abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85071413
En dat is typisch voor de Aziatische cultuur. Beleefdheid en nederigheid. Wel jammer dat het zo werkt.
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:26:10 #277
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85071721
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:07 schreef THS het volgende:

[..]

redelijk; alleen wat OV- en benzinekosten, condooms, thats all :7

ik lijk trouwens meer op een Koreaan
Ik kan me vaag een foto van jou herinneren met een zonnebril op. Jij lijkt niet op een Koreaan vind ik. meer op een chubby kleine bruce lee.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_85071799
Aziatische mannen zijn meestal klein, smal en dun. Daarom.
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:29:51 #279
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85071935
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:56 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Het (wij) zijn niet jullie vrouwen :W
De regels der natuur (oftwel de praktijk), kun je niet altijd bevatten nog altijd goedkeuren met het verstand. ofoziets doms.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:31:07 #280
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85072005
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:27 schreef 16meter het volgende:
Aziatische mannen zijn meestal klein, smal en dun. Daarom.
Over dun gesproken, De ollanders zijn toch ook van die lange dunne iele slungels met een vreselijk lang en dun gezicht alsof het verticaal is uitgerekt?
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:32:36 #281
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85072080
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 21:27 schreef Keep_Walking het volgende:
Eigenlijk heb ik al een idee gekregen waarom het zo is bij Aziaten en dat heb ik van Dubby gekregen. Nu ik erover denkt, Aziaten vallen bijna nooit op. Mijn hele leven heb ik contact gehad met Chinezen (mijn buren waren Chinees en ik moest op ze oppassen) en ze vallen gewoon niet op.
Hun gezicht heeft vaak ook geen mooi karakter vind ik.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:07:52 #282
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85077147
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:32 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Hun gezicht heeft vaak ook geen mooi karakter vind ik.
Kan best, misschien wel, misschien niet. Maar ze zijn niet zo lelijk dat als ze andere opvallende kwaliteiten hadden (Dans skills, rap skills, gewoon extravert en spontaan, enz) ver konden komen in de sociale gedoe. Ik vind nog steeds die cultuur en alles dat we ervan hebben overgenomen heel geweldig.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  FOK!fotograaf dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:59:34 #283
145146 Andyy
pi_85079337
[quote]Op maandag 9 augustus 2010 12:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Vallen de meeste Aziaten uberhaupt wel of nederlandse vrouwen, en niet liever aziatische?
[quote]
Ik heb alleen Nederlands gehad :+
Aziaten doe ik niet aan.
  FOK!fotograaf dinsdag 10 augustus 2010 @ 01:17:24 #284
145146 Andyy
pi_85079938
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:47 schreef zquing het volgende:

[..]

:')

"echt chinees" is gewoon te krijgen hier en niet duurder dan "nepchinees". Over japans heb je wel gelijk aangezien japans meer is dan sushi alleen en het meestal behoorlijk prijzig is(voor mij als student)

Of aziaten niet gewild zijn bij hollandse vrouwen kan ik niet echt oordelen, aangezien mn aziatische vriendengroep vrij gesloten is voor nederlanders
Ik heb het over restaurants waar Nederlanders over het algemeen komen. Bij de echte Chinees heb je alleen maar Chinezen en incidenteel Nederlanders.
Nederlanders gaan naar de afhaal, wat dus "nepchinees" is.
pi_85079992
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 01:17 schreef Andyy het volgende:

[..]

Ik heb het over restaurants waar Nederlanders over het algemeen komen. Bij de echte Chinees heb je alleen maar Chinezen en incidenteel Nederlanders.
Nederlanders gaan naar de afhaal, wat dus "nepchinees" is.
wat voegt het toe aan de discussie, iedere Nederlander zal weten dat ze bij de 'chinees' (indonesisch eerder) niet het typische chinese voedsel verkopen. Maar heeft dan ook totaal geen relevantie met de vraag in dit topic.

Vraag in dit topic is waarom oost-aziaten gemiddeld onaantrekkelijker zijn. Aantal punten die werden genoemd zijn de over het algemeen minder mannelijke trekken en de kleine ogen. Gezien jou foto wordt dit wel enigzins bevestigd.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 02:09:01 #286
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85081219
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 01:19 schreef Adames het volgende:

[..]

wat voegt het toe aan de discussie, iedere Nederlander zal weten dat ze bij de 'chinees' (indonesisch eerder) niet het typische chinese voedsel verkopen. Maar heeft dan ook totaal geen relevantie met de vraag in dit topic.

Vraag in dit topic is waarom oost-aziaten gemiddeld onaantrekkelijker zijn. Aantal punten die werden genoemd zijn de over het algemeen minder mannelijke trekken en de kleine ogen. Gezien jou foto wordt dit wel enigzins bevestigd.
N'' ja die foto valt mee toch? Redelijk kaaklijn heeft hij. Alleen moet hij glimlachen en gel gebruiken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_85081660
Geen idee...

maar Aziatische vrouwen zijn welkom O+.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 04:14:04 #288
311497 Costarican
I would rather do costa rica.
pi_85082283
idd niet '' minder mannelijk '' maar wel minder aantrekkelijk.

Niet racistisch bedoelt maar ik denk zelf dat het komt door de ogen en huidskleur.
Algemeen hebben ze (Vind ik) vrij lelijke oogvormen en oogkleur en ook een wat licht geel huidskleur.
Vaak zijn aziaten ook kleine mannen en dun.
Maar het klopt wat ze zeggen: Wie niet mooi is, moet slim zijn.
En de aziaten liggen op sommige gebieden wel voor de rest.

Leg ook wat beter uit wat je bedoelt met Aziaat, een afgaan is ook een aziaat.

Ik ben zelf Zuid-Amerikaan en Aziaat(puertoricaan,costaricaan&koerd uit irak).

En hier in nederland vallen ze niet echt op Zuid-Amerikanen hoor, ze vinden het wel prachtig wanneer ik zeg dat ik spaans spreek :@

Maar hier in NL zijn ook gewoon weinig Aziaten(Spleetogen laten we maar zeggen, niet racistisch bedoelt ofzo)

w/
pi_85084692
Ik zie anders genoeg Aziaten in grote steden hoor...
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
pi_85084783
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:26 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik kan me vaag een foto van jou herinneren met een zonnebril op. Jij lijkt niet op een Koreaan vind ik. meer op een chubby kleine bruce lee.
Ik heb nog nooit een foto van mijzelf hier op Fok! gezet of ook maar enige link of aanwijzing naar een foto van mezelf. Ik draag trouwens nooit zonnebrillen
pi_85084830
Op Relatieplanet heb ik trouwens ook niet veel succes bij de aziatische vrouwen....Ik heb al op meer dan 10 dames gereageerd met een uitgebreid bericht, maar ook maar geen enkel bericht of gebroken hartje terug. Wat is het toch? ;(

Als aziaat zie ik er echt niet slecht uit ofzo......ik dacht soort zoekt soort? Ik snap het niet..als een aziatische vrouw in de spiegel kijkt, wat ziet ze dan? Ziet ze dan een mooie westerse vrouw of een nog mooiere vrouw met getrokken ogen? Waarom is het niet zo dat soort, hetzelfde soort zoekt? Het is frustrerend.

[ Bericht 27% gewijzigd door THS op 10-08-2010 10:05:04 ]
pi_85085004
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:52 schreef Peachcore het volgende:
Ik zie anders genoeg Aziaten in grote steden hoor...
Vergeleken met echte grote steden zoals LA en NYC zijn hier verdomd weinig aziaten hoor. Wij zijn hier zogenaamd multicultureel, maar dat is helemaal niet waar. Grotendeels is nog steeds blank.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:31:17 #293
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_85085534
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:57 schreef THS het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een foto van mijzelf hier op Fok! gezet of ook maar enige link of aanwijzing naar een foto van mezelf. Ik draag trouwens nooit zonnebrillen
hij is maar aan et trollen :P
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_85085926
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 01:35 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Geef eens een statistiek van een betrouwbare bron dat zegt dat Aziaten werkelijk kleine pikken hebben.
south park.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:33:27 #295
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85089495
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 04:14 schreef Costarican het volgende:
idd niet '' minder mannelijk '' maar wel minder aantrekkelijk.

Niet racistisch bedoelt maar ik denk zelf dat het komt door de ogen en huidskleur.
Algemeen hebben ze (Vind ik) vrij lelijke oogvormen en oogkleur en ook een wat licht geel huidskleur.
Vaak zijn aziaten ook kleine mannen en dun.
Maar het klopt wat ze zeggen: Wie niet mooi is, moet slim zijn.
En de aziaten liggen op sommige gebieden wel voor de rest.

Leg ook wat beter uit wat je bedoelt met Aziaat, een afgaan is ook een aziaat.

Ik ben zelf Zuid-Amerikaan en Aziaat(puertoricaan,costaricaan&koerd uit irak).

En hier in nederland vallen ze niet echt op Zuid-Amerikanen hoor, ze vinden het wel prachtig wanneer ik zeg dat ik spaans spreek :@

Maar hier in NL zijn ook gewoon weinig Aziaten(Spleetogen laten we maar zeggen, niet racistisch bedoelt ofzo)
w/
Ik heb in de OP al vertelt wat voor soort Aziaat ik bedoel. En er zijn eigenlijk best wel veel Chinezen in Nederland. Als ik me niet vergist zijn er meer Chinezen dan dat er Surinamers zijn. Alleeen... ze vallen niet op.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:38:06 #296
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85089669
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:33 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb in de OP al vertelt wat voor soort Aziaat ik bedoel. En er zijn eigenlijk best wel veel Chinezen in Nederland. Als ik me niet vergist zijn er meer Chinezen dan dat er Surinamers zijn. Alleeen... ze vallen niet op.

Dat valt wel mee, er wonen 40.000 Chinezen in Nederland tegenover 185.000 Surinamers.
Gourmetten of steengrillen?
pi_85090232
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:38 schreef Silenus het volgende:
Dat valt wel mee, er wonen 40.000 Chinezen in Nederland tegenover 185.000 Surinamers.
'Surinamer' zegt alleen niets over de etnische achtergrond. In Suriname wonen best veel Chinezen. En Javanen. En Hindoestanen. En negers. En Indianen. En blanken. Dus, tja...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2010 12:54:08 ]
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:08:25 #298
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_85090839
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 09:59 schreef THS het volgende:
Op Relatieplanet heb ik trouwens ook niet veel succes bij de aziatische vrouwen....Ik heb al op meer dan 10 dames gereageerd met een uitgebreid bericht, maar ook maar geen enkel bericht of gebroken hartje terug. Wat is het toch? ;(

Als aziaat zie ik er echt niet slecht uit ofzo......ik dacht soort zoekt soort? Ik snap het niet..als een aziatische vrouw in de spiegel kijkt, wat ziet ze dan? Ziet ze dan een mooie westerse vrouw of een nog mooiere vrouw met getrokken ogen? Waarom is het niet zo dat soort, hetzelfde soort zoekt? Het is frustrerend.

Omdat aziatische vrouwen, in tegenstelling tot de mannen, wel geil zijn.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:21:05 #299
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85091370
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nee man, er zijn meer Aziaten en ook meer Surinamers dan dat.

Misschien had ik het mis over Chinezen, maar de aantal Aziaten (verre oost, spleet ogen), zijn wel boven de 200 duizend.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:40:37 #300
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_85105573
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 13:08 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Omdat aziatische vrouwen, in tegenstelling tot de mannen, wel geil zijn.
En Nederlandse mannen, vind je die geil?
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')