Op wereldniveau krijgen ze imo genoeg aandacht en doen ze het ook gewoon goed (economie, technologie etc.), maar toch zie je dat ze op het eerste gezicht allemaal eenheidsworsten zijn en erg gesloten. Over het algemeen zul je in het Westen ook geen last van ze hebben -behalve dat ze altijd in de weg staan-, maar je zult ook nooit echt bijzondere herinneringen hebben aan een Chinees die bij je in de klas heeft gezeten oid.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Als je die andere topic leest, dan zie je daar een hele discussie over Aziaten en dat ze minder mannelijk en wat dan ook. Plus er zijn veel Aziaten op Fok dus misschien hebben zij wel een mening erover?
Plus, dat is juist het punt. Waarom zouden mensen niet geinteresseerd zijn in Aziaten? Negers, Marokkanen, Latijns Amerikanen, krijgen altijd veel aandacht en media hype. Waarom kunnen Aziaten niet een keer aandacht krijgen?
Mjes, ik dacht; ik zeg ook eens een keer wat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
hij had het dan ook over de meeste vrouwen.
Maar ik ben toch al niet zo rasgebonden wat betreft uiterlijk moet ik zeggen.
Ja ik zei meeste vrouwen. Er zullen altijd een paar zijn die toch liever iemand willen van een andere ras.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
Lol, whut..
Doe mij maar een gezonde, blonde, sterke, lekkere Hollandse jongen.![]()
Want die vind ik gewoon knapper.. Can't help it.
Tja, je ziet altijd wel een neger topic of een Moslim topic langskomen. Waarom Aziaten niet?quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:01 schreef Dubby het volgende:
[..]
Op wereldniveau krijgen ze imo genoeg aandacht en doen ze het ook gewoon goed (economie, technologie etc.), maar toch zie je dat ze op het eerste gezicht allemaal eenheidsworsten zijn en erg gesloten. Over het algemeen zul je in het Westen ook geen last van ze hebben -behalve dat ze altijd in de weg staan-, maar je zult ook nooit echt bijzondere herinneringen hebben aan een Chinees die bij je in de klas heeft gezeten oid.
Waarom zouden Aziaten ook echt een thema zijn bij veel mensen hier?
scroll omhoog, maar je vraagt het misschien ook aan de verkeerde asian.. Ik heb geen asiancrew. Ik weet wel dat vrouwen over het algemeen eerder afknappen op boers gedrag en pauper-kleding dan dat ze zeggen; "goh, ik val niet op getinte mannen."quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja ik zei meeste vrouwen. Er zullen altijd een paar zijn die toch liever iemand willen van een andere ras.
Maarre... is dat niet zo voor Aziatische vrouwen dan? Is het echt zo dat veel Aziatische vrouwen liever een blanke willen?
Nah, dat valt wel mee geloof ik en ik ken best wel wat Chinezen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja ik zei meeste vrouwen. Er zullen altijd een paar zijn die toch liever iemand willen van een andere ras.
Maarre... is dat niet zo voor Aziatische vrouwen dan? Is het echt zo dat veel Aziatische vrouwen liever een blanke willen?
Maar dat is vaak negatief nieuws, liever geen nieuws dan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Plus, dat is juist het punt. Waarom zouden mensen niet geinteresseerd zijn in Aziaten? Negers, Marokkanen, Latijns Amerikanen, krijgen altijd veel aandacht en media hype. Waarom kunnen Aziaten niet een keer aandacht krijgen?
Dat eerste denk ik omdat ze er gewoon weinig aanleiding toe geven. Ze zullen je doorgaans nooit echt opvallen op welke manier dan ook op straat, school, openbaar vervoer etc. Het zijn in die zin vaak gewoon hele onbeduidende wezens.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:09 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tja, je ziet altijd wel een neger topic of een Moslim topic langskomen. Waarom Aziaten niet?
Als je erover denkt, zou de Westerse maatschappij meer rekening moeten houden met Aziaten. China gaat zometeen een wereld macht worden, 1/4 van de wereld is Oost Aziaat, ze brengen telkens nieuwe technologie op de markt, enz.
Er komt niet alleen negatief nieuws erover (behalve misschien bij Marokkanen). Maar je ziet ook mensen gewoon praten over neger rappers, atleten of artiesten, Zuid Amerikaanse dansers en artiesten, enz.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:14 schreef Andyy het volgende:
[..]
Maar dat is vaak negatief nieuws, liever geen nieuws dan.
Mijn klasgenoten kunnen genoeg naar boven halenquote:Op maandag 9 augustus 2010 02:15 schreef Dubby het volgende:
[..]
Denk er maar eens over na wanneer het gedrag van een Aziaat je echt is opgevallen de afgelopen tijd.
Maar die zijn ingeburgerd via de VS, er is niet echt iets in geweest qua muziek oid uit Azie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Er komt niet alleen negatief nieuws erover (behalve misschien bij Marokkanen). Maar je ziet ook mensen gewoon praten over neger rappers, atleten of artiesten, Zuid Amerikaanse dansers en artiesten, enz.
Maar bijna nooit iets over Aziaten.
Good point. Kan ik geen antwoord op geven, behalve wat kleine anecdotes.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:15 schreef Dubby het volgende:
[..]
Dat eerste denk ik omdat ze er gewoon weinig aanleiding toe geven. Ze zullen je doorgaans nooit echt opvallen op welke manier dan ook op straat, school, openbaar vervoer etc. Het zijn in die zin vaak gewoon hele onbeduidende wezens.
Maar toch zie je wel dat de Chinese economie steeds serieuzer wordt genomen en belangrijk aan het worden is.
Denk er maar eens over na wanneer het gedrag van een Aziaat je echt is opgevallen de afgelopen tijd.
Toch hebben we een hele mooie opmars gezien de afgelopen decennia van Aziatisch voedsel in bijv. Nederland. Letterlijk ieder dorpje heeft nu wel een 'Chinees' en in elke stadje zit wel een 'Japanner' en natuurlijk de loempia's etc.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:18 schreef Andyy het volgende:
[..]
Maar die zijn ingeburgerd via de VS, er is niet echt iets in geweest qua muziek oid uit Azie.
Maar dan wel nep "Chinees" en nep "Japans"(echte is zo enorm veel duurder) voedsel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:22 schreef Dubby het volgende:
[..]
Toch hebben we een hele mooie opmars gezien de afgelopen decennia van Aziatisch voedsel in bijv. Nederland. Letterlijk ieder dorpje heeft nu wel een 'Chinees' en in elke stadje zit wel een 'Japanner' en natuurlijk de loempia's etc.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:23 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ik denk dat als je er als aziaat gewoon normaal en verzorgd uitziet, niet compleet contactgestoord bent, je toch wel een meisje moet kunnen scoren.
Ja dat snap ik, maar je ziet toch een hele duidelijke opkomst. Ook van sushi' bijvoorbeeld en allerlei sauzen die ze eerder alleen in Azie aten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:24 schreef Andyy het volgende:
[..]
Maar dan wel nep "Chinees" en nep "Japans"(echte is zo enorm veel duurder) voedsel.
Zolang het maar genoeg verwesterd is past het hier wel thuis, anders niet.
Waarom zou ik jouw kloon zijn?quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:25 schreef THS het volgende:
Disclaimer:
TS "Keep_Walking" is GEEN kloon van THS, dan wel TheHamsterSlyer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |