abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:53:38 #226
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_85046953
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:49 schreef THS het volgende:

[..]

Nogmaals, ik ben niet Chinees, zelfs niet van afkomst. Ik ga niet zeggen wat ik wel ben i.v.m. anoniemiteit.
want? ... dat maakt je niet meer of minder om het wel te zeggen. asjeblieft zeg, hoe geheimzinig kun je doen :')
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:54:32 #227
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85046995
Hij is neger! :D

Nee serieus, als je expliciet zegt dat je van origine geen Chinees bent. Dan geloof ik je wel. Wel rot voor je dat je dan voor Chinees wordt uitgemaakt. Das niet leuk.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:54:51 #228
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_85047012
@ THS

Volgens mij heb je het zelf moeilijker met het feit dat je aziaat bent dan anderen. Waarom wil je jezelf niet als aziaat zien? Je bent toch ook gewoon een aziaat?

Nederlanders zijn er in veel kleuren en maten en jij bent een aziatische Nederlander, voor sommige mensen een "chinees". Nou en? Er zijn echt niet veel mensen die op je neer kijken om het feit dat je er chinees uit ziet hoor. Chinezen zijn best geliefd :Y
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:55:10 #229
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85047029
Inderdaad, als THS zegt dat hij uit Japan komt weten we immers meteen wie hij is! Daar zijn er maar 127 miljoen van.

En ben je toch een stukje minder anonieminiemiemiem.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:55:13 #230
206337 aychelle
pi_85047032
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:54 schreef Schenkstroop het volgende:
Hij is neger! :D
een neger die zich druk maakt om aziaten. Een neger die van platte konten houd ;(
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:02:18 #231
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85047373
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:54 schreef Hanoying het volgende:
@ THS

Volgens mij heb je het zelf moeilijker met het feit dat je aziaat bent dan anderen. Waarom wil je jezelf niet als aziaat zien? Je bent toch ook gewoon een aziaat?

Nederlanders zijn er in veel kleuren en maten en jij bent een aziatische Nederlander, voor sommige mensen een "chinees". Nou en? Er zijn echt niet veel mensen die op je neer kijken om het feit dat je er chinees uit ziet hoor. Chinezen zijn best geliefd :Y
Ik ben als Chinees wel blij dat jij als aziaat dat zo ervaart in een Westers land. Mijn ervaring is dat Chinezen niet geliefd nog gehaat worden en wel om de volgende reden. Aziaten zijn over het algemeen lelijk dus de Hollander vreest er niet voor dat wij met hun vrouwen ervandoor gaan. Wij zijn daarnaast over het algemeen ook niet echt lang of sterk/atletisch. Maw. wij vormen geen bedreiging,

En das mijn punt eigenlijk. Wij zijn geen bedreiging. En dat wordt mooi verwoord met "geliefd". Wij worden zg. "geliefd" omdat wij geen obstakel vormen. Echt geliefd zijn wij dus niet. We vallen nieteens op. Niet kwa karakter, uiterlijk, we zijn er gewoon. of eigenlijk niet. is dat niet jammer?

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 09-08-2010 15:11:53 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:10:11 #232
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85047752
Nee dat is onzin. Ik zie Aziaten niet als bedreiging voor de vrouwen die ik wil versieren inderdaad. Maar het is nou ook weer niet zo dat er constant allemaal Chinezen om me heen staan in de kroeg, soms zie je er een paar...Nou goed, of dat nu Chinezen zijn of gespierde salsa-negers, dat maakt me niet zoveel uit.

Chinezen (of Aziaten, maar ik noem ze liever Chinezen) zijn wel geliefd omdat ze -voor zover mogelijk- assimileren in de samenleving. Ok, Chinezen trekken vooral met elkaar op maar ze crossen niet op brommertjes heel hard langs omatjes en ze roepen ook niet 'psst, hoeerrrrr' (pssst, hoelll :') hihi) naar vrouwen. Chinezen zijn slim, ondernemend, en dragen hun steentje bij aan de maatschappij. En ze pakken onze vrouwen niet af.

Nou, helemaal top! ^O^
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:12:08 #233
194833 Hanoying
pi_85047823
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:02 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik ben als Chinees wel blij dat jij als aziaat dat zo ervaart in een Westers land.
Mijn ervaring is dat Chinezen niet geliefd nog gehaat worden en wel om de volgende redenen. Aziaten zijn over het algemeen lelijk dus de rasechte Hollanders vrezen er niet voor dat wij met hun vrouwen vandoor gaan. Wij zijn daarnaast over het algemeen ook niet echt lang of sterk/atletisch. Maw. wij zijn geen bedreiging,

En das mijn punt eigenlijk. Wij zijn geen bedreiging. En dat wordt mooi verwoord met "geliefd". Wij worden zg. geliefd omdat ze geen last van ons hebben. Maar echt geliefd zijn wij dus ook niet. We vallen nieteens op. Niet kwa karakter, uiterlijk, we zijn er gewoon. of eigenlijk niet. is dat niet jammer?
Ik ben geen aziaat :) (mijn vrouw wel :P )

Het klopt wel dat Chinezen niet worden gezien als bedreiging maar dat is toch niet negatief of zo? Aziaten worden niet gezien als bedreiging omdat ze ook geen bedreiging zijn. Ik moet de eerste groep aziatische hangjongeren die op scooters rondcrossen en handtassen van oude vrouwtjes rippen nog tegenkomen.

Lelijk is trouwens ook relatief. Aziatische mannen zijn echt niet allemaal lelijk en er zijn zat vrouwen die verliefd kunnen worden op een aziatische man, zeker als het een beetje vlotte gast is. De meeste Nederlandse mannen zijn ook lelijk en bij de Fokkers ligt dit percentage nog hoger :D

Aziaten zijn geliefd nog ongeliefd. Eigenlijk gewoon een prima onderdeel van de maatschappij :Y
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:14:29 #234
206337 aychelle
pi_85047949
ik kijk wel eens naar opsporing verzocht. Nauwelijks aziaten die juwelieren beroven :P
pi_85047984

aziaten hebben inderdaad een platte neus en een gele huid :D
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:19:46 #236
122997 zquing
Drama Junk
pi_85048221
Maar die lijken allemaal op koreanen
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_85048265
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:19 schreef zquing het volgende:
Maar die lijken allemaal op koreanen
zou je denken?
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:21:19 #238
206337 aychelle
pi_85048301
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:15 schreef THS het volgende:
[ afbeelding ]

tuurlijk hebben ze niet allemaal een plattere neus. :P , maar een natuurlijke erg bleke huid krijg je alleen als aziaat door nooit in de zon te lopen, anders met een paraplu, blekingscrémpjes etc. Van nature hebben aziaten gewoon meer een crémekleurige huid (ja, tegen het gele aan)
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:31:34 #239
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85048794
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:21 schreef aychelle het volgende:
Van nature hebben aziaten gewoon meer een crémekleurige huid (ja, tegen het gele aan)
Ja, dus zijn ze geel.

Net als Chinezen met Koreaanse roots en een Nederlands paspoort. Om maar even een zijstraat te noemen.
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:35:20 #240
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85048985
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:12 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Ik ben geen aziaat :) (mijn vrouw wel :P )

Het klopt wel dat Chinezen niet worden gezien als bedreiging maar dat is toch niet negatief of zo? Aziaten worden niet gezien als bedreiging omdat ze ook geen bedreiging zijn. Ik moet de eerste groep aziatische hangjongeren die op scooters rondcrossen en handtassen van oude vrouwtjes rippen nog tegenkomen.

Lelijk is trouwens ook relatief. Aziatische mannen zijn echt niet allemaal lelijk en er zijn zat vrouwen die verliefd kunnen worden op een aziatische man, zeker als het een beetje vlotte gast is. De meeste Nederlandse mannen zijn ook lelijk en bij de Fokkers ligt dit percentage nog hoger :D

Aziaten zijn geliefd nog ongeliefd. Eigenlijk gewoon een prima onderdeel van de maatschappij :Y
Maar als je de harten van meisjes wilt veroveren moet je opvallen. En dat kunnen Chinezen over het algemeen niet.

Nou moet ik wel eerlijk zijn dat het allemaal wat losser bergint te lopen. Ik zei elders al dat laatst bijna mijn softijs op de grond pleurde omdat ik niet kon geloven wat ik zag. Een bijdehandte kleine lelijke chinees (hij deed nog lelijk tegen mij ook) met daarnaast een aantrekkelijk jong en heel symmetrisch hollands meisje. met een mooie dos krullend haar (ja dat vind ik een mooi detail)

Omdat ik mijn familie al 10 jaar niet heb gezien en hij wel wat weg had van een neefje van mij toen hij 8 was. Vroeg ik hem of hij mischien Erik heette. En toen kreeg ik in ene een erg bijdehante reactie terug. ik ben altijd aardig maar ik schrok wel eventjes. Hij zei in heel slecht en bijdehand nederlands. nee ik ben geen eelik ga ma daa naa soesie bal daaar welk eelik. ga maa daal naal soezie bal. Ik dacht waar the fuck heb ik dat nou weer aan te danken, wat heeft de sushi bar hier mee te maken? Ik had em bijna getrapt! Ik wilde die gast volgen tot voorbij de restaurant op de hoek waar een weg was met minder mensen. want ik stond voor de febo en daar stonden weer teveel mensen. Ik had mijn softijs nog en er liep zo'n schattig meisje naast hem, ik dacht laat maar.

op zulke momenten bessef ik me dat, of ik chinees ben of niet, ik er eigenlijk helemaal alleen voor sta in het leven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 09-08-2010 14:41:44 ]
pi_85048988
http://www.womensbeautyli(...)do_picture.sized.jpg
Deze heeft wel een beetje platte/brede neus.

Plaatje doet het niet meer :(

[ Bericht 42% gewijzigd door -Strawberry- op 09-08-2010 15:05:12 ]
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:37:04 #242
194833 Hanoying
pi_85049067
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:15 schreef THS het volgende:
[ afbeelding ]

En wederom laat je met je eigen post zien meer problemen te hebben met Aziaten dan de meeste "blanke" Nederlanders.

Je zoekt wat foto's bij elkaar van aziatische vrouwen met smalle neuzen en een superblanke huid en dat vind jij dan exemplarisch voor de aziatische vrouw. Zo zie jij ze graag...

De aziatische vrouw heeft over het algemeen een wat donkerder uiterlijk dan dat hoor (en ook een plattere neus). Zo blank blijven ze alleen door de zon angstvallig te mijden, creme's te gebruiken, etc. Goed, dat is het schoonheidsideaal in Azië maar dat wil nog niet zeggen dat ze genetisch voorgeprogrammeerd zijn om spierwit door het leven te gaan. Juist niet, het feit dat ze van nature neigen naar een donkerdere huid maakt een wittere huid bijzonder en dus het schoonheidsideaal blank. (Net zoals blanke vrouwen van nature wit zijn en het schoonheidsideaal dus gebruind is).

De "standaard" aziatische vrouw ziet er niet uit als de vrouwen uit jouw foto's maar is meer zoiets:

Helemaal niets mis mee maar het lijkt eerder alsof jij er problemen mee hebt dan de autochtone Nederlander.
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:42:00 #243
194833 Hanoying
pi_85049309
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Maar als je de harten van meisjes wilt veroveren moet je opvallen. En dat kunnen Chinezen over het algemeen niet.

Nou moet ik wel eerlijk zijn dat het allemaal wat losser bergint te lopen. Ik zei elders al dat laatst bijna mijn softijs op de grond pleurde omdat ik niet kon geloven wat ik zag. Een bijdehandte kleine lelijke chinees (hij deed nog lelijk tegen mij ook) met daarnaast een aantrekkelijk jong en heel symmetrisch hollands meisje. met een mooie dos krullend haar (ja dat vind ik een mooi detail)

Omdat ik mijn familie al 10 jaar niet heb gezien en hij wel wat weg had van een neefje van mij toen hij 8 was. Vroeg ik hem of hij mischien Erik heette. En toen kreeg ik in ene een erg bijdehandte reactie terug. ik ben altijd aardig maar ik schrok wel eventjes. Hij zei in heel slecht en bijdehand nederlands. nee ik ben geen eelik ga ma daa naa soesie bal daaar welk eelik. ga maa daal naal soezie bal. Ik dacht waar the fuck heb ik dat nou weer aan te danken, wat heeft de sushi bar hier mee te maken? Ik had em bijna getrapt! Ik wilde die gast volgen tot voorbij de restaurant op de hoek waar een weg was met minder mensen. want ik stond voor de febo en daar stonden weer teveel mensen. Ik had mijn softijs nog en er liep zo'n schattig meisje naast hem, ik dacht laat maar.

op zulke momenten bessef ik me dat, of ik chinees ben of niet, ik er eigenlijk helemaal alleen voor sta in het leven.
Als ik dat een beetje vertaal lijkt het me dat er bij de Sushi Bar een chinees werkt die Erik heet en dat hij je dat vriendelijk vertelde :P Als je hem niet verstaat dan vraag je het toch gewoon nog een keer in het Chinees :D

Het feit dat er een schattig meisje naast hem liep moet je juist hoop geven he ;)
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:47:17 #244
206337 aychelle
pi_85049544
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:37 schreef Hanoying het volgende:

[..]

En wederom laat je met je eigen post zien meer problemen te hebben met Aziaten dan de meeste "blanke" Nederlanders.

Je zoekt wat foto's bij elkaar van aziatische vrouwen met smalle neuzen en een superblanke huid en dat vind jij dan exemplarisch voor de aziatische vrouw. Zo zie jij ze graag...

De aziatische vrouw heeft over het algemeen een wat donkerder uiterlijk dan dat hoor (en ook een plattere neus). Zo blank blijven ze alleen door de zon angstvallig te mijden, creme's te gebruiken, etc. Goed, dat is het schoonheidsideaal in Azië maar dat wil nog niet zeggen dat ze genetisch voorgeprogrammeerd zijn om spierwit door het leven te gaan. Juist niet, het feit dat ze van nature neigen naar een donkerdere huid maakt een wittere huid bijzonder en dus het schoonheidsideaal blank. (Net zoals blanke vrouwen van nature wit zijn en het schoonheidsideaal dus gebruind is).

De "standaard" aziatische vrouw ziet er niet uit als de vrouwen uit jouw foto's maar is meer zoiets:
[ afbeelding ]

Helemaal niets mis mee maar het lijkt eerder alsof jij er problemen mee hebt dan de autochtone Nederlander.
Ja, zo zien inderdaad veel aziatische vrouwen eruit, niks mis mee.
pi_85050449
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:30 schreef aychelle het volgende:

[..]

Toen werd bewezen dat Afrika genetisch het meest divers is was ik best verbaasd. Ik zelf dacht toen inderdaad meer aan azie. De eerste volkeren die afrika verlieten (miljoen jaar gelee) gingen richting zuid-oost azie.
Een miljoen jaar geleden waren er geen 'volkeren'.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:12:16 #246
206337 aychelle
pi_85050762
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:05 schreef Dubby het volgende:

[..]

Een miljoen jaar geleden waren er geen 'volkeren'.
ja je hebt gelijk. Volk dan .. :P
pi_85050873
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:12 schreef aychelle het volgende:

[..]

ja je hebt gelijk. Volk dan .. :P
Het ging me er meer om dat de mens als soort pas zo'n 200.000 jaar geleden is ontstaan.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_85050881
Nou, ik ben in ieder geval niet één van die vrouwen. Ik zit nu in Tokyo en damn, wat ik hier al allemaal heb rond zien lopen... Zo zouden er in Nederland meer moeten zijn. :P
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:15:38 #249
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85050918
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:42 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Als ik dat een beetje vertaal lijkt het me dat er bij de Sushi Bar een chinees werkt die Erik heet en dat hij je dat vriendelijk vertelde :P Als je hem niet verstaat dan vraag je het toch gewoon nog een keer in het Chinees :D

Het feit dat er een schattig meisje naast hem liep moet je juist hoop geven he ;)
Nee,, ik vergat nog te vermelden dat ik expliciet vroeg "daar werkt dus 'een' Erik? " Toen zei hij iets van 'weet ik veel'. Zo bijdehand was hij dus. Ik was bijna vergeten hoe bijdehand die kanker-kantoneesjes kunnen zijn. Dat zit em in het bloed of in de cultuur. ik snap het als Chinees zelf ook niet.
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:21:44 #250
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85051203
Deze is leuk: Russel Peters.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')