quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent gewoon creabea en hij is een hark. Next!
Haha jaa dat was zo ongeveer het eerste wat ik dacht, maar neen, dat is niet het gevalquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:06 schreef golfer het volgende:
Praten over interieurs en er gaat geen lichtje branden ?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:06 schreef Isabeau het volgende:
Weet je. Als Ross en ik nu stoppen met wow en onze accounts op e-bay verkopen zijn we 3000 euro rijkerWat verdienen jullie met fokken?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:06 schreef golfer het volgende:
Praten over interieurs en er gaat geen lichtje branden ?
Nice!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:06 schreef Isabeau het volgende:
Weet je. Als Ross en ik nu stoppen met wow en onze accounts op e-bay verkopen zijn we 3000 euro rijkerWat verdienen jullie met fokken?
Ik heb nog bestek nodig en een vierde kat kan er ook nog bij. Wanneer kan ik langskomen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, allemaal bekenden en familie.
Al laat ik ook gerust vreemden in mijn huis hoor. Als ze maar beloven lief te zijn voor de poezels, mogen ze verder al het bestek meejatten.![]()
Succes volgende week!
Ooit 100 gulden verdiend met Advantagebar.com , bestaat dat nogquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat... poging tot Aziatisch aandoenend.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:58 schreef Ole het volgende:
Misschien wel even hier kijken
[ afbeelding ]
Nou ja, hij is tank in een van de topguilds en ik doe het ook niet onaardig. Schijnt dus best veel geld voor betaald te worden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef Aure het volgende:
Nice!Ik denk dat ik nog geen euro zou vangen voor mijn account
Staat ook wel al weer een heeeule tijd op stop.
OE ! vet mooie foto !quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:58 schreef Ole het volgende:
Misschien wel even hier kijken
[ afbeelding ]
Ach ja, Duits hequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat... poging tot Aziatisch aandoenend.
Volgens Ross kan je misschien wetenschappelijk onderzoek doen naar de vraag of het wel mogelijk is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
Weet iemand toevallig hoe ik een blokje Weetabix zonder kruimelen uit de verpakking krijg?Isa, kun je Ross even vragen, die weet het vast wel als Brit.
Ik kan niet samenwonen met een INTPquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens Ross kan je misschien wetenschappelijk onderzoek doen naar de vraag of het wel mogelijk is.
whehe ja wordt goud geld voor betaald. Ben benieuwd wat mn ex voor zn account zou kunnen vangen. Die heeft ashes of alar. Of is die niet meer zo hip?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, hij is tank in een van de topguilds en ik doe het ook niet onaardig. Schijnt dus best veel geld voor betaald te worden.
(en voor wie denkt dat niemand dat doet, een spectral tiger (dat is een soort 'huisdier' waar je op kan rijden, in pixels dus) kost ook circa 1000 euro op e-bay en ze verkopen primaBenieuwd wat iemands account waard is die dat ding ook heeft
Ross was een INTP?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kan niet samenwonen met een INTP
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:12 schreef Aure het volgende:
whehe ja wordt goud geld voor betaald. Ben benieuwd wat mn ex voor zn account zou kunnen vangen. Die heeft ashes of alar. Of is die niet meer zo hip?
SPOILER: voor aureOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Omg heb net even zn account gecheckt. Hij heeft 9105 achievement points EN insane in the membrance gehaaldquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat dat alleen al 1500 euro waard is LOL!! Go go go sell!
PM eens even, dan laat ik hem even taxerenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:16 schreef Aure het volgende:
Omg heb net even zn account gecheckt. Hij heeft 9105 achievement points EN insane in the membrance gehaald
Gaming is big business. Serieus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:16 schreef golfer het volgende:
Pixels en fantasieën op een beeldscherm zijn geld waard
Snap nu dat het je ex is overigensquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:16 schreef Aure het volgende:
mg heb net even zn account gecheckt. Hij heeft 9105 achievement points EN insane in the membrance gehaald
Das mooi!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
HoiKaas kan koken
En Lein is gezellig
Echt hequote:Op maandag 9 augustus 2010 22:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Snap nu dat het je ex is overigens
Spelen ontwerpen en verkopen. Daar kan ik mij nog iets bij voorstellen. Maar het behalen van 'bepaalde levels of hoe dat ook heet' dat dat geld waard zou zijn, kan ik mij helemaal niets bij voorstellen.quote:
Hij wordt wel dik, want zo krijgt hij weinig beweging. The Insanequote:
Mensen verdienen tonnen in tournaments. Geen idee waar dat geld vandaan komt, maar het is er en als je heel goed bent is het erg lucratief.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:19 schreef golfer het volgende:
Spelen ontwerpen en verkopen. Daar kan ik mij nog iets bij voorstellen. Maar het behalen van 'bepaalde levels of hoe dat ook heet' dat dat geld waard zou zijn, kan ik mij helemaal niets bij voorstellen.
Dat betwijfel ik. Hij speelt al heel lang (eerst met een andere char) en hij heeft echt heeeeel lang 55kilo gewogen met een lengte van 1.80m ofzo. Inmiddels weegtie wel meer, maar het staat hem goeehoeed (zijn vooral spieren, meneer gaat te vaak naar de sportschoolquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij wordt wel dik, want zo krijgt hij weinig beweging. The Insane
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef golfer het volgende:
Dus Ross gaat nu bouwen aan een carrière als beroepsgamer
Daar moet je minstens Koreaans voor zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:21 schreef golfer het volgende:
Dus Ross gaat nu bouwen aan een carrière als beroepsgamer
Nederlanders doen het goed op de world cybergames. Jaarlijks worden de titels gehaald. Dat is big business. ALleen spelers hebben een professionele levensduur van een jaar of vijf. Dan volgt de nieuwe generatie al weer. Handoogcoördinatie neemt snel af.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Spelen ontwerpen en verkopen. Daar kan ik mij nog iets bij voorstellen. Maar het behalen van 'bepaalde levels of hoe dat ook heet' dat dat geld waard zou zijn, kan ik mij helemaal niets bij voorstellen.
Beieren een mooi stukje van Duitsland.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Beieren!
Bier!![]()
Ik weet niet waar je huis woont Zet!
Je zou denken dat je brein juist steeds meer getraind raakt, vaagquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:23 schreef borisz het volgende:
Nederlanders doen het goed op de world cybergames. Jaarlijks worden de titels gehaald. Dat is big business. ALleen spelers hebben een professionele levensduur van een jaar of vijf. Dan volgt de nieuwe generatie al weer. Handoogcoördinatie neemt snel af.
Blijven gamen dan isaquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zou denken dat je brein juist steeds meer getraind raakt, vaag![]()
Oh, en artsen die gamen schijnen beter te kunnen opereren
Jaquote:
Mooi is niet allesquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:18 schreef Aure het volgende:
[..]
Echt heTis wel een hele mooie jongen
Veel plezierquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:24 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan nog even een aflevering van the West Wing kijken en dan slapen!
Opereren is niet leukquote:
Ik had gisteren via stumble upon een spelletje gevonden waarbij je snel achter elkaar cirkels in je beeldscherm moet aanklikken....alleen is je cursor verdwenen en moet je dus alles op gevoel doen. Nou, ik haalde tussen de 8 en 12x hahahah.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:28 schreef golfer het volgende:
Ik ben al blij dat ik met een muis de cursor op mijn PC kan bedienen.
Tot zover mijn oog-handcoordinatie.![]()
andere oog-hand-handelingen gaan op de automatische piloot
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had gisteren via stumble upon een spelletje gevonden waarbij je snel achter elkaar cirkels in je beeldscherm moet aanklikken....alleen is je cursor verdwenen en moet je dus alles op gevoel doen. Nou, ik haalde tussen de 8 en 12x hahahah.
Dus ik laat het Ross zien....eerste poging: 119x
Ik was best trots op die 12xquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:30 schreef Aure het volgende:
Knap! Ik zou daar echt slecht in zijn geloof ik
er zijn zelfs Aziaten die voor geld de hele dag spelen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Of gewoon de hele dag gold farmen en dat voor dollars verkopen (dus virtueel geld verkopen voor echt geld). Dat doen Chineesjes dan met z'n 20-en tegelijk in 1 kantoor. En dat is hun werk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:32 schreef z80 het volgende:
er zijn zelfs Aziaten die voor geld de hele dag spelen.
en zodra een bepaald level bereikt te hebben dit verkopen aan een Amerikaan voor harde dollars.
Nou zegt mij dat allemaal echt helemaal niks, natuurlijk, dat gold farmen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Of gewoon de hele dag gold farmen en dat voor dollars verkopen (dus virtueel geld verkopen voor echt geld). Dat doen Chineesjes dan met z'n 20-en tegelijk in 1 kantoor. En dat is hun werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |