Statistiek.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:20 schreef Adames het volgende:
[..]
dat merk je pas later. Verder valt het me op dat je weinig breedgeschouderde aziaten ziet.
sommige vast wel, net als je sommige negers, belgen en eskimo's aantrekkelijk zult vinden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:24 schreef paranoia het volgende:
Ik vind sommige aziaten verdomd aantrekkelijk hihi
Geef eens een statistiek van een betrouwbare bron dat zegt dat Aziaten werkelijk kleine pikken hebben.quote:
Ik heb wel genoeg Atletische Aziaten gekend. Eentje van MMA die best wel gespierd was, Eentje van Fitness die ook gespierd was en een breakdancer die ook een goede lichaam heeft. En als je naar film kijkt waar Aziaten een goede rol spelen, dan zie je ook best wel veel brede/knappe Aziaten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:20 schreef Adames het volgende:
[..]
dat merk je pas later. Verder valt het me op dat je weinig breedgeschouderde aziaten ziet.
Koop maar eens condooms in een aziatisch land....quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Geef eens een statistiek van een betrouwbare bron dat zegt dat Aziaten werkelijk kleine pikken hebben.
http://www.sizesurvey.com/result.htmlquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:35 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Geef eens een statistiek van een betrouwbare bron dat zegt dat Aziaten werkelijk kleine pikken hebben.
quote:There was a significant difference in length between Caucasians and both Hispanic and East Asians (those of Chinese, Japanese, Korean or Vietnamese descent).
Ben nog nooit naar Azie geweest.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:38 schreef 49R het volgende:
[..]
Koop maar eens condooms in een aziatisch land....
Die ken ik, maar juist die bron is niet betrouwbaar. Hier is een andere bron dat meer betrouwbaar is dat zegt dat er geen correlatie is tussen ras en pik grootte:quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:39 schreef Dubby het volgende:
[..]
http://www.sizesurvey.com/result.html
[..]
[ afbeelding ]
Of je het betrouwbaar genoeg vindt, mag je zelf bepalen.
Gewoon Aziaten als geheel. Zoals ik al zei, er zullen aantrekkelijke en minder aantrekkelijke Aziaten zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:42 schreef Zuivelkoe het volgende:
Je hebt het hier alleen over de bazen of ook de gemiddelde kleine aziaat van 1,60m, klein brilletje, wit t-shirt, kipling tas en anime fan?
Ok 'Kim-Yong'quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:44 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Die ken ik, maar juist die bron is niet betrouwbaar. Hier is een andere bron dat meer betrouwbaar is dat zegt dat er geen correlatie is tussen ras en pik grootte:
http://www.livescience.com/health/070601_penis_myths.html
Ok, ik heb me er verder ook niet in verdiept en ik begrijp eerlijk gezegd het doel van dit hele topic niet. Je weet dat smaken verschillen en wie is er überhaupt geinteresseerd in Aziaten?quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:44 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Die ken ik, maar juist die bron is niet betrouwbaar. Hier is een andere bron dat meer betrouwbaar is dat zegt dat er geen correlatie is tussen ras en pik grootte:
http://www.livescience.com/health/070601_penis_myths.html
Maar verder wil ik het niet hebben over dick size.
Als je die andere topic leest, dan zie je daar een hele discussie over Aziaten en dat ze minder mannelijk en wat dan ook. Plus er zijn veel Aziaten op Fok dus misschien hebben zij wel een mening erover?quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:50 schreef Dubby het volgende:
[..]
Ok, ik heb me er verder ook niet in verdiept en ik begrijp eerlijk gezegd het doel van dit hele topic niet. Je weet dat smaken verschillen en wie is er überhaupt geinteresseerd in Aziaten?
Lol, whut..quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik denk dat de meeste vrouwen het liefs iemand van haar eigen cultuur wilt, maar niet nee zou zeggen tegen een man van een andere cultuur/ras als het klikt. Ook niet bij Aziaten.
hij had het dan ook over de meeste vrouwen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
Lol, whut..
Doe mij maar een gezonde, blonde, sterke, lekkere Hollandse jongen.![]()
Want die vind ik gewoon knapper.. Can't help it.
Op wereldniveau krijgen ze imo genoeg aandacht en doen ze het ook gewoon goed (economie, technologie etc.), maar toch zie je dat ze op het eerste gezicht allemaal eenheidsworsten zijn en erg gesloten. Over het algemeen zul je in het Westen ook geen last van ze hebben -behalve dat ze altijd in de weg staan-, maar je zult ook nooit echt bijzondere herinneringen hebben aan een Chinees die bij je in de klas heeft gezeten oid.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als je die andere topic leest, dan zie je daar een hele discussie over Aziaten en dat ze minder mannelijk en wat dan ook. Plus er zijn veel Aziaten op Fok dus misschien hebben zij wel een mening erover?
Plus, dat is juist het punt. Waarom zouden mensen niet geinteresseerd zijn in Aziaten? Negers, Marokkanen, Latijns Amerikanen, krijgen altijd veel aandacht en media hype. Waarom kunnen Aziaten niet een keer aandacht krijgen?
Mjes, ik dacht; ik zeg ook eens een keer wat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
hij had het dan ook over de meeste vrouwen.
Maar ik ben toch al niet zo rasgebonden wat betreft uiterlijk moet ik zeggen.
Ja ik zei meeste vrouwen. Er zullen altijd een paar zijn die toch liever iemand willen van een andere ras.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
Lol, whut..
Tja, je ziet altijd wel een neger topic of een Moslim topic langskomen. Waarom Aziaten niet?quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:01 schreef Dubby het volgende:
[..]
Op wereldniveau krijgen ze imo genoeg aandacht en doen ze het ook gewoon goed (economie, technologie etc.), maar toch zie je dat ze op het eerste gezicht allemaal eenheidsworsten zijn en erg gesloten. Over het algemeen zul je in het Westen ook geen last van ze hebben -behalve dat ze altijd in de weg staan-, maar je zult ook nooit echt bijzondere herinneringen hebben aan een Chinees die bij je in de klas heeft gezeten oid.
Waarom zouden Aziaten ook echt een thema zijn bij veel mensen hier?
scroll omhoog, maar je vraagt het misschien ook aan de verkeerde asian.. Ik heb geen asiancrew. Ik weet wel dat vrouwen over het algemeen eerder afknappen op boers gedrag en pauper-kleding dan dat ze zeggen; "goh, ik val niet op getinte mannen."quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja ik zei meeste vrouwen. Er zullen altijd een paar zijn die toch liever iemand willen van een andere ras.
Maarre... is dat niet zo voor Aziatische vrouwen dan? Is het echt zo dat veel Aziatische vrouwen liever een blanke willen?
Nah, dat valt wel mee geloof ik en ik ken best wel wat Chinezen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja ik zei meeste vrouwen. Er zullen altijd een paar zijn die toch liever iemand willen van een andere ras.
Maarre... is dat niet zo voor Aziatische vrouwen dan? Is het echt zo dat veel Aziatische vrouwen liever een blanke willen?
Maar dat is vaak negatief nieuws, liever geen nieuws dan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Plus, dat is juist het punt. Waarom zouden mensen niet geinteresseerd zijn in Aziaten? Negers, Marokkanen, Latijns Amerikanen, krijgen altijd veel aandacht en media hype. Waarom kunnen Aziaten niet een keer aandacht krijgen?
Dat eerste denk ik omdat ze er gewoon weinig aanleiding toe geven. Ze zullen je doorgaans nooit echt opvallen op welke manier dan ook op straat, school, openbaar vervoer etc. Het zijn in die zin vaak gewoon hele onbeduidende wezens.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:09 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tja, je ziet altijd wel een neger topic of een Moslim topic langskomen. Waarom Aziaten niet?
Als je erover denkt, zou de Westerse maatschappij meer rekening moeten houden met Aziaten. China gaat zometeen een wereld macht worden, 1/4 van de wereld is Oost Aziaat, ze brengen telkens nieuwe technologie op de markt, enz.
Er komt niet alleen negatief nieuws erover (behalve misschien bij Marokkanen). Maar je ziet ook mensen gewoon praten over neger rappers, atleten of artiesten, Zuid Amerikaanse dansers en artiesten, enz.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:14 schreef Andyy het volgende:
[..]
Maar dat is vaak negatief nieuws, liever geen nieuws dan.
Mijn klasgenoten kunnen genoeg naar boven halenquote:Op maandag 9 augustus 2010 02:15 schreef Dubby het volgende:
[..]
Denk er maar eens over na wanneer het gedrag van een Aziaat je echt is opgevallen de afgelopen tijd.
Maar die zijn ingeburgerd via de VS, er is niet echt iets in geweest qua muziek oid uit Azie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Er komt niet alleen negatief nieuws erover (behalve misschien bij Marokkanen). Maar je ziet ook mensen gewoon praten over neger rappers, atleten of artiesten, Zuid Amerikaanse dansers en artiesten, enz.
Maar bijna nooit iets over Aziaten.
Good point. Kan ik geen antwoord op geven, behalve wat kleine anecdotes.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:15 schreef Dubby het volgende:
[..]
Dat eerste denk ik omdat ze er gewoon weinig aanleiding toe geven. Ze zullen je doorgaans nooit echt opvallen op welke manier dan ook op straat, school, openbaar vervoer etc. Het zijn in die zin vaak gewoon hele onbeduidende wezens.
Maar toch zie je wel dat de Chinese economie steeds serieuzer wordt genomen en belangrijk aan het worden is.
Denk er maar eens over na wanneer het gedrag van een Aziaat je echt is opgevallen de afgelopen tijd.
Toch hebben we een hele mooie opmars gezien de afgelopen decennia van Aziatisch voedsel in bijv. Nederland. Letterlijk ieder dorpje heeft nu wel een 'Chinees' en in elke stadje zit wel een 'Japanner' en natuurlijk de loempia's etc.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:18 schreef Andyy het volgende:
[..]
Maar die zijn ingeburgerd via de VS, er is niet echt iets in geweest qua muziek oid uit Azie.
Maar dan wel nep "Chinees" en nep "Japans"(echte is zo enorm veel duurder) voedsel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:22 schreef Dubby het volgende:
[..]
Toch hebben we een hele mooie opmars gezien de afgelopen decennia van Aziatisch voedsel in bijv. Nederland. Letterlijk ieder dorpje heeft nu wel een 'Chinees' en in elke stadje zit wel een 'Japanner' en natuurlijk de loempia's etc.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:23 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ik denk dat als je er als aziaat gewoon normaal en verzorgd uitziet, niet compleet contactgestoord bent, je toch wel een meisje moet kunnen scoren.
Ja dat snap ik, maar je ziet toch een hele duidelijke opkomst. Ook van sushi' bijvoorbeeld en allerlei sauzen die ze eerder alleen in Azie aten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:24 schreef Andyy het volgende:
[..]
Maar dan wel nep "Chinees" en nep "Japans"(echte is zo enorm veel duurder) voedsel.
Zolang het maar genoeg verwesterd is past het hier wel thuis, anders niet.
Waarom zou ik jouw kloon zijn?quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:25 schreef THS het volgende:
Disclaimer:
TS "Keep_Walking" is GEEN kloon van THS, dan wel TheHamsterSlyer.
Bapi pangang eten ze daar niet eens.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:26 schreef Dubby het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar je ziet toch een hele duidelijke opkomst. Ook van sushi' bijvoorbeeld en allerlei sauzen die ze eerder alleen in Azie aten.
Ik heb niet de illusie dat ze hele dagen babi pangang eten in China, maar je hebt toch prima Japanse restaurants hier in Nederland?
En sushi wordt ook nooit in Japan gegeten of lijkt dat in de verste verte ook niet op de sushi die hier dagelijks door duizenden mensen wordt gegeten?quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:34 schreef Andyy het volgende:
[..]
Bapi pangang eten ze daar niet eens.
En eten daar is ook totaal niet vergelihkbaar met wat hier wordt verkocht.
En vrijwel alle (iig alle waar ik ben geweest) japanse restaurants zijn geopend door chinezen en het voedsel lijkt niet eens, want echt japans voedsel zou hier niet in de smaak vallen.
Beetje gegeneraliseerd?quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:34 schreef THS het volgende:
Ik ben ook gewoon een OER-lelijke aziaat vergeleken met grote westerse mannen met een zeer duidelijke kaaklijn. Veel aziaten hebben namelijk een plat, rond gezicht. Spleetogen worden over het algemeen ook onaantrekkelijk gevonden. In Korea is het een trend om chirugische ingrepen te doen om ogen groter te laten lijken.
Vrouwen vallen (weliswaar onbewust) op lange mannen met duidelijke kaaklijn (beenderen) omdat het betekent dat dit soort mannen een beter immuunsysteem hebben tegen ziektes. Daarom succesvoller met vrouwen.
zie hier mijn punt bewezen...quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
Lol, whut..
Sojasaus wordt wel gebruik, maar je hebt er meer sauzen die keer gebruikt worden waar niemand hier van gehoord heeft.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:38 schreef Dubby het volgende:
[..]
En sushi wordt ook nooit in Japan gegeten of lijkt dat in de verste verte ook niet op de sushi die hier dagelijks door duizenden mensen wordt gegeten?
Sojasaus etc.
En toch zien we door dat soort ontwikkelingen en tv en inet etc. dat mensen meer in aanraking komen met Azie. Die nuanceverschillen qua eten geloof ik wel, maar dat Azie steeds meer mee gaat tellen en bekender wordt in het Westen lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:45 schreef Andyy het volgende:
[..]
Sojasaus wordt wel gebruik, maar je hebt er meer sauzen die keer gebruikt worden waar niemand hier van gehoord heeft.
En sushi is daar anders ja. Meer met rauwe vis en zeedieren, zie je hier niet.
whoa. Wat was de context van dat verhaal? Was het een grap? Waren er ook mannelijke Aziaten in die college?quote:Op maandag 9 augustus 2010 03:19 schreef Remco05 het volgende:
Ik zat een keer in een hoorcollege, waar mijn kamergenoot en ik als enige niet-aziaten aanwezig waren, en toen zei de aziatische docente tijdens haar college tegen alle vrouwelijke studentes dat ze vooral niet een relatie aan moesten gaan met aziatische mannen. Witte mannen waren naar haar mening een veel betere keuze.
BS. Allemaal eenvoudige generalisaties. Ik snap wel wat je bedoelt. Maar gelukkig zijn er ook veel aziatische mannen die niet tot die Gay Pride horen. Metrosexuals worden die tegenwoordig genoemd. Maar stiekem zijn het gewoon homo's (no offense).quote:Op maandag 9 augustus 2010 03:02 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik heb het idee dat Aziaten wat "vrouwelijker" zijn en negers wat "mannelijker." Dat Aziatische vrouwen en donkere mannen aantrekkelijker zijn.
Ik zie wel eens een blanke meid lopen met een neger, maar ik zie nooit een blanke vrouw lopen met een Aziaat. Verder zie ik vaak blanke mannen met een Aziaat en bijna nooit met een negerin. Mijn percepties zijn natuurlijk geen bewijs, want is erg subjectief.
Misschien ook geen toeval dat de hoerenoorden voor mannen in Zuidoost Azië zitten en voor vrouwen op de Caraïben.
Ik vind zijn muziek ook altijd zo goedkoop klinken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 03:37 schreef Keep_Walking het volgende:
50 cent is allang niet meer populair.
Ze was voor zover ik kon zien vrij serieus. Het kwam ook uit het niets.quote:Op maandag 9 augustus 2010 03:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
whoa. Wat was de context van dat verhaal? Was het een grap? Waren er ook mannelijke Aziaten in die college?
maak je geen zorgen hoor ik zal er een paar voor je over laten hahahaquote:Op maandag 9 augustus 2010 02:43 schreef THS het volgende:
[..]
zie hier mijn punt bewezen...![]()
want aziatische mannen zijn natuurlijk niet gezond, niet sterk en niet lekkeren oh ja, ook niet blond (maar daar ben ik trots op)
zelfs de aziatische vrouwen vallen niet meer op de aziatische mannen, waar moet het heen met deze wereld?![]()
Wow dat scheelt bijna 20 cmquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:39 schreef Dubby het volgende:
[..]
http://www.sizesurvey.com/result.html
[..]
[ afbeelding ]
Of je het betrouwbaar genoeg vindt, mag je zelf bepalen.
Je kan ontkennen dat er rassenverschillen zijn, maar ze zijn er wel. Huidskleur en lichaamsbouw zijn toch wel zeer verschillend tussen verschillende rassen, zelfs tussen verschillende volkeren zit er verschil.quote:Op maandag 9 augustus 2010 03:25 schreef THS het volgende:
[..]
BS. Allemaal eenvoudige generalisaties.
Dat is wel de grootste onzin die ik heb gehoord. Hoe bepaal je of iets vrouwelijker of mannelijker is dan het ander? Blanke en negroide mannen hebben misschien een duidelijkere kaaklijn dan aziatische mannen. Aziatische mannen hebben dan wellicht een minder scherpe kaaklijn. Maar als dat zo is, hoe kan je dan zeggen dat een hoekige kaak mannelijker is?quote:Op maandag 9 augustus 2010 03:02 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik heb het idee dat Aziaten wat "vrouwelijker" zijn en negers wat "mannelijker." Dat Aziatische vrouwen en donkere mannen aantrekkelijker zijn.
Ik zie wel eens een blanke meid lopen met een neger, maar ik zie nooit een blanke vrouw lopen met een Aziaat. Verder zie ik vaak blanke mannen met een Aziaat en bijna nooit met een negerin. Mijn percepties zijn natuurlijk geen bewijs, want is erg subjectief.
Misschien ook geen toeval dat de hoerenoorden voor mannen in Zuidoost Azië zitten en voor vrouwen op de Caraïben.
Geen idee watvoor mens ik hem vind maar beide mensen op deze foto vind ik knapquote:Op maandag 9 augustus 2010 04:29 schreef Schenkstroop het volgende:
De chinese heren sterven eenzaam achter hun playstation.. Ik heb zelf geen playtstion btw, ik hou niet van videogames. Ik ben een rare Sjinees. Wat mij verder opvalt is dat de Chinese mannen die wel aantrekkelijk worden bevonden door hollandsshe vrouwen veelal westerse gelaatstrekken vertonen. Verder zei K_W ooit: als aziatische meisjes met westerse mannen gaan, en witte vrouwen met negers, dan moeten aziatische jongens met surinaamse meisjes nemenEn verdomd het is mij inderdaad opgevallen dat surinaamse meisjes niet bepaald vies zijn van mij. Kan ook zijn dat in Sruniame Chinezen meer gemeengoed zijn en beter geintegreerd met de Surinaamse bevolking. Ze doen daar meer mee.
Oja en wat vinden jullie van deze chinees. het is dat ik geen beter vorbeeld heb want ik zie en spreek mijn familie al 10 jaar niet meer. het is dat ik deze foto van mijn oom tegenkwam op de facebook van mijn nichtje. Hij is ook al best oud en lijkt steeds meer op een typische chinees (die ogen), maar dat is wel anders geweest. mijn ooms en tantes lijken ook niet zo op de typische chinezen. Wat vinden jullie van hem, wat voor chinees is hij volgens jullie?
Ps. mijn moeder heeft dan weer genomen met een échte chinees waardoor ik, helaas, weer méér op een chinees ben gaan lijken dan de rest.
[ afbeelding ]
Voor zover mijn bijdrage cq. tvp. (het is al laat)
Jij vindt dat ranzig... maar hoezo dat dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:53 schreef haarmand het volgende:
en aangezien aziaten nauwelijks lichaamsbeharing hebben laten ze hun schaamhaar staan.
en dat is dus echt ranzig
euhm omdat het totaal onbijgewerkt is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij vindt dat ranzig... maar hoezo dat dan?
Mja, ik heb er andere ervaringen mee. Net beweerde je overigens nog dat ze heel weinig lichaamshaar hebben, maar nu zijn het opeens vlassige bossen die niet bijgewerkt zijn/worden?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:58 schreef haarmand het volgende:
euhm omdat het totaal onbijgewerkt is.
het is een vlassig bos daaronder.
een bijgeschoren schaamstreek is niks mis mee, wildgroei wel.
bovendien stinkt het sneller en is het aanzicht gewoon niet mooi.
heb een paar maal liggen sexen met een aziatische en dat viel me gewoon op en ook vrienden van mij delen dezelfde ervaring.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 03:02 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik zie wel eens een blanke meid lopen met een neger, maar ik zie nooit een blanke vrouw lopen met een Aziaat.
laat ik eerst ff zeggen dat het aziaten zijn die hier ff een paar jaar studeren en niet hier geborenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, ik heb er andere ervaringen mee. Net beweerde je overigens nog dat ze heel weinig lichaamshaar hebben, maar nu zijn het opeens vlassige bossen die niet bijgewerkt zijn/worden?
zijn beide aantrekkelijke mensen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 04:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Ps. mijn moeder heeft dan weer genomen met een échte chinees waardoor ik, helaas, weer méér op een chinees ben gaan lijken dan de rest.
[ afbeelding ]
Voor zover mijn bijdrage cq. tvp. (het is al laat)
wat loop je toch dom heen en weer te brazelenquote:Op maandag 9 augustus 2010 03:25 schreef THS het volgende:
[..]
Hoerenoorden zitten ZO Azie omdat er grote armoede is. Overal ter wereld waar grote armoede is, zijn er ook hookers. Behalve in Afrika omdat de helft van de inwoners daar HIV/AIDS heeft.
Maar je zou inderdaad wel kunnen stellen dat aziatische mannen niet in trek zijn bij welke vrouw met willekeurige etnische achtergrond dan ook.
fout: kenianen beste sprinters? lange afstanden bedoel je samen met de ethiopiers. Heb geen idee waar je dit vandaan hebtquote:Op maandag 9 augustus 2010 05:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Je kan ontkennen dat er rassenverschillen zijn, maar ze zijn er wel. Huidskleur en lichaamsbouw zijn toch wel zeer verschillend tussen verschillende rassen, zelfs tussen verschillende volkeren zit er verschil.
Kenianen en andere West-Afrikanen behoren tot de beste sprinters ter wereld, Oost-Afrikanen zijn weer de beste hardlopers, dit is al bepaald in de genen. Samoanen zijn weer de beste rugby'ers ter wereld. Oostblok landen leveren meestal de beste kogelstoters. Ook hier is het zo dat het al een gedeelte door de genen wordt bepaald. Er zullen uitzonderingen zijn (er zullen vast goede Nederlandse kogelstoters zijn, die beter zijn dan een gemiddelde Bulgaar), maar gemiddeld zijn er verschillen.
Ook op uiterlijk. Huidskleur, lichaamsbouw, haarkleur, plaatsing jukbeenderen, oogvorm. Dat zijn dingen waar de aziaten op verschilllen. En daar is het gemiddeld gezien toch negatiever.
Evolutie verhaal zal nog lang duren en is totaal niet relevant op dit moment.
Mijn vader (Chinees) is overal behaard (armen, benen, rug, etc) en hij heeft een volle baard.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:12 schreef haarmand het volgende:
[..]
aziaten hebben heel weinig lichaamsbeharing op hoofdhaar na.
hoeveel aziaten zie jij met volle baardgroei
Grote ogen zijn helemaal niets westers hoor. Vind Aziaten juist grote ogen hebben, vooral Oost-Aziaten. Prominente jukbeenderen zijn 'it' in de modellenwereld. Dus wat dat betreft valt het wel mee met de lelijkheid. Maar ach, het Westerse schoonheidsideaal lijkt het meest overheersend te zijn op dit moment. Was een paar dagen geleden een heel aardige documentaire over op NL 3 als ik me niet vergis.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:51 schreef Peachcore het volgende:
Ik vind ook dat elk ras mooie mensen heeft, alleen zijn ze bij de het ene volk aanweziger dan bij het andere. Zo ook Aziaten. Er zijn Aziatische mannen die ik erg aantrekkelijk vind, alleen zijn het vaak Japanse beromdheden.
Ik vind de "typische Aziatische trekjes" gewoon lelijk, no offense. Dat heb ik niet alleen bij mannen, maar ook bij vrouwen. Plat gezicht, platte neus, gele huid, kleine ogen en prominente jukbeenderen zijn gewoon niet mijn smaak. Maar zo denken de meeste Aziaten ook over hun eigen ras. Eerlijk is eerlijk, Aziaten met "westerse" trekjes vind ik mooier. Dat houdt in: 'hoge' neus, grote ogen (dubbele oogleden) en een lichte huid.
Lang =/= niet per see mooi in mijn ogenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:52 schreef Silenus het volgende:
Het is niet alleen uiterlijk ook, ook cultuurgebonden (en dan vooral in Nederland).
Ten eerste zijn Nederlandse vrouwen over het algemeen vrij lang en goodlooking. Als Nederlandse man mogen we niet echt klagen, vrouwen zien er goed uit, zijn vaak hoogopgeleid en hebben bovendien vaak hun woordje klaar. Heerlijk.
Aziatische mannen daarentegen zijn vrij klein, zien er niet aantrekkelijk uit dankzij hun spleetogen en er wordt bovendien in de wandelgangen gezegd dat ze een kleine piemel hebben. (Volgens mij is dat bewezen toch?)
Kortom: Moet je daar als lange knappe Nederlandse vrouw kinderen mee maken dan komt er een hele rare creatie uit, en vrouwen willen liever mooie kinderen. En ook seks met een mooie man.
Ander puntje: cultuur. Nederlandse vrouwen staan denk ik op de wereld-bijdehand-zijn-lijst op nummer 1. Ze zijn enorm assertief, versieren mannen zelf wel als het moet, hebben een grote bek, etc. Aziatische mannen (en vrouwen) zijn juist weer enorm bedeesd, verlegen en nederig. Heel irritant, pis een Aziaat in z'n gezicht en hij bedankt je knielend dat je zo nobel bent geweest om over hem heen te urineren.
Nederlandse vrouwen willen een lange stoere vent, Aziaten zijn dat vaak niet.
(Dan laat ik nog onvermeld dat Aziaten vaak gay-kleren dragen zoals skinny jeans, zichzelf gekke tokyo hotel-kapsels aanmeten en wanneer ze moeten lachen het lijkt of je een hyena hebt aangeschoten. Allemaal redenen voor een knappe vrouw om te zeggen: ik kijk nog wel even verder!)
Was laatst een documentaire over, niks genetisch maar het is hun cultuur die ze enorm pusht om goede sporters worden. Iedere schoolkind heeft wel een atleet die hun voorbeeld is en er wordt enorm gepusht en gerecruteerd op scholen voor mogelijk topsportersquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:24 schreef aychelle het volgende:
[..]
fout: kenianen beste sprinters? lange afstanden bedoel je samen met de ethiopiers. Heb geen idee waar je dit vandaan hebtJamaicanen en afro-amerikanen zijn betere sprinters
Ik weet zelf ook wel dat er genoeg Aziaten zijn die van zichzelf grote ogen hebben dat ze niet westers willen lijken als ze plastische chirurgie nemen om hun ogen groter te laten lijken. Ik heb deze discussie al vaak genoeg gevoerd met onwetende blanken die menen dat wij Aziaten alleen op hun willen lijken. Vandaar dat ik het woord "westers" ook tussen haakjes heb gezet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Grote ogen zijn helemaal niets westers hoor. Vind Aziaten juist grote ogen hebben, vooral Oost-Aziaten. Prominente jukbeenderen zijn 'it' in de modellenwereld. Dus wat dat betreft valt het wel mee met de lelijkheid. Maar ach, het Westerse schoonheidsideaal lijkt het meest overheersend te zijn op dit moment. Was een paar dagen geleden een heel aardige documentaire over op NL 3 als ik me niet vergis.
Klopt, maar voor sommige mensen blijft het moeilijk om niet constant alles en iedereen in een hokje te stoppen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:00 schreef Andyy het volgende:
Wat een onzin wordt hier geluld, niet iedere Aziaat is zo'n dikke kleine nerd met spleetogen en een kleine lul.
Ook niet iedere Nederlander loopt met klompen en eet iedere dag een kilo kaas en vieze rauwe haring, heeft blond haar en blauwe ogen?
Dat 'gekke creatie' was vooral bedoeld om iemand te laten happen (thanks), maar het punt wat ik wil maken is dat vrouwen natuurlijk wel degelijk (bewust/onbewust) kijken of ze mooie kinderen met een man kunnen maken. Lelijke mannen (klein, vadsig, geen mooi gezicht) is genetisch gewoon geen mooi materiaal om je één keer door te laten bevruchten. Sterker nog, het is qua uiterlijk zo ongeveer de slechtst denkbare optie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Lang =/= niet per see mooi in mijn ogen
En ik neem aan dat je zelf wel inziet dat het dikgedrukte een belachelijke uitspraak is.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat 'gekke creatie' was vooral bedoeld om iemand te laten happen (thanks), maar het punt wat ik wil maken is dat vrouwen natuurlijk wel degelijk (bewust/onbewust) kijken of ze mooie kinderen met een man kunnen maken. Lelijke mannen (klein, vadsig, geen mooi gezicht) is genetisch gewoon geen mooi materiaal om je één keer door te laten bevruchten. Sterker nog, het is qua uiterlijk zo ongeveer de slechtst denkbare optie.
Voordeel van Aziaten is natuurlijk dat ze vrij intelligent zijn.
Ik merk het ja, en sommige hier denken dat hun eigen problemen globaal zijn voor alle Aziatenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Klopt, maar voor sommige mensen blijft het moeilijk om niet constant alles en iedereen in een hokje te stoppen.
Dat valt ook te betwisten, het gemiddelde IQ ligt in Azie maar met 2 punten hoger dan in de Westerse wereld.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Voordeel van Aziaten is natuurlijk dat ze vrij intelligent zijn.
coole asiansquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:04 schreef Peachcore het volgende:
Vergeet niet dat er grofweg gezegd twee soorten Aziaten zijn: de autistische nerd met spleetogen en de cool Asians die je bij America's Best Dance Crew ziet (ook wel FOB's genoemd, hoewel dat niet klopt aangezien veel Cool Asians gewoon 2e/3e generatie Westerlingen zijn).
Ik weet niet precies hoe ze dat berekenen maar ik heb het idee dat Chinezen/Japanners vrij slimme lui zijn, zeker de geadopteerde versie hier in Nederland die gewoon naar school gaat/kan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:04 schreef Andyy het volgende:
[..]
Dat valt ook te betwisten, het gemiddelde IQ ligt in Azie maar met 2 punten hoger dan in de Westerse wereld.
inderdaad, en alsof alleen westerse mensen grote ogen hebbenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:01 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Ik weet zelf ook wel dat er genoeg Aziaten zijn die van zichzelf grote ogen hebben dat ze niet westers willen lijken als ze plastische chirurgie nemen om hun ogen groter te laten lijken. Ik heb deze discussie al vaak genoeg gevoerd met onwetende blanken die menen dat wij Aziaten alleen op hun willen lijken. Vandaar dat ik het woord "westers" ook tussen haakjes heb gezet.
het zijn wel afrikaanse immigegranten in de VS die aziaten hebben ingehaald qua opleidingsniveau. Scheelt niet veel, maar toch welquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe ze dat berekenen maar ik heb het idee dat Chinezen/Japanners vrij slimme lui zijn, zeker de geadopteerde versie hier in Nederland die gewoon naar school gaat/kan.
Als Aziaten óók nog eens ontzettend onnozel waren geweest hadden we er wel mee op kunnen houden denk ik.
Leuk dat jouw 'volk' ook slim is, maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:10 schreef aychelle het volgende:
[..]
het zijn wel afrikaanse immigegranten in de VS die aziaten hebben ingehaald qua opleidingsniveau. Scheelt niet veel, maar toch wel
je bent wel een beetje vol van jezelf, hé?quote:
weet ik, vanaf nu weer over aziatenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Leuk dat jouw 'volk' ook slim is, maar daar gaat dit topic niet over.
inderdaad. In elke uithoek zitten mooie, slimme, knappe, domme en lelijke mensen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:12 schreef Peachcore het volgende:
Ugh, ik ken teveel Aziaten om mee te praten in dit generaliserende topic.Als je het Aziaten stukje nou verving met Nederlanders, dan kan je ook niet zeggen dat ze óf mooi, óf lelijk zijn. Óf slim, óf dom.
Dat zei ik dus. Ik ken ook zo'n Aziaat die een meesterlijk breakdancer is. Ik ken hem niet goed, maar ik zal stom verbaasd zijn als meisjes hem niet zo snel aantrekkelijk vinden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:04 schreef Peachcore het volgende:
Vergeet niet dat er grofweg gezegd twee soorten Aziaten zijn: de autistische nerd met spleetogen en de cool Asians die je bij America's Best Dance Crew ziet (ook wel FOB's genoemd, hoewel dat niet klopt aangezien veel Cool Asians gewoon 2e/3e generatie Westerlingen zijn).
Ik heb volgens mij nergens iets over m'n eigen situatie gezegd. Misschien ben ik zelf ook wel een lelijke grafjosti met het IQ van een stoeptegel, daar gaat het niet over in dit topic.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:12 schreef aychelle het volgende:
[..]
je bent wel een beetje vol van jezelf, hé?![]()
trouwens ik ken genoeg knappe dames en heren met echt lelijke ouders
En heel hardwerkend.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe ze dat berekenen maar ik heb het idee dat Chinezen/Japanners vrij slimme lui zijn, zeker de geadopteerde versie hier in Nederland die gewoon naar school gaat/kan.
Ja, maar dat kan zowel positief als negatief opgevat worden. Positief in die zin dat ze veel bereiken, altijd goed verdienen, hun persoonlijke doelen halen etc. Negatief in de zin dat het vaak echt om carrière draait, Japanners werken 80 uur in de week en gaan er soms aan onderdoor.quote:
Waarom aziaten misschien moeilijker een leuke nederlandse vrouw kunnen vinden is soms inderdaad het uiterlijk maar ook het gedrag helaas. De aziaten die ik tegenkomen kunnen er leuk uitzien maar zo ontzettend verlegen. Ik kan zelf moeilijk zeggen of ik aziatische mannen aantrekkelijk kan vinden, heb er veel te weinig gezien. Nederlandse mannen, marokkanen en negers zie ik wel genoeg, and I likequote:Op maandag 9 augustus 2010 12:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nergens iets over m'n eigen situatie gezegd. Misschien ben ik zelf ook wel een lelijke grafjosti met het IQ van een stoeptegel, daar gaat het niet over in dit topic.De vraag was waarom Aziaten moeilijk een leuke Nederlandse vrouw kunnen vinden. Je zou je in een ander topic af kunnen vragen waarom vrouwen wél op gespierde negers vallen. Ben ik toevallig ook niet.
Precies, dat gaf ik ook aan in mijn eerste post.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
Waarom aziaten misschien moeilijker een leuke nederlandse vrouw kunnen vinden is soms inderdaad het uiterlijk maar ook het gedrag helaas. De aziaten die ik tegenkomen kunnen er leuk uitzien maar zo ontzettend verlegen. Ik kan zelf moeilijk zeggen of ik aziatische mannen aantrekkelijk kan vinden, heb er veel te weinig gezien. Nederlandse mannen, marokkanen en negers zie ik wel genoeg, and I like
Hmm klopt wel ja. Tegen nederlanders zijn de aziaten die ik ken ook verlegen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
Waarom aziaten misschien moeilijker een leuke nederlandse vrouw kunnen vinden is soms inderdaad het uiterlijk maar ook het gedrag helaas. De aziaten die ik tegenkomen kunnen er leuk uitzien maar zo ontzettend verlegen. Ik kan zelf moeilijk zeggen of ik aziatische mannen aantrekkelijk kan vinden, heb er veel te weinig gezien. Nederlandse mannen, marokkanen en negers zie ik wel genoeg, and I like
Nu voel ik me alsof ik een vreemde vrouw benquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:25 schreef Bortecinem het volgende:
Ik denk inderdaad dat Aziatische mannen minder aantrekkelijk zijn voor niet Aziaten. Vrouwen vallen over het algemeen op mannelijke mannen met lengte. En Aziatische mannen zijn het verre van dat - al helemaal als je ze vergelijkt met Westerse en Midden-Oosterse mannen.
Ik ken echt veel buitenlanders die nederlanderse vrouwen brutaal en te vrij vinden (vrij = sletterigquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, dat gaf ik ook aan in mijn eerste post.
Als je er niet al te florissant uit ziet kun je dat nog compenseren door gewoon heel grappig te zijn, en stoer, en slim, en spontaan, en assertief. Maar als je dat óók allemaal niet bent wordt het wel lastig.
Nederlandse (ik herhaal: Nederlandse) vrouwen zijn echt ontzettend bijdehand, die hebben een grote bek en hebben een kerel nodig die een NOG grotere bek heeft. Nou, probeer maar eens een Aziaat te vinden met een grote bek. Lukt je niet!![]()
DOE FUCKING FF NORMAAL MAN!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:51 schreef Peachcore het volgende:
Ik vind ook dat elk ras mooie mensen heeft, alleen zijn ze bij de het ene volk aanweziger dan bij het andere. Zo ook Aziaten. Er zijn Aziatische mannen die ik erg aantrekkelijk vind, alleen zijn het vaak Japanse beromdheden.
Ik vind de "typische Aziatische trekjes" gewoon lelijk, no offense. Dat heb ik niet alleen bij mannen, maar ook bij vrouwen. Plat gezicht, platte neus, gele huid, kleine ogen en prominente jukbeenderen zijn gewoon niet mijn smaak. Maar zo denken de meeste Aziaten ook over hun eigen ras. Eerlijk is eerlijk, Aziaten met "westerse" trekjes vind ik mooier. Dat houdt in: 'hoge' neus, grote ogen (dubbele oogleden) en een lichte huid.
verlegen lieve jongens kunnen leuk zijn, toch heb ik meer met wat spontane drukke jongens. (ook jongens die denken dat ze grappig zijn)quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm klopt wel ja. Tegen nederlanders zijn de aziaten die ik ken ook verlegen.
Maar ik vind dat wel cute.
ze schijnen daar een soort ''white fetisch'' te hebben in azie. Niet allemaal maar wel veel, daarom gaan zoveel aziatische vrouwen met blanke mannen. Zodat hun nageslacht minder aziatisch lijktquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Vallen de meeste Aziaten uberhaupt wel of nederlandse vrouwen, en niet liever aziatische?
Uitzonderingen zullen altijd bestaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:29 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Nu voel ik me alsof ik een vreemde vrouw ben![]()
Midden-Oosters vind ik trouwens niet echt aantrekkelijk.
Idd, iedereen hetzelfde is ook zo saaiquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Uitzonderingen zullen altijd bestaan.
Precies hetzelfde hier.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:33 schreef Zabka het volgende:
Aziatische vrouwen vind ik vaak erg mooi, de mannen vaak minder. Soms zie ik wel een Japanner die wel best knap is, maar ik val er niet op, net als dat ik niet op negers val. Dit heeft niks te maken metracsitsiche gedachtes, maar ik voel me er gewoon niet toe aangetrokken. Net als dat ik blonde jongens veel minder knap vind, of gingers.
turkse volken 50% aziatisch? heb wel turken gezien met beetje aziatisceh trekjes maar niet veel. Op school zie ik meer turken met gekleurde ogen, heel bleek etc.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:34 schreef Bortecinem het volgende:
Misschien een interessant weetje: In Centraal-Azië zijn de meeste (Turkse en bepaalde Mongoolse volken) 50% Europees en 50% Aziatisch. Hun Aziatische genen hebben ze van hun grootmoeders, de Europese van hun grootvaders. Verder hebben de Noord-Slavische volken zoals de Russen ook Aziatische genen in hun moederlijn, maar hun vaderlijn is helemaal Europees. Ook op straat zie je regelmatig Aziatische vrouwen met een blanke man maar andersom is zeldzaam. Dat zegt toch wel iets.
De Turkse volken in Centraal-Azië, lieve schat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:37 schreef aychelle het volgende:
[..]
turkse volken 50% aziatisch? heb wel turken gezien met beetje aziatisceh trekjes maar niet veel. Op school zie ik meer turken met gekleurde ogen, heel bleek etc.
goh ik wist niet dat het turkse volkeren waren. was het turkse vroeger dan ook groter?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De Turkse volken in Centraal-Azië, lieve schat.De Kazachstanen. Kyrgyzen en Oeigoeren bijvoorbeeld.
Ik vind ze alle drie niet knap...quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:54 schreef snakelady het volgende:
Ik niet aziaten niet per definitie onaantrekkelijk.
zoals bij iedder ras heb je er knappe en minder knappe tussenzitten.
dit vind ik knappe mannen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ http://i588.photobucket.com/albums/ss327/neojehuty2009/thaigaymag_sexy_asian_men_0049.jpg&t=1]afbeelding ]
De Vietnamese vrouw van een kennis van me kon anders niet stoppen met naar me te staren en zeggen dat ik mooi wasquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:41 schreef Hanoying het volgende:
Dezelfde eigenschappen die Aziatische vrouwen aantrekkelijk maken (naar verhouding tenger en slank) maken Aziatische mannen onaantrekkelijk.
Overigens gaat dit ook in zekere zin op voor Westerse vrouwen. De eigenschappen die de westerse man aantrekkelijk maken (naar verhouding lang en grof gebouwd) maken veel Westerse vrouwen lelijk.
In Vietnam vinden ze de echt knappe westerse vrouwen bv wel erg mooi maar de gemiddelde Hollandse meid noemen ze al snel een "kalkoen" omdat ze ze lomp en onaantrekkelijk vinden.
Het Vietnamees voor Kalkoen is overigens "kip west" (kip uit het westen) en slang voor blanke is "west", dus kalkoen klinkt in het Vietnamees ook wel grappig voor een plompe westerse vrouw.
kalkoen ...quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:41 schreef Hanoying het volgende:
Dezelfde eigenschappen die Aziatische vrouwen aantrekkelijk maken (naar verhouding tenger en slank) maken Aziatische mannen onaantrekkelijk.
Overigens gaat dit ook in zekere zin op voor Westerse vrouwen. De eigenschappen die de westerse man aantrekkelijk maken (naar verhouding lang en grof gebouwd) maken veel Westerse vrouwen lelijk.
In Vietnam vinden ze de echt knappe westerse vrouwen bv wel erg mooi maar de gemiddelde Hollandse meid noemen ze al snel een "kalkoen" omdat ze ze lomp en onaantrekkelijk vinden.
Het Vietnamees voor Kalkoen is overigens "kip west" (kip uit het westen) en slang voor blanke is "west", dus kalkoen klinkt in het Vietnamees ook wel grappig voor een plompe westerse vrouw.
Hoe bedoel je groter?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
goh ik wist niet dat het turkse volkeren waren. was het turkse vroeger dan ook groter?
Groter als in één of ander Ottomaans rijk ofzo, ik noem ook maar wat.quote:
Alleen van die halfbloedjes zijn meestal wel wat vrouwelijker gevormd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
kalkoen ...nog nooit eerder gehoord. Maar waarom zijn aziatische vrouwen altijd zo dun? tuurlijk is niks mis met gezond eten en blijven, maar ze houden er niet van een maatje meer.
groter quaa gebied en omtrek. Dat het turkije dus vroeger ook nog met kazachstan etc erbij was ..quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:24 schreef Andyy het volgende:
[..]
Maar dan wel nep "Chinees" en nep "Japans"(echte is zo enorm veel duurder) voedsel.
Zolang het maar genoeg verwesterd is past het hier wel thuis, anders niet.
Daar waren weer andere Turkse Rijken. Kazachstanen, Kyrgyzen, Oeigoeren en Turken uit Turkije zijn wat Nederlanders, Duitsers, Belgen, Noren en Britten van elkaar zijn zeg maar (Germaanse volken).quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Groter als in één of ander Ottomaans rijk ofzo, ik noem ook maar wat.
mijn beste vriendin is ook euro-aziatisch, ze heeft een half-half gezicht maar wel een typisch aziatisch figuur.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen van die halfbloedjes zijn meestal wel wat vrouwelijker gevormd.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:46 schreef aychelle het volgende:
[..]
groter quaa gebied en omtrek. Dat het turkije dus vroeger ook nog met kazachstan etc erbij was ..
Nee joh, najah, ja die mensen fokten met elkaar maar de Turken in Centraal-Azië hebben daar niet veel mee te maken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is dan wel officieel geen Turkije, maar al die landen hebben wel onder invloed gestaan van bepaalde Turken. (Of 'Ottomanen' die in het gebied leefden wat nu Turkije heet)
En al die mensen fokten met elkaar, weet je.
stiekem ben ik ook goldiggerquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:49 schreef rubje het volgende:
denk dat u een broodje aap verhaal is want aziaten werken hard en hebben altijd geld,iets waar de meeste vrouwen gek op zijn.
Uhu. Half Aziaten kunnen heel mooi zijn maar de mannen vind ik nog steeds niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:49 schreef aychelle het volgende:
[..]
mijn beste vriendin is ook euro-aziatisch, ze heeft een half-half gezicht maar wel een typisch aziatisch figuur.
zo groot!! wat grappig daarom lijken turken en grieken zo opelkaarquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is dan wel officieel geen Turkije, maar al die landen hebben wel onder invloed gestaan van bepaalde Turken. (Of 'Ottomanen' die in het gebied leefden wat nu Turkije heet)
En al die mensen fokten met elkaar, weet je.
Pas op he!!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
zo groot!! wat grappig daarom lijken turken en grieken zo opelkaar
cassie had in een van haar videoclips een erg aantrekkelijke aziatische man, ben effe zijn naam kwijtquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Uhu. Half Aziaten kunnen heel mooi zijn maar de mannen vind ik nog steeds niet aantrekkelijk.![]()
Ik zal dadelijk wel een paar foto's plaatsen.
oja, was even vergeten dat jullie elkaar wel kunnen schietenquote:
Dit dus. Zo val ik ook niet op "donkere" Afro-Amerikaanse of Afrikaanse vrouwen. Maar dat heeft niets te maken met lichaamslengte, huidskleur, kleine of grote borsten, etc. Het is gewoon het totaalplaatje wat niet aantrekkelijk gevonden kan worden. Zo val ik ook niet op blonde en roodharige dames. Gewoon niet mijn smaak. Maar heeft niets met vooroordelen, cultuur of andere gewoontes te maken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:33 schreef Zabka het volgende:
Aziatische vrouwen vind ik vaak erg mooi, de mannen vaak minder. Soms zie ik wel een Japanner die wel best knap is, maar ik val er niet op, net als dat ik niet op negers val. Dit heeft niks te maken metracsitsiche gedachtes, maar ik voel me er gewoon niet toe aangetrokken. Net als dat ik blonde jongens veel minder knap vind, of gingers.
schenkstroop is een troll, en een erg goede ook nog. Iederen trapt maar weer elke keer inquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:53 schreef Zabka het volgende:
Lol Schenkstroop ijn dat je ouders want ze zijn beiden gewoon knap hoor. Damn wat jank je dan:s
Waarom gesloten voor Nederlanders?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:47 schreef zquing het volgende:
[..]
"echt chinees" is gewoon te krijgen hier en niet duurder dan "nepchinees". Over japans heb je wel gelijk aangezien japans meer is dan sushi alleen en het meestal behoorlijk prijzig is(voor mij als student)
Of aziaten niet gewild zijn bij hollandse vrouwen kan ik niet echt oordelen, aangezien mn aziatische vriendengroep vrij gesloten is voor nederlanders
Was maar een grap heur.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:53 schreef aychelle het volgende:
[..]
oja, was even vergeten dat jullie elkaar wel kunnen schieten
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:54 schreef THS het volgende:
[..]
Dit dus. Zo val ik ook niet op "donkere" Afro-Amerikaanse of Afrikaanse vrouwen. Maar dat heeft niets te maken met lichaamslengte, huidskleur, kleine of grote borsten, etc. Het is gewoon het totaalplaatje wat niet aantrekkelijk gevonden kan worden. Zo val ik ook niet op blonde en roodharige dames. Gewoon niet mijn smaak. Maar heeft niets met vooroordelen, cultuur of andere gewoontes te maken.
Ik vind daadwerkelijk te triest voor woorden dat er hier zoveel wordt gegeneraliseerd en stereotypes van aziaten worden neergezet.
Allereerst:
• Aziaten zijn niet uitsluitend Chinezen.
• De nieuwe generatie aziatische mannen zijn BEDUIDEND langer dan de oudere (mijn) generatie en daarvoor. Ik denk dat de gemiddelde lengte van de teenagers daar wel >1.80m is. Vorig jaar in Seoul heb ik dat ondervonden en was ik als aziaat toch 1 van de kleinste.
• Aziatische mannen zijn niet allemaal metrosexueel, dragen niet allemaal skinny jeans en vrouwen handtasjes.
• Niet alle aziatische mannen hebben kleine penissen, maar het is een feit is dat het meerendeel kleinere wiener heeft dan de gemiddelde westerse man.
• Lang niet alle aziatische mannen zijn ingetogen en verlegen. Dit is ook weer een generalisatie. De nieuwe generatie is net als de westerse man.
• Aziaten hebben GVD geen Gele huid!!!1Westerlingen hebben toch ook geen witte huid. Indianen hebben toch ook geen rode huid? Niet alle afrikanen zijn zwart? Denk na voordat je zoiets zegt! Zelfs op RP staat onder de huidskleur optie: gele huid. WTF?!?!? Ik kan hier echt boos om worden.
• Niet alle aziaten hebben een platte neus, spleetogen, plat gezicht, platte kont (vind ik juist sexy). Als je zo gaat beginnen hebben alle Nederlandse vrouwen een ontzettend Dikke reet. Obesitas heet dat. Feit.
Kortzichtigheid en onwetendheid leiden tot vooroordelen, stereotypes en generalisaties en discriminatie, ofwel uitsluiten van aziatische mannen.
Een troll die het zo lang volhoudt moet z'n inspiratie ergens vandaan halen. Het zal wel deels echt zijn. En iemand die zo lang moeite steekt in het trollen heeft ook wel hulp nodig. Hoe kansloos is dat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:54 schreef aychelle het volgende:
[..]
schenkstroop is een troll, en een erg goede ook nog. Iederen trapt maar weer elke keer in
Veel mensen zijn iets te kortzichtig inderdaad. Dat aziatische mannen handtasjes dragen is ook niet zoquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:54 schreef THS het volgende:
[..]
Allereerst:
• De nieuwe generatie aziatische mannen zijn BEDUIDEND langer dan de oudere (mijn) generatie en daarvoor. Ik denk dat de gemiddelde lengte van de teenagers daar wel >1.80m is. Vorig jaar in Seoul heb ik dat ondervonden en was ik als aziaat toch 1 van de kleinste.
• Aziatische mannen zijn niet allemaal metrosexueel, dragen niet allemaal skinny jeans en vrouwen handtasjes.
• Niet alle aziatische mannen hebben kleine penissen, maar het is een feit is dat het meerendeel kleinere wiener heeft dan de gemiddelde westerse man.
• Lang niet alle aziatische mannen zijn ingetogen en verlegen. Dit is ook weer een generalisatie. De nieuwe generatie is net als de westerse man.
• Aziaten hebben GVD geen Gele huid!!!1Westerlingen hebben toch ook geen witte huid. Indianen hebben toch ook geen rode huid? Niet alle afrikanen zijn zwart? Denk na voordat je zoiets zegt! Zelfs op RP staat onder de huidskleur optie: gele huid. WTF?!?!? Ik kan hier echt boos om worden.
• Niet alle aziaten hebben een platte neus, spleetogen, plat gezicht, platte kont (vind ik juist sexy). Als je zo gaat beginnen hebben alle Nederlandse vrouwen een ontzettend Dikke reet. Obesitas heet dat. Feit.
Kortzichtigheid en onwetendheid leiden tot vooroordelen, stereotypes en generalisaties en discriminatie, ofwel uitsluiten van aziatische mannen.
gelukkigquote:
Ben jij dan homo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind ze alle drie niet knap...
Het straalt gewoon niets uit. Totaal geen expressie, totaal geen seks...
echt, als schenkstroop echt een aziaat is, is het echt dubbeltriest. Laatst riep hij dat hij ontmaagd is door een hoerquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een troll die het zo lang volhoudt moet z'n inspiratie ergens vandaan halen. Het zal wel deels echt zijn. En iemand die zo lang moeite steekt in het trollen heeft ook wel hulp nodig. Hoe kansloos is dat.
De metro's wel en daar zijn er veel van, niet allemaal even geslaagd trouwensquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:58 schreef aychelle het volgende:
[..]
Veel mensen zijn iets te kortzichtig inderdaad. Dat aziatische mannen handtasjes dragen is ook niet zo![]()
Zelfs mn chinese vrienden noemen zichzelf geel, wat is 't anders dan?quote:Maar een gelige huid hebben veel echt wel, niet allemaal maar aardig wat. (niet knalgeel zoals de simpsons)
het is inderdaad wel een behoorlijk gesloten groep, ook is er weinig overgang tussen verschillende groepenquote:Ik denk dat veel een voorbeeld nemen aan de generatie oost-aziaten die hier niet zo lang is. En jammergenoeg zijn aziaten nog steeds erg opzich zelf.
Wat apart dat ik dan nooit echt lange Chinezen zie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:54 schreef THS het volgende:
Ik vind daadwerkelijk te triest voor woorden dat er hier zoveel wordt gegeneraliseerd en stereotypes van aziaten worden neergezet.
Allereerst:
Nee op het platteland zal dat vast meevallen. Aziaten zijn over het algemeen wel wat verwijfder dan Westerlingen hoor.quote:• Aziatische mannen zijn niet allemaal metrosexueel, dragen niet allemaal skinny jeans en vrouwen handtasjes.
Nou ik zie ze nooooit, maar aangezien jij zelf een Chinees bent zul je het wel beter weten. Kortom, het probleem lost zich vanzelf op olé!quote:• Lang niet alle aziatische mannen zijn ingetogen en verlegen. Dit is ook weer een generalisatie. De nieuwe generatie is net als de westerse man.
Niet alle Afrikanen zijn zwart, maar wel alle negers.quote:• Aziaten hebben GVD geen Gele huid!!!1Westerlingen hebben toch ook geen witte huid. Indianen hebben toch ook geen rode huid? Niet alle afrikanen zijn zwart? Denk na voordat je zoiets zegt! Zelfs op RP staat onder de huidskleur optie: gele huid. WTF?!?!? Ik kan hier echt boos om worden.
Je hoeft niet Simpson te heten om 'geel' te zijn. Je bent gewoon geel. Klaar.quote:'Bleke mensen zijn minder gevoelig voor het hormoon dat de donkere pigmenten doet ontstaan', zegt Jo Lambert, dermatologe aan de Universiteit Gent. 'De productie van een andere kleurstof, phaeomelanine, draait wel volop in de huid van Chinezen. Phaeomelanine geeft lichtere tinten van geel over oranje tot rood en wordt kennelijk meer geproduceerd bij Chinezen, waardoor de huid wat gelig is.'
Dat zie je wel vaker dan een Aziatische man met een Nederlandse vrouw, of niet?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:35 schreef aychelle het volgende:
[..]
ze schijnen daar een soort ''white fetisch'' te hebben in azie. Niet allemaal maar wel veel, daarom gaan zoveel aziatische vrouwen met blanke mannen. Zodat hun nageslacht minder aziatisch lijkt
Het is natuurlijk erg generaliserend, daarom schreef ik het met aanhalingstekens.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat is wel de grootste onzin die ik heb gehoord. Hoe bepaal je of iets vrouwelijker of mannelijker is dan het ander? Blanke en negroide mannen hebben misschien een duidelijkere kaaklijn dan aziatische mannen. Aziatische mannen hebben dan wellicht een minder scherpe kaaklijn. Maar als dat zo is, hoe kan je dan zeggen dat een hoekige kaak mannelijker is?Aangezien uiterlijke kenmerken (van mannen) verschillen per ras. Ik bedoel; hoe kun je Aziatische mannen nou langs de westerse lat leggen?
Je kan niet zeggen dat een bredere kaaklijn per definitie mannelijker is, omdat uiterlijke mannelijke kenmerken verschillen per ras.
"quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:54 schreef THS het volgende:
[..]
Dit dus. Zo val ik ook niet op "donkere" Afro-Amerikaanse of Afrikaanse vrouwen. Maar dat heeft niets te maken met lichaamslengte, huidskleur, kleine of grote borsten, etc. Het is gewoon het totaalplaatje wat niet aantrekkelijk gevonden kan worden. Zo val ik ook niet op blonde en roodharige dames. Gewoon niet mijn smaak. Maar heeft niets met vooroordelen, cultuur of andere gewoontes te maken.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat apart dat ik dan nooit echt lange Chinezen zie.
[..]
Heel goed: vind jij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:02 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Het is natuurlijk erg generaliserend, daarom schreef ik het met aanhalingstekens.
Sommige gelaatstrekken, lichaamsbouw en gedrag worden over het algemeen gezien als mannelijk. Negers kunnen vaak groot zijn, gespierd en hebben een grote bek. Aziaten zijn vaker wat tengerder en onderdaniger. Aziatische vrouwen vind ik vaak schattig en negerinnen wat mannelijk.
Het valt mij op dat zelfs gespierde Aziaten in vechtfilms niet heel groot van stuk zijn. De blanke badguy is meestal groot en lomp, terwijl de Aziatische held kleiner is, maar snel is en techniek heeft. Het schoonheidsideaal van mannen in Japan komt bij mij over als verwijfd, maar dat zal wel meer cultuur zijn. Aziatische meisjes van in de twintig gedragen zich naar mijn mening soms als tieners.
Ik denk dat een deel van wat ik schrijf te maken heeft met cultuur, een deel genetisch en een ander deel vooroordelen van mijn kant. Maar ook vooroordelen spelen mee in de keuze van een partner.
Dit artikeltje is wel interessant
http://www.sciencedaily.com/releases/2007/08/070808082047.htm
een vriendin van mij zegt van wel. En er is al een tekort aan aziatische vrouwen in aziequote:Op maandag 9 augustus 2010 13:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker dan een Aziatische man met een Nederlandse vrouw, of niet?
Inderdaad. Ik ken een lange Kazachstaanse jongen uit China en hij zegt dat mensen aan zijn lengte zien dat hij niet Chinees is. Verder zijn operaties waarbij je benen worden gebroken om je zo paar centimeter langer te maken reuze populair in China.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
weet jij wel wat de kleur geel is?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:58 schreef aychelle het volgende:
[..]
Veel mensen zijn iets te kortzichtig inderdaad. Dat aziatische mannen handtasjes dragen is ook niet zo![]()
Maar een gelige huid hebben veel echt wel, niet allemaal maar aardig wat. (niet knalgeel zoals de simpsons)
Ik denk dat veel een voorbeeld nemen aan de generatie oost-aziaten die hier niet zo lang is. En jammergenoeg zijn aziaten nog steeds erg opzich zelf.
zo zeg, apparte mixjes zijn dit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Trouwens, dit soort mensen bedoel ik dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet Chinees! Eerder Mongools.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:07 schreef aychelle het volgende:
[..]
zo zeg, apparte mixjes zijn dit., blond haar en chinese trekken grappig...
ik zie niksquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:06 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
http://www.google.nl/imgr(...)2&ved=1t:429,r:2,s:0
maar zijn chinezen niet van oorsprong mongools?quote:
knalgeel bedoelde ik niet. Maar met gelig bedoel ik lichtgelig, of een gelige gloed. Niks mis mee, vind het neit lelijk ofzo. Sommige latino's lijken soms ook gelig (mexicanen)quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:06 schreef THS het volgende:
[..]
weet jij wel wat de kleur geel is?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geel_(kleur)
Nee joh. Het Aziatische ras wordt wel het Mongoloide ras genoemd maar het verschil tussen Mongoolse en Chineze mensen is overduidelijk. Mongolen hebben een veel ronder gezicht met rode wangen/gezichten. Maar goed, er zijn zoveel verschillende Aziaten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:08 schreef aychelle het volgende:
[..]
maar zijn chinezen niet van oorsprong mongools?
zeker!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:08 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
nu nog niet??.... ik bedoel als je op de link drukt??....to bad best lekkurr ding![]()
Ik ben geen Chinees, kneus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
Nee op het platteland zal dat vast meevallen. Aziaten zijn over het algemeen wel wat verwijfder dan Westerlingen hoor.
[..]
Nou ik zie ze nooooit, maar aangezien jij zelf een Chinees bent zul je het wel beter weten. Kortom, het probleem lost zich vanzelf op olé!![]()
[..]
Niet alle Afrikanen zijn zwart, maar wel alle negers.(Behalve Oboema dan.)
[..]
Je hoeft niet Simpson te heten om 'geel' te zijn. Je bent gewoon geel. Klaar.
inderdaad, indiers zijn ook aziaten al vallen die een beetje buiten de boot qua uiterlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee joh. Het Aziatische ras wordt wel het Mongoloide ras genoemd maar het verschil tussen Mongoolse en Chineze mensen is overduidelijk. Mongolen hebben een veel ronder gezicht met rode wangen/gezichten. Maar goed, er zijn zoveel verschillende Aziaten.
dat's truequote:Op maandag 9 augustus 2010 13:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee joh. Het Aziatische ras wordt wel het Mongoloide ras genoemd maar het verschil tussen Mongoolse en Chineze mensen is overduidelijk. Mongolen hebben een veel ronder gezicht met rode wangen/gezichten. Maar goed, er zijn zoveel verschillende Aziaten.
Voor de Nederlandse vrouwen ben jij gewoon een Chinees. Een gefrustreerd geel Chineesje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:11 schreef THS het volgende:
[..]
Ik ben geen Chinees, kneus.Ik ben Nederlander
![]()
Volgens mij heb jij mijn eerste punt niet begrepen Silenus: niet alle aziaten zijn Chinezen.
Wat betreft huidskleur: bleek, blank, licht getint, donker (in die volgorde)
Ik dacht ook dat je aziaat was, je maakt je zo drukquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:11 schreef THS het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heb jij mijn eerste punt niet begrepen Silenus: niet alle aziaten zijn Chinezen.
Wat betreft huidskleur: bleek, blank, licht getint, donker (in die volgorde)
Hij staat in de top 10 van knapste aziaten... Denk niet dat iemand hem in 'onze' top 100 zal zetten. Ik zou niet eens met hm ruilenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:08 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
nu nog niet??.... ik bedoel als je op de link drukt??....to bad best lekkurr ding![]()
Doe eens normaal. Lijkt wel alsof je neerkijkt op aziaten/chinezen :Squote:Op maandag 9 augustus 2010 13:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Voor de Nederlandse vrouwen ben jij gewoon een Chinees. Een gefrustreerd geel Chineesje.
Dat jij jezelf een blanke (iig niet gele) Nederlander vind is hartstikke leuk, maar de buitenwereld ziet je anders. Balen.
Klopt, en Aziaten zijn zeker niet allemaal gelig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:16 schreef Bortecinem het volgende:
Finno-Ugrische volken hebben altijd een extreem witte huidskleur. En dat terwijl het ook Aziaten zijn.
Hmm... dan ben je of heel knap of je hebt een te hoge dunk van jezelf.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hij staat in de top 10 van knapste aziaten... Denk niet dat iemand hem in 'onze' top 100 zal zetten. Ik zou niet eens met hm ruilen
In Finland schijnt dan ook nooit de zon.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:16 schreef Bortecinem het volgende:
Finno-Ugrische volken hebben altijd een extreem witte huidskleur. En dat terwijl het ook Aziaten zijn.
Ik niet, ik verklaar gewoon waarom Aziaten moeilijker aan een leuke vrouw komen. Dat die redenen niet heel voordelig zijn voor Chinezen kan ik ook niks aan doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Lijkt wel alsof je neerkijkt op aziaten/chinezen :S
En ik zou hem zien als Aziaat, niet per se als Chinees.
hey meisje (of jongenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:53 schreef Zabka het volgende:
Lol Schenkstroop ijn dat je ouders want ze zijn beiden gewoon knap hoor. Damn wat jank je dan:s
het is zoquote:
Eeh, als hij een Nederlands paspoort heeft is hij gewoon een Nederlander en geen chinees. Voor mij althans wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
In Finland schijnt dan ook nooit de zon.![]()
[..]
Ik niet, ik verklaar gewoon waarom Aziaten moeilijker aan een leuke vrouw komen. Dat die redenen niet heel voordelig zijn voor Chinezen kan ik ook niks aan doen.
En hoe harder hij roept dat HIJ HELEMAAL GEEN CHINEES IS, hoe vaker ik hem Chinees ga noemen. Net als Enschede bijv. nog steeds in de Achterhoek ligt. Zolang er gehapt wordt, bestaat het.
Als Silenus de buitenwereld gepresenteerd dan is het wel erg triest gesteld met de buitenwereld.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Voor de Nederlandse vrouwen ben jij gewoon een Chinees. Een gefrustreerd geel Chineesje.
Dat jij jezelf een blanke (iig niet gele) Nederlander vind is hartstikke leuk, maar de buitenwereld ziet je anders. Balen.
snap niet waarom hij geen chinees genoemd wil worden. Ik word ook altijd nog afrikaan genoemd, surinamer etc. Terwijl ik hier ben opgegroeid ben en niks anders ken, zie me zelf niet echt als een nederlandse (en andere ook niet)quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
En hoe harder hij roept dat HIJ HELEMAAL GEEN CHINEES IS, hoe vaker ik hem Chinees ga noemen. Net als Enschede bijv. nog steeds in de Achterhoek ligt. Zolang er gehapt wordt, bestaat het.
Nou prima, dan is hij een Nederlander. Ik wens 'm veel succes in de kroeg.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Eeh, als hij een Nederlands paspoort heeft is hij gewoon een Nederlander en geen chinees. Voor mij althans wel.
voor jou ja, maar den ben je ook een uitzonderingquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Eeh, als hij een Nederlands paspoort heeft is hij gewoon een Nederlander en geen chinees. Voor mij althans wel.
Maar zo donker ben jij helemaal niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:21 schreef aychelle het volgende:
het is zo, blanke mensen vinden mij donker (ik ben afrikaanse) terwijl donkere afrikanen mij ''lichter vinden''
En met jouw zinsopbouw is het triest gesteld. Boeiend.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:22 schreef THS het volgende:
[..]
Als Silenus de buitenwereld gepresenteerd dan is het wel erg triest gesteld met de buitenwereld.![]()
quote:Maar je hebt wel gelijk hoor: voor de gemiddelde Hollandse vrouw ben ik een Chinees. Voorbeeld: laatst reed ik door de parkeergarage op zoek naar een parkeerplaats, ik ging toen per ongeluk spookrijden, en toen een vrouw mij uit voor K*tchinees. Ik dus heel hard toeteren naar haar (was echt f*cking pissed, ben GVD geen Chinees). Toen kwam ik mevrouw in levende lijve tegen (uit haar auto) en wilde ze met mij knokken. "WAAROM TOETERDE JIJ?!?!?![]()
![]()
!". Ik: "jij moet mij GVD geen Chinees noemen
![]()
![]()
![]()
!! Mevrouw geen bijna op de vuist met mij. Als ook maar iets had geprobeerd had ze mijn vuist in haar gezicht gekregen. In geweldsituaties twijfel ik nooit, vrouw of niet. Meteen er boven op. Wat een naar k*twijf was dat. En Oh ja: ze had een Moeilijk Dikke Reet! whahahaha
ik zit ongeveer op de ethiopische achtige tint. Terwijl ik wel uit een land kom waar veel pikzwart zijn, en ook daar werd ik aangezien voor ethiopische of soms halfbloed.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar zo donker ben jij helemaal niet.
Alhoewel Finnen ook een Finno-Ugrisch volk zijn bedoel ik meer de Aziatisch uitziende. Maar die leven inderdaad in gebieden waar nooit de zon schijnt (Siberie, Lapland enz.)quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
In Finland schijnt dan ook nooit de zon.![]()
[..]
Toen werd bewezen dat Afrika genetisch het meest divers is was ik best verbaasd. Ik zelf dacht toen inderdaad meer aan azie. De eerste volkeren die afrika verlieten (miljoen jaar gelee) gingen richting zuid-oost azie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:28 schreef Bortecinem het volgende:
Deze mensen bewijzen toch maar weer hoeveel Aziaten wel niet van elkaar kunnen verschillen.
Jij was tcoh chineesquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:11 schreef THS het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heb jij mijn eerste punt niet begrepen Silenus: niet alle aziaten zijn Chinezen. Niet alle latino's zijn Mexicanen. Niet alle caucasians zijn Amerikanen. Niet alle donkere mensen zijn Zuid-Afrikanen.
Snap je het nog Silenus? Of ga ik te snel voor je? Ga anders maar ff terug naar scholieren forum.
Wat betreft huidskleur: bleek, blank, licht getint, donker (in die volgorde). Ik ben dus licht getint.
Jadat is eigenlijk iets wat ik heb gemerkt. Veel Aziaten willen het liefs als Nederlander gezien worden. Maar negers en Arabieren willen juist als anders gezien worden. Vooral Somaliers.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:23 schreef aychelle het volgende:
[..]
snap niet waarom hij geen chinees genoemd wil worden. Ik word ook altijd nog afrikaan genoemd, surinamer etc. Terwijl ik hier ben opgegroeid ben en niks anders ken, zie me zelf niet echt als een nederlandse (en andere ook niet)
is hij ook oorspronkelijkquote:
Het is lastig om de definities hier scherp te stellen. Het woord 'Chinees' wordt door THS namelijk als 'beledigend' ervaren, en dat zegt eigenlijk al genoeg.quote:
inderdaad.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:38 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jadat is eigenlijk iets wat ik heb gemerkt. Veel Aziaten willen het liefs als Nederlander gezien worden. Maar negers en Arabieren willen juist als anders gezien worden. Vooral Somaliers.
Als je dat omgekeerd redeneert dan zal dat hele verhaal best kunnen kloppen. Als de afrikaanse volkeren bleven zitten op de plekken waar ze zaten en verspreid op zo'n groot continent. En er waren maar een aantaal volkeren die weggingen uit afrika richitng china, amerika, zuid-amerika en europa en hoger.. Dan lijkt me het logisch dat alle afrikanen tov. de rest van de wereld kwa genen nu nog het meest origineel zijn en ook divers blijven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
Toen werd bewezen dat Afrika genetisch het meest divers is was ik best verbaasd. Ik zelf dacht toen inderdaad meer aan azie. De eerste volkeren die afrika verlieten (miljoen jaar gelee) gingen richting zuid-oost azie.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:38 schreef aychelle het volgende:
[..]
is hij ook oorspronkelijk, behalve in z'n paspoort
ja zo ongeveer. Maarja later met de slavernij zijn er natuurlijk wel heel veel afrikanen terecht gekomen in zuid-amerika en de caribien wat je nog goed terug zietquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je dat omgekeerd redeneert dan zal dat hele verhaal best kunnen kloppen. Als de afrikaanse volkeren bleven zitten op de plekken waar ze zaten en verspreid op zo'n groot continent. En er waren maar een aantaal volkeren die weggingen uit afrika richitng china, amerika, zuid-amerika en europa en hoger.. Dan lijkt me hett logisch dat afrika nu kwa genen nog het meest origineel zijn en ook divers blijven.
Nee ik ben oorspronkelijk niet Chinees. Maar dat boeit verder ook niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:38 schreef aychelle het volgende:
[..]
is hij ook oorspronkelijk, behalve in z'n paspoort
het lijkt net een soort raadspelletje met jou.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:47 schreef THS het volgende:
[..]
Nee ik ben oorspronkelijk niet Chinees. Maar dat boeit verder ook niet.
Nogmaals, ik ben niet Chinees, zelfs niet van afkomst. Ik ga niet zeggen wat ik wel ben i.v.m. anoniemiteit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is lastig om de definities hier scherp te stellen. Het woord 'Chinees' wordt door THS namelijk als 'beledigend' ervaren, en dat zegt eigenlijk al genoeg.
Maar om het even helder te maken: THS is een spleetoog met een Nederlands paspoort. (lees: Chinees, maar zeg dat nou maar niet tegen 'm want dan wordt-ie gék jonguh!)
want? ... dat maakt je niet meer of minder om het wel te zeggen. asjeblieft zeg, hoe geheimzinig kun je doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:49 schreef THS het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben niet Chinees, zelfs niet van afkomst. Ik ga niet zeggen wat ik wel ben i.v.m. anoniemiteit.
een neger die zich druk maakt om aziaten. Een neger die van platte konten houdquote:
Ik ben als Chinees wel blij dat jij als aziaat dat zo ervaart in een Westers land. Mijn ervaring is dat Chinezen niet geliefd nog gehaat worden en wel om de volgende reden. Aziaten zijn over het algemeen lelijk dus de Hollander vreest er niet voor dat wij met hun vrouwen ervandoor gaan. Wij zijn daarnaast over het algemeen ook niet echt lang of sterk/atletisch. Maw. wij vormen geen bedreiging,quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:54 schreef Hanoying het volgende:
@ THS
Volgens mij heb je het zelf moeilijker met het feit dat je aziaat bent dan anderen. Waarom wil je jezelf niet als aziaat zien? Je bent toch ook gewoon een aziaat?
Nederlanders zijn er in veel kleuren en maten en jij bent een aziatische Nederlander, voor sommige mensen een "chinees". Nou en? Er zijn echt niet veel mensen die op je neer kijken om het feit dat je er chinees uit ziet hoor. Chinezen zijn best geliefd
Ik ben geen aziaatquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben als Chinees wel blij dat jij als aziaat dat zo ervaart in een Westers land.
Mijn ervaring is dat Chinezen niet geliefd nog gehaat worden en wel om de volgende redenen. Aziaten zijn over het algemeen lelijk dus de rasechte Hollanders vrezen er niet voor dat wij met hun vrouwen vandoor gaan. Wij zijn daarnaast over het algemeen ook niet echt lang of sterk/atletisch. Maw. wij zijn geen bedreiging,
En das mijn punt eigenlijk. Wij zijn geen bedreiging. En dat wordt mooi verwoord met "geliefd". Wij worden zg. geliefd omdat ze geen last van ons hebben. Maar echt geliefd zijn wij dus ook niet. We vallen nieteens op. Niet kwa karakter, uiterlijk, we zijn er gewoon. of eigenlijk niet. is dat niet jammer?
tuurlijk hebben ze niet allemaal een plattere neus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:15 schreef THS het volgende:
[ afbeelding ]
aziaten hebben inderdaad een platte neus en een gele huid
Ja, dus zijn ze geel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:21 schreef aychelle het volgende:
Van nature hebben aziaten gewoon meer een crémekleurige huid (ja, tegen het gele aan)
Maar als je de harten van meisjes wilt veroveren moet je opvallen. En dat kunnen Chinezen over het algemeen niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:12 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ik ben geen aziaat(mijn vrouw wel
)
Het klopt wel dat Chinezen niet worden gezien als bedreiging maar dat is toch niet negatief of zo? Aziaten worden niet gezien als bedreiging omdat ze ook geen bedreiging zijn. Ik moet de eerste groep aziatische hangjongeren die op scooters rondcrossen en handtassen van oude vrouwtjes rippen nog tegenkomen.
Lelijk is trouwens ook relatief. Aziatische mannen zijn echt niet allemaal lelijk en er zijn zat vrouwen die verliefd kunnen worden op een aziatische man, zeker als het een beetje vlotte gast is. De meeste Nederlandse mannen zijn ook lelijk en bij de Fokkers ligt dit percentage nog hoger
Aziaten zijn geliefd nog ongeliefd. Eigenlijk gewoon een prima onderdeel van de maatschappij
En wederom laat je met je eigen post zien meer problemen te hebben met Aziaten dan de meeste "blanke" Nederlanders.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:15 schreef THS het volgende:
[ afbeelding ]
aziaten hebben inderdaad een platte neus en een gele huid
Als ik dat een beetje vertaal lijkt het me dat er bij de Sushi Bar een chinees werkt die Erik heet en dat hij je dat vriendelijk verteldequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar als je de harten van meisjes wilt veroveren moet je opvallen. En dat kunnen Chinezen over het algemeen niet.
Nou moet ik wel eerlijk zijn dat het allemaal wat losser bergint te lopen. Ik zei elders al dat laatst bijna mijn softijs op de grond pleurde omdat ik niet kon geloven wat ik zag. Een bijdehandte kleine lelijke chinees (hij deed nog lelijk tegen mij ook) met daarnaast een aantrekkelijk jong en heel symmetrisch hollands meisje. met een mooie dos krullend haar (ja dat vind ik een mooi detail)
Omdat ik mijn familie al 10 jaar niet heb gezien en hij wel wat weg had van een neefje van mij toen hij 8 was. Vroeg ik hem of hij mischien Erik heette. En toen kreeg ik in ene een erg bijdehandte reactie terug. ik ben altijd aardig maar ik schrok wel eventjes. Hij zei in heel slecht en bijdehand nederlands. nee ik ben geen eelik ga ma daa naa soesie bal daaar welk eelik. ga maa daal naal soezie bal. Ik dacht waar the fuck heb ik dat nou weer aan te danken, wat heeft de sushi bar hier mee te maken? Ik had em bijna getrapt! Ik wilde die gast volgen tot voorbij de restaurant op de hoek waar een weg was met minder mensen. want ik stond voor de febo en daar stonden weer teveel mensen. Ik had mijn softijs nog en er liep zo'n schattig meisje naast hem, ik dacht laat maar.
op zulke momenten bessef ik me dat, of ik chinees ben of niet, ik er eigenlijk helemaal alleen voor sta in het leven.
Ja, zo zien inderdaad veel aziatische vrouwen eruit, niks mis mee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:37 schreef Hanoying het volgende:
[..]
En wederom laat je met je eigen post zien meer problemen te hebben met Aziaten dan de meeste "blanke" Nederlanders.
Je zoekt wat foto's bij elkaar van aziatische vrouwen met smalle neuzen en een superblanke huid en dat vind jij dan exemplarisch voor de aziatische vrouw. Zo zie jij ze graag...
De aziatische vrouw heeft over het algemeen een wat donkerder uiterlijk dan dat hoor (en ook een plattere neus). Zo blank blijven ze alleen door de zon angstvallig te mijden, creme's te gebruiken, etc. Goed, dat is het schoonheidsideaal in Azië maar dat wil nog niet zeggen dat ze genetisch voorgeprogrammeerd zijn om spierwit door het leven te gaan. Juist niet, het feit dat ze van nature neigen naar een donkerdere huid maakt een wittere huid bijzonder en dus het schoonheidsideaal blank. (Net zoals blanke vrouwen van nature wit zijn en het schoonheidsideaal dus gebruind is).
De "standaard" aziatische vrouw ziet er niet uit als de vrouwen uit jouw foto's maar is meer zoiets:
[ afbeelding ]
Helemaal niets mis mee maar het lijkt eerder alsof jij er problemen mee hebt dan de autochtone Nederlander.
Een miljoen jaar geleden waren er geen 'volkeren'.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:30 schreef aychelle het volgende:
[..]
Toen werd bewezen dat Afrika genetisch het meest divers is was ik best verbaasd. Ik zelf dacht toen inderdaad meer aan azie. De eerste volkeren die afrika verlieten (miljoen jaar gelee) gingen richting zuid-oost azie.
ja je hebt gelijk. Volk dan ..quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:05 schreef Dubby het volgende:
[..]
Een miljoen jaar geleden waren er geen 'volkeren'.
Het ging me er meer om dat de mens als soort pas zo'n 200.000 jaar geleden is ontstaan.quote:
Nee,, ik vergat nog te vermelden dat ik expliciet vroeg "daar werkt dus 'een' Erik? " Toen zei hij iets van 'weet ik veel'. Zo bijdehand was hij dus. Ik was bijna vergeten hoe bijdehand die kanker-kantoneesjes kunnen zijn. Dat zit em in het bloed of in de cultuur. ik snap het als Chinees zelf ook niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:42 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Als ik dat een beetje vertaal lijkt het me dat er bij de Sushi Bar een chinees werkt die Erik heet en dat hij je dat vriendelijk verteldeAls je hem niet verstaat dan vraag je het toch gewoon nog een keer in het Chinees
Het feit dat er een schattig meisje naast hem liep moet je juist hoop geven he
ik heb niks gezegdquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:14 schreef Dubby het volgende:
[..]
Het ging me er meer om dat de mens als soort pas zo'n 200.000 jaar geleden is ontstaan.
hoe bedoel jequote:
Nouja, dat de mens als soort in Afrika is ontstaan.quote:
ja is ook zo, eigenlijk zijn jullie witte afrikanenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:01 schreef Dubby het volgende:
[..]
Nouja, dat de mens als soort in Afrika is ontstaan.
Want? Vraag aan een willekeurig Aziatisch meisje wat als lelijk wordt beschouwd binnen haar cultuur en je komt op hetzelfde uit. En sinds wanneer kunnen Aziaten ook trailer thrash zijn?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:33 schreef THS het volgende:
[..]
DOE FUCKING FF NORMAAL MAN!!![]()
![]()
Jij bent echt van het domste soort hier op Fok!Forum. Overduidelijke trailer trash
Wat vinden Aziaten van negers?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:32 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Want? Vraag aan een willekeurig Aziatisch meisje wat als lelijk wordt beschouwd binnen haar cultuur en je komt op hetzelfde uit. En sinds wanneer kunnen Aziaten ook trailer thrash zijn?
In porno houden ze meestal wel van negersquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:33 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat vinden Aziaten van negers?
Dat is ook slechts 0,01% van de vrijgevochten Aziatische vrouwen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
In porno houden ze meestal wel van negers
mijn beste vriendin is aziaat en haar moeder is een schat!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:33 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jij bent echt een koningschinees! En met deze instelling ga je ooit echt nog wel een leuk meisje krijgen. Kunnen andere Chinezen in dit topic wel wat van leren.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:17 schreef Sehaninne het volgende:
Ik ben zelf 100% Chinees, maar gelukkig heb ik niet de asociale douchebag instelling zoals sommige Aziaten wel hebben. Ook heb ik gelukkig niet de "kijk naar mij ik ben zielig, ik wil aandacht" instelling van Schenkstroop. Heb schijt aan wat mensen misschien van je denken. Waarschijnlijk vinden Nederlandse meisjes mij onaantrekkelijk vanwege mijn lengte, maar veel kan het mij niet schelen. Wees gewoon lekker bezig met wat je interessant en leuk vindt, shit komt later wel.
De eerste generatie Chinezen in Nederland is overwegend negatief over negers. De jonge Chinees staat open voor verschillende culturen en rassen, maar zal niet snel een relatie aangaan met een neger (vaak ook door afkeuring van de ouders).quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:33 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen Chinees dan...quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jij bent echt een koningschinees! En met deze instelling ga je ooit echt nog wel een leuk meisje krijgen. Kunnen andere Chinezen in dit topic wel wat van leren.
Nouja, je lijkt op een Chinees, dus voor vrouwen bén je een Chinees.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:47 schreef THS het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen Chinees dan...
Voorlopig heb ik al wel 2 aziatische meisjes mogen bonen in half jaar tijd, in een periode dat ik nog redelijk wanhopig was. Met die instelling van Sehaninne kom je nergens. Je moet er wel echt voor gaan....in ieder geval self confidence hebben, maar ook geen fuck 'em all instelling (figuurlijk gezien dan).
redelijk; alleen wat OV- en benzinekosten, condooms, thats allquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja, je lijkt op een Chinees, dus voor vrouwen bén je een Chinees
Gefeliciteerd met je 2 aziatische meisjes, was het een beetje een goede prijs?
Dus jij vindt niet dat iemand met een Nederlands paspoort Nederlander is als hij van orgine uit een ander land komt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:24 schreef aychelle het volgende:
[..]
voor jou ja, maar den ben je ook een uitzondering
Jij vertoont racistische trekjesquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is lastig om de definities hier scherp te stellen. Het woord 'Chinees' wordt door THS namelijk als 'beledigend' ervaren, en dat zegt eigenlijk al genoeg.
Maar om het even helder te maken: THS is een spleetoog met een Nederlands paspoort. (lees: Chinees, maar zeg dat nou maar niet tegen 'm want dan wordt-ie gék jonguh!)
Het (wij) zijn niet jullie vrouwenquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:10 schreef Silenus het volgende:
Nee dat is onzin. Ik zie Aziaten niet als bedreiging voor de vrouwen die ik wil versieren inderdaad. Maar het is nou ook weer niet zo dat er constant allemaal Chinezen om me heen staan in de kroeg, soms zie je er een paar...Nou goed, of dat nu Chinezen zijn of gespierde salsa-negers, dat maakt me niet zoveel uit.
Chinezen (of Aziaten, maar ik noem ze liever Chinezen) zijn wel geliefd omdat ze -voor zover mogelijk- assimileren in de samenleving. Ok, Chinezen trekken vooral met elkaar op maar ze crossen niet op brommertjes heel hard langs omatjes en ze roepen ook niet 'psst, hoeerrrrr' (pssst, hoelllhihi) naar vrouwen. Chinezen zijn slim, ondernemend, en dragen hun steentje bij aan de maatschappij. En ze pakken onze vrouwen niet af.
Nou, helemaal top!
Het gaat hier in deze discussie ook over 'rassen'.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jij vertoont racistische trekjes
Ik kan me vaag een foto van jou herinneren met een zonnebril op. Jij lijkt niet op een Koreaan vind ik. meer op een chubby kleine bruce lee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:07 schreef THS het volgende:
[..]
redelijk; alleen wat OV- en benzinekosten, condooms, thats all![]()
ik lijk trouwens meer op een Koreaan
De regels der natuur (oftwel de praktijk), kun je niet altijd bevatten nog altijd goedkeuren met het verstand. ofoziets doms.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Het (wij) zijn niet jullie vrouwen
Over dun gesproken, De ollanders zijn toch ook van die lange dunne iele slungels met een vreselijk lang en dun gezicht alsof het verticaal is uitgerekt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:27 schreef 16meter het volgende:
Aziatische mannen zijn meestal klein, smal en dun. Daarom.
Hun gezicht heeft vaak ook geen mooi karakter vind ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:27 schreef Keep_Walking het volgende:
Eigenlijk heb ik al een idee gekregen waarom het zo is bij Aziaten en dat heb ik van Dubby gekregen. Nu ik erover denkt, Aziaten vallen bijna nooit op. Mijn hele leven heb ik contact gehad met Chinezen (mijn buren waren Chinees en ik moest op ze oppassen) en ze vallen gewoon niet op.
Kan best, misschien wel, misschien niet. Maar ze zijn niet zo lelijk dat als ze andere opvallende kwaliteiten hadden (Dans skills, rap skills, gewoon extravert en spontaan, enz) ver konden komen in de sociale gedoe. Ik vind nog steeds die cultuur en alles dat we ervan hebben overgenomen heel geweldig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hun gezicht heeft vaak ook geen mooi karakter vind ik.
Ik heb het over restaurants waar Nederlanders over het algemeen komen. Bij de echte Chinees heb je alleen maar Chinezen en incidenteel Nederlanders.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:47 schreef zquing het volgende:
[..]
"echt chinees" is gewoon te krijgen hier en niet duurder dan "nepchinees". Over japans heb je wel gelijk aangezien japans meer is dan sushi alleen en het meestal behoorlijk prijzig is(voor mij als student)
Of aziaten niet gewild zijn bij hollandse vrouwen kan ik niet echt oordelen, aangezien mn aziatische vriendengroep vrij gesloten is voor nederlanders
wat voegt het toe aan de discussie, iedere Nederlander zal weten dat ze bij de 'chinees' (indonesisch eerder) niet het typische chinese voedsel verkopen. Maar heeft dan ook totaal geen relevantie met de vraag in dit topic.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:17 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik heb het over restaurants waar Nederlanders over het algemeen komen. Bij de echte Chinees heb je alleen maar Chinezen en incidenteel Nederlanders.
Nederlanders gaan naar de afhaal, wat dus "nepchinees" is.
N'' ja die foto valt mee toch? Redelijk kaaklijn heeft hij. Alleen moet hij glimlachen en gel gebruiken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:19 schreef Adames het volgende:
[..]
wat voegt het toe aan de discussie, iedere Nederlander zal weten dat ze bij de 'chinees' (indonesisch eerder) niet het typische chinese voedsel verkopen. Maar heeft dan ook totaal geen relevantie met de vraag in dit topic.
Vraag in dit topic is waarom oost-aziaten gemiddeld onaantrekkelijker zijn. Aantal punten die werden genoemd zijn de over het algemeen minder mannelijke trekken en de kleine ogen. Gezien jou foto wordt dit wel enigzins bevestigd.
Ik heb nog nooit een foto van mijzelf hier op Fok! gezet of ook maar enige link of aanwijzing naar een foto van mezelf. Ik draag trouwens nooit zonnebrillenquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik kan me vaag een foto van jou herinneren met een zonnebril op. Jij lijkt niet op een Koreaan vind ik. meer op een chubby kleine bruce lee.
Vergeleken met echte grote steden zoals LA en NYC zijn hier verdomd weinig aziaten hoor. Wij zijn hier zogenaamd multicultureel, maar dat is helemaal niet waar. Grotendeels is nog steeds blank.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:52 schreef Peachcore het volgende:
Ik zie anders genoeg Aziaten in grote steden hoor...
hij is maar aan et trollenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:57 schreef THS het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een foto van mijzelf hier op Fok! gezet of ook maar enige link of aanwijzing naar een foto van mezelf. Ik draag trouwens nooit zonnebrillen
south park.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:35 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb in de OP al vertelt wat voor soort Aziaat ik bedoel. En er zijn eigenlijk best wel veel Chinezen in Nederland. Als ik me niet vergist zijn er meer Chinezen dan dat er Surinamers zijn. Alleeen... ze vallen niet op.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 04:14 schreef Costarican het volgende:
idd niet '' minder mannelijk '' maar wel minder aantrekkelijk.
Niet racistisch bedoelt maar ik denk zelf dat het komt door de ogen en huidskleur.
Algemeen hebben ze (Vind ik) vrij lelijke oogvormen en oogkleur en ook een wat licht geel huidskleur.
Vaak zijn aziaten ook kleine mannen en dun.
Maar het klopt wat ze zeggen: Wie niet mooi is, moet slim zijn.
En de aziaten liggen op sommige gebieden wel voor de rest.
Leg ook wat beter uit wat je bedoelt met Aziaat, een afgaan is ook een aziaat.
Ik ben zelf Zuid-Amerikaan en Aziaat(puertoricaan,costaricaan&koerd uit irak).
En hier in nederland vallen ze niet echt op Zuid-Amerikanen hoor, ze vinden het wel prachtig wanneer ik zeg dat ik spaans spreek![]()
Maar hier in NL zijn ook gewoon weinig Aziaten(Spleetogen laten we maar zeggen, niet racistisch bedoelt ofzo)
Dat valt wel mee, er wonen 40.000 Chinezen in Nederland tegenover 185.000 Surinamers.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:33 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb in de OP al vertelt wat voor soort Aziaat ik bedoel. En er zijn eigenlijk best wel veel Chinezen in Nederland. Als ik me niet vergist zijn er meer Chinezen dan dat er Surinamers zijn. Alleeen... ze vallen niet op.
'Surinamer' zegt alleen niets over de etnische achtergrond. In Suriname wonen best veel Chinezen. En Javanen. En Hindoestanen. En negers. En Indianen. En blanken. Dus, tja...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:38 schreef Silenus het volgende:
Dat valt wel mee, er wonen 40.000 Chinezen in Nederland tegenover 185.000 Surinamers.
Omdat aziatische vrouwen, in tegenstelling tot de mannen, wel geil zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:59 schreef THS het volgende:
Op Relatieplanet heb ik trouwens ook niet veel succes bij de aziatische vrouwen....Ik heb al op meer dan 10 dames gereageerd met een uitgebreid bericht, maar ook maar geen enkel bericht of gebroken hartje terug. Wat is het toch?![]()
Als aziaat zie ik er echt niet slecht uit ofzo......ik dacht soort zoekt soort? Ik snap het niet..als een aziatische vrouw in de spiegel kijkt, wat ziet ze dan? Ziet ze dan een mooie westerse vrouw of een nog mooiere vrouw met getrokken ogen? Waarom is het niet zo dat soort, hetzelfde soort zoekt? Het is frustrerend.
Nee man, er zijn meer Aziaten en ook meer Surinamers dan dat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, er wonen 40.000 Chinezen in Nederland tegenover 185.000 Surinamers.
En Nederlandse mannen, vind je die geil?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat aziatische vrouwen, in tegenstelling tot de mannen, wel geil zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |