Binnenkort afspraak voor een etentje. Dus dan wordt het een beetje een ScharrelPlusquote:
Inderdaad! Doe je beter dan ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:13 schreef FutureFairytale het volgende:
wow Ole! en dat had je niet gedacht he? rustig aan kijken en het wordt nu al druk
Komt vast goed!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Inderdaad! Doe je beter dan ikHeb het zwaar verpest bij die leuke dude van vorige week
Naja misschien scharrel ik nog wel wat leuks op lowlands
Wat had je (niet) gedaan dan bij hem?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Inderdaad! Doe je beter dan ikHeb het zwaar verpest bij die leuke dude van vorige week
Naja misschien scharrel ik nog wel wat leuks op lowlands
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:25 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, mijn perentaart met chocolade werd goed ontvangen!
Ik heb paneermeel over de bodem gestrooid. Las dat dat ook kon, en dan hoefde ik niet speciaal lange vingers te kopen. Dat blijft over natuurlijk, en er zijn al zoveel ongezonde dingen in huisquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:28 schreef Aure het volgende:
[..]
Heb je dr nog lange vingers door gedaan? Werkte het?
Hm ja nou ik denk dat ik gewoon niet zijn type ben ofzo. Ik vond het gezellig en ik kon goed met hem praten (dat vind ik altijd wel een pre), maar goed ik ben nogal rommeligquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat had je (niet) gedaan dan bij hem?
Jaa paneermeel werkt ook goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb paneermeel over de bodem gestrooid. Las dat dat ook kon, en dan hoefde ik niet speciaal lange vingers te kopen. Dat blijft over natuurlijk, en er zijn al zoveel ongezonde dingen in huis
Als we het mee het vliegtuig in kunnen krijgen dan zal ik proberen er aan te denken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:38 schreef LieLie het volgende:
Nou, ik heb daar in het voorjaar deze gist gekocht.
Die kost daar iets van 1,20 en die kan ik hier alleen bij een webwinkel vinden voor 2,45 plus dikke bult verzendkosten.
Zouden jullie, kunnen jullie, heel misschien, twee zakjes?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Als we het mee het vliegtuig in kunnen krijgen dan zal ik proberen er aan te denken.
als dit het resultaat is van een beetje zand, en het gaat niet meer wegquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:03 schreef LieLie het volgende:
Dude:
Hier lag geen zand:
[ afbeelding ]
Hier lag wel zand:
[ afbeelding ]
Tja, ik weet het ook niet zo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:35 schreef z80 het volgende:
[..]
als dit het resultaat is van een beetje zand, en het gaat niet meer weg
dan vraag ik me af wat de kwaliteit van de tegels is.
normaal kan er zonder problemen geel zand op blijven liggen.
en met een hogedruk reiniger er op?
dan hoop ik dat het tegels zijn waarbij de verf door en door is, en niet een dun laagje (zoals bij mij).
Beieren!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:40 schreef z80 het volgende:
[..]
waar ga je naar toe in dit mooie Duitsland?
en mocht je bij mij in de buurt zijn, de koffie/thee wordt altijd vers gezet.
Jeutje!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:03 schreef LieLie het volgende:
Dude:
Hier lag geen zand:
[ afbeelding ]
Hier lag wel zand:
[ afbeelding ]
Ja, allemaal bekenden en familie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:46 schreef Aure het volgende:
[..]
Whehe ik dacht dus ook dat je al 3 maanden was
Balen van je tegels Lie! Ik hoop dat het er nog gewoon uit gaat
Dude, een vakantieoppas, wat leuk! Iemand die je kent? Vrienden van mij hebben dat ook wel eens gedaan, maar toen kwamen er mensen die ze niet kenden. Uiteraard waren die wel eerst even op visite geweest om kennis te maken
Whoaah, volgende week dinsdag horen we of de hoofdhuur/onderhuur constructie goed is bevonden door de gemeente.. Best een beetje spannend
Wordt dit jaar de eerste oktoberfest waarbij er niet gerookt mag worden. Bier 8,50-8,90 euro p liter.quote:
BOchum en ik alleen maar van de plaatselijke VfLquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:46 schreef Ole het volgende:
Ik ga naar het o zo pittoreske Bochum![]()
Maar het gezelschap is leuk, het bier is goedkoop en de currywurst is
Op ons adresboekje geplaktquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:38 schreef LieLie het volgende:
Nou, ik heb daar in het voorjaar deze gist gekocht.
Die kost daar iets van 1,20 en die kan ik hier alleen bij een webwinkel vinden voor 2,45 plus dikke bult verzendkosten.
Zouden jullie, kunnen jullie, heel misschien, twee zakjes?
Belachelijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Wordt dit jaar de eerste oktoberfest waarbij er niet gerookt mag worden. Bier 8,50-8,90 euro p liter.
En die Vfl is ook niet meer zo goed als vroegahquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:52 schreef borisz het volgende:
[..]
BOchum en ik alleen maar van de plaatselijke VfL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |