Statistiek.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:20 schreef Adames het volgende:
[..]
dat merk je pas later. Verder valt het me op dat je weinig breedgeschouderde aziaten ziet.
sommige vast wel, net als je sommige negers, belgen en eskimo's aantrekkelijk zult vinden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:24 schreef paranoia het volgende:
Ik vind sommige aziaten verdomd aantrekkelijk hihi
Geef eens een statistiek van een betrouwbare bron dat zegt dat Aziaten werkelijk kleine pikken hebben.quote:
Ik heb wel genoeg Atletische Aziaten gekend. Eentje van MMA die best wel gespierd was, Eentje van Fitness die ook gespierd was en een breakdancer die ook een goede lichaam heeft. En als je naar film kijkt waar Aziaten een goede rol spelen, dan zie je ook best wel veel brede/knappe Aziaten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:20 schreef Adames het volgende:
[..]
dat merk je pas later. Verder valt het me op dat je weinig breedgeschouderde aziaten ziet.
Koop maar eens condooms in een aziatisch land....quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Geef eens een statistiek van een betrouwbare bron dat zegt dat Aziaten werkelijk kleine pikken hebben.
http://www.sizesurvey.com/result.htmlquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:35 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Geef eens een statistiek van een betrouwbare bron dat zegt dat Aziaten werkelijk kleine pikken hebben.
quote:There was a significant difference in length between Caucasians and both Hispanic and East Asians (those of Chinese, Japanese, Korean or Vietnamese descent).
Ben nog nooit naar Azie geweest.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:38 schreef 49R het volgende:
[..]
Koop maar eens condooms in een aziatisch land....
Die ken ik, maar juist die bron is niet betrouwbaar. Hier is een andere bron dat meer betrouwbaar is dat zegt dat er geen correlatie is tussen ras en pik grootte:quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:39 schreef Dubby het volgende:
[..]
http://www.sizesurvey.com/result.html
[..]
[ afbeelding ]
Of je het betrouwbaar genoeg vindt, mag je zelf bepalen.
Gewoon Aziaten als geheel. Zoals ik al zei, er zullen aantrekkelijke en minder aantrekkelijke Aziaten zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:42 schreef Zuivelkoe het volgende:
Je hebt het hier alleen over de bazen of ook de gemiddelde kleine aziaat van 1,60m, klein brilletje, wit t-shirt, kipling tas en anime fan?
Ok 'Kim-Yong'quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:44 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Die ken ik, maar juist die bron is niet betrouwbaar. Hier is een andere bron dat meer betrouwbaar is dat zegt dat er geen correlatie is tussen ras en pik grootte:
http://www.livescience.com/health/070601_penis_myths.html
Ok, ik heb me er verder ook niet in verdiept en ik begrijp eerlijk gezegd het doel van dit hele topic niet. Je weet dat smaken verschillen en wie is er überhaupt geinteresseerd in Aziaten?quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:44 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Die ken ik, maar juist die bron is niet betrouwbaar. Hier is een andere bron dat meer betrouwbaar is dat zegt dat er geen correlatie is tussen ras en pik grootte:
http://www.livescience.com/health/070601_penis_myths.html
Maar verder wil ik het niet hebben over dick size.
Als je die andere topic leest, dan zie je daar een hele discussie over Aziaten en dat ze minder mannelijk en wat dan ook. Plus er zijn veel Aziaten op Fok dus misschien hebben zij wel een mening erover?quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:50 schreef Dubby het volgende:
[..]
Ok, ik heb me er verder ook niet in verdiept en ik begrijp eerlijk gezegd het doel van dit hele topic niet. Je weet dat smaken verschillen en wie is er überhaupt geinteresseerd in Aziaten?
Lol, whut..quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:16 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik denk dat de meeste vrouwen het liefs iemand van haar eigen cultuur wilt, maar niet nee zou zeggen tegen een man van een andere cultuur/ras als het klikt. Ook niet bij Aziaten.
hij had het dan ook over de meeste vrouwen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
Lol, whut..
Doe mij maar een gezonde, blonde, sterke, lekkere Hollandse jongen.![]()
Want die vind ik gewoon knapper.. Can't help it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |