My bad, verkeerd geteldquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uh ben week of 11 dan bij de Vk, denk ikhoe kom je bij 16 weken
Mijn allereerste bericht klopte al niet want ik ging er vanuit dat je 8 maanden zwanger bent, hoe suf, maarja dat is mijn ervaring met Milou en dacht alleen daaraan
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laydina is in Spanje allemaal proppers aan het versieren.
had eerst vrijdagmiddag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom 2x naar hetzelfde restaurant?
vast wel, of ouwe mannenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Laydina is in Spanje allemaal proppers aan het versieren.
Ja, erg gezeliigquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar met jou en mr. ScharrelÓle gaat het ook goed, merk ik?
nee toch? diner en lunch is andersquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook saai, 2x hetzelfde menu
was dat die man van die eerste lange date waarbij jullie gelijk de nacht hadden doorgebracht?quote:
hebben jullie een strippenkaart daarvoor?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:05 schreef DarkElf het volgende:
Uit eten gaan is fijn
wij gaan dit weekend ook weer eens uit eten, naar deze
ja vertel eens olequote:Op maandag 9 augustus 2010 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar met jou en mr. ScharrelÓle gaat het ook goed, merk ik?
Ja! En mn ene huisgenootje gaat er uit per 1 sept. En mn andere per 1 okt. Dus moeten overgebleven huisgenoot en ik weer op zoek naar nieuwe huisgenootjes. Maar dat vind ik eigenlijk niet zo ergquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:54 schreef LieLie het volgende:
Oh, spannend Aure! Hopelijk is het nu goed.
Wat een verschilquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:03 schreef LieLie het volgende:
Dude:
Hier lag geen zand:
[ afbeelding ]
Hier lag wel zand:
[ afbeelding ]
jij deelt liever het bed met 10 lelijke vrouwen dan met 2 knappe?quote:
oh je mag blijven??quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:06 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja! En mn ene huisgenootje gaat er uit per 1 sept. En mn andere per 1 okt. Dus moeten overgebleven huisgenoot en ik weer op zoek naar nieuwe huisgenootjes. Maar dat vind ik eigenlijk niet zo ergHad het niet meer zo naar mn zin hier omdat er nooit iemand thuis was, maar daar kan verandering in komen
Hopelijk doet de gemeente volgende week niet moeilijk. Dan krijg ik misschien weer een leuk huis
D'r kan altijd een zak overheen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij deelt liever het bed met 10 lelijke vrouwen dan met 2 knappe?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
was dat die man van die eerste lange date waarbij jullie gelijk de nacht hadden doorgebracht?
Nou ja dat hoor ik volgende week dusquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh je mag blijven??Aure, komt vast goed! nieuwe kamergenootjes zoeken is leuk toch
Das ook t motto van mn broerquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
D'r kan altijd een zak overheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |