Ik was best trots op die 12xquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:30 schreef Aure het volgende:
Knap! Ik zou daar echt slecht in zijn geloof ik
er zijn zelfs Aziaten die voor geld de hele dag spelen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Spelen ontwerpen en verkopen. Daar kan ik mij nog iets bij voorstellen. Maar het behalen van 'bepaalde levels of hoe dat ook heet' dat dat geld waard zou zijn, kan ik mij helemaal niets bij voorstellen.
Of gewoon de hele dag gold farmen en dat voor dollars verkopen (dus virtueel geld verkopen voor echt geld). Dat doen Chineesjes dan met z'n 20-en tegelijk in 1 kantoor. En dat is hun werk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:32 schreef z80 het volgende:
er zijn zelfs Aziaten die voor geld de hele dag spelen.
en zodra een bepaald level bereikt te hebben dit verkopen aan een Amerikaan voor harde dollars.
Nou zegt mij dat allemaal echt helemaal niks, natuurlijk, dat gold farmen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Of gewoon de hele dag gold farmen en dat voor dollars verkopen (dus virtueel geld verkopen voor echt geld). Dat doen Chineesjes dan met z'n 20-en tegelijk in 1 kantoor. En dat is hun werk.
Gold farmers die verzamelen dus goud in wow. Dat goud is daar uiteraard een belangrijk betaalmiddelquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou zegt mij dat allemaal echt helemaal niks, natuurlijk, dat gold farmen.
Maar er zijn dus mensen die echt geld over hebben voor de virtuele prestaties van anderen?
En wat kunnen ze dan vervolgens met die aangekochte virtuele prestaties doen?
Mensen kopen dus game geld voor echt geld en dan kunnen ze in het spel zelf weer dingen kopen (pixels dusquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:37 schreef golfer het volgende:
Nou zegt mij dat allemaal echt helemaal niks, natuurlijk, dat gold farmen.
Maar er zijn dus mensen die echt geld over hebben voor de virtuele prestaties van anderen?
En wat kunnen ze dan vervolgens met die aangekochte virtuele prestaties doen?
Kan je je voorstellen dat ik het inderdaad vrij idioot vind?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:40 schreef Isabeau het volgende:
Mensen kopen dus game geld voor echt geld en dan kunnen ze in het spel zelf weer dingen kopen (pixels dus). Zo idioot is het. En er zijn dus genoeg mensen die het wel handig vinden om een goed account over te kopen op e-bay, dan hoevenz e er zelf geen 'werk' in te stoppen (en je zou denken dat gamen leuk moest zijn
)
Ik ook hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:41 schreef golfer het volgende:
Kan je je voorstellen dat ik het inderdaad vrij idioot vind?
En een Blizzard is een virtuele baas ofzo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik ook hoor
En als Blizzard je betrapt op het kopen of verkopen van gold dan ben je je account kwijt
De maker van het spel. Die willen uiteraard alleen maar meer miljoenen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
En een Blizzard is een virtuele baas ofzo?
Oh ja, sorry, ik ga er gewoon van uit dat je wel weet dat Blizzard het bedrijf is dat het spel gemaakt heeftquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:43 schreef golfer het volgende:
Ja en durf maar eens iets anders te zeggenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
HoiKaas kan koken
En Lein is gezellig
Slaap lekker!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:52 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik ga naar bed
Tot morgen allemaal.
Aha. Ja, als je maker/ontwerper bent van een game kan ik mij voorstellen dat je zelf alle rechten wilt behouden en er geld aan verdienen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:47 schreef Anthraxx het volgende:
De maker van het spel. Die willen uiteraard alleen maar meer miljoenen.
Slaap lekker.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:52 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik ga naar bed
Tot morgen allemaal.
I.AM.YOUR.BLUEZZARD.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:43 schreef golfer het volgende:
Hail, boss.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |