abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85036019
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 01:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Als je die andere topic leest, dan zie je daar een hele discussie over Aziaten en dat ze minder mannelijk en wat dan ook. Plus er zijn veel Aziaten op Fok dus misschien hebben zij wel een mening erover?

Plus, dat is juist het punt. Waarom zouden mensen niet geinteresseerd zijn in Aziaten? Negers, Marokkanen, Latijns Amerikanen, krijgen altijd veel aandacht en media hype. Waarom kunnen Aziaten niet een keer aandacht krijgen?
Op wereldniveau krijgen ze imo genoeg aandacht en doen ze het ook gewoon goed (economie, technologie etc.), maar toch zie je dat ze op het eerste gezicht allemaal eenheidsworsten zijn en erg gesloten. Over het algemeen zul je in het Westen ook geen last van ze hebben -behalve dat ze altijd in de weg staan-, maar je zult ook nooit echt bijzondere herinneringen hebben aan een Chinees die bij je in de klas heeft gezeten oid.

Waarom zouden Aziaten ook echt een thema zijn bij veel mensen hier?
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_85036020
vroeger was ik helemaal gek op aziatische jongens. ik denk beinvloedt door anime. ik viel alléén maar op ze. maar zij niet op mij. ;( althans, dat leek zo, omdat ze altijd in dat eigen wereldje van hun zitten. :{
jaren later kwam ik er weer 1 tegen,een aziaat, waar ik vroeger zo verliefd op was. vertelde hem het verhaal en hij vond het doodzonde dat hij er nooit op in was gegaan of had opgemerkt. :D helaas voor hem "koos" ik een andere doelgroep uit vanaf toen, dankzij hem :') ja, dit was in mijn brugpiepertijd.

maar nu, vind ze nog steeds niet onaantrekkelijk. maar val er gewoon minder op dan eerst.
pi_85036068
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:01 schreef snakelady het volgende:

[..]

hij had het dan ook over de meeste vrouwen.
Maar ik ben toch al niet zo rasgebonden wat betreft uiterlijk moet ik zeggen.
Mjes, ik dacht; ik zeg ook eens een keer wat.
Maar veel vriendinnen (mocht het interessant zijn om te melden; met allerlei achtergronden) vallen gewoon op "knappe" jongens. En dan moet ik zeggen dat de meeste asians die ik hier tegenkom te flashy gekleed zijn met hun stropdassen en gleufhoedjes.. Wat vaak ook niet bevorderlijk is. -O-
  maandag 9 augustus 2010 @ 02:06:06 #29
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85036109
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 01:59 schreef linpunt het volgende:

[..]

Lol, whut..
Doe mij maar een gezonde, blonde, sterke, lekkere Hollandse jongen. :')
Want die vind ik gewoon knapper.. Can't help it.
Ja ik zei meeste vrouwen. Er zullen altijd een paar zijn die toch liever iemand willen van een andere ras.

Maarre... is dat niet zo voor Aziatische vrouwen dan? Is het echt zo dat veel Aziatische vrouwen liever een blanke willen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 9 augustus 2010 @ 02:09:12 #30
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85036168
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:01 schreef Dubby het volgende:

[..]

Op wereldniveau krijgen ze imo genoeg aandacht en doen ze het ook gewoon goed (economie, technologie etc.), maar toch zie je dat ze op het eerste gezicht allemaal eenheidsworsten zijn en erg gesloten. Over het algemeen zul je in het Westen ook geen last van ze hebben -behalve dat ze altijd in de weg staan-, maar je zult ook nooit echt bijzondere herinneringen hebben aan een Chinees die bij je in de klas heeft gezeten oid.

Waarom zouden Aziaten ook echt een thema zijn bij veel mensen hier?
Tja, je ziet altijd wel een neger topic of een Moslim topic langskomen. Waarom Aziaten niet?

Als je erover denkt, zou de Westerse maatschappij meer rekening moeten houden met Aziaten. China gaat zometeen een wereld macht worden, 1/4 van de wereld is Oost Aziaat, ze brengen telkens nieuwe technologie op de markt, enz.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_85036179
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:06 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja ik zei meeste vrouwen. Er zullen altijd een paar zijn die toch liever iemand willen van een andere ras.

Maarre... is dat niet zo voor Aziatische vrouwen dan? Is het echt zo dat veel Aziatische vrouwen liever een blanke willen?
scroll omhoog, maar je vraagt het misschien ook aan de verkeerde asian.. Ik heb geen asiancrew. Ik weet wel dat vrouwen over het algemeen eerder afknappen op boers gedrag en pauper-kleding dan dat ze zeggen; "goh, ik val niet op getinte mannen."
  FOK!fotograaf maandag 9 augustus 2010 @ 02:11:22 #32
145146 Andyy
pi_85036207
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 01:17 schreef DeJongBoulahrouz het volgende:
KLEINE PIK
Onzin.
pi_85036228
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:06 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nah, dat valt wel mee geloof ik en ik ken best wel wat Chinezen.
  FOK!fotograaf maandag 9 augustus 2010 @ 02:14:38 #34
145146 Andyy
pi_85036255
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 01:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Plus, dat is juist het punt. Waarom zouden mensen niet geinteresseerd zijn in Aziaten? Negers, Marokkanen, Latijns Amerikanen, krijgen altijd veel aandacht en media hype. Waarom kunnen Aziaten niet een keer aandacht krijgen?
Maar dat is vaak negatief nieuws, liever geen nieuws dan.
pi_85036272
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:09 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Tja, je ziet altijd wel een neger topic of een Moslim topic langskomen. Waarom Aziaten niet?

Als je erover denkt, zou de Westerse maatschappij meer rekening moeten houden met Aziaten. China gaat zometeen een wereld macht worden, 1/4 van de wereld is Oost Aziaat, ze brengen telkens nieuwe technologie op de markt, enz.
Dat eerste denk ik omdat ze er gewoon weinig aanleiding toe geven. Ze zullen je doorgaans nooit echt opvallen op welke manier dan ook op straat, school, openbaar vervoer etc. Het zijn in die zin vaak gewoon hele onbeduidende wezens.

Maar toch zie je wel dat de Chinese economie steeds serieuzer wordt genomen en belangrijk aan het worden is.

Denk er maar eens over na wanneer het gedrag van een Aziaat je echt is opgevallen de afgelopen tijd.
pi_85036295
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:11 schreef Andyy het volgende:

[..]

Onzin.
Ok 'Chun-Fai' als jij het zegt moet het wel waar zijn.

maandag 9 augustus 2010 @ 02:17:21 #37
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85036297
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:14 schreef Andyy het volgende:

[..]

Maar dat is vaak negatief nieuws, liever geen nieuws dan.
Er komt niet alleen negatief nieuws erover (behalve misschien bij Marokkanen). Maar je ziet ook mensen gewoon praten over neger rappers, atleten of artiesten, Zuid Amerikaanse dansers en artiesten, enz.

Maar bijna nooit iets over Aziaten.
  FOK!fotograaf maandag 9 augustus 2010 @ 02:17:23 #38
145146 Andyy
pi_85036299
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:15 schreef Dubby het volgende:

[..]

Denk er maar eens over na wanneer het gedrag van een Aziaat je echt is opgevallen de afgelopen tijd.
Mijn klasgenoten kunnen genoeg naar boven halen :+
  maandag 9 augustus 2010 @ 02:17:48 #39
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_85036304
Vroeger was ik verliefd op de jongen van de loempiakraam die altijd op de meubelboulevard stond.
  FOK!fotograaf maandag 9 augustus 2010 @ 02:18:16 #40
145146 Andyy
pi_85036312
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Er komt niet alleen negatief nieuws erover (behalve misschien bij Marokkanen). Maar je ziet ook mensen gewoon praten over neger rappers, atleten of artiesten, Zuid Amerikaanse dansers en artiesten, enz.

Maar bijna nooit iets over Aziaten.
Maar die zijn ingeburgerd via de VS, er is niet echt iets in geweest qua muziek oid uit Azie.
  maandag 9 augustus 2010 @ 02:18:32 #41
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85036317
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:15 schreef Dubby het volgende:

[..]

Dat eerste denk ik omdat ze er gewoon weinig aanleiding toe geven. Ze zullen je doorgaans nooit echt opvallen op welke manier dan ook op straat, school, openbaar vervoer etc. Het zijn in die zin vaak gewoon hele onbeduidende wezens.

Maar toch zie je wel dat de Chinese economie steeds serieuzer wordt genomen en belangrijk aan het worden is.

Good point. Kan ik geen antwoord op geven, behalve wat kleine anecdotes.
pi_85036383
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:18 schreef Andyy het volgende:

[..]

Maar die zijn ingeburgerd via de VS, er is niet echt iets in geweest qua muziek oid uit Azie.
Toch hebben we een hele mooie opmars gezien de afgelopen decennia van Aziatisch voedsel in bijv. Nederland. Letterlijk ieder dorpje heeft nu wel een 'Chinees' en in elke stadje zit wel een 'Japanner' en natuurlijk de loempia's etc.
pi_85036387
Ik denk dat als je er als aziaat gewoon normaal en verzorgd uitziet, niet compleet contactgestoord bent, je toch wel een meisje moet kunnen scoren.
Moo
  FOK!fotograaf maandag 9 augustus 2010 @ 02:24:14 #44
145146 Andyy
pi_85036403
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:22 schreef Dubby het volgende:

[..]

Toch hebben we een hele mooie opmars gezien de afgelopen decennia van Aziatisch voedsel in bijv. Nederland. Letterlijk ieder dorpje heeft nu wel een 'Chinees' en in elke stadje zit wel een 'Japanner' en natuurlijk de loempia's etc.
Maar dan wel nep "Chinees" en nep "Japans"(echte is zo enorm veel duurder) voedsel.
Zolang het maar genoeg verwesterd is past het hier wel thuis, anders niet.
  FOK!fotograaf maandag 9 augustus 2010 @ 02:25:04 #45
145146 Andyy
pi_85036422
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:23 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ik denk dat als je er als aziaat gewoon normaal en verzorgd uitziet, niet compleet contactgestoord bent, je toch wel een meisje moet kunnen scoren.
:Y
pi_85036431
Disclaimer:

TS "Keep_Walking" is GEEN kloon van THS, dan wel TheHamsterSlyer.
pi_85036447
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:24 schreef Andyy het volgende:

[..]

Maar dan wel nep "Chinees" en nep "Japans"(echte is zo enorm veel duurder) voedsel.
Zolang het maar genoeg verwesterd is past het hier wel thuis, anders niet.
Ja dat snap ik, maar je ziet toch een hele duidelijke opkomst. Ook van sushi' bijvoorbeeld en allerlei sauzen die ze eerder alleen in Azie aten.

Ik heb niet de illusie dat ze hele dagen babi pangang eten in China, maar je hebt toch prima Japanse restaurants hier in Nederland?
  maandag 9 augustus 2010 @ 02:27:05 #48
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85036451
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 02:25 schreef THS het volgende:
Disclaimer:

TS "Keep_Walking" is GEEN kloon van THS, dan wel TheHamsterSlyer.
Waarom zou ik jouw kloon zijn?
pi_85036488
Wat een topic he jongens, hahahaha.
pi_85036554
Maar om terug te komen op jouw OP: de meeste volbloed aziaten zijn -gemiddeld gezien- gewoon onaantrekkelijk vergeleken met de gemiddelde westerse man.

Ik ben ook gewoon een OER-lelijke aziaat vergeleken met grote westerse mannen met een zeer duidelijke kaaklijn. Veel aziaten hebben namelijk een plat, rond gezicht. Spleetogen worden over het algemeen ook onaantrekkelijk gevonden. In Korea is het een trend om chirugische ingrepen te doen om ogen groter te laten lijken.

Vrouwen vallen (weliswaar onbewust) op lange mannen met duidelijke kaaklijn (beenderen) omdat het betekent dat dit soort mannen een beter immuunsysteem hebben tegen ziektes. Daarom succesvoller met vrouwen.

Ik heb dit inmiddels al lang geaccepteerd en daarom date ik ook alleen aziatische chicks. Ik val trouwens ook niet op niet-aziatische vrouwen. Althans niet op mentaal vlak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')