Tuurlijk kan dat. Je ogen rollen er dan wel uit, maar dat is bijzaakquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:18 schreef Bonzai. het volgende:
Ik wil ze graag laten wegzagen. Kan dat?
Ik denk dat je jukbeenderen niet je grootste probleem vormt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:18 schreef Bonzai. het volgende:
Ik wil ze graag laten wegzagen. Kan dat?
nee..quote:
Onaantrekkelijk nee... Minder aantrekkelijk... Jaquote:
Pffff... 't lijken wel negerts.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:07 schreef Metalfrost het volgende:
Chinezen, Japanners, Koreanen zien er allemaal hetzelfde uit, dus beter ga je daarheen, dan heb je geen vergelijkingsmateriaal meer nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:08 schreef peperclip het volgende:
aziatische jongens
Ik ben het met je eens !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
of blondjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:08 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Pffff... 't lijken wel negerts.
Neuhhhh... Ik heb vanavond een plaatje van een blondje aan de kant gezet... Niets standaards aan.quote:
blondjes, negers, aziaten. allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Neuhhhh... Ik heb vanavond een plaatje van een blondje aan de kant gezet... Niets standaards aan.
Maar ergens begrijp ik wel wat je bedoelt
Maar ik ben van huis uit ook een brunette lover. Denk dat we dus dezelfde 'beperking' hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |