abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 augustus 2010 @ 01:16:42 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85034747
Topic is gebaseerd op dit topic, want er ontstond een grappige discussie erover:

Mannen met aziatische jukbeenderen onaantrekkelijk?

Sommige mensen beweren dat Aziaten slecht doen bij vrouwen in het algemeen, omdat ze Aziaat zijn. Ik heb wel wat Amerikaanse onderzoeken gezien, maar in vertrouw die onderzoeken niet echt.

Persoonlijk, toen ik klein was, vond ik Aziaten (Chinezen en Japanners), geweldig. Bruce Lee, Jackie Chan, Ninjas, Samuraism dat hele cultuur sprak me aan. Ik wensde toen dat ik ook zulke coole vecht en zwaard technieken beheerste. Dat vond ik stoer, eigenlijk nog steeds. En ik ben nog steeds een fan van anime en Japan in het algemeen.

Dus het is mij nooit opgevallen dat Chinezen/Aziaten niet gewild waren bij vrouwen, totdat ik een jaar of 18/19 was. Ik had altijd het idee dat elke ras/nationaliteit knappe en mindere knappe mensen hadden. Zo denk ik nog steeds erover.

De stereotype nu is dat negers, half bloeden en zuid Amerikanen heel populair zijn bij de vrouwen, en Aziaten helemaal niet. Ik vind het wel meevallen met dat verhaal, ik ken sommige vrouwen die gek zijn op negers/half-bloeden/Zuid Amerikanen, maar normaal gesproken gaat de gemiddelde vrouw niet zomaar haar panties gooien op de eerste neger/halfbloed/Zuid Amerikaan die ze ziet. Ik denk dat de meeste vrouwen het liefs iemand van haar eigen cultuur wilt, maar niet nee zou zeggen tegen een man van een andere cultuur/ras als het klikt. Ook niet bij Aziaten.

Enige reden waarom ik denk dat Aziaten zogenaamd niet goed doen bij andere rassen is omdat ze zichzelf vrijwel gescheiden houden in het maatschappij en in het algemeen zijn ze niet de type die echt die dingen doen om aandacht van een niet Aziatische vrouw te trekken. Dus daarom vallen ze ook niet snel op. Maar ik denk dat een knappe Aziaat die veel karakter eigenschappen heeft die niet Aziatische vrouwen naar kijken, heel goed doet bij vrouwen in het algemeen.

Ik geloof niet dat Aziatische mannen minder "mannelijk" zijn ofzo.

Jouw menin?

(En ik heb het hier over Oost Aziaten, dus Chinezen, Vietnamezen, Japanners, enz).
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_85034760
KLEINE PIK

[ Bericht % gewijzigd door Re op 09-08-2010 07:44:51 ]
pi_85034788
geen roodharige kinderen
  maandag 9 augustus 2010 @ 01:18:31 #4
189216 netolk
maar dan andersom
pi_85034807
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 01:17 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
KLEINE PIK
_O- _O-

[ Bericht % gewijzigd door Re op 09-08-2010 07:45:02 ]
Beware of the Raping Zebra's
pi_85034858
Kwestie van smaak, ik hou van Chineese meisjes en heb een bloedhekel aan die dikke zwarte vrouwen.
pi_85034891
Nah, vind wel dat veel Aziaten een babyface hebben. Ze zien er minder mannelijk uit dan westerlingen of negers, voornamelijk qua lichaamsbouw.
pi_85034899
quote:
KLEINE PIK
dat merk je pas later. Verder valt het me op dat je weinig breedgeschouderde aziaten ziet.
  maandag 9 augustus 2010 @ 01:24:01 #8
301580 paranoia
Reaching out to outer space
pi_85035032
Ik vind sommige aziaten verdomd aantrekkelijk hihi
  maandag 9 augustus 2010 @ 01:24:31 #9
301580 paranoia
Reaching out to outer space
pi_85035052
Máár; dit zijn meestal wel halfbloedjes, eigenlijk. Dus niet volbloed aziatisch.
pi_85035077
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 01:20 schreef Adames het volgende:

[..]

dat merk je pas later. Verder valt het me op dat je weinig breedgeschouderde aziaten ziet.
Statistiek.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_85035080
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 01:24 schreef paranoia het volgende:
Ik vind sommige aziaten verdomd aantrekkelijk hihi
sommige vast wel, net als je sommige negers, belgen en eskimo's aantrekkelijk zult vinden.
  maandag 9 augustus 2010 @ 01:35:22 #12
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85035395
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 01:25 schreef Dubby het volgende:

[..]

Statistiek.
Geef eens een statistiek van een betrouwbare bron dat zegt dat Aziaten werkelijk kleine pikken hebben.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 9 augustus 2010 @ 01:37:24 #13
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85035449
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 01:20 schreef Adames het volgende:

[..]

Ik heb wel genoeg Atletische Aziaten gekend. Eentje van MMA die best wel gespierd was, Eentje van Fitness die ook gespierd was en een breakdancer die ook een goede lichaam heeft. En als je naar film kijkt waar Aziaten een goede rol spelen, dan zie je ook best wel veel brede/knappe Aziaten.
pi_85035488
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 01:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Geef eens een statistiek van een betrouwbare bron dat zegt dat Aziaten werkelijk kleine pikken hebben.
Koop maar eens condooms in een aziatisch land....
pi_85035511
quote:

[..]

http://www.sizesurvey.com/result.html

quote:
There was a significant difference in length between Caucasians and both Hispanic and East Asians (those of Chinese, Japanese, Korean or Vietnamese descent).

Of je het betrouwbaar genoeg vindt, mag je zelf bepalen.
  maandag 9 augustus 2010 @ 01:40:08 #16
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85035527
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 01:38 schreef 49R het volgende:

[..]

Koop maar eens condooms in een aziatisch land....
Ben nog nooit naar Azie geweest.

Maar geef eens een bron dan. Die moeten toch wel te vinden zijn?
pi_85035614
Je hebt het hier alleen over de bazen of ook de gemiddelde kleine aziaat van 1,60m, klein brilletje, wit t-shirt, kipling tas en anime fan?
Moo
  maandag 9 augustus 2010 @ 01:44:15 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85035652
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 01:39 schreef Dubby het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Die ken ik, maar juist die bron is niet betrouwbaar. Hier is een andere bron dat meer betrouwbaar is dat zegt dat er geen correlatie is tussen ras en pik grootte:

http://www.livescience.com/health/070601_penis_myths.html

Maar verder wil ik het niet hebben over dick size.
  maandag 9 augustus 2010 @ 01:47:13 #19
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85035720
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 01:42 schreef Zuivelkoe het volgende:
Je hebt het hier alleen over de bazen of ook de gemiddelde kleine aziaat van 1,60m, klein brilletje, wit t-shirt, kipling tas en anime fan?
Gewoon Aziaten als geheel. Zoals ik al zei, er zullen aantrekkelijke en minder aantrekkelijke Aziaten zijn.
pi_85035728
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 01:44 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Die ken ik, maar juist die bron is niet betrouwbaar. Hier is een andere bron dat meer betrouwbaar is dat zegt dat er geen correlatie is tussen ras en pik grootte:

Ok 'Kim-Yong'
pi_85035780
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 01:44 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar verder wil ik het niet hebben over dick size.
Ok, ik heb me er verder ook niet in verdiept en ik begrijp eerlijk gezegd het doel van dit hele topic niet. Je weet dat smaken verschillen en wie is er überhaupt geinteresseerd in Aziaten? :+
  maandag 9 augustus 2010 @ 01:54:58 #22
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85035892
Ik niet aziaten niet per definitie onaantrekkelijk.
zoals bij iedder ras heb je er knappe en minder knappe tussenzitten.

dit vind ik knappe mannen

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 9 augustus 2010 @ 01:56:16 #23
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85035912
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 01:50 schreef Dubby het volgende:

[..]

Ok, ik heb me er verder ook niet in verdiept en ik begrijp eerlijk gezegd het doel van dit hele topic niet. Je weet dat smaken verschillen en wie is er überhaupt geinteresseerd in Aziaten? :+
Als je die andere topic leest, dan zie je daar een hele discussie over Aziaten en dat ze minder mannelijk en wat dan ook. Plus er zijn veel Aziaten op Fok dus misschien hebben zij wel een mening erover?

Plus, dat is juist het punt. Waarom zouden mensen niet geinteresseerd zijn in Aziaten? Negers, Marokkanen, Latijns Amerikanen, krijgen altijd veel aandacht en media hype. Waarom kunnen Aziaten niet een keer aandacht krijgen?
pi_85035983
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 01:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik denk dat de meeste vrouwen het liefs iemand van haar eigen cultuur wilt, maar niet nee zou zeggen tegen een man van een andere cultuur/ras als het klikt. Ook niet bij Aziaten.
Lol, whut..
Doe mij maar een gezonde, blonde, sterke, lekkere Hollandse jongen. :')
Want die vind ik gewoon knapper.. Can't help it.
  maandag 9 augustus 2010 @ 02:01:03 #25
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85036005
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 01:59 schreef linpunt het volgende:

[..]

Lol, whut..
hij had het dan ook over de meeste vrouwen.
Maar ik ben toch al niet zo rasgebonden wat betreft uiterlijk moet ik zeggen.

edit: zie nu dat je zelf aziaat bent. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85036019
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 01:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Als je die andere topic leest, dan zie je daar een hele discussie over Aziaten en dat ze minder mannelijk en wat dan ook. Plus er zijn veel Aziaten op Fok dus misschien hebben zij wel een mening erover?

Plus, dat is juist het punt. Waarom zouden mensen niet geinteresseerd zijn in Aziaten? Negers, Marokkanen, Latijns Amerikanen, krijgen altijd veel aandacht en media hype. Waarom kunnen Aziaten niet een keer aandacht krijgen?
Op wereldniveau krijgen ze imo genoeg aandacht en doen ze het ook gewoon goed (economie, technologie etc.), maar toch zie je dat ze op het eerste gezicht allemaal eenheidsworsten zijn en erg gesloten. Over het algemeen zul je in het Westen ook geen last van ze hebben -behalve dat ze altijd in de weg staan-, maar je zult ook nooit echt bijzondere herinneringen hebben aan een Chinees die bij je in de klas heeft gezeten oid.

Waarom zouden Aziaten ook echt een thema zijn bij veel mensen hier?
pi_85036020
vroeger was ik helemaal gek op aziatische jongens. ik denk beinvloedt door anime. ik viel alléén maar op ze. maar zij niet op mij. ;( althans, dat leek zo, omdat ze altijd in dat eigen wereldje van hun zitten. :{
jaren later kwam ik er weer 1 tegen,een aziaat, waar ik vroeger zo verliefd op was. vertelde hem het verhaal en hij vond het doodzonde dat hij er nooit op in was gegaan of had opgemerkt. :D helaas voor hem "koos" ik een andere doelgroep uit vanaf toen, dankzij hem :') ja, dit was in mijn brugpiepertijd.

maar nu, vind ze nog steeds niet onaantrekkelijk. maar val er gewoon minder op dan eerst.
pi_85036068
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:01 schreef snakelady het volgende:

[..]

hij had het dan ook over de meeste vrouwen.
Maar ik ben toch al niet zo rasgebonden wat betreft uiterlijk moet ik zeggen.
Mjes, ik dacht; ik zeg ook eens een keer wat.
Maar veel vriendinnen (mocht het interessant zijn om te melden; met allerlei achtergronden) vallen gewoon op "knappe" jongens. En dan moet ik zeggen dat de meeste asians die ik hier tegenkom te flashy gekleed zijn met hun stropdassen en gleufhoedjes.. Wat vaak ook niet bevorderlijk is. -O-
  maandag 9 augustus 2010 @ 02:06:06 #29
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85036109
quote:

[..]

Lol, whut..
Ja ik zei meeste vrouwen. Er zullen altijd een paar zijn die toch liever iemand willen van een andere ras.

Maarre... is dat niet zo voor Aziatische vrouwen dan? Is het echt zo dat veel Aziatische vrouwen liever een blanke willen?
  maandag 9 augustus 2010 @ 02:09:12 #30
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85036168
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:01 schreef Dubby het volgende:

[..]

Op wereldniveau krijgen ze imo genoeg aandacht en doen ze het ook gewoon goed (economie, technologie etc.), maar toch zie je dat ze op het eerste gezicht allemaal eenheidsworsten zijn en erg gesloten. Over het algemeen zul je in het Westen ook geen last van ze hebben -behalve dat ze altijd in de weg staan-, maar je zult ook nooit echt bijzondere herinneringen hebben aan een Chinees die bij je in de klas heeft gezeten oid.

Waarom zouden Aziaten ook echt een thema zijn bij veel mensen hier?
Tja, je ziet altijd wel een neger topic of een Moslim topic langskomen. Waarom Aziaten niet?

Als je erover denkt, zou de Westerse maatschappij meer rekening moeten houden met Aziaten. China gaat zometeen een wereld macht worden, 1/4 van de wereld is Oost Aziaat, ze brengen telkens nieuwe technologie op de markt, enz.
pi_85036179
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:06 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja ik zei meeste vrouwen. Er zullen altijd een paar zijn die toch liever iemand willen van een andere ras.

Maarre... is dat niet zo voor Aziatische vrouwen dan? Is het echt zo dat veel Aziatische vrouwen liever een blanke willen?
scroll omhoog, maar je vraagt het misschien ook aan de verkeerde asian.. Ik heb geen asiancrew. Ik weet wel dat vrouwen over het algemeen eerder afknappen op boers gedrag en pauper-kleding dan dat ze zeggen; "goh, ik val niet op getinte mannen."
  FOK!fotograaf maandag 9 augustus 2010 @ 02:11:22 #32
145146 Andyy
pi_85036207
quote:
KLEINE PIK
Onzin.
pi_85036228
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:06 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nah, dat valt wel mee geloof ik en ik ken best wel wat Chinezen.
  FOK!fotograaf maandag 9 augustus 2010 @ 02:14:38 #34
145146 Andyy
pi_85036255
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 01:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Maar dat is vaak negatief nieuws, liever geen nieuws dan.
pi_85036272
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Tja, je ziet altijd wel een neger topic of een Moslim topic langskomen. Waarom Aziaten niet?

Als je erover denkt, zou de Westerse maatschappij meer rekening moeten houden met Aziaten. China gaat zometeen een wereld macht worden, 1/4 van de wereld is Oost Aziaat, ze brengen telkens nieuwe technologie op de markt, enz.
Dat eerste denk ik omdat ze er gewoon weinig aanleiding toe geven. Ze zullen je doorgaans nooit echt opvallen op welke manier dan ook op straat, school, openbaar vervoer etc. Het zijn in die zin vaak gewoon hele onbeduidende wezens.

Maar toch zie je wel dat de Chinese economie steeds serieuzer wordt genomen en belangrijk aan het worden is.

Denk er maar eens over na wanneer het gedrag van een Aziaat je echt is opgevallen de afgelopen tijd.
pi_85036295
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:11 schreef Andyy het volgende:

[..]

Onzin.
Ok 'Chun-Fai' als jij het zegt moet het wel waar zijn.

maandag 9 augustus 2010 @ 02:17:21 #37
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85036297
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:14 schreef Andyy het volgende:

[..]

Maar dat is vaak negatief nieuws, liever geen nieuws dan.
Er komt niet alleen negatief nieuws erover (behalve misschien bij Marokkanen). Maar je ziet ook mensen gewoon praten over neger rappers, atleten of artiesten, Zuid Amerikaanse dansers en artiesten, enz.

Maar bijna nooit iets over Aziaten.
  FOK!fotograaf maandag 9 augustus 2010 @ 02:17:23 #38
145146 Andyy
pi_85036299
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:15 schreef Dubby het volgende:

[..]

Denk er maar eens over na wanneer het gedrag van een Aziaat je echt is opgevallen de afgelopen tijd.
Mijn klasgenoten kunnen genoeg naar boven halen :+
  maandag 9 augustus 2010 @ 02:17:48 #39
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_85036304
Vroeger was ik verliefd op de jongen van de loempiakraam die altijd op de meubelboulevard stond.
  FOK!fotograaf maandag 9 augustus 2010 @ 02:18:16 #40
145146 Andyy
pi_85036312
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Er komt niet alleen negatief nieuws erover (behalve misschien bij Marokkanen). Maar je ziet ook mensen gewoon praten over neger rappers, atleten of artiesten, Zuid Amerikaanse dansers en artiesten, enz.

Maar bijna nooit iets over Aziaten.
Maar die zijn ingeburgerd via de VS, er is niet echt iets in geweest qua muziek oid uit Azie.
  maandag 9 augustus 2010 @ 02:18:32 #41
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85036317
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:15 schreef Dubby het volgende:

[..]

Dat eerste denk ik omdat ze er gewoon weinig aanleiding toe geven. Ze zullen je doorgaans nooit echt opvallen op welke manier dan ook op straat, school, openbaar vervoer etc. Het zijn in die zin vaak gewoon hele onbeduidende wezens.

Maar toch zie je wel dat de Chinese economie steeds serieuzer wordt genomen en belangrijk aan het worden is.

Good point. Kan ik geen antwoord op geven, behalve wat kleine anecdotes.
pi_85036383
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:18 schreef Andyy het volgende:

[..]

Maar die zijn ingeburgerd via de VS, er is niet echt iets in geweest qua muziek oid uit Azie.
Toch hebben we een hele mooie opmars gezien de afgelopen decennia van Aziatisch voedsel in bijv. Nederland. Letterlijk ieder dorpje heeft nu wel een 'Chinees' en in elke stadje zit wel een 'Japanner' en natuurlijk de loempia's etc.
pi_85036387
Ik denk dat als je er als aziaat gewoon normaal en verzorgd uitziet, niet compleet contactgestoord bent, je toch wel een meisje moet kunnen scoren.
Moo
  FOK!fotograaf maandag 9 augustus 2010 @ 02:24:14 #44
145146 Andyy
pi_85036403
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:22 schreef Dubby het volgende:

[..]

Toch hebben we een hele mooie opmars gezien de afgelopen decennia van Aziatisch voedsel in bijv. Nederland. Letterlijk ieder dorpje heeft nu wel een 'Chinees' en in elke stadje zit wel een 'Japanner' en natuurlijk de loempia's etc.
Maar dan wel nep "Chinees" en nep "Japans"(echte is zo enorm veel duurder) voedsel.
Zolang het maar genoeg verwesterd is past het hier wel thuis, anders niet.
  FOK!fotograaf maandag 9 augustus 2010 @ 02:25:04 #45
145146 Andyy
pi_85036422
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:23 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ik denk dat als je er als aziaat gewoon normaal en verzorgd uitziet, niet compleet contactgestoord bent, je toch wel een meisje moet kunnen scoren.
:Y
pi_85036431
Disclaimer:

TS "Keep_Walking" is GEEN kloon van THS, dan wel TheHamsterSlyer.
pi_85036447
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:24 schreef Andyy het volgende:

[..]

Maar dan wel nep "Chinees" en nep "Japans"(echte is zo enorm veel duurder) voedsel.
Ja dat snap ik, maar je ziet toch een hele duidelijke opkomst. Ook van sushi' bijvoorbeeld en allerlei sauzen die ze eerder alleen in Azie aten.

Ik heb niet de illusie dat ze hele dagen babi pangang eten in China, maar je hebt toch prima Japanse restaurants hier in Nederland?
  maandag 9 augustus 2010 @ 02:27:05 #48
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85036451
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:25 schreef THS het volgende:
Disclaimer:

TS "Keep_Walking" is GEEN kloon van THS, dan wel TheHamsterSlyer.
Waarom zou ik jouw kloon zijn?
pi_85036488
Wat een topic he jongens, hahahaha.
pi_85036554
Maar om terug te komen op jouw OP: de meeste volbloed aziaten zijn -gemiddeld gezien- gewoon onaantrekkelijk vergeleken met de gemiddelde westerse man.

Ik ben ook gewoon een OER-lelijke aziaat vergeleken met grote westerse mannen met een zeer duidelijke kaaklijn. Veel aziaten hebben namelijk een plat, rond gezicht. Spleetogen worden over het algemeen ook onaantrekkelijk gevonden. In Korea is het een trend om chirugische ingrepen te doen om ogen groter te laten lijken.

Vrouwen vallen (weliswaar onbewust) op lange mannen met duidelijke kaaklijn (beenderen) omdat het betekent dat dit soort mannen een beter immuunsysteem hebben tegen ziektes. Daarom succesvoller met vrouwen.

Ik heb dit inmiddels al lang geaccepteerd en daarom date ik ook alleen aziatische chicks. Ik val trouwens ook niet op niet-aziatische vrouwen. Althans niet op mentaal vlak.
  FOK!fotograaf maandag 9 augustus 2010 @ 02:34:34 #51
145146 Andyy
pi_85036557
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:26 schreef Dubby het volgende:

[..]

Ja dat snap ik, maar je ziet toch een hele duidelijke opkomst. Ook van sushi' bijvoorbeeld en allerlei sauzen die ze eerder alleen in Azie aten.

Ik heb niet de illusie dat ze hele dagen babi pangang eten in China, maar je hebt toch prima Japanse restaurants hier in Nederland?

Bapi pangang eten ze daar niet eens.
En eten daar is ook totaal niet vergelihkbaar met wat hier wordt verkocht.
En vrijwel alle (iig alle waar ik ben geweest) japanse restaurants zijn geopend door chinezen en het voedsel lijkt niet eens, want echt japans voedsel zou hier niet in de smaak vallen.
pi_85036603
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:34 schreef Andyy het volgende:

[..]

Bapi pangang eten ze daar niet eens.
En eten daar is ook totaal niet vergelihkbaar met wat hier wordt verkocht.
En vrijwel alle (iig alle waar ik ben geweest) japanse restaurants zijn geopend door chinezen en het voedsel lijkt niet eens, want echt japans voedsel zou hier niet in de smaak vallen.
En sushi wordt ook nooit in Japan gegeten of lijkt dat in de verste verte ook niet op de sushi die hier dagelijks door duizenden mensen wordt gegeten?

Sojasaus etc.
pi_85036623
Laatst liep ik trouwens na een avond chicks hosselen in chersonissos terug naar huis over de boulevard. Hoor ik zo opeens boven me 5 meisjes "HejJ ben jij ChinEeS?" Daar ik van Vietnamese afkomst ben antwoordde ik netjes met "Nee, ik ben meer van de loempia's". Zegt er een zo "Oh, mijn vriendin valt alleen op chinezen, loop maar door" :? :') Vuige sletjes waren het. :( Ik had ze gewoon een voor een moeten spanken. }) Helaas kwam de zon al op en was ik nogal moe dus ben ook echt weggelopen. :')
Moo
  FOK!fotograaf maandag 9 augustus 2010 @ 02:40:54 #54
145146 Andyy
pi_85036624
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:34 schreef THS het volgende:

Ik ben ook gewoon een OER-lelijke aziaat vergeleken met grote westerse mannen met een zeer duidelijke kaaklijn. Veel aziaten hebben namelijk een plat, rond gezicht. Spleetogen worden over het algemeen ook onaantrekkelijk gevonden. In Korea is het een trend om chirugische ingrepen te doen om ogen groter te laten lijken.

Vrouwen vallen (weliswaar onbewust) op lange mannen met duidelijke kaaklijn (beenderen) omdat het betekent dat dit soort mannen een beter immuunsysteem hebben tegen ziektes. Daarom succesvoller met vrouwen.
Beetje gegeneraliseerd?
Ik heb een brede kaaklijn en ben lang, staat niet gelijk aan dat ik makkelijker aan meisjes kom.
pi_85036649
quote:

[..]

Lol, whut..
zie hier mijn punt bewezen... :X

want aziatische mannen zijn natuurlijk niet gezond, niet sterk en niet lekker :D en oh ja, ook niet blond (maar daar ben ik trots op)

zelfs de aziatische vrouwen vallen niet meer op de aziatische mannen, waar moet het heen met deze wereld? }:|

[ Bericht 9% gewijzigd door THS op 09-08-2010 03:10:06 ]
  FOK!fotograaf maandag 9 augustus 2010 @ 02:45:09 #56
145146 Andyy
pi_85036660
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:38 schreef Dubby het volgende:

[..]

En sushi wordt ook nooit in Japan gegeten of lijkt dat in de verste verte ook niet op de sushi die hier dagelijks door duizenden mensen wordt gegeten?

Sojasaus etc.
Sojasaus wordt wel gebruik, maar je hebt er meer sauzen die keer gebruikt worden waar niemand hier van gehoord heeft.
En sushi is daar anders ja. Meer met rauwe vis en zeedieren, zie je hier niet.
pi_85036687
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:45 schreef Andyy het volgende:

[..]

Sojasaus wordt wel gebruik, maar je hebt er meer sauzen die keer gebruikt worden waar niemand hier van gehoord heeft.
En sushi is daar anders ja. Meer met rauwe vis en zeedieren, zie je hier niet.
En toch zien we door dat soort ontwikkelingen en tv en inet etc. dat mensen meer in aanraking komen met Azie. Die nuanceverschillen qua eten geloof ik wel, maar dat Azie steeds meer mee gaat tellen en bekender wordt in het Westen lijkt me duidelijk.
  maandag 9 augustus 2010 @ 03:02:25 #58
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_85036762
Ik heb het idee dat Aziaten wat "vrouwelijker" zijn en negers wat "mannelijker." Dat Aziatische vrouwen en donkere mannen aantrekkelijker zijn.

Ik zie wel eens een blanke meid lopen met een neger, maar ik zie nooit een blanke vrouw lopen met een Aziaat. Verder zie ik vaak blanke mannen met een Aziaat en bijna nooit met een negerin. Mijn percepties zijn natuurlijk geen bewijs, want is erg subjectief.

Misschien ook geen toeval dat de hoerenoorden voor mannen in Zuidoost Azië zitten en voor vrouwen op de Caraïben.
  maandag 9 augustus 2010 @ 03:19:23 #59
212101 Remco05
Want denken is een keuze.
pi_85036844
Ik zat een keer in een hoorcollege, waar mijn kamergenoot en ik als enige niet-aziaten aanwezig waren, en toen zei de aziatische docente tijdens haar college tegen alle vrouwelijke studentes dat ze vooral niet een relatie aan moesten gaan met aziatische mannen. Witte mannen waren naar haar mening een veel betere keuze.
  maandag 9 augustus 2010 @ 03:22:21 #60
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85036861
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 03:19 schreef Remco05 het volgende:
Ik zat een keer in een hoorcollege, waar mijn kamergenoot en ik als enige niet-aziaten aanwezig waren, en toen zei de aziatische docente tijdens haar college tegen alle vrouwelijke studentes dat ze vooral niet een relatie aan moesten gaan met aziatische mannen. Witte mannen waren naar haar mening een veel betere keuze.
whoa. Wat was de context van dat verhaal? Was het een grap? Waren er ook mannelijke Aziaten in die college?
pi_85036878
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 03:02 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik heb het idee dat Aziaten wat "vrouwelijker" zijn en negers wat "mannelijker." Dat Aziatische vrouwen en donkere mannen aantrekkelijker zijn.

Ik zie wel eens een blanke meid lopen met een neger, maar ik zie nooit een blanke vrouw lopen met een Aziaat. Verder zie ik vaak blanke mannen met een Aziaat en bijna nooit met een negerin. Mijn percepties zijn natuurlijk geen bewijs, want is erg subjectief.

Misschien ook geen toeval dat de hoerenoorden voor mannen in Zuidoost Azië zitten en voor vrouwen op de Caraïben.
BS. Allemaal eenvoudige generalisaties. Ik snap wel wat je bedoelt. Maar gelukkig zijn er ook veel aziatische mannen die niet tot die Gay Pride horen. Metrosexuals worden die tegenwoordig genoemd. Maar stiekem zijn het gewoon homo's (no offense).
En negers zijn zogenaamd mannelijker omdat veel mensen dan denken aan 50cent. En je weetzt, 50cent is MuthaF*cKing GanGstaH mann!

Ik denk dat alles terug te vinden is in de geschiedenis en cultuur van de aziatische landen. Daarin kan je terugvinden hoe aziatische mannen en vrouwen zich moesten gedragen, welke normen en waarden TOEN heersten en NU nog steeds heersen. Voor aziatische mannen pakt dit nadelig uit omdat ultieme beleefdheid (en daardoor verlegenheid) in de westerse wereld geen goed iets is om vrouwen mee te versieren.
Voor aziatische vrouwen daarentegen is dat wel een goede eigenschap, omdat de typische onderdanigheid , zachtheid en beleefdheid juist heel aantrekkelijk is voor de westerse man.

Hoerenoorden zitten ZO Azie omdat er grote armoede is. Overal ter wereld waar grote armoede is, zijn er ook hookers. Behalve in Afrika omdat de helft van de inwoners daar HIV/AIDS heeft.

Maar je zou inderdaad wel kunnen stellen dat aziatische mannen niet in trek zijn bij welke vrouw met willekeurige etnische achtergrond dan ook.

Gedurende evolutie zullen er geen rassen meer bestaan, maar zal er een soort Unified menselijk ras komen. Iedereen heeft dan van alles wat in zn bloed. In de VS is dat proces al lang begonnen. Geen volbloed of halfbloed aziaten of negers meer. Alleen 1/4 of lager mixrassen. Er zijn dan geen aparte rassen meer, geen vooroordelen meer, iedereen happy. De blanke mensen (als die nog bestaan) zullen dan gediscrimineerd worden omdat ze in de minderheid zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door THS op 09-08-2010 03:36:32 ]
  maandag 9 augustus 2010 @ 03:37:49 #62
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85036954
50 cent is allang niet meer populair.
pi_85036968
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 03:37 schreef Keep_Walking het volgende:
50 cent is allang niet meer populair.
Ik vind zijn muziek ook altijd zo goedkoop klinken.
  maandag 9 augustus 2010 @ 03:42:40 #64
212101 Remco05
pi_85036980
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 03:22 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

whoa. Wat was de context van dat verhaal? Was het een grap? Waren er ook mannelijke Aziaten in die college?
Ze was voor zover ik kon zien vrij serieus. Het kwam ook uit het niets.

[ Bericht 0% gewijzigd door Remco05 op 09-08-2010 04:19:26 ]
  maandag 9 augustus 2010 @ 03:43:02 #65
212101 Remco05
pi_85036983
double post.
pi_85037112
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:43 schreef THS het volgende:

[..]

zie hier mijn punt bewezen... :X

want aziatische mannen zijn natuurlijk niet gezond, niet sterk en niet lekker :D en oh ja, ook niet blond (maar daar ben ik trots op)

zelfs de aziatische vrouwen vallen niet meer op de aziatische mannen, waar moet het heen met deze wereld? }:|
maak je geen zorgen hoor ik zal er een paar voor je over laten hahaha
  maandag 9 augustus 2010 @ 04:29:19 #67
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85037214
De chinese heren sterven eenzaam achter hun playstation.. Ik heb zelf geen playtstion btw, ik hou niet van videogames. Ik ben een rare Sjinees. Wat mij verder opvalt is dat de Chinese mannen die wel aantrekkelijk worden bevonden door hollandsshe vrouwen veelal westerse gelaatstrekken vertonen. Verder zei K_W ooit: als aziatische meisjes met westerse mannen gaan, en witte vrouwen met negers, dan moeten aziatische jongens met surinaamse meisjes nemen _O- En verdomd het is mij inderdaad opgevallen dat surinaamse meisjes niet bepaald vies zijn van mij. Kan ook zijn dat in Sruniame Chinezen meer gemeengoed zijn en beter geintegreerd met de Surinaamse bevolking. Ze doen daar meer mee.

Oja en wat vinden jullie van deze chinees. het is dat ik geen beter vorbeeld heb want ik zie en spreek mijn familie al 10 jaar niet meer. het is dat ik deze foto van mijn oom tegenkwam op de facebook van mijn nichtje. Hij is ook al best oud en lijkt steeds meer op een typische chinees (die ogen), maar dat is wel anders geweest. mijn ooms en tantes lijken ook niet zo op de typische chinezen. Wat vinden jullie van hem, wat voor chinees is hij volgens jullie?

Ps. mijn moeder heeft dan weer genomen met een échte chinees waardoor ik, helaas, weer méér op een chinees ben gaan lijken dan de rest.

Voor zover mijn bijdrage cq. tvp. (het is al laat)

[ Bericht 7% gewijzigd door Schenkstroop op 09-08-2010 04:34:58 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 9 augustus 2010 @ 05:05:36 #68
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_85037375
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 01:39 schreef Dubby het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Wow dat scheelt bijna 20 cm :o
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_85037377
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 05:05 schreef Drinky het volgende:

[..]

Wow dat scheelt bijna 20 cm :o
20 nog wel!
pi_85037434
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 03:25 schreef THS het volgende:

[..]

BS. Allemaal eenvoudige generalisaties.
Je kan ontkennen dat er rassenverschillen zijn, maar ze zijn er wel. Huidskleur en lichaamsbouw zijn toch wel zeer verschillend tussen verschillende rassen, zelfs tussen verschillende volkeren zit er verschil.
Kenianen en andere West-Afrikanen behoren tot de beste sprinters ter wereld, Oost-Afrikanen zijn weer de beste hardlopers, dit is al bepaald in de genen. Samoanen zijn weer de beste rugby'ers ter wereld. Oostblok landen leveren meestal de beste kogelstoters. Ook hier is het zo dat het al een gedeelte door de genen wordt bepaald. Er zullen uitzonderingen zijn (er zullen vast goede Nederlandse kogelstoters zijn, die beter zijn dan een gemiddelde Bulgaar), maar gemiddeld zijn er verschillen.
Ook op uiterlijk. Huidskleur, lichaamsbouw, haarkleur, plaatsing jukbeenderen, oogvorm. Dat zijn dingen waar de aziaten op verschilllen. En daar is het gemiddeld gezien toch negatiever.

Evolutie verhaal zal nog lang duren en is totaal niet relevant op dit moment.
  maandag 9 augustus 2010 @ 08:48:24 #71
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_85038315
Aziaten treden ook minder op de voorgrond zoals iemand al zei. Komt dat door de cultuur? Ikzelf mis een duidelijke oogopslag bij hen plus het feit dat ik ze niet goed kan inschatten op het eerste gezicht.
  maandag 9 augustus 2010 @ 10:50:53 #72
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_85040392
quote:

Dat is wel de grootste onzin die ik heb gehoord. Hoe bepaal je of iets vrouwelijker of mannelijker is dan het ander? Blanke en negroide mannen hebben misschien een duidelijkere kaaklijn dan aziatische mannen. Aziatische mannen hebben dan wellicht een minder scherpe kaaklijn. Maar als dat zo is, hoe kan je dan zeggen dat een hoekige kaak mannelijker is? :? Aangezien uiterlijke kenmerken (van mannen) verschillen per ras. Ik bedoel; hoe kun je Aziatische mannen nou langs de westerse lat leggen?

Je kan niet zeggen dat een bredere kaaklijn per definitie mannelijker is, omdat uiterlijke mannelijke kenmerken verschillen per ras.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  maandag 9 augustus 2010 @ 10:53:04 #73
pi_85040463
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 04:29 schreef Schenkstroop het volgende:
De chinese heren sterven eenzaam achter hun playstation.. Ik heb zelf geen playtstion btw, ik hou niet van videogames. Ik ben een rare Sjinees. Wat mij verder opvalt is dat de Chinese mannen die wel aantrekkelijk worden bevonden door hollandsshe vrouwen veelal westerse gelaatstrekken vertonen. Verder zei K_W ooit: als aziatische meisjes met westerse mannen gaan, en witte vrouwen met negers, dan moeten aziatische jongens met surinaamse meisjes nemen _O- En verdomd het is mij inderdaad opgevallen dat surinaamse meisjes niet bepaald vies zijn van mij. Kan ook zijn dat in Sruniame Chinezen meer gemeengoed zijn en beter geintegreerd met de Surinaamse bevolking. Ze doen daar meer mee.

Oja en wat vinden jullie van deze chinees. het is dat ik geen beter vorbeeld heb want ik zie en spreek mijn familie al 10 jaar niet meer. het is dat ik deze foto van mijn oom tegenkwam op de facebook van mijn nichtje. Hij is ook al best oud en lijkt steeds meer op een typische chinees (die ogen), maar dat is wel anders geweest. mijn ooms en tantes lijken ook niet zo op de typische chinezen. Wat vinden jullie van hem, wat voor chinees is hij volgens jullie?

Ps. mijn moeder heeft dan weer genomen met een échte chinees waardoor ik, helaas, weer méér op een chinees ben gaan lijken dan de rest.

[ afbeelding ]

Geen idee watvoor mens ik hem vind maar beide mensen op deze foto vind ik knap :P
pi_85040477
aziaten zien er ook niet echt mannelijk uit vind ik.
bovendien en of dat waar is worden aziatische mannen gekoppeld aan een kleine penis en in veel pornofilms lijkt dat ook te kloppen.

daarnaast vallen de meeste westerse vrouwen op een man die even groot of groter is dan zij zijn.
bij een aziaat is dat al meteen een probleem.

ik vind zelf aziatische vrouwen ook niet echt mooi.
vaak spleetogen, een ontzettende platte kont en een plat gezicht.

halfbloedjes (blank met aziaat) geeft vaak wel supermooie exemplaren.

en aangezien aziaten nauwelijks lichaamsbeharing hebben laten ze hun schaamhaar staan.

en dat is dus echt ranzig
pi_85040586
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:53 schreef haarmand het volgende:
en aangezien aziaten nauwelijks lichaamsbeharing hebben laten ze hun schaamhaar staan.

en dat is dus echt ranzig
Jij vindt dat ranzig... maar hoezo dat dan?
pi_85040646
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:57 schreef Techno het volgende:

[..]

Jij vindt dat ranzig... maar hoezo dat dan?
euhm omdat het totaal onbijgewerkt is.
het is een vlassig bos daaronder.

een bijgeschoren schaamstreek is niks mis mee, wildgroei wel.

bovendien stinkt het sneller en is het aanzicht gewoon niet mooi.

heb een paar maal liggen sexen met een aziatische en dat viel me gewoon op en ook vrienden van mij delen dezelfde ervaring.
pi_85040912
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:58 schreef haarmand het volgende:
euhm omdat het totaal onbijgewerkt is.
het is een vlassig bos daaronder.

een bijgeschoren schaamstreek is niks mis mee, wildgroei wel.

bovendien stinkt het sneller en is het aanzicht gewoon niet mooi.

heb een paar maal liggen sexen met een aziatische en dat viel me gewoon op en ook vrienden van mij delen dezelfde ervaring.
Mja, ik heb er andere ervaringen mee. Net beweerde je overigens nog dat ze heel weinig lichaamshaar hebben, maar nu zijn het opeens vlassige bossen die niet bijgewerkt zijn/worden?
  FOK!fotograaf maandag 9 augustus 2010 @ 11:12:19 #78
145146 Andyy
pi_85040986
quote:

Ik zie wel eens een blanke meid lopen met een neger, maar ik zie nooit een blanke vrouw lopen met een Aziaat.
:9
Ik wel, met mij
pi_85040996
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:09 schreef Techno het volgende:

[..]

Mja, ik heb er andere ervaringen mee. Net beweerde je overigens nog dat ze heel weinig lichaamshaar hebben, maar nu zijn het opeens vlassige bossen die niet bijgewerkt zijn/worden?
laat ik eerst ff zeggen dat het aziaten zijn die hier ff een paar jaar studeren en niet hier geboren ;)

aziaten hebben heel weinig lichaamsbeharing op hoofdhaar na.

hoeveel aziaten zie jij met volle baardgroei ;)

de enige twee plekken waar dus redelijk wat haar groeit is hoofd en kruis.
op de een of andere manier is dat "hot" geworden in aziatische landen dat gigantische schaamhaar, kijk maar eens aziatische porno :7

ook vrienden die er hebben gewoond of gestudeerd(in azie) kunnen dat bevestigen uit ervaring :') )
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:16:28 #80
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85041129
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 04:29 schreef Schenkstroop het volgende:

[ afbeelding ]

zijn beide aantrekkelijke mensen.
pi_85041139
Ik heb een vriendin die Aziaten wel cute vindt, ik val er zelf totaal niet op, het is namelijk niet alleen uiterlijk maar ook een heel ander cultuur. Sommige Aziaten komen zo serieus over, de mannen dan en ze hebben een heel ingetogen houding. Verder is het een kwestie van smaak, ik denk dat iedereen zich toch het meest aangetrokken voelt tot iemand van hetzelfde soort of iets wat een beetje in de buurt komt en er is een groot verschil tussen het westerse volk en het Aziatische volk.
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:21:56 #82
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_85041283
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 03:25 schreef THS het volgende:

[..]

Hoerenoorden zitten ZO Azie omdat er grote armoede is. Overal ter wereld waar grote armoede is, zijn er ook hookers. Behalve in Afrika omdat de helft van de inwoners daar HIV/AIDS heeft.

Maar je zou inderdaad wel kunnen stellen dat aziatische mannen niet in trek zijn bij welke vrouw met willekeurige etnische achtergrond dan ook.
wat loop je toch dom heen en weer te brazelen :') Jij denkt dat er in afirka geen hoeren zijn? ''de helft heeft aids?'' ja veel, maar niet de helft. Een knappe aziatisch uitziende man zal in trek zijn bij elke etniciteit.

En jij denkt dat blanke amerikanen nog wel 100% blank zijn, niet dus .. :{
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:24:12 #83
206337 aychelle
pi_85041344
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 05:41 schreef Adames het volgende:

[..]

Je kan ontkennen dat er rassenverschillen zijn, maar ze zijn er wel. Huidskleur en lichaamsbouw zijn toch wel zeer verschillend tussen verschillende rassen, zelfs tussen verschillende volkeren zit er verschil.
Kenianen en andere West-Afrikanen behoren tot de beste sprinters ter wereld, Oost-Afrikanen zijn weer de beste hardlopers, dit is al bepaald in de genen. Samoanen zijn weer de beste rugby'ers ter wereld. Oostblok landen leveren meestal de beste kogelstoters. Ook hier is het zo dat het al een gedeelte door de genen wordt bepaald. Er zullen uitzonderingen zijn (er zullen vast goede Nederlandse kogelstoters zijn, die beter zijn dan een gemiddelde Bulgaar), maar gemiddeld zijn er verschillen.
Ook op uiterlijk. Huidskleur, lichaamsbouw, haarkleur, plaatsing jukbeenderen, oogvorm. Dat zijn dingen waar de aziaten op verschilllen. En daar is het gemiddeld gezien toch negatiever.

Evolutie verhaal zal nog lang duren en is totaal niet relevant op dit moment.
fout: kenianen beste sprinters? lange afstanden bedoel je samen met de ethiopiers. Heb geen idee waar je dit vandaan hebt ;) Jamaicanen en afro-amerikanen zijn betere sprinters
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_85042212
Ik vind ook dat elk ras mooie mensen heeft, alleen zijn ze bij de het ene volk aanweziger dan bij het andere. Zo ook Aziaten. Er zijn Aziatische mannen die ik erg aantrekkelijk vind, alleen zijn het vaak Japanse beromdheden.

Ik vind de "typische Aziatische trekjes" gewoon lelijk, no offense. Dat heb ik niet alleen bij mannen, maar ook bij vrouwen. Plat gezicht, platte neus, gele huid, kleine ogen en prominente jukbeenderen zijn gewoon niet mijn smaak. Maar zo denken de meeste Aziaten ook over hun eigen ras. Eerlijk is eerlijk, Aziaten met "westerse" trekjes vind ik mooier. Dat houdt in: 'hoge' neus, grote ogen (dubbele oogleden) en een lichte huid.
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:52:13 #85
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85042230
Het is niet alleen uiterlijk ook, ook cultuurgebonden (en dan vooral in Nederland).

Ten eerste zijn Nederlandse vrouwen over het algemeen vrij lang en goodlooking. Als Nederlandse man mogen we niet echt klagen, vrouwen zien er goed uit, zijn vaak hoogopgeleid en hebben bovendien vaak hun woordje klaar. Heerlijk.

Aziatische mannen daarentegen zijn vrij klein, zien er niet aantrekkelijk uit dankzij hun spleetogen en er wordt bovendien in de wandelgangen gezegd dat ze een kleine piemel hebben. (Volgens mij is dat bewezen toch?)
Kortom: Moet je daar als lange knappe Nederlandse vrouw kinderen mee maken dan komt er een hele rare creatie uit, en vrouwen willen liever mooie kinderen. En ook seks met een mooie man.

Ander puntje: cultuur. Nederlandse vrouwen staan denk ik op de wereld-bijdehand-zijn-lijst op nummer 1. Ze zijn enorm assertief, versieren mannen zelf wel als het moet, hebben een grote bek, etc. Aziatische mannen (en vrouwen) zijn juist weer enorm bedeesd, verlegen en nederig. Heel irritant, pis een Aziaat in z'n gezicht en hij bedankt je knielend dat je zo nobel bent geweest om over hem heen te urineren.

Nederlandse vrouwen willen een lange stoere vent, Aziaten zijn dat vaak niet.

(Dan laat ik nog onvermeld dat Aziaten vaak gay-kleren dragen zoals skinny jeans, zichzelf gekke tokyo hotel-kapsels aanmeten en wanneer ze moeten lachen het lijkt of je een hyena hebt aangeschoten. Allemaal redenen voor een knappe vrouw om te zeggen: ik kijk nog wel even verder!)
Gourmetten of steengrillen?
pi_85042356
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:12 schreef haarmand het volgende:

[..]

aziaten hebben heel weinig lichaamsbeharing op hoofdhaar na.

hoeveel aziaten zie jij met volle baardgroei ;)
Mijn vader (Chinees) is overal behaard (armen, benen, rug, etc) en hij heeft een volle baard. :D Zijn neef ook en ikzelf heb haartjes op mijn armen enzulks.
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:55:08 #87
pi_85042359
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:51 schreef Peachcore het volgende:
Ik vind ook dat elk ras mooie mensen heeft, alleen zijn ze bij de het ene volk aanweziger dan bij het andere. Zo ook Aziaten. Er zijn Aziatische mannen die ik erg aantrekkelijk vind, alleen zijn het vaak Japanse beromdheden.

Ik vind de "typische Aziatische trekjes" gewoon lelijk, no offense. Dat heb ik niet alleen bij mannen, maar ook bij vrouwen. Plat gezicht, platte neus, gele huid, kleine ogen en prominente jukbeenderen zijn gewoon niet mijn smaak. Maar zo denken de meeste Aziaten ook over hun eigen ras. Eerlijk is eerlijk, Aziaten met "westerse" trekjes vind ik mooier. Dat houdt in: 'hoge' neus, grote ogen (dubbele oogleden) en een lichte huid.
Grote ogen zijn helemaal niets westers hoor. Vind Aziaten juist grote ogen hebben, vooral Oost-Aziaten. Prominente jukbeenderen zijn 'it' in de modellenwereld. Dus wat dat betreft valt het wel mee met de lelijkheid. Maar ach, het Westerse schoonheidsideaal lijkt het meest overheersend te zijn op dit moment. Was een paar dagen geleden een heel aardige documentaire over op NL 3 als ik me niet vergis.
  maandag 9 augustus 2010 @ 11:58:05 #88
pi_85042465
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:52 schreef Silenus het volgende:
Het is niet alleen uiterlijk ook, ook cultuurgebonden (en dan vooral in Nederland).

Ten eerste zijn Nederlandse vrouwen over het algemeen vrij lang en goodlooking. Als Nederlandse man mogen we niet echt klagen, vrouwen zien er goed uit, zijn vaak hoogopgeleid en hebben bovendien vaak hun woordje klaar. Heerlijk.

Aziatische mannen daarentegen zijn vrij klein, zien er niet aantrekkelijk uit dankzij hun spleetogen en er wordt bovendien in de wandelgangen gezegd dat ze een kleine piemel hebben. (Volgens mij is dat bewezen toch?)
Kortom: Moet je daar als lange knappe Nederlandse vrouw kinderen mee maken dan komt er een hele rare creatie uit, en vrouwen willen liever mooie kinderen. En ook seks met een mooie man.

Ander puntje: cultuur. Nederlandse vrouwen staan denk ik op de wereld-bijdehand-zijn-lijst op nummer 1. Ze zijn enorm assertief, versieren mannen zelf wel als het moet, hebben een grote bek, etc. Aziatische mannen (en vrouwen) zijn juist weer enorm bedeesd, verlegen en nederig. Heel irritant, pis een Aziaat in z'n gezicht en hij bedankt je knielend dat je zo nobel bent geweest om over hem heen te urineren.

Nederlandse vrouwen willen een lange stoere vent, Aziaten zijn dat vaak niet.

(Dan laat ik nog onvermeld dat Aziaten vaak gay-kleren dragen zoals skinny jeans, zichzelf gekke tokyo hotel-kapsels aanmeten en wanneer ze moeten lachen het lijkt of je een hyena hebt aangeschoten. Allemaal redenen voor een knappe vrouw om te zeggen: ik kijk nog wel even verder!)
Lang =/= niet per see mooi in mijn ogen
En ik neem aan dat je zelf wel inziet dat het dikgedrukte een belachelijke uitspraak is.
  FOK!fotograaf maandag 9 augustus 2010 @ 11:59:01 #89
145146 Andyy
pi_85042505
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:24 schreef aychelle het volgende:

[..]

fout: kenianen beste sprinters? lange afstanden bedoel je samen met de ethiopiers. Heb geen idee waar je dit vandaan hebt ;) Jamaicanen en afro-amerikanen zijn betere sprinters
Was laatst een documentaire over, niks genetisch maar het is hun cultuur die ze enorm pusht om goede sporters worden. Iedere schoolkind heeft wel een atleet die hun voorbeeld is en er wordt enorm gepusht en gerecruteerd op scholen voor mogelijk topsporters
  FOK!fotograaf maandag 9 augustus 2010 @ 12:00:33 #90
145146 Andyy
pi_85042555
Wat een onzin wordt hier geluld, niet iedere Aziaat is zo'n dikke kleine nerd met spleetogen en een kleine lul.
Ook niet iedere Nederlander loopt met klompen en eet iedere dag een kilo kaas en vieze rauwe haring, heeft blond haar en blauwe ogen?
En Aziaten worden steeds langer, mede dankzij betere economische omstandigheden waardoor ze meer in hun levensbehoeften worden voorzien waardoor ze ook langer worden.
pi_85042573
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Grote ogen zijn helemaal niets westers hoor. Vind Aziaten juist grote ogen hebben, vooral Oost-Aziaten. Prominente jukbeenderen zijn 'it' in de modellenwereld. Dus wat dat betreft valt het wel mee met de lelijkheid. Maar ach, het Westerse schoonheidsideaal lijkt het meest overheersend te zijn op dit moment. Was een paar dagen geleden een heel aardige documentaire over op NL 3 als ik me niet vergis.
Ik weet zelf ook wel dat er genoeg Aziaten zijn die van zichzelf grote ogen hebben dat ze niet westers willen lijken als ze plastische chirurgie nemen om hun ogen groter te laten lijken. Ik heb deze discussie al vaak genoeg gevoerd met onwetende blanken die menen dat wij Aziaten alleen op hun willen lijken. Vandaar dat ik het woord "westers" ook tussen haakjes heb gezet. ;)
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:01:22 #92
pi_85042583
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:00 schreef Andyy het volgende:
Wat een onzin wordt hier geluld, niet iedere Aziaat is zo'n dikke kleine nerd met spleetogen en een kleine lul.
Ook niet iedere Nederlander loopt met klompen en eet iedere dag een kilo kaas en vieze rauwe haring, heeft blond haar en blauwe ogen?
Klopt, maar voor sommige mensen blijft het moeilijk om niet constant alles en iedereen in een hokje te stoppen.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:02:11 #93
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_85042608
Ik kan mannen van alle 'rassen' mooi vinden, en vooral ook Aziaten! Maar ik merk dat ik daarin wel de enige ben in mijn omgeving.
...as always
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:02:17 #94
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85042613
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Lang =/= niet per see mooi in mijn ogen
En ik neem aan dat je zelf wel inziet dat het dikgedrukte een belachelijke uitspraak is.
Dat 'gekke creatie' was vooral bedoeld om iemand te laten happen (thanks), maar het punt wat ik wil maken is dat vrouwen natuurlijk wel degelijk (bewust/onbewust) kijken of ze mooie kinderen met een man kunnen maken. Lelijke mannen (klein, vadsig, geen mooi gezicht) is genetisch gewoon geen mooi materiaal om je één keer door te laten bevruchten. Sterker nog, het is qua uiterlijk zo ongeveer de slechtst denkbare optie.

Voordeel van Aziaten is natuurlijk dat ze vrij intelligent zijn.
pi_85042658
hmm daar heb je een punt

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:02 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat 'gekke creatie' was vooral bedoeld om iemand te laten happen (thanks), maar het punt wat ik wil maken is dat vrouwen natuurlijk wel degelijk (bewust/onbewust) kijken of ze mooie kinderen met een man kunnen maken. Lelijke mannen (klein, vadsig, geen mooi gezicht) is genetisch gewoon geen mooi materiaal om je één keer door te laten bevruchten. Sterker nog, het is qua uiterlijk zo ongeveer de slechtst denkbare optie.

FOK!fotograaf maandag 9 augustus 2010 @ 12:03:54 #96
145146 Andyy
pi_85042661
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Klopt, maar voor sommige mensen blijft het moeilijk om niet constant alles en iedereen in een hokje te stoppen.
Ik merk het ja, en sommige hier denken dat hun eigen problemen globaal zijn voor alle Aziaten
pi_85042677
Vergeet niet dat er grofweg gezegd twee soorten Aziaten zijn: de autistische nerd met spleetogen en de cool Asians die je bij America's Best Dance Crew ziet (ook wel FOB's genoemd, hoewel dat niet klopt aangezien veel Cool Asians gewoon 2e/3e generatie Westerlingen zijn).
  FOK!fotograaf maandag 9 augustus 2010 @ 12:04:50 #98
145146 Andyy
pi_85042690
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:02 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat valt ook te betwisten, het gemiddelde IQ ligt in Azie maar met 2 punten hoger dan in de Westerse wereld.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:07:16 #99
206337 aychelle
pi_85042766
het westerse ''schoonheidsideaal'' is met geweld opgedrongen aan andere culturen. Er is niks mis met een bredere of platere neus, kleinere donkere ogen, of wat kleinere bouw. Het zijn de mensen die geen eigen mening kunnen vormen en deze opdringen. Mooie mannen en vrouwen heb je overal wel, en iemand aantrekkelijk vinden is persoonsgebonden.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:07:36 #100
206337 aychelle
pi_85042774
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:04 schreef Peachcore het volgende:
Vergeet niet dat er grofweg gezegd twee soorten Aziaten zijn: de autistische nerd met spleetogen en de cool Asians die je bij America's Best Dance Crew ziet (ook wel FOB's genoemd, hoewel dat niet klopt aangezien veel Cool Asians gewoon 2e/3e generatie Westerlingen zijn).
coole asians :9
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:08:02 #101
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85042785
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:04 schreef Andyy het volgende:

[..]

Dat valt ook te betwisten, het gemiddelde IQ ligt in Azie maar met 2 punten hoger dan in de Westerse wereld.
Ik weet niet precies hoe ze dat berekenen maar ik heb het idee dat Chinezen/Japanners vrij slimme lui zijn, zeker de geadopteerde versie hier in Nederland die gewoon naar school gaat/kan.

Als Aziaten óók nog eens ontzettend onnozel waren geweest hadden we er wel mee op kunnen houden denk ik.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:09:25 #102
206337 aychelle
pi_85042831
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:01 schreef Peachcore het volgende:

[..]

Ik weet zelf ook wel dat er genoeg Aziaten zijn die van zichzelf grote ogen hebben dat ze niet westers willen lijken als ze plastische chirurgie nemen om hun ogen groter te laten lijken. Ik heb deze discussie al vaak genoeg gevoerd met onwetende blanken die menen dat wij Aziaten alleen op hun willen lijken. Vandaar dat ik het woord "westers" ook tussen haakjes heb gezet. ;)
inderdaad, en alsof alleen westerse mensen grote ogen hebben :')
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:10:27 #103
206337 aychelle
pi_85042854
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe ze dat berekenen maar ik heb het idee dat Chinezen/Japanners vrij slimme lui zijn, zeker de geadopteerde versie hier in Nederland die gewoon naar school gaat/kan.

Als Aziaten óók nog eens ontzettend onnozel waren geweest hadden we er wel mee op kunnen houden denk ik.
het zijn wel afrikaanse immigegranten in de VS die aziaten hebben ingehaald qua opleidingsniveau. Scheelt niet veel, maar toch wel :)
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:12:01 #104
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85042894
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:10 schreef aychelle het volgende:

[..]

het zijn wel afrikaanse immigegranten in de VS die aziaten hebben ingehaald qua opleidingsniveau. Scheelt niet veel, maar toch wel :)
Leuk dat jouw 'volk' ook slim is, maar daar gaat dit topic niet over. ;)
pi_85042903
Ugh, ik ken teveel Aziaten om mee te praten in dit generaliserende topic. :') Als je het Aziaten stukje nou verving met Nederlanders, dan kan je ook niet zeggen dat ze óf mooi, óf lelijk zijn. Óf slim, óf dom.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:12:32 #106
206337 aychelle
pi_85042915
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:52 schreef Silenus het volgende:
knip
je bent wel een beetje vol van jezelf, hé? :P

trouwens ik ken genoeg knappe dames en heren met echt lelijke ouders :X
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:13:03 #107
206337 aychelle
pi_85042936
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:12 schreef Silenus het volgende:

[..]

Leuk dat jouw 'volk' ook slim is, maar daar gaat dit topic niet over. ;)
weet ik, vanaf nu weer over aziaten :)
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:13:42 #108
206337 aychelle
pi_85042952
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:12 schreef Peachcore het volgende:
Ugh, ik ken teveel Aziaten om mee te praten in dit generaliserende topic. :') Als je het Aziaten stukje nou verving met Nederlanders, dan kan je ook niet zeggen dat ze óf mooi, óf lelijk zijn. Óf slim, óf dom.
inderdaad. In elke uithoek zitten mooie, slimme, knappe, domme en lelijke mensen. :Y
pi_85043022
Aziaten :9~
En ze hebben zeker niet allemaal een kleintje hoor :9 :9
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:17:18 #110
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85043056
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:04 schreef Peachcore het volgende:
Dat zei ik dus. Ik ken ook zo'n Aziaat die een meesterlijk breakdancer is. Ik ken hem niet goed, maar ik zal stom verbaasd zijn als meisjes hem niet zo snel aantrekkelijk vinden.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:19:24 #111
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85043105
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:12 schreef aychelle het volgende:

[..]

je bent wel een beetje vol van jezelf, hé? :P

trouwens ik ken genoeg knappe dames en heren met echt lelijke ouders :X
Ik heb volgens mij nergens iets over m'n eigen situatie gezegd. Misschien ben ik zelf ook wel een lelijke grafjosti met het IQ van een stoeptegel, daar gaat het niet over in dit topic. :+ De vraag was waarom Aziaten moeilijk een leuke Nederlandse vrouw kunnen vinden. Je zou je in een ander topic af kunnen vragen waarom vrouwen wél op gespierde negers vallen. Ben ik toevallig ook niet.
pi_85043150
Ik was verliefd op een aziaat in mijn klas. O+

Maar de meeste aziaten vind ik niet zo aantrekkelijk.
pi_85043169
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

En heel hardwerkend. :Y
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:22:36 #114
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85043213
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En heel hardwerkend. :Y
Ja, maar dat kan zowel positief als negatief opgevat worden. Positief in die zin dat ze veel bereiken, altijd goed verdienen, hun persoonlijke doelen halen etc. Negatief in de zin dat het vaak echt om carrière draait, Japanners werken 80 uur in de week en gaan er soms aan onderdoor.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:22:37 #115
206337 aychelle
pi_85043214
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij nergens iets over m'n eigen situatie gezegd. Misschien ben ik zelf ook wel een lelijke grafjosti met het IQ van een stoeptegel, daar gaat het niet over in dit topic. :+ De vraag was waarom Aziaten moeilijk een leuke Nederlandse vrouw kunnen vinden. Je zou je in een ander topic af kunnen vragen waarom vrouwen wél op gespierde negers vallen. Ben ik toevallig ook niet.
Waarom aziaten misschien moeilijker een leuke nederlandse vrouw kunnen vinden is soms inderdaad het uiterlijk maar ook het gedrag helaas. De aziaten die ik tegenkomen kunnen er leuk uitzien maar zo ontzettend verlegen. Ik kan zelf moeilijk zeggen of ik aziatische mannen aantrekkelijk kan vinden, heb er veel te weinig gezien. Nederlandse mannen, marokkanen en negers zie ik wel genoeg, and I like O+
pi_85043326
Ik denk inderdaad dat Aziatische mannen minder aantrekkelijk zijn voor niet Aziaten. Vrouwen vallen over het algemeen op mannelijke mannen met lengte. En Aziatische mannen zijn het verre van dat - al helemaal als je ze vergelijkt met Westerse en Midden-Oosterse mannen.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:27:11 #117
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85043388
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:22 schreef aychelle het volgende:

[..]

Waarom aziaten misschien moeilijker een leuke nederlandse vrouw kunnen vinden is soms inderdaad het uiterlijk maar ook het gedrag helaas. De aziaten die ik tegenkomen kunnen er leuk uitzien maar zo ontzettend verlegen. Ik kan zelf moeilijk zeggen of ik aziatische mannen aantrekkelijk kan vinden, heb er veel te weinig gezien. Nederlandse mannen, marokkanen en negers zie ik wel genoeg, and I like O+
Precies, dat gaf ik ook aan in mijn eerste post.

Als je er niet al te florissant uit ziet kun je dat nog compenseren door gewoon heel grappig te zijn, en stoer, en slim, en spontaan, en assertief. Maar als je dat óók allemaal niet bent wordt het wel lastig.

Nederlandse (ik herhaal: Nederlandse) vrouwen zijn echt ontzettend bijdehand, die hebben een grote bek en hebben een kerel nodig die een NOG grotere bek heeft. Nou, probeer maar eens een Aziaat te vinden met een grote bek. Lukt je niet! :+

(Disclaimer voordat er weer Chinezen gaan zeuren hier:
*Er zijn ook Aziaten met een grote piemel
*Er zijn ook Aziaten die wel een grote bek hebben
*Er zijn ook Aziaten die er niet heel lelijk uitzien
*Er zijn ook Aziaten die niet hard werken
*Er zijn ook domme Aziaten
etc etc etc...zucht)
pi_85043468
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:22 schreef aychelle het volgende:

[..]

Hmm klopt wel ja. Tegen nederlanders zijn de aziaten die ik ken ook verlegen.

Maar ik vind dat wel cute. *;
pi_85043479
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:25 schreef Bortecinem het volgende:
Ik denk inderdaad dat Aziatische mannen minder aantrekkelijk zijn voor niet Aziaten. Vrouwen vallen over het algemeen op mannelijke mannen met lengte. En Aziatische mannen zijn het verre van dat - al helemaal als je ze vergelijkt met Westerse en Midden-Oosterse mannen.
Nu voel ik me alsof ik een vreemde vrouw ben :+
Midden-Oosters vind ik trouwens niet echt aantrekkelijk.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:31:20 #120
206337 aychelle
pi_85043550
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:27 schreef Silenus het volgende:

[..]

Precies, dat gaf ik ook aan in mijn eerste post.

Als je er niet al te florissant uit ziet kun je dat nog compenseren door gewoon heel grappig te zijn, en stoer, en slim, en spontaan, en assertief. Maar als je dat óók allemaal niet bent wordt het wel lastig.

Nederlandse (ik herhaal: Nederlandse) vrouwen zijn echt ontzettend bijdehand, die hebben een grote bek en hebben een kerel nodig die een NOG grotere bek heeft. Nou, probeer maar eens een Aziaat te vinden met een grote bek. Lukt je niet! :+

Ik ken echt veel buitenlanders die nederlanderse vrouwen brutaal en te vrij vinden (vrij = sletterig :X )
Maarja ik vind het meevallen, maar voor buitenlanders is eht schrikken als je een vrouw voor je hebt die haar mond niet houd :P
pi_85043582
Vallen de meeste Aziaten uberhaupt wel of nederlandse vrouwen, en niet liever aziatische?
pi_85043610
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:51 schreef Peachcore het volgende:

DOE FUCKING FF NORMAAL MAN!! :( :X

Jij bent echt van het domste soort hier op Fok!Forum. Overduidelijke trailer trash
pi_85043632
Aziatische vrouwen vind ik vaak erg mooi, de mannen vaak minder. Soms zie ik wel een Japanner die wel best knap is, maar ik val er niet op, net als dat ik niet op negers val. Dit heeft niks te maken metracsitsiche gedachtes, maar ik voel me er gewoon niet toe aangetrokken. Net als dat ik blonde jongens veel minder knap vind, of gingers.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:33:44 #124
206337 aychelle
pi_85043635
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hmm klopt wel ja. Tegen nederlanders zijn de aziaten die ik ken ook verlegen.

Maar ik vind dat wel cute. *;
verlegen lieve jongens kunnen leuk zijn, toch heb ik meer met wat spontane drukke jongens. (ook jongens die denken dat ze grappig zijn) :P
pi_85043649
Misschien een interessant weetje: In Centraal-Azië zijn de meeste (Turkse en bepaalde Mongoolse volken) 50% Europees en 50% Aziatisch. Hun Aziatische genen hebben ze van hun grootmoeders, de Europese van hun grootvaders. Verder hebben de Noord-Slavische volken zoals de Russen ook Aziatische genen in hun moederlijn, maar hun vaderlijn is helemaal Europees. Ook op straat zie je regelmatig Aziatische vrouwen met een blanke man maar andersom is zeldzaam. Dat zegt toch wel iets.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:35:28 #126
206337 aychelle
pi_85043704
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Vallen de meeste Aziaten uberhaupt wel of nederlandse vrouwen, en niet liever aziatische?
ze schijnen daar een soort ''white fetisch'' te hebben in azie. Niet allemaal maar wel veel, daarom gaan zoveel aziatische vrouwen met blanke mannen. Zodat hun nageslacht minder aziatisch lijkt
pi_85043712
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:29 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Nu voel ik me alsof ik een vreemde vrouw ben :+
Midden-Oosters vind ik trouwens niet echt aantrekkelijk.
Uitzonderingen zullen altijd bestaan. :P
pi_85043745
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:35 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Uitzonderingen zullen altijd bestaan. :P
Idd, iedereen hetzelfde is ook zo saai :9
pi_85043749
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:33 schreef Zabka het volgende:
Aziatische vrouwen vind ik vaak erg mooi, de mannen vaak minder. Soms zie ik wel een Japanner die wel best knap is, maar ik val er niet op, net als dat ik niet op negers val. Dit heeft niks te maken metracsitsiche gedachtes, maar ik voel me er gewoon niet toe aangetrokken. Net als dat ik blonde jongens veel minder knap vind, of gingers.
Precies hetzelfde hier. :)
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:37:06 #130
206337 aychelle
pi_85043776
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:34 schreef Bortecinem het volgende:
Misschien een interessant weetje: In Centraal-Azië zijn de meeste (Turkse en bepaalde Mongoolse volken) 50% Europees en 50% Aziatisch. Hun Aziatische genen hebben ze van hun grootmoeders, de Europese van hun grootvaders. Verder hebben de Noord-Slavische volken zoals de Russen ook Aziatische genen in hun moederlijn, maar hun vaderlijn is helemaal Europees. Ook op straat zie je regelmatig Aziatische vrouwen met een blanke man maar andersom is zeldzaam. Dat zegt toch wel iets.
turkse volken 50% aziatisch? heb wel turken gezien met beetje aziatisceh trekjes maar niet veel. Op school zie ik meer turken met gekleurde ogen, heel bleek etc.
pi_85043900
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:37 schreef aychelle het volgende:

[..]

turkse volken 50% aziatisch? heb wel turken gezien met beetje aziatisceh trekjes maar niet veel. Op school zie ik meer turken met gekleurde ogen, heel bleek etc.
De Turkse volken in Centraal-Azië, lieve schat. :P De Kazachstanen. Kyrgyzen en Oeigoeren bijvoorbeeld.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:41:25 #132
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_85043933
Dezelfde eigenschappen die Aziatische vrouwen aantrekkelijk maken (naar verhouding tenger en slank) maken Aziatische mannen onaantrekkelijk.

Overigens gaat dit ook in zekere zin op voor Westerse vrouwen. De eigenschappen die de westerse man aantrekkelijk maken (naar verhouding lang en grof gebouwd) maken veel Westerse vrouwen lelijk.

In Vietnam vinden ze de echt knappe westerse vrouwen bv wel erg mooi maar de gemiddelde Hollandse meid noemen ze al snel een "kalkoen" omdat ze ze lomp en onaantrekkelijk vinden.

Het Vietnamees voor Kalkoen is overigens "kip west" (kip uit het westen) en slang voor blanke is "west", dus kalkoen klinkt in het Vietnamees ook wel grappig voor een plompe westerse vrouw. :P
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:42:58 #133
206337 aychelle
pi_85044003
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:40 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

De Turkse volken in Centraal-Azië, lieve schat. :P De Kazachstanen. Kyrgyzen en Oeigoeren bijvoorbeeld.
goh ik wist niet dat het turkse volkeren waren. was het turkse vroeger dan ook groter?
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:43:12 #134
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_85044017
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 01:54 schreef snakelady het volgende:
Ik niet aziaten niet per definitie onaantrekkelijk.
zoals bij iedder ras heb je er knappe en minder knappe tussenzitten.

dit vind ik knappe mannen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ http://i588.photobucket.com/albums/ss327/neojehuty2009/thaigaymag_sexy_asian_men_0049.jpg&t=1]afbeelding ]
Ik vind ze alle drie niet knap...

Het straalt gewoon niets uit. Totaal geen expressie, totaal geen seks...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_85044076
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:41 schreef Hanoying het volgende:
Dezelfde eigenschappen die Aziatische vrouwen aantrekkelijk maken (naar verhouding tenger en slank) maken Aziatische mannen onaantrekkelijk.

Overigens gaat dit ook in zekere zin op voor Westerse vrouwen. De eigenschappen die de westerse man aantrekkelijk maken (naar verhouding lang en grof gebouwd) maken veel Westerse vrouwen lelijk.

In Vietnam vinden ze de echt knappe westerse vrouwen bv wel erg mooi maar de gemiddelde Hollandse meid noemen ze al snel een "kalkoen" omdat ze ze lomp en onaantrekkelijk vinden.

Het Vietnamees voor Kalkoen is overigens "kip west" (kip uit het westen) en slang voor blanke is "west", dus kalkoen klinkt in het Vietnamees ook wel grappig voor een plompe westerse vrouw. :P
De Vietnamese vrouw van een kennis van me kon anders niet stoppen met naar me te staren en zeggen dat ik mooi was :9 (Ze woont in Vietnam, kwam hier 3 mnd).
Werd er stiekem wel een beetje zenuwachtig van.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:44:41 #136
206337 aychelle
pi_85044080
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:41 schreef Hanoying het volgende:

kalkoen ... :') nog nooit eerder gehoord. Maar waarom zijn aziatische vrouwen altijd zo dun? tuurlijk is niks mis met gezond eten en blijven, maar ze houden er niet van een maatje meer.
pi_85044095
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:42 schreef aychelle het volgende:

[..]

goh ik wist niet dat het turkse volkeren waren. was het turkse vroeger dan ook groter?
Hoe bedoel je groter?
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:45:54 #138
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85044131
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:45 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hoe bedoel je groter?
Groter als in één of ander Ottomaans rijk ofzo, ik noem ook maar wat. O-)
pi_85044154
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:44 schreef aychelle het volgende:

[..]

kalkoen ... :') nog nooit eerder gehoord. Maar waarom zijn aziatische vrouwen altijd zo dun? tuurlijk is niks mis met gezond eten en blijven, maar ze houden er niet van een maatje meer.
Alleen van die halfbloedjes zijn meestal wel wat vrouwelijker gevormd. :s)
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:46:25 #140
206337 aychelle
pi_85044158
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:45 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hoe bedoel je groter?
groter quaa gebied en omtrek. Dat het turkije dus vroeger ook nog met kazachstan etc erbij was .. :)
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:47:45 #141
122997 zquing
Drama Junk
pi_85044215
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:24 schreef Andyy het volgende:

[..]

:')

"echt chinees" is gewoon te krijgen hier en niet duurder dan "nepchinees". Over japans heb je wel gelijk aangezien japans meer is dan sushi alleen en het meestal behoorlijk prijzig is(voor mij als student)

Of aziaten niet gewild zijn bij hollandse vrouwen kan ik niet echt oordelen, aangezien mn aziatische vriendengroep vrij gesloten is voor nederlanders
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_85044220
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:45 schreef Silenus het volgende:

[..]

Groter als in één of ander Ottomaans rijk ofzo, ik noem ook maar wat. O-)
Daar waren weer andere Turkse Rijken. Kazachstanen, Kyrgyzen, Oeigoeren en Turken uit Turkije zijn wat Nederlanders, Duitsers, Belgen, Noren en Britten van elkaar zijn zeg maar (Germaanse volken).
pi_85044278
denk dat u een broodje aap verhaal is want aziaten werken hard en hebben altijd geld,iets waar de meeste vrouwen gek op zijn. :O
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:49:17 #144
206337 aychelle
pi_85044284
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alleen van die halfbloedjes zijn meestal wel wat vrouwelijker gevormd. :s)
mijn beste vriendin is ook euro-aziatisch, ze heeft een half-half gezicht maar wel een typisch aziatisch figuur.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:49:26 #145
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85044293
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:46 schreef aychelle het volgende:

[..]

groter quaa gebied en omtrek. Dat het turkije dus vroeger ook nog met kazachstan etc erbij was .. :)

Het is dan wel officieel geen Turkije, maar al die landen hebben wel onder invloed gestaan van bepaalde Turken. (Of 'Ottomanen' die in het gebied leefden wat nu Turkije heet :'))

En al die mensen fokten met elkaar, weet je.
pi_85044344
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:49 schreef Silenus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het is dan wel officieel geen Turkije, maar al die landen hebben wel onder invloed gestaan van bepaalde Turken. (Of 'Ottomanen' die in het gebied leefden wat nu Turkije heet :'))

Nee joh, najah, ja die mensen fokten met elkaar maar de Turken in Centraal-Azië hebben daar niet veel mee te maken. :P
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:50:50 #147
206337 aychelle
pi_85044354
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:49 schreef rubje het volgende:
denk dat u een broodje aap verhaal is want aziaten werken hard en hebben altijd geld,iets waar de meeste vrouwen gek op zijn. :O
stiekem ben ik ook goldigger :9 , maar geld is niet alles. Ik zou geen man willen die een soort van work-aholic is ... altijd weg nooit thuis :z
pi_85044376
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:49 schreef aychelle het volgende:

[..]

mijn beste vriendin is ook euro-aziatisch, ze heeft een half-half gezicht maar wel een typisch aziatisch figuur.
Uhu. Half Aziaten kunnen heel mooi zijn maar de mannen vind ik nog steeds niet aantrekkelijk. :')
Ik zal dadelijk wel een paar foto's plaatsen.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:51:41 #149
206337 aychelle
pi_85044390
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:49 schreef Silenus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

zo groot!! wat grappig daarom lijken turken en grieken zo opelkaar :D
pi_85044430
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:51 schreef aychelle het volgende:

[..]

zo groot!! wat grappig daarom lijken turken en grieken zo opelkaar :D
Pas op he!!! o|O
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:52:56 #151
206337 aychelle
pi_85044454
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:51 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Uhu. Half Aziaten kunnen heel mooi zijn maar de mannen vind ik nog steeds niet aantrekkelijk. :')
Ik zal dadelijk wel een paar foto's plaatsen.
cassie had in een van haar videoclips een erg aantrekkelijke aziatische man, ben effe zijn naam kwijt

pi_85044475
Lol Schenkstroop ijn dat je ouders want ze zijn beiden gewoon knap hoor. Damn wat jank je dan:s
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:53:34 #153
206337 aychelle
pi_85044487
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:52 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Pas op he!!! o|O
oja, was even vergeten dat jullie elkaar wel kunnen schieten :')
pi_85044511
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:33 schreef Zabka het volgende:
Dit dus. Zo val ik ook niet op "donkere" Afro-Amerikaanse of Afrikaanse vrouwen. Maar dat heeft niets te maken met lichaamslengte, huidskleur, kleine of grote borsten, etc. Het is gewoon het totaalplaatje wat niet aantrekkelijk gevonden kan worden. Zo val ik ook niet op blonde en roodharige dames. Gewoon niet mijn smaak. Maar heeft niets met vooroordelen, cultuur of andere gewoontes te maken.

Ik vind daadwerkelijk te triest voor woorden dat er hier zoveel wordt gegeneraliseerd en stereotypes van aziaten worden neergezet.

Allereerst:

• Aziaten zijn niet uitsluitend Chinezen.
• De nieuwe generatie aziatische mannen zijn BEDUIDEND langer dan de oudere (mijn) generatie en daarvoor. Ik denk dat de gemiddelde lengte van de teenagers daar wel >1.80m is. Vorig jaar in Seoul heb ik dat ondervonden en was ik als aziaat toch 1 van de kleinste.
• Aziatische mannen zijn niet allemaal metrosexueel, dragen niet allemaal skinny jeans en vrouwen handtasjes.
• Niet alle aziatische mannen hebben kleine penissen, maar het is een feit is dat het meerendeel kleinere wiener heeft dan de gemiddelde westerse man.
• Lang niet alle aziatische mannen zijn ingetogen en verlegen. Dit is ook weer een generalisatie. De nieuwe generatie is net als de westerse man.
• Aziaten hebben GVD geen Gele huid!!!1 :( Westerlingen hebben toch ook geen witte huid. Indianen hebben toch ook geen rode huid? Niet alle afrikanen zijn zwart? Denk na voordat je zoiets zegt! Zelfs op RP staat onder de huidskleur optie: gele huid. WTF?!?!? Ik kan hier echt boos om worden.
• Niet alle aziaten hebben een platte neus, spleetogen, plat gezicht, platte kont (vind ik juist sexy). Als je zo gaat beginnen hebben alle Nederlandse vrouwen een ontzettend Dikke reet. Obesitas heet dat. Feit.

Kortzichtigheid en onwetendheid leiden tot vooroordelen, stereotypes en generalisaties en discriminatie, ofwel uitsluiten van aziatische mannen.
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:54:43 #155
206337 aychelle
pi_85044528
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:53 schreef Zabka het volgende:
Lol Schenkstroop ijn dat je ouders want ze zijn beiden gewoon knap hoor. Damn wat jank je dan:s
schenkstroop is een troll, en een erg goede ook nog. Iederen trapt maar weer elke keer in :')
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:54:47 #156
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85044533
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:47 schreef zquing het volgende:

[..]

"echt chinees" is gewoon te krijgen hier en niet duurder dan "nepchinees". Over japans heb je wel gelijk aangezien japans meer is dan sushi alleen en het meestal behoorlijk prijzig is(voor mij als student)

Of aziaten niet gewild zijn bij hollandse vrouwen kan ik niet echt oordelen, aangezien mn aziatische vriendengroep vrij gesloten is voor nederlanders
Waarom gesloten voor Nederlanders?
pi_85044577
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:53 schreef aychelle het volgende:

[..]

oja, was even vergeten dat jullie elkaar wel kunnen schieten :')
Was maar een grap heur. :P
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:57:05 #158
122997 zquing
Drama Junk
pi_85044612
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:54 schreef THS het volgende:

[..]

Dit dus. Zo val ik ook niet op "donkere" Afro-Amerikaanse of Afrikaanse vrouwen. Maar dat heeft niets te maken met lichaamslengte, huidskleur, kleine of grote borsten, etc. Het is gewoon het totaalplaatje wat niet aantrekkelijk gevonden kan worden. Zo val ik ook niet op blonde en roodharige dames. Gewoon niet mijn smaak. Maar heeft niets met vooroordelen, cultuur of andere gewoontes te maken.

Ik vind daadwerkelijk te triest voor woorden dat er hier zoveel wordt gegeneraliseerd en stereotypes van aziaten worden neergezet.

Allereerst:

• De nieuwe generatie aziatische mannen zijn BEDUIDEND langer dan de oudere (mijn) generatie en daarvoor. Ik denk dat de gemiddelde lengte van de teenagers daar wel >1.80m is. Vorig jaar in Seoul heb ik dat ondervonden en was ik als aziaat toch 1 van de kleinste.
• Aziatische mannen zijn niet allemaal metrosexueel, dragen niet allemaal skinny jeans en vrouwen handtasjes.
• Niet alle aziatische mannen hebben kleine penissen, maar het is een feit is dat het meerendeel kleinere wiener heeft dan de gemiddelde westerse man.
• Lang niet alle aziatische mannen zijn ingetogen en verlegen. Dit is ook weer een generalisatie. De nieuwe generatie is net als de westerse man.
• Aziaten hebben GVD geen Gele huid!!!1 :( Westerlingen hebben toch ook geen witte huid. Indianen hebben toch ook geen rode huid? Niet alle afrikanen zijn zwart? Denk na voordat je zoiets zegt! Zelfs op RP staat onder de huidskleur optie: gele huid. WTF?!?!? Ik kan hier echt boos om worden.
• Niet alle aziaten hebben een platte neus, spleetogen, plat gezicht, platte kont (vind ik juist sexy). Als je zo gaat beginnen hebben alle Nederlandse vrouwen een ontzettend Dikke reet. Obesitas heet dat. Feit.

Kortzichtigheid en onwetendheid leiden tot vooroordelen, stereotypes en generalisaties en discriminatie, ofwel uitsluiten van aziatische mannen.
:o is dit de enige echte the hamster slayer?
pi_85044668
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:54 schreef aychelle het volgende:

[..]

schenkstroop is een troll, en een erg goede ook nog. Iederen trapt maar weer elke keer in :')
Een troll die het zo lang volhoudt moet z'n inspiratie ergens vandaan halen. Het zal wel deels echt zijn. En iemand die zo lang moeite steekt in het trollen heeft ook wel hulp nodig. Hoe kansloos is dat. :')
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:58:42 #160
206337 aychelle
pi_85044673
quote:

[..]

Allereerst:

Veel mensen zijn iets te kortzichtig inderdaad. Dat aziatische mannen handtasjes dragen is ook niet zo :')
Maar een gelige huid hebben veel echt wel, niet allemaal maar aardig wat. (niet knalgeel zoals de simpsons)

Ik denk dat veel een voorbeeld nemen aan de generatie oost-aziaten die hier niet zo lang is. En jammergenoeg zijn aziaten nog steeds erg opzich zelf. :Y
  maandag 9 augustus 2010 @ 12:59:17 #161
206337 aychelle
pi_85044694
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:56 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Was maar een grap heur. :P
gelukkig :P
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:00:02 #162
pi_85044725
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:43 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik vind ze alle drie niet knap...

Het straalt gewoon niets uit. Totaal geen expressie, totaal geen seks...
Ben jij dan homo?
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:00:21 #163
206337 aychelle
pi_85044740
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een troll die het zo lang volhoudt moet z'n inspiratie ergens vandaan halen. Het zal wel deels echt zijn. En iemand die zo lang moeite steekt in het trollen heeft ook wel hulp nodig. Hoe kansloos is dat. :')
echt, als schenkstroop echt een aziaat is, is het echt dubbeltriest. Laatst riep hij dat hij ontmaagd is door een hoer :') , eerst had ik medelijde met hem, nu word ik knettergek van hem ;(
pi_85044747
quote:
vrouwenhandtasjes.
Dat was toch juist hip bij mocro's en andere whiggers, toch?
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:01:20 #165
122997 zquing
Drama Junk
pi_85044785
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:58 schreef aychelle het volgende:

[..]

Veel mensen zijn iets te kortzichtig inderdaad. Dat aziatische mannen handtasjes dragen is ook niet zo :')
De metro's wel en daar zijn er veel van, niet allemaal even geslaagd trouwens
quote:
Maar een gelige huid hebben veel echt wel, niet allemaal maar aardig wat. (niet knalgeel zoals de simpsons)
Zelfs mn chinese vrienden noemen zichzelf geel, wat is 't anders dan?
quote:
Ik denk dat veel een voorbeeld nemen aan de generatie oost-aziaten die hier niet zo lang is. En jammergenoeg zijn aziaten nog steeds erg opzich zelf. :Y
het is inderdaad wel een behoorlijk gesloten groep, ook is er weinig overgang tussen verschillende groepen
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:01:32 #166
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85044793
quote:

Allereerst:

Wat apart dat ik dan nooit echt lange Chinezen zie.

quote:
Nee op het platteland zal dat vast meevallen. Aziaten zijn over het algemeen wel wat verwijfder dan Westerlingen hoor.

quote:
Nou ik zie ze nooooit, maar aangezien jij zelf een Chinees bent zul je het wel beter weten. Kortom, het probleem lost zich vanzelf op olé! *O*

quote:
Niet alle Afrikanen zijn zwart, maar wel alle negers. :') (Behalve Oboema dan.)
quote:
'Bleke mensen zijn minder gevoelig voor het hormoon dat de donkere pigmenten doet ontstaan', zegt Jo Lambert, dermatologe aan de Universiteit Gent. 'De productie van een andere kleurstof, phaeomelanine, draait wel volop in de huid van Chinezen. Phaeomelanine geeft lichtere tinten van geel over oranje tot rood en wordt kennelijk meer geproduceerd bij Chinezen, waardoor de huid wat gelig is.'
Je hoeft niet Simpson te heten om 'geel' te zijn. Je bent gewoon geel. Klaar.
pi_85044799
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:35 schreef aychelle het volgende:

[..]

ze schijnen daar een soort ''white fetisch'' te hebben in azie. Niet allemaal maar wel veel, daarom gaan zoveel aziatische vrouwen met blanke mannen. Zodat hun nageslacht minder aziatisch lijkt
Dat zie je wel vaker dan een Aziatische man met een Nederlandse vrouw, of niet?
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:02:28 #168
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_85044841
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Dat is wel de grootste onzin die ik heb gehoord. Hoe bepaal je of iets vrouwelijker of mannelijker is dan het ander? Blanke en negroide mannen hebben misschien een duidelijkere kaaklijn dan aziatische mannen. Aziatische mannen hebben dan wellicht een minder scherpe kaaklijn. Maar als dat zo is, hoe kan je dan zeggen dat een hoekige kaak mannelijker is? :? Aangezien uiterlijke kenmerken (van mannen) verschillen per ras. Ik bedoel; hoe kun je Aziatische mannen nou langs de westerse lat leggen?

Je kan niet zeggen dat een bredere kaaklijn per definitie mannelijker is, omdat uiterlijke mannelijke kenmerken verschillen per ras.
Het is natuurlijk erg generaliserend, daarom schreef ik het met aanhalingstekens.

Sommige gelaatstrekken, lichaamsbouw en gedrag worden over het algemeen gezien als mannelijk. Negers kunnen vaak groot zijn, gespierd en hebben een grote bek. Aziaten zijn vaker wat tengerder en onderdaniger. Aziatische vrouwen vind ik vaak schattig en negerinnen wat mannelijk.

Het valt mij op dat zelfs gespierde Aziaten in vechtfilms niet heel groot van stuk zijn. De blanke badguy is meestal groot en lomp, terwijl de Aziatische held kleiner is, maar snel is en techniek heeft. Het schoonheidsideaal van mannen in Japan komt bij mij over als verwijfd, maar dat zal wel meer cultuur zijn. Aziatische meisjes van in de twintig gedragen zich naar mijn mening soms als tieners.

Ik denk dat een deel van wat ik schrijf te maken heeft met cultuur, een deel genetisch en een ander deel vooroordelen van mijn kant :). Maar ook vooroordelen spelen mee in de keuze van een partner.

Dit artikeltje is wel interessant :)
http://www.sciencedaily.com/releases/2007/08/070808082047.htm
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:03:26 #169
pi_85044878
quote:

[..]

"

Oftewel, in het geval van de afrikaanse vrouwen: de huidskleur
En in het geval van blonde en roodharige vrouwen: de haarkleur

heeft dus wel degelijk met huidskleur en haarkleur te maken
pi_85044923
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:59 schreef aychelle het volgende:

[..]

gelukkig :P
Trouwens, dit soort mensen bedoel ik dus:

pi_85044942
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:01 schreef Silenus het volgende:

[..]

[..]

maandag 9 augustus 2010 @ 13:05:26 #172
pi_85044966
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:02 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Het is natuurlijk erg generaliserend, daarom schreef ik het met aanhalingstekens.

Sommige gelaatstrekken, lichaamsbouw en gedrag worden over het algemeen gezien als mannelijk. Negers kunnen vaak groot zijn, gespierd en hebben een grote bek. Aziaten zijn vaker wat tengerder en onderdaniger. Aziatische vrouwen vind ik vaak schattig en negerinnen wat mannelijk.

Het valt mij op dat zelfs gespierde Aziaten in vechtfilms niet heel groot van stuk zijn. De blanke badguy is meestal groot en lomp, terwijl de Aziatische held kleiner is, maar snel is en techniek heeft. Het schoonheidsideaal van mannen in Japan komt bij mij over als verwijfd, maar dat zal wel meer cultuur zijn. Aziatische meisjes van in de twintig gedragen zich naar mijn mening soms als tieners.

Ik denk dat een deel van wat ik schrijf te maken heeft met cultuur, een deel genetisch en een ander deel vooroordelen van mijn kant :). Maar ook vooroordelen spelen mee in de keuze van een partner.

Dit artikeltje is wel interessant :)
http://www.sciencedaily.com/releases/2007/08/070808082047.htm
Heel goed: vind jij.
Want vind het nog steeds onzin. En met 'over het algemeen' bedoel je neem ik aan vanuit het westerse schoonheidsideaal.
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:05:34 #173
206337 aychelle
pi_85044972
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat zie je wel vaker dan een Aziatische man met een Nederlandse vrouw, of niet?
een vriendin van mij zegt van wel. En er is al een tekort aan aziatische vrouwen in azie ;(
Vooral japanse vrouwen gaan veel met blanke amerikanen
pi_85044997
quote:

[..]

[..]

Inderdaad. Ik ken een lange Kazachstaanse jongen uit China en hij zegt dat mensen aan zijn lengte zien dat hij niet Chinees is. Verder zijn operaties waarbij je benen worden gebroken om je zo paar centimeter langer te maken reuze populair in China.
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:06:25 #175
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_85044998
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_85044999
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:58 schreef aychelle het volgende:

[..]

weet jij wel wat de kleur geel is?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Geel_(kleur)
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:06:40 #177
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85045007
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:04 schreef Miezziej het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die zal ook vast een aardig lange piemel hebben. :D :')
pi_85045012
Langste man ter wereld was toch ook chinees of zo? :P
Althans op een bepaald moment was dat in het nieuws.
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:07:09 #179
206337 aychelle
pi_85045026
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:04 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Trouwens, dit soort mensen bedoel ik dus:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
zo zeg, apparte mixjes zijn dit. :D , blond haar en chinese trekken grappig... :P
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:07:23 #180
88139 JoeyT
pi_85045031
Ik snap niet dat er zo moeilijk wordt gedaan over het generaliseren. We hebben het toch over Aziaten in het algemeen. Zou een zinloze discussie zijn als er niet gegeneraliseerd wordt.

Er zijn vast miljoenen knappe Aziaten, maar over het algemeen zullen ze hier in Europa minder aantrekkelijk gevonden worden...En wat maakt het uit. Ze zullen mij in China misschien ook wel oerlelijk vinden :).
pi_85045038
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:07 schreef aychelle het volgende:

[..]

zo zeg, apparte mixjes zijn dit. :D , blond haar en chinese trekken grappig... :P
Niet Chinees! Eerder Mongools. :Y
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:08:23 #182
206337 aychelle
pi_85045071
quote:
ik zie niks ;)
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:08:46 #183
206337 aychelle
pi_85045083
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:07 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Niet Chinees! Eerder Mongools. :Y
maar zijn chinezen niet van oorsprong mongools?
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:08:57 #184
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_85045087
nu nog niet??.... ik bedoel als je op de link drukt??....to bad best lekkurr ding :9
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:10:21 #185
206337 aychelle
pi_85045143
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:06 schreef THS het volgende:

[..]

weet jij wel wat de kleur geel is?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Geel_(kleur)
knalgeel bedoelde ik niet. Maar met gelig bedoel ik lichtgelig, of een gelige gloed. Niks mis mee, vind het neit lelijk ofzo. Sommige latino's lijken soms ook gelig (mexicanen)
pi_85045162
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:08 schreef aychelle het volgende:

[..]

maar zijn chinezen niet van oorsprong mongools?
Nee joh. Het Aziatische ras wordt wel het Mongoloide ras genoemd maar het verschil tussen Mongoolse en Chineze mensen is overduidelijk. Mongolen hebben een veel ronder gezicht met rode wangen/gezichten. Maar goed, er zijn zoveel verschillende Aziaten. :Y
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:10:57 #187
206337 aychelle
pi_85045164
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:08 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
nu nog niet??.... ik bedoel als je op de link drukt??....to bad best lekkurr ding :9
zeker! :P , ziet er niet verkeerd uit
pi_85045169
quote:

[..]

[..]

Nee op het platteland zal dat vast meevallen. Aziaten zijn over het algemeen wel wat verwijfder dan Westerlingen hoor.
[..]

Nou ik zie ze nooooit, maar aangezien jij zelf een Chinees bent zul je het wel beter weten. Kortom, het probleem lost zich vanzelf op olé! *O*
[..]

Niet alle Afrikanen zijn zwart, maar wel alle negers. :') (Behalve Oboema dan.)
[..]

Je hoeft niet Simpson te heten om 'geel' te zijn. Je bent gewoon geel. Klaar.
Ik ben geen Chinees, kneus. :( Ik ben Nederlander w/ *O* Volgens mij heb jij mijn eerste punt niet begrepen Silenus: niet alle aziaten zijn Chinezen. Niet alle latino's zijn Mexicanen. Niet alle caucasians zijn Amerikanen. Niet alle donkere mensen zijn Zuid-Afrikanen.

Snap je het nog Silenus? Of ga ik te snel voor je? Ga anders maar ff terug naar scholieren forum.

Wat betreft huidskleur: bleek, blank, licht getint, donker (in die volgorde). Ik ben dus licht getint.
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:11:34 #189
206337 aychelle
pi_85045189
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:10 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nee joh. Het Aziatische ras wordt wel het Mongoloide ras genoemd maar het verschil tussen Mongoolse en Chineze mensen is overduidelijk. Mongolen hebben een veel ronder gezicht met rode wangen/gezichten. Maar goed, er zijn zoveel verschillende Aziaten. :Y
inderdaad, indiers zijn ook aziaten al vallen die een beetje buiten de boot qua uiterlijk
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:12:17 #190
pi_85045224
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:10 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

dat's true
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:12:32 #191
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85045234
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:11 schreef THS het volgende:

[..]

Ik ben geen Chinees, kneus. :( Ik ben Nederlander ):O *O* Volgens mij heb jij mijn eerste punt niet begrepen Silenus: niet alle aziaten zijn Chinezen.

Wat betreft huidskleur: bleek, blank, licht getint, donker (in die volgorde)
Voor de Nederlandse vrouwen ben jij gewoon een Chinees. Een gefrustreerd geel Chineesje.

Dat jij jezelf een blanke (iig niet gele) Nederlander vind is hartstikke leuk, maar de buitenwereld ziet je anders. Balen.
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:13:19 #192
206337 aychelle
pi_85045268
quote:

[..]

Ik ben geen Chinees, kneus. :( Ik ben Nederlander ):O *O* Volgens mij heb jij mijn eerste punt niet begrepen Silenus: niet alle aziaten zijn Chinezen.

Wat betreft huidskleur: bleek, blank, licht getint, donker (in die volgorde)
Ik dacht ook dat je aziaat was, je maakt je zo druk :) , maar in iedergeval, bleek = blank. En tussen lichtgetint en donker zit ook nog getint. En donker zijn is een breed begrip. Voor blanke mensen ben ik donker voor hele donkere mensen weer niet
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:16:33 #193
88139 JoeyT
pi_85045390
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:08 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Hij staat in de top 10 van knapste aziaten... Denk niet dat iemand hem in 'onze' top 100 zal zetten. Ik zou niet eens met hm ruilen :P
pi_85045398
Finno-Ugrische volken hebben altijd een extreem witte huidskleur. En dat terwijl het ook Aziaten zijn.
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:17:21 #195
pi_85045418
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:12 schreef Silenus het volgende:

[..]

Voor de Nederlandse vrouwen ben jij gewoon een Chinees. Een gefrustreerd geel Chineesje.

Dat jij jezelf een blanke (iig niet gele) Nederlander vind is hartstikke leuk, maar de buitenwereld ziet je anders. Balen.
Doe eens normaal. Lijkt wel alsof je neerkijkt op aziaten/chinezen :S
En ik zou hem zien als Aziaat, niet per se als Chinees.
pi_85045442
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:13 schreef aychelle het volgende:
Voor blanke mensen ben ik donker
Niet zo generaliseren. ;)
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:18:33 #197
pi_85045462
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:16 schreef Bortecinem het volgende:
Finno-Ugrische volken hebben altijd een extreem witte huidskleur. En dat terwijl het ook Aziaten zijn.
Klopt, en Aziaten zijn zeker niet allemaal gelig.
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:19:05 #198
pi_85045482
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:16 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hij staat in de top 10 van knapste aziaten... Denk niet dat iemand hem in 'onze' top 100 zal zetten. Ik zou niet eens met hm ruilen :P
Hmm... dan ben je of heel knap of je hebt een te hoge dunk van jezelf. :P
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:19:57 #199
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85045511
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:16 schreef Bortecinem het volgende:
In Finland schijnt dan ook nooit de zon. :P

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:17 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Doe eens normaal. Lijkt wel alsof je neerkijkt op aziaten/chinezen :S
En ik zou hem zien als Aziaat, niet per se als Chinees.
Ik niet, ik verklaar gewoon waarom Aziaten moeilijker aan een leuke vrouw komen. Dat die redenen niet heel voordelig zijn voor Chinezen kan ik ook niks aan doen.

En hoe harder hij roept dat HIJ HELEMAAL GEEN CHINEES IS, hoe vaker ik hem Chinees ga noemen. Net als Enschede bijv. nog steeds in de Achterhoek ligt. Zolang er gehapt wordt, bestaat het.
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:21:10 #200
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85045550
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:53 schreef Zabka het volgende:
hey meisje (of jongen :') ), heb je wel gelezen wat daar verder bijstaat in mijn comment of niet? het is wel om 6:00 geschreven ofzo maar er staat duidelijk het een en ander in aan informatie hoor.

ik zou hier niet meer terug komen. godver de godver. knap van je zabka!

wat betekent zabka eigenlijk is dat tjechische donner kebap ofzo :~
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:21:11 #201
206337 aychelle
pi_85045552
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:18 schreef Techno het volgende:

[..]

Niet zo generaliseren. ;)
het is zo :P , blanke mensen vinden mij donker (ik ben afrikaanse) terwijl donkere afrikanen mij ''lichter vinden'' :D
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:21:19 #202
pi_85045558
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

[..]

Ik niet, ik verklaar gewoon waarom Aziaten moeilijker aan een leuke vrouw komen. Dat die redenen niet heel voordelig zijn voor Chinezen kan ik ook niks aan doen.

En hoe harder hij roept dat HIJ HELEMAAL GEEN CHINEES IS, hoe vaker ik hem Chinees ga noemen. Net als Enschede bijv. nog steeds in de Achterhoek ligt. Zolang er gehapt wordt, bestaat het.
Eeh, als hij een Nederlands paspoort heeft is hij gewoon een Nederlander en geen chinees. Voor mij althans wel.
pi_85045592
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:12 schreef Silenus het volgende:

[..]

Als Silenus de buitenwereld gepresenteerd dan is het wel erg triest gesteld met de buitenwereld. :D

Maar je hebt wel gelijk hoor: voor de gemiddelde Hollandse vrouw ben ik een Chinees. Voorbeeld: laatst reed ik door de parkeergarage op zoek naar een parkeerplaats, ik ging toen per ongeluk spookrijden, en toen een vrouw mij uit voor K*tchinees. Ik dus heel hard toeteren naar haar (was echt f*cking pissed, ben GVD geen Chinees). Toen kwam ik mevrouw in levende lijve tegen (uit haar auto) en wilde ze met mij knokken. "WAAROM TOETERDE JIJ?!?!? :( :( :( !". Ik: "jij moet mij GVD geen Chinees noemen :( :( :( :D !! Mevrouw geen bijna op de vuist met mij. Als ook maar iets had geprobeerd had ze mijn vuist in haar gezicht gekregen. In geweldsituaties twijfel ik nooit, vrouw of niet. Meteen er boven op. Wat een naar k*twijf was dat. En Oh ja: ze had een Moeilijk Dikke Reet! whahahaha :s)
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:23:06 #204
206337 aychelle
pi_85045613
quote:

[..]

snap niet waarom hij geen chinees genoemd wil worden. Ik word ook altijd nog afrikaan genoemd, surinamer etc. Terwijl ik hier ben opgegroeid ben en niks anders ken, zie me zelf niet echt als een nederlandse (en andere ook niet)
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:23:32 #205
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85045634
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Eeh, als hij een Nederlands paspoort heeft is hij gewoon een Nederlander en geen chinees. Voor mij althans wel.
Nou prima, dan is hij een Nederlander. Ik wens 'm veel succes in de kroeg.
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:24:00 #206
206337 aychelle
pi_85045651
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

voor jou ja, maar den ben je ook een uitzondering
pi_85045703
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:21 schreef aychelle het volgende:
het is zo :P , blanke mensen vinden mij donker (ik ben afrikaanse) terwijl donkere afrikanen mij ''lichter vinden'' :D
Maar zo donker ben jij helemaal niet. :o
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:25:28 #208
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85045710
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:22 schreef THS het volgende:

[..]

Als Silenus de buitenwereld gepresenteerd dan is het wel erg triest gesteld met de buitenwereld. :D
En met jouw zinsopbouw is het triest gesteld. Boeiend. :')

quote:
Maar je hebt wel gelijk hoor: voor de gemiddelde Hollandse vrouw ben ik een Chinees. Voorbeeld: laatst reed ik door de parkeergarage op zoek naar een parkeerplaats, ik ging toen per ongeluk spookrijden, en toen een vrouw mij uit voor K*tchinees. Ik dus heel hard toeteren naar haar (was echt f*cking pissed, ben GVD geen Chinees). Toen kwam ik mevrouw in levende lijve tegen (uit haar auto) en wilde ze met mij knokken. "WAAROM TOETERDE JIJ?!?!? :( :( :( !". Ik: "jij moet mij GVD geen Chinees noemen :( :( :( :D !! Mevrouw geen bijna op de vuist met mij. Als ook maar iets had geprobeerd had ze mijn vuist in haar gezicht gekregen. In geweldsituaties twijfel ik nooit, vrouw of niet. Meteen er boven op. Wat een naar k*twijf was dat. En Oh ja: ze had een Moeilijk Dikke Reet! whahahaha :s)
'IK BEN GODVERDOMME GEEN KABOUTERTJE!!'. Goh, ik ga Hans Teeuwen weer even kijken. :D
pi_85045829
Deze mensen bewijzen toch maar weer hoeveel Aziaten wel niet van elkaar kunnen verschillen.

maandag 9 augustus 2010 @ 13:29:08 #210
206337 aychelle
pi_85045834
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:25 schreef Techno het volgende:

[..]

Maar zo donker ben jij helemaal niet. :o
ik zit ongeveer op de ethiopische achtige tint. Terwijl ik wel uit een land kom waar veel pikzwart zijn, en ook daar werd ik aangezien voor ethiopische of soms halfbloed.
pi_85045878
quote:

[..]

[..]

Alhoewel Finnen ook een Finno-Ugrisch volk zijn bedoel ik meer de Aziatisch uitziende. Maar die leven inderdaad in gebieden waar nooit de zon schijnt (Siberie, Lapland enz.)
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:30:29 #212
206337 aychelle
pi_85045890
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:28 schreef Bortecinem het volgende:
Deze mensen bewijzen toch maar weer hoeveel Aziaten wel niet van elkaar kunnen verschillen.

Toen werd bewezen dat Afrika genetisch het meest divers is was ik best verbaasd. Ik zelf dacht toen inderdaad meer aan azie. De eerste volkeren die afrika verlieten (miljoen jaar gelee) gingen richting zuid-oost azie.
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:37:26 #213
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85046208
quote:

[..]

Ik ben geen Chinees, kneus. :( Ik ben Nederlander w/ *O* Volgens mij heb jij mijn eerste punt niet begrepen Silenus: niet alle aziaten zijn Chinezen. Niet alle latino's zijn Mexicanen. Niet alle caucasians zijn Amerikanen. Niet alle donkere mensen zijn Zuid-Afrikanen.

Snap je het nog Silenus? Of ga ik te snel voor je? Ga anders maar ff terug naar scholieren forum.

Wat betreft huidskleur: bleek, blank, licht getint, donker (in die volgorde). Ik ben dus licht getint.
Jij was tcoh chinees :?
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:38:08 #214
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85046234
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:23 schreef aychelle het volgende:

[..]

snap niet waarom hij geen chinees genoemd wil worden. Ik word ook altijd nog afrikaan genoemd, surinamer etc. Terwijl ik hier ben opgegroeid ben en niks anders ken, zie me zelf niet echt als een nederlandse (en andere ook niet)
Jadat is eigenlijk iets wat ik heb gemerkt. Veel Aziaten willen het liefs als Nederlander gezien worden. Maar negers en Arabieren willen juist als anders gezien worden. Vooral Somaliers.
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:38:12 #215
206337 aychelle
pi_85046239
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:37 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

is hij ook oorspronkelijk :Y , behalve in z'n paspoort
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:39:02 #216
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85046265
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:37 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Het is lastig om de definities hier scherp te stellen. Het woord 'Chinees' wordt door THS namelijk als 'beledigend' ervaren, en dat zegt eigenlijk al genoeg.

Maar om het even helder te maken: THS is een spleetoog met een Nederlands paspoort. (lees: Chinees, maar zeg dat nou maar niet tegen 'm want dan wordt-ie gék jonguh!)
pi_85046296
Oh wacht. Ik begreep het verkeerd. :P
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:40:07 #218
206337 aychelle
pi_85046304
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:38 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Jadat is eigenlijk iets wat ik heb gemerkt. Veel Aziaten willen het liefs als Nederlander gezien worden. Maar negers en Arabieren willen juist als anders gezien worden. Vooral Somaliers.
inderdaad. :Y , zou ook nooit kunnen zeggen; ik ben nederlandse. dan zeg ik; ik ben een afrikaanse nederlandse. :P ...
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:41:50 #219
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85046370
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:30 schreef aychelle het volgende:

[..]

Toen werd bewezen dat Afrika genetisch het meest divers is was ik best verbaasd. Ik zelf dacht toen inderdaad meer aan azie. De eerste volkeren die afrika verlieten (miljoen jaar gelee) gingen richting zuid-oost azie.
Als je dat omgekeerd redeneert dan zal dat hele verhaal best kunnen kloppen. Als de afrikaanse volkeren bleven zitten op de plekken waar ze zaten en verspreid op zo'n groot continent. En er waren maar een aantaal volkeren die weggingen uit afrika richitng china, amerika, zuid-amerika en europa en hoger.. Dan lijkt me het logisch dat alle afrikanen tov. de rest van de wereld kwa genen nu nog het meest origineel zijn en ook divers blijven.
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:42:33 #220
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85046397
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:38 schreef aychelle het volgende:

[..]

_O-
pi_85046423
Na dik anderhalf topic kan ik één ding concluderen:

Verdomme Schenkstroop, de 2 foto's die ik van je mengelmoes-nichtje heb gezien komen dichtbij perfectie _O_.
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:44:41 #222
206337 aychelle
pi_85046496
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:41 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als je dat omgekeerd redeneert dan zal dat hele verhaal best kunnen kloppen. Als de afrikaanse volkeren bleven zitten op de plekken waar ze zaten en verspreid op zo'n groot continent. En er waren maar een aantaal volkeren die weggingen uit afrika richitng china, amerika, zuid-amerika en europa en hoger.. Dan lijkt me hett logisch dat afrika nu kwa genen nog het meest origineel zijn en ook divers blijven.
ja zo ongeveer. Maarja later met de slavernij zijn er natuurlijk wel heel veel afrikanen terecht gekomen in zuid-amerika en de caribien wat je nog goed terug ziet
pi_85046631
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:38 schreef aychelle het volgende:

[..]

Nee ik ben oorspronkelijk niet Chinees. Maar dat boeit verder ook niet.
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:49:18 #224
206337 aychelle
pi_85046696
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:47 schreef THS het volgende:

[..]

Nee ik ben oorspronkelijk niet Chinees. Maar dat boeit verder ook niet.
het lijkt net een soort raadspelletje met jou.
Wat is je ''echte '' afkomst nou, zeg eens eerlijk niet moeilijk doen ;(
pi_85046728
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:39 schreef Silenus het volgende:

[..]

Het is lastig om de definities hier scherp te stellen. Het woord 'Chinees' wordt door THS namelijk als 'beledigend' ervaren, en dat zegt eigenlijk al genoeg.

Maar om het even helder te maken: THS is een spleetoog met een Nederlands paspoort. (lees: Chinees, maar zeg dat nou maar niet tegen 'm want dan wordt-ie gék jonguh!)
Nogmaals, ik ben niet Chinees, zelfs niet van afkomst. Ik ga niet zeggen wat ik wel ben i.v.m. anoniemiteit.
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:53:38 #226
206337 aychelle
pi_85046953
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:49 schreef THS het volgende:

[..]

Nogmaals, ik ben niet Chinees, zelfs niet van afkomst. Ik ga niet zeggen wat ik wel ben i.v.m. anoniemiteit.
want? ... dat maakt je niet meer of minder om het wel te zeggen. asjeblieft zeg, hoe geheimzinig kun je doen :')
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:54:32 #227
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85046995
Hij is neger! :D

Nee serieus, als je expliciet zegt dat je van origine geen Chinees bent. Dan geloof ik je wel. Wel rot voor je dat je dan voor Chinees wordt uitgemaakt. Das niet leuk.
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:54:51 #228
194833 Hanoying
pi_85047012
@ THS

Volgens mij heb je het zelf moeilijker met het feit dat je aziaat bent dan anderen. Waarom wil je jezelf niet als aziaat zien? Je bent toch ook gewoon een aziaat?

Nederlanders zijn er in veel kleuren en maten en jij bent een aziatische Nederlander, voor sommige mensen een "chinees". Nou en? Er zijn echt niet veel mensen die op je neer kijken om het feit dat je er chinees uit ziet hoor. Chinezen zijn best geliefd :Y
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:55:10 #229
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85047029
Inderdaad, als THS zegt dat hij uit Japan komt weten we immers meteen wie hij is! Daar zijn er maar 127 miljoen van.

En ben je toch een stukje minder anonieminiemiemiem.
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:55:13 #230
206337 aychelle
pi_85047032
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:54 schreef Schenkstroop het volgende:
Hij is neger! :D
een neger die zich druk maakt om aziaten. Een neger die van platte konten houd ;(
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:02:18 #231
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85047373
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:54 schreef Hanoying het volgende:
@ THS

Volgens mij heb je het zelf moeilijker met het feit dat je aziaat bent dan anderen. Waarom wil je jezelf niet als aziaat zien? Je bent toch ook gewoon een aziaat?

Nederlanders zijn er in veel kleuren en maten en jij bent een aziatische Nederlander, voor sommige mensen een "chinees". Nou en? Er zijn echt niet veel mensen die op je neer kijken om het feit dat je er chinees uit ziet hoor. Chinezen zijn best geliefd :Y
Ik ben als Chinees wel blij dat jij als aziaat dat zo ervaart in een Westers land. Mijn ervaring is dat Chinezen niet geliefd nog gehaat worden en wel om de volgende reden. Aziaten zijn over het algemeen lelijk dus de Hollander vreest er niet voor dat wij met hun vrouwen ervandoor gaan. Wij zijn daarnaast over het algemeen ook niet echt lang of sterk/atletisch. Maw. wij vormen geen bedreiging,

En das mijn punt eigenlijk. Wij zijn geen bedreiging. En dat wordt mooi verwoord met "geliefd". Wij worden zg. "geliefd" omdat wij geen obstakel vormen. Echt geliefd zijn wij dus niet. We vallen nieteens op. Niet kwa karakter, uiterlijk, we zijn er gewoon. of eigenlijk niet. is dat niet jammer?

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 09-08-2010 15:11:53 ]
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:10:11 #232
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85047752
Nee dat is onzin. Ik zie Aziaten niet als bedreiging voor de vrouwen die ik wil versieren inderdaad. Maar het is nou ook weer niet zo dat er constant allemaal Chinezen om me heen staan in de kroeg, soms zie je er een paar...Nou goed, of dat nu Chinezen zijn of gespierde salsa-negers, dat maakt me niet zoveel uit.

Chinezen (of Aziaten, maar ik noem ze liever Chinezen) zijn wel geliefd omdat ze -voor zover mogelijk- assimileren in de samenleving. Ok, Chinezen trekken vooral met elkaar op maar ze crossen niet op brommertjes heel hard langs omatjes en ze roepen ook niet 'psst, hoeerrrrr' (pssst, hoelll :') hihi) naar vrouwen. Chinezen zijn slim, ondernemend, en dragen hun steentje bij aan de maatschappij. En ze pakken onze vrouwen niet af.

Nou, helemaal top! ^O^
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:12:08 #233
194833 Hanoying
pi_85047823
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:02 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik ben als Chinees wel blij dat jij als aziaat dat zo ervaart in een Westers land.
Mijn ervaring is dat Chinezen niet geliefd nog gehaat worden en wel om de volgende redenen. Aziaten zijn over het algemeen lelijk dus de rasechte Hollanders vrezen er niet voor dat wij met hun vrouwen vandoor gaan. Wij zijn daarnaast over het algemeen ook niet echt lang of sterk/atletisch. Maw. wij zijn geen bedreiging,

En das mijn punt eigenlijk. Wij zijn geen bedreiging. En dat wordt mooi verwoord met "geliefd". Wij worden zg. geliefd omdat ze geen last van ons hebben. Maar echt geliefd zijn wij dus ook niet. We vallen nieteens op. Niet kwa karakter, uiterlijk, we zijn er gewoon. of eigenlijk niet. is dat niet jammer?
Ik ben geen aziaat :) (mijn vrouw wel :P )

Het klopt wel dat Chinezen niet worden gezien als bedreiging maar dat is toch niet negatief of zo? Aziaten worden niet gezien als bedreiging omdat ze ook geen bedreiging zijn. Ik moet de eerste groep aziatische hangjongeren die op scooters rondcrossen en handtassen van oude vrouwtjes rippen nog tegenkomen.

Lelijk is trouwens ook relatief. Aziatische mannen zijn echt niet allemaal lelijk en er zijn zat vrouwen die verliefd kunnen worden op een aziatische man, zeker als het een beetje vlotte gast is. De meeste Nederlandse mannen zijn ook lelijk en bij de Fokkers ligt dit percentage nog hoger :D

Aziaten zijn geliefd nog ongeliefd. Eigenlijk gewoon een prima onderdeel van de maatschappij :Y
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:14:29 #234
206337 aychelle
pi_85047949
ik kijk wel eens naar opsporing verzocht. Nauwelijks aziaten die juwelieren beroven :P
pi_85047984

aziaten hebben inderdaad een platte neus en een gele huid :D
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:19:46 #236
122997 zquing
Drama Junk
pi_85048221
Maar die lijken allemaal op koreanen
pi_85048265
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:19 schreef zquing het volgende:
Maar die lijken allemaal op koreanen
zou je denken?
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:21:19 #238
206337 aychelle
pi_85048301
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:15 schreef THS het volgende:
[ afbeelding ]

tuurlijk hebben ze niet allemaal een plattere neus. :P , maar een natuurlijke erg bleke huid krijg je alleen als aziaat door nooit in de zon te lopen, anders met een paraplu, blekingscrémpjes etc. Van nature hebben aziaten gewoon meer een crémekleurige huid (ja, tegen het gele aan)
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:31:34 #239
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85048794
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:21 schreef aychelle het volgende:
Van nature hebben aziaten gewoon meer een crémekleurige huid (ja, tegen het gele aan)
Ja, dus zijn ze geel.

Net als Chinezen met Koreaanse roots en een Nederlands paspoort. Om maar even een zijstraat te noemen.
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:35:20 #240
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85048985
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:12 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Ik ben geen aziaat :) (mijn vrouw wel :P )

Het klopt wel dat Chinezen niet worden gezien als bedreiging maar dat is toch niet negatief of zo? Aziaten worden niet gezien als bedreiging omdat ze ook geen bedreiging zijn. Ik moet de eerste groep aziatische hangjongeren die op scooters rondcrossen en handtassen van oude vrouwtjes rippen nog tegenkomen.

Lelijk is trouwens ook relatief. Aziatische mannen zijn echt niet allemaal lelijk en er zijn zat vrouwen die verliefd kunnen worden op een aziatische man, zeker als het een beetje vlotte gast is. De meeste Nederlandse mannen zijn ook lelijk en bij de Fokkers ligt dit percentage nog hoger :D

Aziaten zijn geliefd nog ongeliefd. Eigenlijk gewoon een prima onderdeel van de maatschappij :Y
Maar als je de harten van meisjes wilt veroveren moet je opvallen. En dat kunnen Chinezen over het algemeen niet.

Nou moet ik wel eerlijk zijn dat het allemaal wat losser bergint te lopen. Ik zei elders al dat laatst bijna mijn softijs op de grond pleurde omdat ik niet kon geloven wat ik zag. Een bijdehandte kleine lelijke chinees (hij deed nog lelijk tegen mij ook) met daarnaast een aantrekkelijk jong en heel symmetrisch hollands meisje. met een mooie dos krullend haar (ja dat vind ik een mooi detail)

Omdat ik mijn familie al 10 jaar niet heb gezien en hij wel wat weg had van een neefje van mij toen hij 8 was. Vroeg ik hem of hij mischien Erik heette. En toen kreeg ik in ene een erg bijdehante reactie terug. ik ben altijd aardig maar ik schrok wel eventjes. Hij zei in heel slecht en bijdehand nederlands. nee ik ben geen eelik ga ma daa naa soesie bal daaar welk eelik. ga maa daal naal soezie bal. Ik dacht waar the fuck heb ik dat nou weer aan te danken, wat heeft de sushi bar hier mee te maken? Ik had em bijna getrapt! Ik wilde die gast volgen tot voorbij de restaurant op de hoek waar een weg was met minder mensen. want ik stond voor de febo en daar stonden weer teveel mensen. Ik had mijn softijs nog en er liep zo'n schattig meisje naast hem, ik dacht laat maar.

op zulke momenten bessef ik me dat, of ik chinees ben of niet, ik er eigenlijk helemaal alleen voor sta in het leven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 09-08-2010 14:41:44 ]
pi_85048988
http://www.womensbeautyli(...)do_picture.sized.jpg
Deze heeft wel een beetje platte/brede neus.

Plaatje doet het niet meer :(

[ Bericht 42% gewijzigd door -Strawberry- op 09-08-2010 15:05:12 ]
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:37:04 #242
194833 Hanoying
pi_85049067
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:15 schreef THS het volgende:
[ afbeelding ]

En wederom laat je met je eigen post zien meer problemen te hebben met Aziaten dan de meeste "blanke" Nederlanders.

Je zoekt wat foto's bij elkaar van aziatische vrouwen met smalle neuzen en een superblanke huid en dat vind jij dan exemplarisch voor de aziatische vrouw. Zo zie jij ze graag...

De aziatische vrouw heeft over het algemeen een wat donkerder uiterlijk dan dat hoor (en ook een plattere neus). Zo blank blijven ze alleen door de zon angstvallig te mijden, creme's te gebruiken, etc. Goed, dat is het schoonheidsideaal in Azië maar dat wil nog niet zeggen dat ze genetisch voorgeprogrammeerd zijn om spierwit door het leven te gaan. Juist niet, het feit dat ze van nature neigen naar een donkerdere huid maakt een wittere huid bijzonder en dus het schoonheidsideaal blank. (Net zoals blanke vrouwen van nature wit zijn en het schoonheidsideaal dus gebruind is).

De "standaard" aziatische vrouw ziet er niet uit als de vrouwen uit jouw foto's maar is meer zoiets:

Helemaal niets mis mee maar het lijkt eerder alsof jij er problemen mee hebt dan de autochtone Nederlander.
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:42:00 #243
194833 Hanoying
pi_85049309
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Maar als je de harten van meisjes wilt veroveren moet je opvallen. En dat kunnen Chinezen over het algemeen niet.

Nou moet ik wel eerlijk zijn dat het allemaal wat losser bergint te lopen. Ik zei elders al dat laatst bijna mijn softijs op de grond pleurde omdat ik niet kon geloven wat ik zag. Een bijdehandte kleine lelijke chinees (hij deed nog lelijk tegen mij ook) met daarnaast een aantrekkelijk jong en heel symmetrisch hollands meisje. met een mooie dos krullend haar (ja dat vind ik een mooi detail)

Omdat ik mijn familie al 10 jaar niet heb gezien en hij wel wat weg had van een neefje van mij toen hij 8 was. Vroeg ik hem of hij mischien Erik heette. En toen kreeg ik in ene een erg bijdehandte reactie terug. ik ben altijd aardig maar ik schrok wel eventjes. Hij zei in heel slecht en bijdehand nederlands. nee ik ben geen eelik ga ma daa naa soesie bal daaar welk eelik. ga maa daal naal soezie bal. Ik dacht waar the fuck heb ik dat nou weer aan te danken, wat heeft de sushi bar hier mee te maken? Ik had em bijna getrapt! Ik wilde die gast volgen tot voorbij de restaurant op de hoek waar een weg was met minder mensen. want ik stond voor de febo en daar stonden weer teveel mensen. Ik had mijn softijs nog en er liep zo'n schattig meisje naast hem, ik dacht laat maar.

op zulke momenten bessef ik me dat, of ik chinees ben of niet, ik er eigenlijk helemaal alleen voor sta in het leven.
Als ik dat een beetje vertaal lijkt het me dat er bij de Sushi Bar een chinees werkt die Erik heet en dat hij je dat vriendelijk vertelde :P Als je hem niet verstaat dan vraag je het toch gewoon nog een keer in het Chinees :D

Het feit dat er een schattig meisje naast hem liep moet je juist hoop geven he ;)
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:47:17 #244
206337 aychelle
pi_85049544
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:37 schreef Hanoying het volgende:

[..]

En wederom laat je met je eigen post zien meer problemen te hebben met Aziaten dan de meeste "blanke" Nederlanders.

Je zoekt wat foto's bij elkaar van aziatische vrouwen met smalle neuzen en een superblanke huid en dat vind jij dan exemplarisch voor de aziatische vrouw. Zo zie jij ze graag...

De aziatische vrouw heeft over het algemeen een wat donkerder uiterlijk dan dat hoor (en ook een plattere neus). Zo blank blijven ze alleen door de zon angstvallig te mijden, creme's te gebruiken, etc. Goed, dat is het schoonheidsideaal in Azië maar dat wil nog niet zeggen dat ze genetisch voorgeprogrammeerd zijn om spierwit door het leven te gaan. Juist niet, het feit dat ze van nature neigen naar een donkerdere huid maakt een wittere huid bijzonder en dus het schoonheidsideaal blank. (Net zoals blanke vrouwen van nature wit zijn en het schoonheidsideaal dus gebruind is).

De "standaard" aziatische vrouw ziet er niet uit als de vrouwen uit jouw foto's maar is meer zoiets:
[ afbeelding ]

Helemaal niets mis mee maar het lijkt eerder alsof jij er problemen mee hebt dan de autochtone Nederlander.
Ja, zo zien inderdaad veel aziatische vrouwen eruit, niks mis mee.
pi_85050449
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:30 schreef aychelle het volgende:

[..]

Een miljoen jaar geleden waren er geen 'volkeren'.
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:12:16 #246
206337 aychelle
pi_85050762
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:05 schreef Dubby het volgende:

[..]

Een miljoen jaar geleden waren er geen 'volkeren'.
ja je hebt gelijk. Volk dan .. :P
pi_85050873
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:12 schreef aychelle het volgende:

[..]

ja je hebt gelijk. Volk dan .. :P
Het ging me er meer om dat de mens als soort pas zo'n 200.000 jaar geleden is ontstaan.
pi_85050881
Nou, ik ben in ieder geval niet één van die vrouwen. Ik zit nu in Tokyo en damn, wat ik hier al allemaal heb rond zien lopen... Zo zouden er in Nederland meer moeten zijn. :P
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:15:38 #249
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85050918
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:42 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Als ik dat een beetje vertaal lijkt het me dat er bij de Sushi Bar een chinees werkt die Erik heet en dat hij je dat vriendelijk vertelde :P Als je hem niet verstaat dan vraag je het toch gewoon nog een keer in het Chinees :D

Het feit dat er een schattig meisje naast hem liep moet je juist hoop geven he ;)
Nee,, ik vergat nog te vermelden dat ik expliciet vroeg "daar werkt dus 'een' Erik? " Toen zei hij iets van 'weet ik veel'. Zo bijdehand was hij dus. Ik was bijna vergeten hoe bijdehand die kanker-kantoneesjes kunnen zijn. Dat zit em in het bloed of in de cultuur. ik snap het als Chinees zelf ook niet.
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:21:44 #250
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85051203
Deze is leuk: Russel Peters.

maandag 9 augustus 2010 @ 15:49:48 #251
206337 aychelle
pi_85052493
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:14 schreef Dubby het volgende:

[..]

Het ging me er meer om dat de mens als soort pas zo'n 200.000 jaar geleden is ontstaan.
ik heb niks gezegd O-)
pi_85052701
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:49 schreef aychelle het volgende:

[..]

ik heb niks gezegd O-)
Maar toch wel in Afrika!
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:59:21 #253
206337 aychelle
pi_85052948
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:54 schreef Dubby het volgende:

[..]

Maar toch wel in Afrika!
hoe bedoel je :)
pi_85053066
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:59 schreef aychelle het volgende:

[..]

hoe bedoel je :)
Nouja, dat de mens als soort in Afrika is ontstaan.
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:03:05 #255
206337 aychelle
pi_85053109
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:01 schreef Dubby het volgende:

[..]

Nouja, dat de mens als soort in Afrika is ontstaan.
ja is ook zo, eigenlijk zijn jullie witte afrikanen :Y :P
pi_85054339
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:33 schreef THS het volgende:

[..]

DOE FUCKING FF NORMAAL MAN!! :( :X

Jij bent echt van het domste soort hier op Fok!Forum. Overduidelijke trailer trash
Want? Vraag aan een willekeurig Aziatisch meisje wat als lelijk wordt beschouwd binnen haar cultuur en je komt op hetzelfde uit. En sinds wanneer kunnen Aziaten ook trailer thrash zijn? :')
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:33:50 #257
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85054430
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:32 schreef Peachcore het volgende:

[..]

Want? Vraag aan een willekeurig Aziatisch meisje wat als lelijk wordt beschouwd binnen haar cultuur en je komt op hetzelfde uit. En sinds wanneer kunnen Aziaten ook trailer thrash zijn? :')
Wat vinden Aziaten van negers?
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:37:07 #258
88139 JoeyT
pi_85054612
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:33 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

In porno houden ze meestal wel van negers :Y
pi_85054711
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:37 schreef JoeyT het volgende:

[..]

In porno houden ze meestal wel van negers :Y
Dat is ook slechts 0,01% van de vrijgevochten Aziatische vrouwen.
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:15:47 #260
206337 aychelle
pi_85056346
quote:

[..]

mijn beste vriendin is aziaat en haar moeder is een schat! O+
pi_85056403
Ik ben zelf 100% Chinees, maar gelukkig heb ik niet de asociale douchebag instelling zoals sommige Aziaten wel hebben. Ook heb ik gelukkig niet de "kijk naar mij ik ben zielig, ik wil aandacht" instelling van Schenkstroop. Heb schijt aan wat mensen misschien van je denken. Waarschijnlijk vinden Nederlandse meisjes mij onaantrekkelijk vanwege mijn lengte, maar veel kan het mij niet schelen. Wees gewoon lekker bezig met wat je interessant en leuk vindt, shit komt later wel.
pi_85056518
Wat is je lengte dan? :P

Mja, ik ben zelf een dwerg dus let eigenlijk nooit heel erg op lengte. (Niet letterlijk he, ben 1.60 :P) Behalve als mensen heel lang zijn dan, en ik de hele tijd omhoog moet kijken :9
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:21:01 #263
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85056573
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:17 schreef Sehaninne het volgende:
Ik ben zelf 100% Chinees, maar gelukkig heb ik niet de asociale douchebag instelling zoals sommige Aziaten wel hebben. Ook heb ik gelukkig niet de "kijk naar mij ik ben zielig, ik wil aandacht" instelling van Schenkstroop. Heb schijt aan wat mensen misschien van je denken. Waarschijnlijk vinden Nederlandse meisjes mij onaantrekkelijk vanwege mijn lengte, maar veel kan het mij niet schelen. Wees gewoon lekker bezig met wat je interessant en leuk vindt, shit komt later wel.
Jij bent echt een koningschinees! En met deze instelling ga je ooit echt nog wel een leuk meisje krijgen. Kunnen andere Chinezen in dit topic wel wat van leren.
pi_85057007
quote:

[..]

De eerste generatie Chinezen in Nederland is overwegend negatief over negers. De jonge Chinees staat open voor verschillende culturen en rassen, maar zal niet snel een relatie aangaan met een neger (vaak ook door afkeuring van de ouders).
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:37:16 #265
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_85057224
Beetje dom om dit op fok! te vragen. Brad Pitt en Robert Pattinson zijn geen Aziaten en de meeste vrouwen hier zullen Aziaten dus niet knap vinden (op enkele emo-bitches na dan, maar daar blijf je beter zo ver mogelijk van weg) :')
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_85057658
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:21 schreef Silenus het volgende:

[..]

Jij bent echt een koningschinees! En met deze instelling ga je ooit echt nog wel een leuk meisje krijgen. Kunnen andere Chinezen in dit topic wel wat van leren.
Gelukkig ben ik geen Chinees dan...

Voorlopig heb ik al wel 2 aziatische meisjes mogen bonen in half jaar tijd :9~ , in een periode dat ik nog redelijk wanhopig was. Met die instelling van Sehaninne kom je nergens. Je moet er wel echt voor gaan....in ieder geval self confidence hebben, maar ook geen fuck 'em all instelling (figuurlijk gezien dan).
  maandag 9 augustus 2010 @ 18:01:55 #267
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85058277
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:47 schreef THS het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik geen Chinees dan...

Voorlopig heb ik al wel 2 aziatische meisjes mogen bonen in half jaar tijd :9~ , in een periode dat ik nog redelijk wanhopig was. Met die instelling van Sehaninne kom je nergens. Je moet er wel echt voor gaan....in ieder geval self confidence hebben, maar ook geen fuck 'em all instelling (figuurlijk gezien dan).
Nouja, je lijkt op een Chinees, dus voor vrouwen bén je een Chinees.

Gefeliciteerd met je 2 aziatische meisjes, was het een beetje een goede prijs?
pi_85058503
1.67m hier. Niet dat dat superklein is, maar vergeleken met de gemiddelde lengte van Nederlanders is het niet iets om een brief naar huis over te schrijven.
Overigens ben ik het eens met Silenus; sommige Chinezen in Nederland kunnen erg zwart-wit denken over zaken, wat ik al duidelijk probeerde te maken met de extreme soorten gedrag. (thanks trouwens ^O^)
Wat mij opvalt is dat tweede generatie Aziaten in het Westen een soort van arrogantie vertonen jegens hun roots. Het douchebag type probeert naar mijn mening zich af te zetten van hun Aziatische uiterlijk, door middel van bijvoorbeeld oorbellen, het blonderen van hun zwarte haar, achterlijke kleding, etc. Daar heb je ook de andere kant van de extremen: Schenkstroop als voorbeeld zou genoeg moeten zeggen. Moderation is key!

Om op de vraag over negers terug te komen: er is een duidelijk verschil tussen zwarte mensen en niggers (ben geen fan van labels, maar dit ter verduidelijking). Denk bijvoorbeeld aan Martin Luther King, en Kanye West. Ik ken genoeg mensen, waaronder vrienden, die ondanks hun zwarte huidskleur zich keurig gedragen. Generaliseren is nooit oke, en dit wil ik ook niet aansporen, maar deze twee soorten gedrag van negers is vergelijkbaar met die van Aziaten. Mijn ouders hebben inderdaad tegen mij gezegd dat ze liever niet hebben dat ik ooit een zwarte vriendin krijg, maar in mijn ogen zegt iemands huidskleur mij vrij weinig. Als ik het goed met iemand kan vinden, betekent hun huidskleur eigenlijk jack shit. Helaas zijn culturele verschillen altijd aanwezig.
pi_85058529
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:01 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nouja, je lijkt op een Chinees, dus voor vrouwen bén je een Chinees

Gefeliciteerd met je 2 aziatische meisjes, was het een beetje een goede prijs?
redelijk; alleen wat OV- en benzinekosten, condooms, thats all :7

ik lijk trouwens meer op een Koreaan
  maandag 9 augustus 2010 @ 18:53:21 #270
pi_85060460
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:24 schreef aychelle het volgende:

[..]

voor jou ja, maar den ben je ook een uitzondering
Dus jij vindt niet dat iemand met een Nederlands paspoort Nederlander is als hij van orgine uit een ander land komt? :?
  maandag 9 augustus 2010 @ 18:54:39 #271
pi_85060497
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:39 schreef Silenus het volgende:

[..]

Jij vertoont racistische trekjes
  maandag 9 augustus 2010 @ 18:56:44 #272
pi_85060573
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:10 schreef Silenus het volgende:
Nee dat is onzin. Ik zie Aziaten niet als bedreiging voor de vrouwen die ik wil versieren inderdaad. Maar het is nou ook weer niet zo dat er constant allemaal Chinezen om me heen staan in de kroeg, soms zie je er een paar...Nou goed, of dat nu Chinezen zijn of gespierde salsa-negers, dat maakt me niet zoveel uit.

Chinezen (of Aziaten, maar ik noem ze liever Chinezen) zijn wel geliefd omdat ze -voor zover mogelijk- assimileren in de samenleving. Ok, Chinezen trekken vooral met elkaar op maar ze crossen niet op brommertjes heel hard langs omatjes en ze roepen ook niet 'psst, hoeerrrrr' (pssst, hoelll :') hihi) naar vrouwen. Chinezen zijn slim, ondernemend, en dragen hun steentje bij aan de maatschappij. En ze pakken onze vrouwen niet af.

Nou, helemaal top! ^O^
Het (wij) zijn niet jullie vrouwen :W
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:25:52 #273
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85061703
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Jij vertoont racistische trekjes
Het gaat hier in deze discussie ook over 'rassen'. :')
pi_85062324
Het gebeurt maar zelden dat ik me kan vinden in discussie waardigheid van de stellingen die ts post, maar deze is toch wel interessant. Jammer dat sommigen hier (met name Silenus) het nodig vinden om ongepaste opmerkingen te maken. Deze grofheid en "stoer gedrag" op het internet of in het echt dat voortkomt uit de gedachte "ik vind mezelf goed en daarom ben ik beter dan een ander" vind ik vervelend.

Maar goed, over het naar het echte onderwerp. Ik denk wel dat er bepaalde voor- en nadelen zijn in rassen en culturele groepen. Mensen denken van nature in hokjes, waarbij ze zichzelf indelen in een bepaalde groep met unieke eigenschappen en andere groepen mensen met bepaalde eigenschappen.
Zo nu en dan zullen de vooroordelen kloppen en soms ook weer niet, omdat ieder mens toch ook weer uniek is. Ik denk dat het best mogelijk is dat bepaalde typen Aziaten door bepaalde kenmerken benadeeld kunnen worden, waarvan het soms het geval kan zijn dat de schuld ligt bij Aziaten die zich voornamelijk in Aziatische gemeenschappen (zoals Asian parties, Little China) nestelen.
Maar ik geloof ook dat ieder individu toch wel bepaalde mogelijkheden kan creëren voor zichzelf, om zich zo te ontdoen van stereotypes.

Maar wat ik vooral lees in dit topic is toch wel dat er een bepaalde gedachtegang is bij mensen, die niet per se waar hoeft te zijn. Ik denk dat dit soort beweringen best waarheid kunnen bevatten, maar dat men te gauw geneigd is om te denken dat mensen die bij een bepaalde groep kunnen worden ingedeeld, dat ze dan alle voorbedachte kenmerken bezitten, wat gewoonweg niet het geval hoeft te zijn
  maandag 9 augustus 2010 @ 21:27:23 #275
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85067915
Eigenlijk heb ik al een idee gekregen waarom het zo is bij Aziaten en dat heb ik van Dubby gekregen. Nu ik erover denkt, Aziaten vallen bijna nooit op. Mijn hele leven heb ik contact gehad met Chinezen (mijn buren waren Chinees en ik moest op ze oppassen) en ze vallen gewoon niet op.
pi_85071413
En dat is typisch voor de Aziatische cultuur. Beleefdheid en nederigheid. Wel jammer dat het zo werkt.
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:26:10 #277
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85071721
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:07 schreef THS het volgende:

[..]

redelijk; alleen wat OV- en benzinekosten, condooms, thats all :7

ik lijk trouwens meer op een Koreaan
Ik kan me vaag een foto van jou herinneren met een zonnebril op. Jij lijkt niet op een Koreaan vind ik. meer op een chubby kleine bruce lee.
pi_85071799
Aziatische mannen zijn meestal klein, smal en dun. Daarom.
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:29:51 #279
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85071935
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Het (wij) zijn niet jullie vrouwen :W
De regels der natuur (oftwel de praktijk), kun je niet altijd bevatten nog altijd goedkeuren met het verstand. ofoziets doms.
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:31:07 #280
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85072005
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:27 schreef 16meter het volgende:
Aziatische mannen zijn meestal klein, smal en dun. Daarom.
Over dun gesproken, De ollanders zijn toch ook van die lange dunne iele slungels met een vreselijk lang en dun gezicht alsof het verticaal is uitgerekt?
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:32:36 #281
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85072080
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:27 schreef Keep_Walking het volgende:
Eigenlijk heb ik al een idee gekregen waarom het zo is bij Aziaten en dat heb ik van Dubby gekregen. Nu ik erover denkt, Aziaten vallen bijna nooit op. Mijn hele leven heb ik contact gehad met Chinezen (mijn buren waren Chinees en ik moest op ze oppassen) en ze vallen gewoon niet op.
Hun gezicht heeft vaak ook geen mooi karakter vind ik.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:07:52 #282
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85077147
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:32 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Hun gezicht heeft vaak ook geen mooi karakter vind ik.
Kan best, misschien wel, misschien niet. Maar ze zijn niet zo lelijk dat als ze andere opvallende kwaliteiten hadden (Dans skills, rap skills, gewoon extravert en spontaan, enz) ver konden komen in de sociale gedoe. Ik vind nog steeds die cultuur en alles dat we ervan hebben overgenomen heel geweldig.
  FOK!fotograaf dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:59:34 #283
145146 Andyy
pi_85079337
[quote]Op maandag 9 augustus 2010 12:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[quote]
Ik heb alleen Nederlands gehad :+
Aziaten doe ik niet aan.
  FOK!fotograaf dinsdag 10 augustus 2010 @ 01:17:24 #284
145146 Andyy
pi_85079938
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:47 schreef zquing het volgende:

[..]

Ik heb het over restaurants waar Nederlanders over het algemeen komen. Bij de echte Chinees heb je alleen maar Chinezen en incidenteel Nederlanders.
Nederlanders gaan naar de afhaal, wat dus "nepchinees" is.
pi_85079992
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 01:17 schreef Andyy het volgende:

[..]

Ik heb het over restaurants waar Nederlanders over het algemeen komen. Bij de echte Chinees heb je alleen maar Chinezen en incidenteel Nederlanders.
Nederlanders gaan naar de afhaal, wat dus "nepchinees" is.
wat voegt het toe aan de discussie, iedere Nederlander zal weten dat ze bij de 'chinees' (indonesisch eerder) niet het typische chinese voedsel verkopen. Maar heeft dan ook totaal geen relevantie met de vraag in dit topic.

Vraag in dit topic is waarom oost-aziaten gemiddeld onaantrekkelijker zijn. Aantal punten die werden genoemd zijn de over het algemeen minder mannelijke trekken en de kleine ogen. Gezien jou foto wordt dit wel enigzins bevestigd.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 02:09:01 #286
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85081219
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 01:19 schreef Adames het volgende:

[..]

wat voegt het toe aan de discussie, iedere Nederlander zal weten dat ze bij de 'chinees' (indonesisch eerder) niet het typische chinese voedsel verkopen. Maar heeft dan ook totaal geen relevantie met de vraag in dit topic.

Vraag in dit topic is waarom oost-aziaten gemiddeld onaantrekkelijker zijn. Aantal punten die werden genoemd zijn de over het algemeen minder mannelijke trekken en de kleine ogen. Gezien jou foto wordt dit wel enigzins bevestigd.
N'' ja die foto valt mee toch? Redelijk kaaklijn heeft hij. Alleen moet hij glimlachen en gel gebruiken.
pi_85081660
Geen idee...

maar Aziatische vrouwen zijn welkom O+.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 04:14:04 #288
311497 Costarican
I would rather do costa rica.
pi_85082283
idd niet '' minder mannelijk '' maar wel minder aantrekkelijk.

Niet racistisch bedoelt maar ik denk zelf dat het komt door de ogen en huidskleur.
Algemeen hebben ze (Vind ik) vrij lelijke oogvormen en oogkleur en ook een wat licht geel huidskleur.
Vaak zijn aziaten ook kleine mannen en dun.
Maar het klopt wat ze zeggen: Wie niet mooi is, moet slim zijn.
En de aziaten liggen op sommige gebieden wel voor de rest.

Leg ook wat beter uit wat je bedoelt met Aziaat, een afgaan is ook een aziaat.

Ik ben zelf Zuid-Amerikaan en Aziaat(puertoricaan,costaricaan&koerd uit irak).

En hier in nederland vallen ze niet echt op Zuid-Amerikanen hoor, ze vinden het wel prachtig wanneer ik zeg dat ik spaans spreek :@

Maar hier in NL zijn ook gewoon weinig Aziaten(Spleetogen laten we maar zeggen, niet racistisch bedoelt ofzo)

w/
pi_85084692
Ik zie anders genoeg Aziaten in grote steden hoor...
pi_85084783
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:26 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik kan me vaag een foto van jou herinneren met een zonnebril op. Jij lijkt niet op een Koreaan vind ik. meer op een chubby kleine bruce lee.
Ik heb nog nooit een foto van mijzelf hier op Fok! gezet of ook maar enige link of aanwijzing naar een foto van mezelf. Ik draag trouwens nooit zonnebrillen
pi_85084830
Op Relatieplanet heb ik trouwens ook niet veel succes bij de aziatische vrouwen....Ik heb al op meer dan 10 dames gereageerd met een uitgebreid bericht, maar ook maar geen enkel bericht of gebroken hartje terug. Wat is het toch? ;(

Als aziaat zie ik er echt niet slecht uit ofzo......ik dacht soort zoekt soort? Ik snap het niet..als een aziatische vrouw in de spiegel kijkt, wat ziet ze dan? Ziet ze dan een mooie westerse vrouw of een nog mooiere vrouw met getrokken ogen? Waarom is het niet zo dat soort, hetzelfde soort zoekt? Het is frustrerend.

[ Bericht 27% gewijzigd door THS op 10-08-2010 10:05:04 ]
pi_85085004
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:52 schreef Peachcore het volgende:
Ik zie anders genoeg Aziaten in grote steden hoor...
Vergeleken met echte grote steden zoals LA en NYC zijn hier verdomd weinig aziaten hoor. Wij zijn hier zogenaamd multicultureel, maar dat is helemaal niet waar. Grotendeels is nog steeds blank.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:31:17 #293
206337 aychelle
pi_85085534
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:57 schreef THS het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een foto van mijzelf hier op Fok! gezet of ook maar enige link of aanwijzing naar een foto van mezelf. Ik draag trouwens nooit zonnebrillen
hij is maar aan et trollen :P
pi_85085926
quote:

[..]

south park.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:33:27 #295
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85089495
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 04:14 schreef Costarican het volgende:
idd niet '' minder mannelijk '' maar wel minder aantrekkelijk.

Niet racistisch bedoelt maar ik denk zelf dat het komt door de ogen en huidskleur.
Algemeen hebben ze (Vind ik) vrij lelijke oogvormen en oogkleur en ook een wat licht geel huidskleur.
Vaak zijn aziaten ook kleine mannen en dun.
Maar het klopt wat ze zeggen: Wie niet mooi is, moet slim zijn.
En de aziaten liggen op sommige gebieden wel voor de rest.

Leg ook wat beter uit wat je bedoelt met Aziaat, een afgaan is ook een aziaat.

Ik ben zelf Zuid-Amerikaan en Aziaat(puertoricaan,costaricaan&koerd uit irak).

En hier in nederland vallen ze niet echt op Zuid-Amerikanen hoor, ze vinden het wel prachtig wanneer ik zeg dat ik spaans spreek :@

Maar hier in NL zijn ook gewoon weinig Aziaten(Spleetogen laten we maar zeggen, niet racistisch bedoelt ofzo)
w/
Ik heb in de OP al vertelt wat voor soort Aziaat ik bedoel. En er zijn eigenlijk best wel veel Chinezen in Nederland. Als ik me niet vergist zijn er meer Chinezen dan dat er Surinamers zijn. Alleeen... ze vallen niet op.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:38:06 #296
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85089669
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:33 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb in de OP al vertelt wat voor soort Aziaat ik bedoel. En er zijn eigenlijk best wel veel Chinezen in Nederland. Als ik me niet vergist zijn er meer Chinezen dan dat er Surinamers zijn. Alleeen... ze vallen niet op.

Dat valt wel mee, er wonen 40.000 Chinezen in Nederland tegenover 185.000 Surinamers.
pi_85090232
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:38 schreef Silenus het volgende:
Dat valt wel mee, er wonen 40.000 Chinezen in Nederland tegenover 185.000 Surinamers.
'Surinamer' zegt alleen niets over de etnische achtergrond. In Suriname wonen best veel Chinezen. En Javanen. En Hindoestanen. En negers. En Indianen. En blanken. Dus, tja...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2010 12:54:08 ]
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:08:25 #298
88139 JoeyT
pi_85090839
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:59 schreef THS het volgende:
Op Relatieplanet heb ik trouwens ook niet veel succes bij de aziatische vrouwen....Ik heb al op meer dan 10 dames gereageerd met een uitgebreid bericht, maar ook maar geen enkel bericht of gebroken hartje terug. Wat is het toch? ;(

Als aziaat zie ik er echt niet slecht uit ofzo......ik dacht soort zoekt soort? Ik snap het niet..als een aziatische vrouw in de spiegel kijkt, wat ziet ze dan? Ziet ze dan een mooie westerse vrouw of een nog mooiere vrouw met getrokken ogen? Waarom is het niet zo dat soort, hetzelfde soort zoekt? Het is frustrerend.

Omdat aziatische vrouwen, in tegenstelling tot de mannen, wel geil zijn.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:21:05 #299
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85091370
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nee man, er zijn meer Aziaten en ook meer Surinamers dan dat.

Misschien had ik het mis over Chinezen, maar de aantal Aziaten (verre oost, spleet ogen), zijn wel boven de 200 duizend.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:40:37 #300
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_85105573
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:08 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Omdat aziatische vrouwen, in tegenstelling tot de mannen, wel geil zijn.
En Nederlandse mannen, vind je die geil?
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:43:29 #301
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85105698
Er komt geen deel 2 :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')