedaan, was erg goed bevallen trouwens ( De ceulse kaar in Boxtel) maar wij gaan idd liever gewoon 'los' ergens naar toe, waar we zelf alles kunnen uitkiezen enzo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:07 schreef golfer het volgende:
De restaurantweek valt mij al jaren erg tegen, dus dit keer doen we niet mee. Ga liever een keer uit eten bij een nieuw restaurant waarbij ik zelf het menu kan kiezen.
Plus de beste restaurants zijn al weg nog door die creditcard maatschappij. Voor de overige restaurants is 3x 25 euro bijna het normale tarief in die zaak, dan is het niet interessant.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:07 schreef golfer het volgende:
De restaurantweek valt mij al jaren erg tegen, dus dit keer doen we niet mee. Ga liever een keer uit eten bij een nieuw restaurant waarbij ik zelf het menu kan kiezen.
Jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Goed manquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:33 schreef Bluezz het volgende:
Thuisssssss & gewandeld van station naar huis
Nu even een wijntje op het balkon en even zon happen.
Hey gezelliequote:Op maandag 9 augustus 2010 17:52 schreef PdeHoog het volgende:
Goed manIk ga zo weer richting R'dam
Eens kijken of Kaas en Lein een beetje kunnen koken
Terug naar waar hij begonnen is. Beetje routine kan geen kwaad in de defensie, gezien het aantal onnodige doelpunten dat we de laatste wedstrijden steeds maar tegen krijgen.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:34 schreef DarkElf het volgende:
het ruikt hier zo lekker!!! Honger!!
kipfilet (ligt in de oven, eerst uren gemarineerd in citroensap en rasp, korianderpoeder, knoflook, honing en chilipeper) erbij couscous (knoflook, komijnpoeder, paprikapoeder, korianderpoeder, bosui en wat bouillon) daar gaan nog pijnboompitten in en wat vers gehakte chilipeper over...
Oh ja, dat is leuk he? Doe ik ook altijd, met tips & trucs, zo leuk om te doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:37 schreef Duderella het volgende:
Dag allemaal!![]()
Wij zijn ons huis helemaal fijn en mooi aan het maken voor de vakantie-oppas. Vind ik altijd zo leuk, om dan mensen in huis te hebben en allerlei informatie over de omgeving ed. klaar te leggen. En een cadeautje met Groninger streekproducten en zo.
Hoe is het met iedereen? Allemaal genoten van het mooie weer?
Kan ik mij voorstellen. Vanavond ga je?quote:
Nee, de 28e pas! Van dat restaurantweekgedoe.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen. Vanavond ga je?
Ja, zo lief, en ik had een paar tips die ik voorzichtig doorgaf op msn maar dat wist ie allemaal "allang"quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:37 schreef Duderella het volgende:
Oi, beterschap voor babi J., Bluezz! Wat goed dat F. zo'n lieve zorgzame vader is.![]()
Wij waren op vakanties vaak scrabble verslaafdquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:41 schreef LieLie het volgende:
Heb je trouwens wel Yatzee voor op de camping? Bleek onmisbaar bij ons![]()
We hebben 80 potjes gespeeld in drie weken![]()
Dobbelstenen en een paar pakken speelkaarten gaan hier altijd mee op vakantie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:41 schreef LieLie het volgende:
Heb je trouwens wel Yatzee voor op de camping? Bleek onmisbaar bij ons![]()
We hebben 80 potjes gespeeld in drie weken![]()
Oh aha! Nou, kun je je er nog even op verheugen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, de 28e pas! Van dat restaurantweekgedoe.
Dat lijkt me nog best eens lastig ja!quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, zo lief, en ik had een paar tips die ik voorzichtig doorgaf op msn maar dat wist ie allemaal "allang"![]()
Dus tongafbijten endoen oma
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh aha! Nou, kun je je er nog even op verheugen!
Geen Yahtzee, maar de mister is een spellen-fanaat, dus we hebben ruime keuze aan gezelschapsspelletjes. En wij nemen de Nintendo DS ook mee.![]()
Schnitzel en bratwurstquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:08 schreef Duderella het volgende:
Het wordt weer wennen op de camping straks, met zelf koken. Sinds het drakenvertrek eten we buiten de deur. Echt geen zin allebei om te kokkerellen, alsof elke zorgzenuw in slaap is gevallen of zo.![]()
Nou ja, ik Duitsland heb je ook restaurants natuurlijk.
Vlekken? Van zand? Wat raar. Dat trekt vast wel weer weg toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:09 schreef LieLie het volgende:
Kennen jullie het verhaal van de nieuwe tegels waar volgens de één wel zand op kon blijven liggen tijdens de vakantie, en volgens de ander niet en waar nu 50m2 tegels onder de vlekken zitten?
De tegelboer (die overigens niet heeft gewaarschuwd dat dat niet moest!) zei dat we maar moesten hopen dat het er nog uit gingquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
Vlekken? Van zand? Wat raar. Dat trekt vast wel weer weg toch?
Wat gek, zandvlekken. Daar heb ik echt nog noooit van gehoord.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
De tegelboer (die overigens niet heeft gewaarschuwd dat dat niet moest!) zei dat we maar moesten hopen dat het er nog uit ging![]()
De tegellegger dacht dat het er wel uit ging. En die kwam net spontaan even kijken, denkt dat nog steeds wel, maar anders moeten we over twee weken even bellen, komt ie zelf met een hogedrukreiniger.
Als je morgen toch gaat zou ik nu niet meer bellen. Over de telefoon is toch lastig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:40 schreef SeaOfLove het volgende:
ik weet het even niet meer, heb er al meerdere malen van langs gekregen dat mijn opa niets van me heeft gehoord. Dat klopt, had al even niet meer gebeld maar ben wel meerdere keren langsgeweest maar dan was hij er dus niet. Zo ook vandaag. Vanavond weer gebeld, en hij was dus het weekend bij één van zijn kinderen. Helemaal goed natuurlijk. Maar hij was nog steeds boos op mij. Hij wilde met Milou nog even praten en Milou zegt: opa ik misse jou, oma doe ik ook missuh! Toen moest opa huilenEn hij hing op... Zal ik nu terugbellen? Of even afwachten tot morgen? Dan gaan we sowieso langs
het liefste zou ik nu de bus pakken dus naar hem toe. Maar wat jij zegt is wel verstandigstequote:Op maandag 9 augustus 2010 19:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als je morgen toch gaat zou ik nu niet meer bellen. Over de telefoon is toch lastig.
Meer kun je niet doen toch? Vast welquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het liefste zou ik nu de bus pakken dus naar hem toe. Maar wat jij zegt is wel verstandigsteEn afspraak staat ook echt voor morgen. Ben al aan het koken voor hem
Bosje bloemen erbij en zal het me dan vergeven zijn dat hij een aantal weken niks van me vernomen heeft?
nee weet hij niet en anderen ook niet. Alleen jullie en vriendquote:
Haha, oké. Ik had nog niet helemaal meegekregen hoe ver je was enzquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nee weet hij niet en anderen ook niet. Alleen jullie en vriend20 aug afspraak bij VK, daarna vertel ik het. Gaat lastig worden want we gaan morgen naar mijn vader en dan zal ik voor het eerst geen wijntjes mee drinken bij hullie
daar ben ik dus ook bang voor, ben ook al zolang niet bij ze geweestquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, oké. Ik had nog niet helemaal meegekregen hoe ver je was enz
En dat is lastig idd! Hoorde zaterdag van een vriendin ook nog dat ze van veel vrienden had gehoord: we dachten het al, want je liet je man stiekem je wijn opdrinken en je nam al minder en en en. Denk je ook sneaky te doen
Ik drink nooit wijntjes, dus daar zal niemand het aan merken later
jeetje Elf, dat zal zeker even vreemd zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:20 schreef DarkElf het volgende:
wanneer gaan jullie weg dude en wie komt er oppassen?
lekker een eindje gewandeld net na t etenik heb wel weer genoeg beweging gehad vandaag.
en nog even met zusje gebeld, die moet morgen naar een begrafenis (das al naar natuurlijk) maar dat is op de plek waar de begrafenis van mijn vader was 18 jaar terug dus een zwaar beladen plek voor ons. Dus even sterkte gewenst.
Yups. Hoezo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:56 schreef LieLie het volgende:
Golfer en Bluez, gingen jullie niet naar Toscane op vakantie?
Als ze niet allemaal weggespoeld zijn vanwege overstromingen en regen, wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:08 schreef Duderella het volgende:
uh ben week of 11 dan bij de Vk, denk ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:28 schreef Stereotomy het volgende:
Bijna 4 maanden als je naar de VK gaat alweer, SOLBegin je het al een beetje aan de buik te zien?
Nou, ik heb daar in het voorjaar deze gist gekocht.quote:
waar ga je naar toe in dit mooie Duitsland?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:08 schreef Duderella het volgende:
Het wordt weer wennen op de camping straks, met zelf koken. Sinds het drakenvertrek eten we buiten de deur. Echt geen zin allebei om te kokkerellen, alsof elke zorgzenuw in slaap is gevallen of zo.![]()
Whehe ik dacht dus ook dat je al 3 maanden wasquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:40 schreef SeaOfLove het volgende:
met allereerste bericht bedoelde ik dus bericht in OUD
My bad, verkeerd geteldquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uh ben week of 11 dan bij de Vk, denk ikhoe kom je bij 16 weken
Mijn allereerste bericht klopte al niet want ik ging er vanuit dat je 8 maanden zwanger bent, hoe suf, maarja dat is mijn ervaring met Milou en dacht alleen daaraan
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laydina is in Spanje allemaal proppers aan het versieren.
had eerst vrijdagmiddag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom 2x naar hetzelfde restaurant?
vast wel, of ouwe mannenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laydina is in Spanje allemaal proppers aan het versieren.
Ja, erg gezeliigquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar met jou en mr. ScharrelÓle gaat het ook goed, merk ik?
nee toch? diner en lunch is andersquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook saai, 2x hetzelfde menu
was dat die man van die eerste lange date waarbij jullie gelijk de nacht hadden doorgebracht?quote:
hebben jullie een strippenkaart daarvoor?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:05 schreef DarkElf het volgende:
Uit eten gaan is fijn
wij gaan dit weekend ook weer eens uit eten, naar deze
ja vertel eens olequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar met jou en mr. ScharrelÓle gaat het ook goed, merk ik?
Ja! En mn ene huisgenootje gaat er uit per 1 sept. En mn andere per 1 okt. Dus moeten overgebleven huisgenoot en ik weer op zoek naar nieuwe huisgenootjes. Maar dat vind ik eigenlijk niet zo ergquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:54 schreef LieLie het volgende:
Oh, spannend Aure! Hopelijk is het nu goed.
Wat een verschilquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:03 schreef LieLie het volgende:
Dude:
Hier lag geen zand:
[ afbeelding ]
Hier lag wel zand:
[ afbeelding ]
jij deelt liever het bed met 10 lelijke vrouwen dan met 2 knappe?quote:
oh je mag blijven??quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:06 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja! En mn ene huisgenootje gaat er uit per 1 sept. En mn andere per 1 okt. Dus moeten overgebleven huisgenoot en ik weer op zoek naar nieuwe huisgenootjes. Maar dat vind ik eigenlijk niet zo ergHad het niet meer zo naar mn zin hier omdat er nooit iemand thuis was, maar daar kan verandering in komen
Hopelijk doet de gemeente volgende week niet moeilijk. Dan krijg ik misschien weer een leuk huis
D'r kan altijd een zak overheen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij deelt liever het bed met 10 lelijke vrouwen dan met 2 knappe?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
was dat die man van die eerste lange date waarbij jullie gelijk de nacht hadden doorgebracht?
Nou ja dat hoor ik volgende week dusquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh je mag blijven??Aure, komt vast goed! nieuwe kamergenootjes zoeken is leuk toch
Das ook t motto van mn broerquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
D'r kan altijd een zak overheen.
Binnenkort afspraak voor een etentje. Dus dan wordt het een beetje een ScharrelPlusquote:
Inderdaad! Doe je beter dan ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:13 schreef FutureFairytale het volgende:
wow Ole! en dat had je niet gedacht he? rustig aan kijken en het wordt nu al druk
Komt vast goed!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Inderdaad! Doe je beter dan ikHeb het zwaar verpest bij die leuke dude van vorige week
Naja misschien scharrel ik nog wel wat leuks op lowlands
Wat had je (niet) gedaan dan bij hem?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Inderdaad! Doe je beter dan ikHeb het zwaar verpest bij die leuke dude van vorige week
Naja misschien scharrel ik nog wel wat leuks op lowlands
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:25 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, mijn perentaart met chocolade werd goed ontvangen!
Ik heb paneermeel over de bodem gestrooid. Las dat dat ook kon, en dan hoefde ik niet speciaal lange vingers te kopen. Dat blijft over natuurlijk, en er zijn al zoveel ongezonde dingen in huisquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:28 schreef Aure het volgende:
[..]
Heb je dr nog lange vingers door gedaan? Werkte het?
Hm ja nou ik denk dat ik gewoon niet zijn type ben ofzo. Ik vond het gezellig en ik kon goed met hem praten (dat vind ik altijd wel een pre), maar goed ik ben nogal rommeligquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat had je (niet) gedaan dan bij hem?
Jaa paneermeel werkt ook goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb paneermeel over de bodem gestrooid. Las dat dat ook kon, en dan hoefde ik niet speciaal lange vingers te kopen. Dat blijft over natuurlijk, en er zijn al zoveel ongezonde dingen in huis
Als we het mee het vliegtuig in kunnen krijgen dan zal ik proberen er aan te denken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:38 schreef LieLie het volgende:
Nou, ik heb daar in het voorjaar deze gist gekocht.
Die kost daar iets van 1,20 en die kan ik hier alleen bij een webwinkel vinden voor 2,45 plus dikke bult verzendkosten.
Zouden jullie, kunnen jullie, heel misschien, twee zakjes?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Als we het mee het vliegtuig in kunnen krijgen dan zal ik proberen er aan te denken.
als dit het resultaat is van een beetje zand, en het gaat niet meer wegquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:03 schreef LieLie het volgende:
Dude:
Hier lag geen zand:
[ afbeelding ]
Hier lag wel zand:
[ afbeelding ]
Tja, ik weet het ook niet zo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:35 schreef z80 het volgende:
[..]
als dit het resultaat is van een beetje zand, en het gaat niet meer weg
dan vraag ik me af wat de kwaliteit van de tegels is.
normaal kan er zonder problemen geel zand op blijven liggen.
en met een hogedruk reiniger er op?
dan hoop ik dat het tegels zijn waarbij de verf door en door is, en niet een dun laagje (zoals bij mij).
Beieren!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:40 schreef z80 het volgende:
[..]
waar ga je naar toe in dit mooie Duitsland?
en mocht je bij mij in de buurt zijn, de koffie/thee wordt altijd vers gezet.
Jeutje!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:03 schreef LieLie het volgende:
Dude:
Hier lag geen zand:
[ afbeelding ]
Hier lag wel zand:
[ afbeelding ]
Ja, allemaal bekenden en familie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:46 schreef Aure het volgende:
[..]
Whehe ik dacht dus ook dat je al 3 maanden was
Balen van je tegels Lie! Ik hoop dat het er nog gewoon uit gaat
Dude, een vakantieoppas, wat leuk! Iemand die je kent? Vrienden van mij hebben dat ook wel eens gedaan, maar toen kwamen er mensen die ze niet kenden. Uiteraard waren die wel eerst even op visite geweest om kennis te maken
Whoaah, volgende week dinsdag horen we of de hoofdhuur/onderhuur constructie goed is bevonden door de gemeente.. Best een beetje spannend
Wordt dit jaar de eerste oktoberfest waarbij er niet gerookt mag worden. Bier 8,50-8,90 euro p liter.quote:
BOchum en ik alleen maar van de plaatselijke VfLquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:46 schreef Ole het volgende:
Ik ga naar het o zo pittoreske Bochum![]()
Maar het gezelschap is leuk, het bier is goedkoop en de currywurst is
Op ons adresboekje geplaktquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:38 schreef LieLie het volgende:
Nou, ik heb daar in het voorjaar deze gist gekocht.
Die kost daar iets van 1,20 en die kan ik hier alleen bij een webwinkel vinden voor 2,45 plus dikke bult verzendkosten.
Zouden jullie, kunnen jullie, heel misschien, twee zakjes?
Belachelijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Wordt dit jaar de eerste oktoberfest waarbij er niet gerookt mag worden. Bier 8,50-8,90 euro p liter.
En die Vfl is ook niet meer zo goed als vroegahquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:52 schreef borisz het volgende:
[..]
BOchum en ik alleen maar van de plaatselijke VfL.
Jij bent gewoon creabea en hij is een hark. Next!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:29 schreef Aure het volgende:
[..]
Hm ja nou ik denk dat ik gewoon niet zijn type ben ofzo. Ik vond het gezellig en ik kon goed met hem praten (dat vind ik altijd wel een pre), maar goed ik ben nogal rommeligen hij is dus heul netjes. En hij houdt van interieur, en mijn kamer is bij elkaar geraapt
Dus eh ja ik denk ie daar op is afgeknapt ofzo
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent gewoon creabea en hij is een hark. Next!
Haha jaa dat was zo ongeveer het eerste wat ik dacht, maar neen, dat is niet het gevalquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:06 schreef golfer het volgende:
Praten over interieurs en er gaat geen lichtje branden ?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:06 schreef Isabeau het volgende:
Weet je. Als Ross en ik nu stoppen met wow en onze accounts op e-bay verkopen zijn we 3000 euro rijkerWat verdienen jullie met fokken?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:06 schreef golfer het volgende:
Praten over interieurs en er gaat geen lichtje branden ?
Nice!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:06 schreef Isabeau het volgende:
Weet je. Als Ross en ik nu stoppen met wow en onze accounts op e-bay verkopen zijn we 3000 euro rijkerWat verdienen jullie met fokken?
Ik heb nog bestek nodig en een vierde kat kan er ook nog bij. Wanneer kan ik langskomen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, allemaal bekenden en familie.
Al laat ik ook gerust vreemden in mijn huis hoor. Als ze maar beloven lief te zijn voor de poezels, mogen ze verder al het bestek meejatten.![]()
Succes volgende week!
Ooit 100 gulden verdiend met Advantagebar.com , bestaat dat nogquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat... poging tot Aziatisch aandoenend.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:58 schreef Ole het volgende:
Misschien wel even hier kijken
[ afbeelding ]
Nou ja, hij is tank in een van de topguilds en ik doe het ook niet onaardig. Schijnt dus best veel geld voor betaald te worden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef Aure het volgende:
Nice!Ik denk dat ik nog geen euro zou vangen voor mijn account
Staat ook wel al weer een heeeule tijd op stop.
OE ! vet mooie foto !quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:58 schreef Ole het volgende:
Misschien wel even hier kijken
[ afbeelding ]
Ach ja, Duits hequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat... poging tot Aziatisch aandoenend.
Volgens Ross kan je misschien wetenschappelijk onderzoek doen naar de vraag of het wel mogelijk is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
Weet iemand toevallig hoe ik een blokje Weetabix zonder kruimelen uit de verpakking krijg?Isa, kun je Ross even vragen, die weet het vast wel als Brit.
Ik kan niet samenwonen met een INTPquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens Ross kan je misschien wetenschappelijk onderzoek doen naar de vraag of het wel mogelijk is.
whehe ja wordt goud geld voor betaald. Ben benieuwd wat mn ex voor zn account zou kunnen vangen. Die heeft ashes of alar. Of is die niet meer zo hip?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, hij is tank in een van de topguilds en ik doe het ook niet onaardig. Schijnt dus best veel geld voor betaald te worden.
(en voor wie denkt dat niemand dat doet, een spectral tiger (dat is een soort 'huisdier' waar je op kan rijden, in pixels dus) kost ook circa 1000 euro op e-bay en ze verkopen primaBenieuwd wat iemands account waard is die dat ding ook heeft
Ross was een INTP?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan niet samenwonen met een INTP
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:12 schreef Aure het volgende:
whehe ja wordt goud geld voor betaald. Ben benieuwd wat mn ex voor zn account zou kunnen vangen. Die heeft ashes of alar. Of is die niet meer zo hip?
SPOILER: voor aureOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Omg heb net even zn account gecheckt. Hij heeft 9105 achievement points EN insane in the membrance gehaaldquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat dat alleen al 1500 euro waard is LOL!! Go go go sell!
PM eens even, dan laat ik hem even taxerenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:16 schreef Aure het volgende:
Omg heb net even zn account gecheckt. Hij heeft 9105 achievement points EN insane in the membrance gehaald
Gaming is big business. Serieus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:16 schreef golfer het volgende:
Pixels en fantasieën op een beeldscherm zijn geld waard
Snap nu dat het je ex is overigensquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:16 schreef Aure het volgende:
mg heb net even zn account gecheckt. Hij heeft 9105 achievement points EN insane in the membrance gehaald
Das mooi!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
HoiKaas kan koken
En Lein is gezellig
Echt hequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Snap nu dat het je ex is overigens
Spelen ontwerpen en verkopen. Daar kan ik mij nog iets bij voorstellen. Maar het behalen van 'bepaalde levels of hoe dat ook heet' dat dat geld waard zou zijn, kan ik mij helemaal niets bij voorstellen.quote:
Hij wordt wel dik, want zo krijgt hij weinig beweging. The Insanequote:
Mensen verdienen tonnen in tournaments. Geen idee waar dat geld vandaan komt, maar het is er en als je heel goed bent is het erg lucratief.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:19 schreef golfer het volgende:
Spelen ontwerpen en verkopen. Daar kan ik mij nog iets bij voorstellen. Maar het behalen van 'bepaalde levels of hoe dat ook heet' dat dat geld waard zou zijn, kan ik mij helemaal niets bij voorstellen.
Dat betwijfel ik. Hij speelt al heel lang (eerst met een andere char) en hij heeft echt heeeeel lang 55kilo gewogen met een lengte van 1.80m ofzo. Inmiddels weegtie wel meer, maar het staat hem goeehoeed (zijn vooral spieren, meneer gaat te vaak naar de sportschoolquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij wordt wel dik, want zo krijgt hij weinig beweging. The Insane
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef golfer het volgende:
Dus Ross gaat nu bouwen aan een carrière als beroepsgamer
Daar moet je minstens Koreaans voor zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef golfer het volgende:
Dus Ross gaat nu bouwen aan een carrière als beroepsgamer
Nederlanders doen het goed op de world cybergames. Jaarlijks worden de titels gehaald. Dat is big business. ALleen spelers hebben een professionele levensduur van een jaar of vijf. Dan volgt de nieuwe generatie al weer. Handoogcoördinatie neemt snel af.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Spelen ontwerpen en verkopen. Daar kan ik mij nog iets bij voorstellen. Maar het behalen van 'bepaalde levels of hoe dat ook heet' dat dat geld waard zou zijn, kan ik mij helemaal niets bij voorstellen.
Beieren een mooi stukje van Duitsland.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Beieren!
Bier!![]()
Ik weet niet waar je huis woont Zet!
Je zou denken dat je brein juist steeds meer getraind raakt, vaagquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:23 schreef borisz het volgende:
Nederlanders doen het goed op de world cybergames. Jaarlijks worden de titels gehaald. Dat is big business. ALleen spelers hebben een professionele levensduur van een jaar of vijf. Dan volgt de nieuwe generatie al weer. Handoogcoördinatie neemt snel af.
Blijven gamen dan isaquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zou denken dat je brein juist steeds meer getraind raakt, vaag![]()
Oh, en artsen die gamen schijnen beter te kunnen opereren
Jaquote:
Mooi is niet allesquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:18 schreef Aure het volgende:
[..]
Echt heTis wel een hele mooie jongen
Veel plezierquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:24 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan nog even een aflevering van the West Wing kijken en dan slapen!
Opereren is niet leukquote:
Ik had gisteren via stumble upon een spelletje gevonden waarbij je snel achter elkaar cirkels in je beeldscherm moet aanklikken....alleen is je cursor verdwenen en moet je dus alles op gevoel doen. Nou, ik haalde tussen de 8 en 12x hahahah.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:28 schreef golfer het volgende:
Ik ben al blij dat ik met een muis de cursor op mijn PC kan bedienen.
Tot zover mijn oog-handcoordinatie.![]()
andere oog-hand-handelingen gaan op de automatische piloot
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had gisteren via stumble upon een spelletje gevonden waarbij je snel achter elkaar cirkels in je beeldscherm moet aanklikken....alleen is je cursor verdwenen en moet je dus alles op gevoel doen. Nou, ik haalde tussen de 8 en 12x hahahah.
Dus ik laat het Ross zien....eerste poging: 119x
Ik was best trots op die 12xquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:30 schreef Aure het volgende:
Knap! Ik zou daar echt slecht in zijn geloof ik
er zijn zelfs Aziaten die voor geld de hele dag spelen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Of gewoon de hele dag gold farmen en dat voor dollars verkopen (dus virtueel geld verkopen voor echt geld). Dat doen Chineesjes dan met z'n 20-en tegelijk in 1 kantoor. En dat is hun werk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:32 schreef z80 het volgende:
er zijn zelfs Aziaten die voor geld de hele dag spelen.
en zodra een bepaald level bereikt te hebben dit verkopen aan een Amerikaan voor harde dollars.
Nou zegt mij dat allemaal echt helemaal niks, natuurlijk, dat gold farmen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Of gewoon de hele dag gold farmen en dat voor dollars verkopen (dus virtueel geld verkopen voor echt geld). Dat doen Chineesjes dan met z'n 20-en tegelijk in 1 kantoor. En dat is hun werk.
Gold farmers die verzamelen dus goud in wow. Dat goud is daar uiteraard een belangrijk betaalmiddelquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou zegt mij dat allemaal echt helemaal niks, natuurlijk, dat gold farmen.
Maar er zijn dus mensen die echt geld over hebben voor de virtuele prestaties van anderen?
En wat kunnen ze dan vervolgens met die aangekochte virtuele prestaties doen?
Mensen kopen dus game geld voor echt geld en dan kunnen ze in het spel zelf weer dingen kopen (pixels dusquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:37 schreef golfer het volgende:
Nou zegt mij dat allemaal echt helemaal niks, natuurlijk, dat gold farmen.
Maar er zijn dus mensen die echt geld over hebben voor de virtuele prestaties van anderen?
En wat kunnen ze dan vervolgens met die aangekochte virtuele prestaties doen?
Kan je je voorstellen dat ik het inderdaad vrij idioot vind?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:40 schreef Isabeau het volgende:
Mensen kopen dus game geld voor echt geld en dan kunnen ze in het spel zelf weer dingen kopen (pixels dus). Zo idioot is het. En er zijn dus genoeg mensen die het wel handig vinden om een goed account over te kopen op e-bay, dan hoevenz e er zelf geen 'werk' in te stoppen (en je zou denken dat gamen leuk moest zijn
)
Ik ook hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef golfer het volgende:
Kan je je voorstellen dat ik het inderdaad vrij idioot vind?
En een Blizzard is een virtuele baas ofzo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik ook hoor
En als Blizzard je betrapt op het kopen of verkopen van gold dan ben je je account kwijt
De maker van het spel. Die willen uiteraard alleen maar meer miljoenen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
En een Blizzard is een virtuele baas ofzo?
Oh ja, sorry, ik ga er gewoon van uit dat je wel weet dat Blizzard het bedrijf is dat het spel gemaakt heeftquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:43 schreef golfer het volgende:
Ja en durf maar eens iets anders te zeggenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
HoiKaas kan koken
En Lein is gezellig
Slaap lekker!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:52 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik ga naar bed
Tot morgen allemaal.
Aha. Ja, als je maker/ontwerper bent van een game kan ik mij voorstellen dat je zelf alle rechten wilt behouden en er geld aan verdienen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:47 schreef Anthraxx het volgende:
De maker van het spel. Die willen uiteraard alleen maar meer miljoenen.
Slaap lekker.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:52 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik ga naar bed
Tot morgen allemaal.
I.AM.YOUR.BLUEZZARD.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:43 schreef golfer het volgende:
Hail, boss.quote:
Leuk DE!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:22 schreef DarkElf het volgende:
we zijn helemaal bij met house.
nu slapen!
oh ja heb eens geinformeerd naar Pilates en ga binnenkort eens kijken, ze hebben ook verschillende yogavormen daar dus wie weet vind ik wel iets leuks om bij t hardlopen te doenLijkt mij wel prettig.
Ja helaas welquote:
Werk ze dan nog even dame!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja helaas wel![]()
Niet zo'n zin en kei moe maar och tis wel gezellig en niet druk ( had het liever wel druk gehad)
En hoe bevalt de vakantieeeeeeeeeeeeeeee?
Ojeequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Werk ze dan nog even dame!
De vakantie moet nog gaan bevallen, want we zijn nog niet vertrokken! We zitten nu nog in de 'inpak-stress'.
Woensdag vertrekken we! Morgen nog van alles kopen en de voiture inpakken. Naja, we gaan per slot van rekening niet naar apenland, zullen we maar denken, dus wat niet ís, zal wel worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ojee![]()
Op zich altijd spannend hehe
Succes met inpakken enne wanneer gaan jullie vertrekken dan?
Wat heerlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Woensdag vertrekken we! Morgen nog van alles kopen en de voiture inpakken. Naja, we gaan per slot vasn rekening niet naar apenland, zullen we maar denken, dus wat niet ís, zal wel worden.
Dank je wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat heerlijk
Alvast een heerlijke vakantie gewenst enne koop nou niet teveel voorafer is overval van alles te koop.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dank je wel.
Maar een luchtbed is misschien wel handig om morgen al vast te kopen, anders liggen we zo rot in de tent.![]()
Die overval van je is wel een goed idee!
Beroepsdeformatie!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
goeie spelfout he
En ik kreeg niet eens zo'n melding!
Wij hebben nog geen enkele koffer of wat dan ook gepakt. Niks,nada.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd zo'n hekel aan mijn collega's als ze 2 weken voor we op vak. gaan vragen : En heb je de koffers al gepakt![]()
Die stress gaat altijd geheel aan mij forbei, en ik hoop dat mijn kleine zusje dat ook zo voelt
Ikke heul nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja en durf maar eens iets anders te zeggen![]()
Dat varieert van 12.00 uur tot 12:30quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:23 schreef Sarabi het volgende:
@P hoelaat wandel jij je middaglunchrondje? Ik heb de hele dag niets te doen en ben in Dordt
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat varieert van 12.00 uur tot 12:30Maareh...durf je het aan?
Gemiddeld 5.3 km/u he
Dus flink doorstappen
Dan wordt het lastig hequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:08 schreef Sarabi het volgende:
Dat lukt welmaar heb geen auto kom ik net achter
[..]
Graag gedaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:30 schreef kaasplankje het volgende:
Mogguh!
Nog bedankt hé P. voor ´t uitleggen
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:37 schreef Stereotomy het volgende:
BMI = 24.9 voor de trendlijn eindelijk gehaald vandaagZat er al een tijdje onder met m'n gewicht.
Hoezee.Dat moet gevierd worden met taart.
Nicequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:37 schreef Stereotomy het volgende:
BMI = 24.9 voor de trendlijn eindelijk gehaald vandaagZat er al een tijdje onder met m'n gewicht.
Hoezee.Dat moet gevierd worden met taart.
excuuscolaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, streng... streng... gisteren nog een Whopper menu naar binnen gewerkt bij de Burger King.Wel met Cola Light.
Damnquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:45 schreef Stereotomy het volgende:
Sinds 2007 inmiddels 13 kg, sinds mei dit jaar 7kg
Cola Light is dan nog steeds slim om te nemenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, streng... streng... gisteren nog een Whopper menu naar binnen gewerkt bij de Burger King.Wel met Cola Light.
Hiermee haal je je image van dieetdeskundige weer omlaag hequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:11 schreef Sarabi het volgende:
Ik moet maar weer een crash dieet doen na de vakantie ofzo anders pas ik nooit in mijn buikdanskostuum
Ik meende het ook niet serieusquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hiermee haal je je image van dieetdeskundige weer omlaag heHoe kan ik je nu nog serieus nemen
ik begrijp die halve liters cola light nooit zo als je probeert af te vallen of gezonder te leven icm met een fastfood-menuquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
excuuscola
maareuh goed gedaan steer
In gewone cola zit dan nog steeds een paar honderd kcal, als je zo'n menu neemt wil niet meteen zeggen dat je de rest van de dag maar ongezond moet eten en drinken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik begrijp die halve liters cola light nooit zo als je probeert af te vallen of gezonder te leven icm met een fastfood-menu
ik heb zoiets van: als je dan toch zondigt doe het dan goed en 'smaakvol'quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In gewone cola zit dan nog steeds een paar honderd kcal, als je zo'n menu neemt wil niet meteen zeggen dat je de rest van de dag maar ongezond moet eten en drinken.
Met light bespaar je erg veel, nu zit er ook allerlei zooi in dat niet goed voor je is maar als je alleen kijkt naar het afvallen begrijp ik het erg goed
ik vind (vond moet ik zeggen want tegenwoordig drink ik t nooit meer eigenlijk) cola light lekkerder dan gewone colaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb zoiets van: als je dan toch zondigt doe het dan goed en 'smaakvol'
Ik nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vind (vond moet ik zeggen want tegenwoordig drink ik t nooit meer eigenlijk) cola light lekkerder dan gewone cola
vergat ik erbij te zeggen: smaken verschillen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vind (vond moet ik zeggen want tegenwoordig drink ik t nooit meer eigenlijk) cola light lekkerder dan gewone cola
Dat kan maar zoveel kan ik sowieso niet genieten van colaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb zoiets van: als je dan toch zondigt doe het dan goed en 'smaakvol'
dat heb ik idd nooit gesnaptquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
vergat ik erbij te zeggen: smaken verschillen natuurlijkMaar bedoelde t dus meer als hypocriete-cola, wel een supersize wat dan ook bestellen en om gezond te doen een light drankje erbij omdat je op dieet bent
zie mijn laatste postquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat kan maar zoveel kan ik sowieso niet genieten van colahet is lekker maar niet al die kcal waard, dat doe ik dan liever met eten
Niet? denk ik dan zo raar?quote:
jij begrijpt mequote:
je kan ook water drinken denk ik dan ipv een frisdrank die t net niet is voor veel mensen omdat t dan minder kcal bevat...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niet? denk ik dan zo raar?
Ik vind het juist vreemd als je denkt van 'ach dan maakt dit ook niet meer uit' net zoals mensen die 1 snoepje op hebben op een dag dat ze de rest van de dag ook maar slecht blijven eten.
Maar goed ik ben ook vreemdzeker met eten
oke dan begrijp ik hetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je kan ook water drinken denk ik dan ipv een frisdrank die t net niet is voor veel mensen omdat t dan minder kcal bevat...
Afvallen doe je door minder kcal binnen te krijgen dan tot je te nemen. Niet op dezelfde dag, niet in dezelfde week, niet in dezelfde maand, maar als gemiddelde op langere termijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik begrijp die halve liters cola light nooit zo als je probeert af te vallen of gezonder te leven icm met een fastfood-menu
nee waarom zou ik mensen überhaupt uitlachen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
oke dan begrijp ik het
maar jullie lachen die mensen dan dus weer niet uit? water bij een bigmac menu
dat is waarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee waarom zou ik mensen überhaupt uitlachen?
ik vind het alleen raar om bijv light te gaan drinken omdat 'dat dan beter is' terwijl veel mensen light niet eens echt lekker vinden
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
dat is waar
maar ik dacht dat jullie moeite hadden met mensen die proberen nog iets gezonds zonder kcal's in geraffineerde suikers erbij te drinken
gezonds?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
dat is waar
maar ik dacht dat jullie moeite hadden met mensen die proberen nog iets gezonds erbij te drinken
ik ga niet reageren want ik ben slank en helaas niet meer zo strakquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
oke dan begrijp ik het
maar jullie lachen die mensen dan dus weer niet uit? water bij een bigmac menu
Ik heb nu een flesje Spa Appel staan thuis. Ook niet superveel kcals en lekkerder dan Cola Light, Fanta Zero of al die andere meukquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ik doe alleen maar aan regular frisdrankIk drink het sowieso zeer zelden, eigenlijk vooral op vakantie, cola, en dan zijn de kcals zelden een bezwaar. Ik vind light écht vies
spa appel is idd lekker net als bar le duc met een tikkie citroen (hoewel je beter dan een fles san pellegrino kan pakken en het schijfje citroen er zelf in kan gooien)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb nu een flesje Spa Appel staan thuis. Ook niet superveel kcals en lekkerder dan Cola Light, Fanta Zero of al die andere meuk
you don't like?quote:
zijn er al light energie-drankjes?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:13 schreef ColdFeet het volgende:
Ik doe alleen maar aan regular frisdrankIk drink het sowieso zeer zelden, eigenlijk vooral op vakantie, cola, en dan zijn de kcals zelden een bezwaar. Ik vind light écht vies
yepquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zijn er al light energie-drankjes?
max is net zo smerigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
you don't like?
Wat is trouwens het verschil tussen light en max.....
Ik drink ook eigenlijk nooit frisdrank, maandag wel voor het eerst in lange tijd weer coca cola cherry op
Light gebruikt als hoofdzoetstof aspartaam, Pepsi Max (en Cola Zero) heeft meer nadruk op acesulfaam-K. Geeft veel minder nasmaak.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
you don't like?
Wat is trouwens het verschil tussen light en max.....
Ze bevatten wel de oppeppers vitamine B, taurine en cafeïne, maar niet de suikers (brandstoffen, kcal's).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |