abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 augustus 2010 @ 19:43:02 #1
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85018831
Even nav een ander topic.

Er zijn nog best wat mannen en vrouwen die een hekel hebben aan homofielen maar waarom heb ik nooit begrepen.
Is het vanuit geloofsovertuiging dan kan ik het nog enigszins begrijpen maar verders niet.

Als man heb je er toch geen last van dat iemand homo is? of wordt je echt regelmatig door hordes homofielen belaagd op straat?

Nog hypocrieter is het dat ze een hekel hebben aan homo's maar lesbiene's geil vinden, snap wel dat 2 mooie vrouwen om te zien geiler is maar dan ook geen hekel hebben aan homofielen, het principe is hetzelfde.

Dus, ben je homofoob? Zo ja, waarom?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 8 augustus 2010 @ 19:43:42 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_85018851
Dat mag iemand mij ook wel eens uitleggen idd.
pi_85018890
Ik ben absoluut geen homofoob. Ik ben christelijk opgevoed en ben van mening dat elk mens gelijk is, wat zijn kleur, ras, voorkeur of geaardheid is.

Ik vind alleen dat sommige mensen (ik heb het niet specifiek over homofielen) een té kort lontje hebben als men een uitspraak ziet waar die persoon het niet eens mee is. Dan gaat men over van argumenten naar drogredenen..
  Boks-Chick zondag 8 augustus 2010 @ 19:47:23 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_85018959
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:43 schreef Sander het volgende:
Dat mag iemand mij ook wel eens uitleggen idd.
lolwut
pi_85018972
Nee ik ben niet homofoob. Het zal mij zelfs een rotzorg zijn
als er eens tel staat te 'bekken' op straat :') Why The Fuck
should I care :? !

Sterker nog mijn moeder heeft al 36 jaar een relatie met een vrouw.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en het bevalt mij perfect :D Vrouwen humor 'kennen' en
kunnen herkennen ' begrijpen ' sowieso een vrouw begrijpen
werkt zo gigantisch in je voordeel :7
Ook in moeilijke tijden.
pi_85018996
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:45 schreef Ijscodude het volgende:
Ik ben absoluut geen homofoob. Ik ben christelijk opgevoed en ben van mening dat elk mens gelijk is, wat zijn kleur, ras, voorkeur of geaardheid is.

Ik vind alleen dat sommige mensen (ik heb het niet specifiek over homofielen) een té kort lontje hebben als men een uitspraak ziet waar die persoon het niet eens mee is. Dan gaat men over van argumenten naar drogredenen..
Waren christenen niet anti-homo vanuit de bijbel oid?
  † In Memoriam † zondag 8 augustus 2010 @ 19:48:26 #7
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_85019000
Ik ben homofoob conform de Bijbel!
  zondag 8 augustus 2010 @ 19:51:34 #8
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_85019114
Het is tegennatuurlijk enzo. Daarnaast verspreiden ze als een malle ziektes, kennen ze geen morele seksuele waarden - er wordt continue op los geneukt - en maken ze een karikatuur van het mannelijk of vrouwelijk geslacht.

Om maar even wat redenen te noemen. Komt er nog eens bij dat God en Allah het ook niet willen en anale seks door veel mensen als nogal ranzig wordt beschouwd. Genoeg motivatie voor velen om er af en toe flink op los te meppen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_85019125
mensen die sneller walgen (van totaal ongerelateerde zaken) zijn vaker homofoob

zal wel een deel evolutionair zijn, is niet de beste wijze om voortbestaan van een groep te garanderen.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85019134
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:48 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Waren christenen niet anti-homo vanuit de bijbel oid?
De bijbel is een boek met vele auteurs. Als je dit feit naast het feit legt dat men vroeger rond die tijd helemaal niet moeilijk deden over plagiaat is er een grote kans dat er meerdere versies/interpretaties van de bijbel zijn geschreven. En zou het niet raar vinden als 80% van die versies verloren zijn gegaan.

Ik vind niet dat je de bijbel zwart-wit moet overnemen of naleven. Iedereen moet zijn eigen betekenis aan sommige stukken geven, er zijn zoveel grijze gebieden in de bijbel..

En ja, dit is een christen die dit schrijft. Ik ben alleen niet zo naïef..
pi_85019181
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:51 schreef Ijscodude het volgende:

[..]

De bijbel is een boek met vele auteurs. Als je dit feit naast het feit legt dat men vroeger rond die tijd helemaal niet moeilijk deden over plagiaat is er een grote kans dat er meerdere versies/interpretaties van de bijbel zijn geschreven. En zou het niet raar vinden als 80% van die versies verloren zijn gegaan.

Ik vind niet dat je de bijbel zwart-wit moet overnemen of naleven. Iedereen moet zijn eigen betekenis aan sommige stukken geven, er zijn zoveel grijze gebieden in de bijbel..

En ja, dit is een christen die dit schrijft. Ik ben alleen niet zo naïef..
Sowieso verleg je dan alleen het probleem, want waarom waren de schrijvers dan homofoob? :D
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 8 augustus 2010 @ 19:53:16 #12
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85019185
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nee ik ben niet homofoob. Het zal mij zelfs een rotzorg zijn
als er eens tel staat te 'bekken' op straat :') Why The Fuck
should I care :? !

Sterker nog mijn moeder heeft al 36 jaar een relatie met een vrouw.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en het bevalt mij perfect :D Vrouwen humor 'kennen' en
kunnen herkennen ' begrijpen ' sowieso een vrouw begrijpen
werkt zo gigantisch in je voordeel :7
Misschien is het angst voor het onbekende of opvoeding ofzo? Jij bent er mee opgegroeid dus het is voor jou niet onbekend.
Ikzelf ben ook met homofielen opgegroeid ( ooms van me zijn homofiel en ook wat vrienden van de familie die regelmatig over de vloer kwamen).
Ik heb ook 2 nichtjes die beide lesbiene zijn en een homostel als vrienden dus mijn kinderen ( 2 dochters) groeien er ook mee op.

Laatst ving ik een gesprek op tussen de oudste en een vriendin, het ging over met wie ze later willen trouwen ( ze zijn 5 jaar) en mijn dochter wil met een meisje trouwen ( natuurlijk wil dat niet zeggen dat ze lesbiene is) en het andere meisje vond dat heel raar en dat kan niet enz.
Terwijl dat dus voor mijn dochter niet raar is omdat ze het van geboorte af aan heeft meegemaakt.

Denk dat dat dus vaak de oorzaak is, onbekend maakt onbemind.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85019188
Ik heb niks tegen het homo zijn zelf. Ik vind wel dat de mensen (waaronder jij en ik) tegenwoordig dood gegooid worden met alles wat homo is. Gister ook, de gay pride. De homos willen wel graag geaccepteerd worden en gezien worden als gelijk persoon (wat ze in mijn ogen ook wel zijn). Maar dan wel in roze stringetjes en noem het maar op op YMCA op een bootje gaan dansen, zo kun je toch verwachten dat je niet serieus genomen gaat worden?

Er wordt maar verwacht van mensen dat ze alles wat homo is tolereren, maar als de homo's hunzelf niet serieus kunnen nemen, neem ik hun ook niet serieus. Vaak genoeg zie ik dingen die ik helemaal niet wil zien.

Laatst ook bij EenVandaag, ze waren een groep lesbiennes in de Bijlmer aan het volgen die aan het flyeren waren om discriminatie tegen te gaan. Ze moeten weten dat mensen in de Bijlmer homosexuelen niet accepteren en dat ook niet willen, ze zoeken het probleem alleen maar op.
  zondag 8 augustus 2010 @ 19:55:50 #14
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_85019279
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:43 schreef snakelady het volgende:
[...]
Is het vanuit geloofsovertuiging dan kan ik het nog enigszins begrijpen maar verders niet.
[...]
Waarom is het vanuit geloofsovertuiging wel te begrijpen maar verder niet? Vanwaar deze twee maten?
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_85019294
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:53 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Sowieso verleg je dan alleen het probleem, want waarom waren de schrijvers dan homofoob? :D
Dat weet je dus niet, want het staat niet in elk "hoofdstuk" geschreven dat homoseksuelen slecht zijn.. Dus niet elke auteur heeft zijn mening over dit gebied geuit.

Ik vind dat je te snel conclusies trekt!
pi_85019295
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:53 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb niks tegen het homo zijn zelf. Ik vind wel dat de mensen (waaronder jij en ik) tegenwoordig dood gegooid worden met alles wat homo is. Gister ook, de gay pride. De homos willen wel graag geaccepteerd worden en gezien worden als gelijk persoon (wat ze in mijn ogen ook wel zijn). Maar dan wel in roze stringetjes en noem het maar op op YMCA op een bootje gaan dansen, zo kun je toch verwachten dat je niet serieus genomen gaat worden?

Er wordt maar verwacht van mensen dat ze alles wat homo is tolereren, maar als de homo's hunzelf niet serieus kunnen nemen, neem ik hun ook niet serieus. Vaak genoeg zie ik dingen die ik helemaal niet wil zien.

Laatst ook bij EenVandaag, ze waren een groep lesbiennes in de Bijlmer aan het volgen die aan het flyeren waren om discriminatie tegen te gaan. Ze moeten weten dat mensen in de Bijlmer homosexuelen niet accepteren en dat ook niet willen, ze zoeken het probleem alleen maar op.
Net zoals meisjes in korte rokjes er om vragen om verkracht te worden?
  zondag 8 augustus 2010 @ 19:56:32 #17
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85019313
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:51 schreef Ryon het volgende:
Het is tegennatuurlijk enzo. Daarnaast verspreiden ze als een malle ziektes, kennen ze geen morele seksuele waarden - er wordt continue op los geneukt - en maken ze een karikatuur van het mannelijk of vrouwelijk geslacht.

Om maar even wat redenen te noemen. Komt er nog eens bij dat God en Allah het ook niet willen en anale seks door veel mensen als nogal ranzig wordt beschouwd. Genoeg motivatie voor velen om er af en toe flink op los te meppen.
Vind dit vrij kortzichtig, hetero's verspreiden ook ziektes, zijn genoeg hetero's die geen normale seksuele waarden kennen ( wat is dat eigenlijk, normale seksuele waarden?)

En is neuken zo slecht dan?

Ik ben overigens niet gelovig dus dat laatste gedeelte sla ik even gedeeltelijk over wat betreft commentaar. ;)

Er zijn genoeg hetero's die aan anale seks doen....
pi_85019375
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:56 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ja!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_85019376
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:56 schreef Ijscodude het volgende:

[..]

Dat weet je dus niet, want het staat niet in elk "hoofdstuk" geschreven dat homoseksuelen slecht zijn.. Dus niet elke auteur heeft zijn mening over dit gebied geuit.

Ik vind dat je te snel conclusies trekt!
Volgens mij begrijp je me niet helemaal,

De claim dat het door de bijbel komt is gewoon logisch een stupide claim omdat het op een manier ook in die bijbel terecht is gekomen, dus moest het al voor de bijbel bestaan.

Ik claim helemaal niet dat het door de bijbel komt o.i.d. Noch dat het overal in de bijbel staat
  zondag 8 augustus 2010 @ 19:59:07 #20
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85019421
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:55 schreef wijsneus het volgende:

[..]

Waarom is het vanuit geloofsovertuiging wel te begrijpen maar verder niet? Vanwaar deze twee maten?
Ik kan het om die reden begrijpen, zeg niet dat ik het er mee eens ben. ;)

Zoals ik al schreef, ben zelf niet gelovig maar als je wordt opgegroeid met de gedachte, homofilie is fout en slecht want God zegt dat, dan zit dat er zo ingestampt dat ik het wel begrijpelijk vind dat ze zo ook denken in hun volwassen leven.
pi_85019458
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Vind dit vrij kortzichtig, hetero's verspreiden ook ziektes, zijn genoeg hetero's die geen normale seksuele waarden kennen ( wat is dat eigenlijk, normale seksuele waarden?)

Ik ben overigens niet gelovig dus dat laatste gedeelte sla ik even gedeeltelijk over wat betreft commentaar. ;)

Ik denk dat, ondanks dat ik het niet met zijn beschrijving eens ben, er wel een kern van waarheid in zit. Afkeur van sommige zaken is deels evolutionair bepaald, en vaak helemaal niet meer functioneel, maar toch bestaat het nog.

Het weinige onderzoek dat naar homofobie is gedaan lijkt ook in die richting te wijzen.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:00:29 #22
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_85019479
quote:

Er zit een verschil tussen tolereren en accepteren. Dat laatste zal wellicht nooit gebeuren. Maar dat betekent niet dat je homoseksueel gedrag in de maatschappij wel kan toestaan - tolereren - ondanks dat je er zelf weinig mee hebt of stiekem niet serieus neemt. Daarmee geef je mensen ook al de vrijheid om te zijn wie ze zijn.

Dat gaat ook op voor de bijlmer. Ook in Surinaamse en Arubaanse gezinnen worden homoseksuelen geboren die dat vanwege hun omgeving nood gedwongen stil moeten houden. Binnen de macho cultuur die de Zuid-Amerikaanse cultuur kent is het onwaarschijnlijk dat een mannelijke homoseksueel ooit als een gelijke gezien wordt, maar het zou al een stap voorwaarts zijn als ze er überhaupt wel voor kunnen uitkomen zonder uit de familie gestoten te worden om diverse redenen.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:00:55 #23
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85019495
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:57 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je me niet helemaal,

De claim dat het door de bijbel komt is gewoon logisch een stupide claim omdat het op een manier ook in die bijbel terecht is gekomen, dus moest het al voor de bijbel bestaan.

Ik claim helemaal niet dat het door de bijbel komt o.i.d. Noch dat het overal in de bijbel staat
Er waren mensen die besloten dat seks voor het huwelijk niet mag.
Er waren ook mensen die besloten dat mannen onderling niet mogen trouwen.
Er waren mensen die besloten dat je alleen seks mag hebben om kindjes te maken.

Dus logisch gevolg is dat diezelfde mensen besloten hebben dat homofilie niet mag.
pi_85019514
Als homo's gewoon hun mond houden maakt het niet uit maar het probleem is dat ze altijd zo irritant zijn, kijk naar al die homofiele BN'ers.. ze gedragen zich als mongolen. En daarnaast hebben ze het altijd over seks, en neuken ze met iedereen. Ik ken wel 1 homostel wat er wel gewoon normaal uitziet en die zich wel normaal kunnen gedragen, een voorbeeld voor de rest.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:01:30 #25
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85019517
Mannen die homofoob zijn zitten in de knoop met hun eigen seksualiteit.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_85019523
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:56 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Meisjes in korte rokjes zijn geen gediscrimineerde groep in de maatschappij waar veel mensen niets mee te maken willen hebben. Wat jij net zei heeft hier niets mee te maken.
pi_85019609
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:01 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Meisjes in korte rokjes zijn geen gediscrimineerde groep in de maatschappij waar veel mensen niets mee te maken willen hebben. Wat jij net zei heeft hier niets mee te maken.
Homo's die naar de bijlmer gaan vragen er om in elkaar geslagen te worden
Meisjes in korte rokjes vragen er om verkracht te worden

Ik zie het verschil niet zo tussen de twee uitspraken?
pi_85019610
Er zullen altijd mensen blijven die homofoob zijn, dat kan te maken hebben met cultuur en opvoeding.

Als jij elke dag in je leven door iedereen in je gezin en familie wordt wijsgemaakt dat bijvoorbeeld chinezen de meest wrede mensen in de wereld zijn zal je dit gedrag automatisch gaan overnemen. Terwijl deze chinezen misschien het beste met een ander voor heeft.

In sommige geloven wordt constant gezegd dat homoseksualiteit fout is, de kinderen worden als het ware gehersenspoeld...
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:03:48 #29
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85019628
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:00 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik denk dat, ondanks dat ik het niet met zijn beschrijving eens ben, er wel een kern van waarheid in zit. Afkeur van sommige zaken is deels evolutionair bepaald, en vaak helemaal niet meer functioneel, maar toch bestaat het nog.

Het weinige onderzoek dat naar homofobie is gedaan lijkt ook in die richting te wijzen.
Maar evelotionair gezien is het juist goed dat er homofielen zijn, aangezien er te veel mensen op de wereld zijn wat weer zorgt voor meer ziektes onderling en te weinig ruimte.
Dus zou het logisch zijn dat dit een natuurlijke manier van geboortebeperking zou zijn. ;)

Om even in de redening evolutie en natuurlijk te blijven.
pi_85019637
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:01 schreef goofy_goober het volgende:
Dit dus
Ook in moeilijke tijden.
pi_85019662
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:03 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Homo's die naar de bijlmer gaan vragen er om in elkaar geslagen te worden
Meisjes in korte rokjes vragen er om verkracht te worden

Ik zie het verschil niet zo tussen de twee uitspraken?
Het zijn allemaal aannames. Graag alleen wat zeggen als je daadwerkelijk je mening kan onderbouwen. Dankje..
pi_85019720
Omdat mensen bang zijn voor iets wat ze niet begrijpen.

Soms zitten ze zelf in de kast.

En omdat ze het vies en gestoord vinden.

Tja...
pi_85019723
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:04 schreef Ijscodude het volgende:

[..]

Het zijn allemaal aannames. Graag alleen wat zeggen als je daadwerkelijk je mening kan onderbouwen. Dankje..
Dit dus.
pi_85019739
Ik ben ook geen homofoob maar ik vind wel dat homo's zichzelf vijandelijk opstellen als ze zeggen dat hun seksuele voorkeur aangeboren is. Je ziet ook veel onderzoeken die door homo's of onder homodruk gezwicht zijn daarom vind ik het hypocriet(dubbel moraal) om het geen overtuiging te noemen.

Als ik aan 1 ding een hekel heb zijn het wel mensen met een dubbel moraal wat zichzelf tegenspreekt.
UITGESCHREVEN
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:06:18 #35
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85019744
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:01 schreef eejts het volgende:
Als homo's gewoon hun mond houden maakt het niet uit maar het probleem is dat ze altijd zo irritant zijn, kijk naar al die homofiele BN'ers.. ze gedragen zich als mongolen. En daarnaast hebben ze het altijd over seks, en neuken ze met iedereen. Ik ken wel 1 homostel wat er wel gewoon normaal uitziet en die zich wel normaal kunnen gedragen, een voorbeeld voor de rest.
Vind dit altijd zo'n drogredenatie, er zijn genoeg hetero's die zich als een debiel gedragen op tv ( emiel ratelband, patty brard enz).
Dat ze homofiel zijn staat daar los van.

En iedere homo neukt met iedereen? :')
Hetero's zijn natuurlijk nooit losbandig

Begrijp overigens nog steeds niet wat er mis mee is om veel seksuele contacten te hebben, en dat komt van iemand die al 13 jaar bij dezelfde persoon is en nooit vreemd is gegaan.
pi_85019777
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:01 schreef goofy_goober het volgende:
Neuh, kan ook aan opvoeding liggen. Of cultuur. En dan heb ik het niet persé over gelovigen.
pi_85019778
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:03 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar evelotionair gezien is het juist goed dat er homofielen zijn, aangezien er te veel mensen op de wereld zijn wat weer zorgt voor meer ziektes onderling en te weinig ruimte.
Dus zou het logisch zijn dat dit een natuurlijke manier van geboortebeperking zou zijn. ;)

Maar dat is bijvoorbeeld precies hetzelfde met het feit dat veel mensen op de wereld geen eten genoeg hebben. Evolutionair gezien is dit goed omdat dit enigszins de balans geeft.

En dit is geen aanval, een insinuatie dat ik voor armoede op de wereld ben (omdat ik iedereen een goed leven gun) maar vond het interessant om dit even te zeggen als gesprekspunt..
pi_85019786
Ben totaal niet homofoob.
Heb er zelfs 2 in mijn vriendengroep.
Maaaaaaaaaaaaaaaaar
Ik kan me wel rot irriteren aan die overdreven homos.
Van die overdreven relnichten inclusief handtas. ( Zoals die ene chinees in dat programma met paris hilton ofzo op mtv ) Daar kon ik dus geen 3 minuten naar kijken.
Overigens geil ik ook niet op 2 vrouwen die in een cafe met elkaar staan te zoenen.
Dat vind ik zo'n aandachtstrekkerij.
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_85019853
Het is een beetje de macho cultuur, mensen zijn bang dat ze als mietje worden gezien. Een beetje de sociale druk zeg maar.

Compleet idioot natuurlijk, maar zo werkt dat vaak.
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:08:59 #40
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_85019859
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Er zijn dan ook genoeg hetero's die homo's gewoon prima vinden. Maar er zijn er ook zat die om die genoemde redenen ervan moeten kotsen, Dat de ene hetero anale seks wel oke vindt, zegt weinig over de grote groep die alleen al kotsneigingen krijgt als ze er aan denken.

Wat betreft de seksuele waarden: opvattingen over seksualiteit (wat wel en niet oke is) komen binnen elke gemeenschap en cultuur voor. Omdat elk mens op aarde er onherroepelijk mee te maken krijgt (seks is een onuitwisbaar deel van de mens) is fungeert het ook als een sterk bindmiddel binnen culturen. Mensen die normoverschrijdend gedrag vertonen mbt tot seksualiteit (zoals bijvoorbeeld pedofielen en vreemdgangers binnen de Nederlandse samenleving) worden beschouwd als anders en om die reden verkettert. Dit is een normaal en gek genoeg ook een redelijk gezond sociaal proces. Helaas voor homoseksuelen trekken zij aan het kortste eind binnen veel kudde's, en duurt het een generatie of wat voordat er een cultuurverandering is opgetreden.

Binnen samenlevingen waar familie een essentiele rol speelt in de dagelijkse strijd om te overleven worden homoseksuelen ook echt gezien als een gevaar van het voorbestaan van de familie. Een man en man in een gezin is lastig, omdat ze geen kinderen kunnen maken - geen nageslacht - en mannen als vrouwen specifieke taken hebben binnen de maatschappij en huishouding, die kunnen niet zo een twee drie gewisseld worden.
--
pi_85019883
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:06 schreef picardmike het volgende:
Ik ben ook geen homofoob maar ik vind wel dat homo's zichzelf vijandelijk opstellen als ze zeggen dat hun seksuele voorkeur aangeboren is. Je ziet ook veel onderzoeken die door homo's of onder homodruk gezwicht zijn daarom vind ik het hypocriet(dubbel moraal) om het geen overtuiging te noemen.

Als ik aan 1 ding een hekel heb zijn het wel mensen met een dubbel moraal wat zichzelf tegenspreekt.
Serieus? Ik denk dat het juist voordelig is voor hen om het als aangeboren te beschouwen. :{
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:09:50 #42
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85019897
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:06 schreef picardmike het volgende:

Ik ben er van overtuigd dat Homofiel zijn voornamelijk aangeboren is, net als hetero zijn aangeboren is.
Zo is ook bewezen dat als een vrouw meerdere jongens krijgt de kans na 2 jongenszwangerschappen dat de 3de jongenszwangerschap homofiel is groter is en dat iedere latere zwangerschap groter wordt.
Dat heeft te maken met de hormonen die de vrouw aanmaakt tijdens de zwangerschap.
pi_85020001
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:03 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee, dan geef je evolutie een soort ultiem doel wat het niet heeft.
Als een afkeer van homofilie overlevings& voortplantingskansen vergrootte, is het niet vreemd dat de afkeer deels dus ingeboren zou kunnen zijn. Zoals ik al eerder zei, lijken de onderzoeken in die richting dit te bevestigen. Dit zegt natuurlijk niets over de wenselijkheid van homofobie, ik probeer het dus ook niet goed te praten of zo.
pi_85020069
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:04 schreef Ijscodude het volgende:

[..]

Huh? Ik vraag wat het verschil is tussen de ene hier gedane uitspraak in deze thread en een andere uitspraak waarvan de meeste mensen het meestal wel eens zijn dat het een onzinredenatie is?
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:15:32 #45
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_85020151
Omdat homo's zwak zijn, uitroeien dat soort :r

Is echt een ziekte, homo's krijgen andere (nichterige) stem en gaan met een half handje lopen :r
pi_85020172
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Serieus? Ik denk dat het juist voordelig is voor hen om het als aangeboren te beschouwen. :{
Vind ik niet want als het aangeboren is, is het een rede. Want ik ben van mening als je er niks aan kan doen dat je zo bent dan moet het gewoon kunnen. Maar pedofielen en andere misfits die zijn dan ook aangeboren en ik vind dat je dat dan ook moet toestaan op een bepaalde manier. Ik weiger gewoon te geloven dat er mensen zijn die inweze zijn geboren om andere kwaad te doen.

In een geval van een keuze die kan je afwegen tegenover andere keuzes en dan kan ik veel duidelijker verschil maken tussen homo's en pedo's. Omdat het dan een ethisch argument is.

Maar je kan niet een tutsie afslachten omdat hij geboren is om oorlog te voeren, dat is onethisch.
UITGESCHREVEN
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:16:34 #47
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85020183
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:15 schreef Het_Fenomeen het volgende:

Is echt een ziekte, homo's krijgen andere (nichterige) stem en gaan met een half handje lopen :r
En dat is nadelig voor jouw bestaan omdat?
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:18:22 #48
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_85020255
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:16 schreef snakelady het volgende:

[..]

En dat is nadelig voor jouw bestaan omdat?
Omdat ziektes/zwakheden geaccepteerd worden en zelfs aangemoedigd worden.
Gaat echt de verkeerde kant op
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:20:14 #49
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85020333
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:16 schreef picardmike het volgende:

[..]

Vind ik niet want als het aangeboren is, is het een rede. Want ik ben van mening als je er niks aan kan doen dat je zo bent dan moet het gewoon kunnen. Maar pedofielen en andere misfits die zijn dan ook aangeboren en ik vind dat je dat dan ook moet toestaan op een bepaalde manier. Ik weiger gewoon te geloven dat er mensen zijn die inweze zijn geboren om andere kwaad te doen.

In een geval van een keuze die kan je afwegen tegenover andere keuzes en dan kan ik veel duidelijker verschil maken tussen homo's en pedo's. Omdat het dan een ethisch argument is.

Maar je kan niet een tutsie afslachten omdat hij geboren is om oorlog te voeren, dat is onethisch.
Hoop niet dat dit weer een vergelijkingstopic tussen homofielen en pedofielen gaat wordenj maar zal je mijn mening geven.

Een homofiel wordt zo geboren, hij gaat relaties met andere volwassen personen aan, dit zijn gelijkwaardige relaties.
Een pedofiel wordt ook zo geboren, maar als die pedoseksueel wordt dan is er geen sprake meer van een gelijkwaardige relatie, in dat geval heb met je een minderjarig slachtoffer te maken.
dus in het laatste geval zul je toch de minderjarige moeten beschermen.

En ja, dat is misschien best sneu voor de pedofiel/pedoseksueel maar niet iets waarom je homofilie moet afstraffen.

Aangezien het twee totaal verschillende uitwerkingen heeft.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:20:55 #50
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85020369
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Omdat ziektes/zwakheden geaccepteerd worden en zelfs aangemoedigd worden.
Gaat echt de verkeerde kant op
Door wie worden ziektes aangemoedigd?
En nogmaals, hoe heb jij daar last van?
pi_85020522
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:06 schreef snakelady het volgende:

[..]

Vind dit altijd zo'n drogredenatie, er zijn genoeg hetero's die zich als een debiel gedragen op tv ( emiel ratelband, patty brard enz).
Dat ze homofiel zijn staat daar los van.

En iedere homo neukt met iedereen? :')
Hetero's zijn natuurlijk nooit losbandig

Begrijp overigens nog steeds niet wat er mis mee is om veel seksuele contacten te hebben, en dat komt van iemand die al 13 jaar bij dezelfde persoon is en nooit vreemd is gegaan.
Je snapt wat ik bedoel toch? Het gaat me niet om het debiel gedragen, maar je ziet/hoort gewoon dat ze homo's zijn, omdat ze zich zoals hierboven al gemeld werd zo overdreven verwijfd gedragen. En ja ik had een homo als collega en die had minimaal 3 sekspartners per weekend, zonder condoom uiteraard. De homo's die ik ken hebben het ook altijd over seks, hetero's ook vaak maar je begrijpt dat ik het dan minder erg vind omdat ik zelf ook hetero ben.
pi_85020526
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hoop niet dat dit weer een vergelijkingstopic tussen homofielen en pedofielen gaat wordenj maar zal je mijn mening geven.

Een homofiel wordt zo geboren, hij gaat relaties met andere volwassen personen aan, dit zijn gelijkwaardige relaties.
Een pedofiel wordt ook zo geboren, maar als die pedoseksueel wordt dan is er geen sprake meer van een gelijkwaardige relatie, in dat geval heb met je een minderjarig slachtoffer te maken.
dus in het laatste geval zul je toch de minderjarige moeten beschermen.

En ja, dat is misschien best sneu voor de pedofiel/pedoseksueel maar niet iets waarom je homofilie moet afstraffen.

Aangezien het twee totaal verschillende uitwerkingen heeft.

Ik denk het wel want je snapt nog steeds mijn bezwaar niet blijkbaar. Ik zeg dus als het aangeboren is is het voor mij geen kwestie meer van de zaken die jij noemt in beide gevallen. Want alles wat aangeboren is, is voor mij inweze al ethisch. Maar ik maak verschil tussen de cultuur hoe wij die als mens gevormd hebben en hoe die cultuur die wij gevormd hebben ons ethisch bediend. Als er dus mensen op een bepaalde manier geboren worden die tegen onze cultuurnormen in gaat ligt het voor mij bij de cultuur zelf en niet bij de persoon die zo geboren is.

Jij komt met allemaal argumenten die voor mij keuzes zijn en geen aangeboren feiten en zoals ik al zei maak ik bij een keuze wel een verschil.

Sowieso is het veel te vroeg en te simpel gestelt om te zeggen dat homosexualiteit aangeboren is. Er is geen vaststaand bewijs, zou er bewijs zijn dat weten wij er het fijne nog niet van details die heel belangrijk zijn, en tevens moet er niet alleen onderzoek bij homo's komen maar bij meerdere seksuele vormen en daar een ethisch programma voor ontwikkeld worden, en als dat gebeurd dan ben ik er pas van overtuigd dat homo's aangeboren zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door picardmike op 08-08-2010 20:33:24 ]
UITGESCHREVEN
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:25:04 #53
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_85020549
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef snakelady het volgende:

[..]

Door wie worden ziektes aangemoedigd?
En nogmaals, hoe heb jij daar last van?
Ik kijk naar de toekomst en het baart me zorgen. Over een tijdje zijn de grenzen weg, de ongeschreven regels zoals man+vrouw=gezin
Ik ben er zeker van dat homo's te genezen zijn, vroeger hoorde je geen enkele homo. Jammer dat de media het aanmoedigt
pi_85020600
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Ik kijk naar de toekomst en het baart me zorgen. Over een tijdje zijn de grenzen weg, de ongeschreven regels zoals man+vrouw=gezin
Ik ben er zeker van dat homo's te genezen zijn, vroeger hoorde je geen enkele homo. Jammer dat de media het aanmoedigt
Wat ben jij een kortzichtige kankerknuppel zeg, godsamme. Mensen als jij irriteren me mateloos.

Vroeger hoorde je geen homos omdat ze niet geaccepteerd werden. Ga niet denken dat ze er niet waren.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:27:06 #55
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_85020635
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:26 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Wat ben jij een kortzichtige kankerknuppel zeg, godsamme. Mensen als jij irriteren me mateloos.

Vroeger hoorde je geen homos omdat ze niet geaccepteerd werden. Ga niet denken dat ze er niet waren.
Denk een beetje om je taal is nergens voor nodig
pi_85020755
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Jouw discriminatie is ook nergens voor nodig.
pi_85020770
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Obvious. Troll is obvious
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:32:08 #58
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_85020832
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:30 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Jouw discriminatie is ook nergens voor nodig.
Je maakt een topic over homofoob en ik geef me oordeel over homo's. Toch logisch dat ik dan discrimineer.
En nog een vraag waarom moeten homo's zo opvallen. Je bent in een minderheid en toch proberen ze een spelletje te spelen met de "normale" mensen.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:32:59 #59
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85020872
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:24 schreef eejts het volgende:

[..]

Je snapt wat ik bedoel toch? Het gaat me niet om het debiel gedragen, maar je ziet/hoort gewoon dat ze homo's zijn, omdat ze zich zoals hierboven al gemeld werd zo overdreven verwijfd gedragen. En ja ik had een homo als collega en die had minimaal 3 sekspartners per weekend, zonder condoom uiteraard. De homo's die ik ken hebben het ook altijd over seks, hetero's ook vaak maar je begrijpt dat ik het dan minder erg vind omdat ik zelf ook hetero ben.
Ja en, je hoort dat ze homo zijn, wat is daar erg aan?
Je hoort ook zo vaak aan iemand wanneer iemand hetero is, daar stoor je je toch ook niet aan?

Zonder condoom is dom, maar dat is geen algemene homo eigenschap, gewoon hetero's die zonder condoom neuken, is dan op zijn minst een manneneigenschap omdat ze zonder condoom fijner vinden.

En nee, ik begrijp niet waraom je dat minder erg vind eigenlijk...

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 08-08-2010 20:38:25 ]
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:34:37 #60
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85020942
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:24 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ok, stel voor dat homofiel zijn een keuze is, is dat dan erg of verkeerd?
pi_85020956
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Je maakt een topic over homofoob en ik geef me oordeel over homo's. Toch logisch dat ik dan discrimineer.
En nog een vraag waarom moeten homo's zo opvallen. Je bent in een minderheid en toch proberen ze een spelletje te spelen met de "normale" mensen.
Onzin.
Dat zijn juist de extreme in die categorie die opvallen. En ja daar irriteer ik me ook aan.
Maar zo irriteer ik me net zo goed aan luidruchtige heteros in een trein die muziek aan hebben staan. En zich overdreven aanwezig gedragen.
Je hebt gewoon extremen in elke categorie mensen. En vind nu dat je alle homos wel heel erg over 1 kam scheert.
Maar ik ken genoeg homos. Die ik tegenover jou in een groep van 10 mannen kan zetten.
En jij ze never nooit zal kunnen aanwijzen aan de hand van hun uiterlijk en gedrag.
pi_85021056
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Het gaat mij om je kortzichtigheid, je mag best iets tegen homos hebben. Kom dan wel met een degelijke reden waarom je iets tegen homos hebt en ga ook niet zeggen dat ze te genezen zijn alsof homosexualiteit een ziekte is en dat je ze allemaal uit moet roeien

Zelf hoef ik echt niet te weten wat die mensen uitspoken, daar ben jij het vast ook wel mee eens. Het gaat mij er alleen om dat mensen zoals jij zo kortzichtig op dit onderwerp kijken en dan ook nog eens zonder logische onderbouwing.

Iedereen verdient een beetje respect.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:37:28 #63
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85021073
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

vroeger waren er juist wel homofielen, zeker in de romeinse tijd was dat heel normaal, de romeinen waren seksueel gezien toch al een stuk vrijer.

Homofilie is ineens erg geworden door het geloof, die stelden dat homofilie iets fouts is, daarvoor was het helemaal niet fout of verkeerd.
Nu worden er steeds minder mensen gelovig en durven homofielen er dus sneller voor uit te komen.

Overigens had mijn oma een broer die homofiel was ( ondertussen overleden) en dat werd binnen dat gezin gelukkig geaccepteerd.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:38:14 #64
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_85021118
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:34 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Onzin.
Dat zijn juist de extreme in die categorie die opvallen. En ja daar irriteer ik me ook aan.
Maar zo irriteer ik me net zo goed aan luidruchtige heteros in een trein die muziek aan hebben staan. En zich overdreven aanwezig gedragen.
Je hebt gewoon extremen in elke categorie mensen. En vind nu dat je alle homos wel heel erg over 1 kam scheert.
Maar ik ken genoeg homos. Die ik tegenover jou in een groep van 10 mannen kan zetten.
En jij ze never nooit zal kunnen aanwijzen aan de hand van hun uiterlijk en gedrag.
Natuurlijk heb je de Maik de boers en de Marc-Maries maar bij homo's is de categorie "Kijk mij is opvallen" erg hoog. Ik moet bekennen dat ik maar 1 homo persoonlijk ken en voor de rest niet. Wat wel apart is want 1/6 is homo meen ik te hebben gelezen.

Nu een vraag aan jullie: Is homo zijn een ziekte/beperking/afwijking?
pi_85021143
quote:

inshallah _O_
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:38:52 #66
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85021152
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:34 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Onzin.
Dat dus inderdaad!
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:40:24 #67
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85021237
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:38 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je de Maik de boers en de Marc-Maries maar bij homo's is de categorie "Kijk mij is opvallen" erg hoog. Ik moet bekennen dat ik maar 1 homo persoonlijk ken en voor de rest niet. Wat wel apart is want 1/6 is homo meen ik te hebben gelezen.

In principe is homofiel zijn een biologische afwijking ( afwijking als in anders dan gemiddeld) maar dat maakt het nog niet fout of verkeerd.
pi_85021329
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:32 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja en, je hoort dat ze homo zijn, wat is dara erg aan?
Je hoort ook zo vaak aan iemand waneer iemand hetero is, daar stoor je je toch ook niet aan?

Zonder condoom is dom, maar dat is geen algemene homo eigenschap, gewoon hetero's die zonder condoom neuken, is dan op zijn minst een manneneigenschap omdat ze zonder condoom fijner vinden.

En nee, ik begrijp niet waraom je dat minder erg vind eigenlijk...
Sommige mensen houden ervan als je in hun mond pist, ik vind dat vies.
Sommige mannen houden van andere mannen neuken, ik vind dat vies.

En verwijfde homo's vind ik niet natuurlijk, en vragen alle aandacht, dat vind ik irritant. Verder moeten homo's mooi zelf weten wat ze op de slaapkamer uitvoeren zolang ik er geen last van heb, dus verwijder ik dit topic uit m'n AT lijst.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:42:41 #69
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_85021348
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:40 schreef snakelady het volgende:

[..]

In principe is homofiel zijn een biologische afwijking ( afwijking als in anders dan gemiddeld) maar dat maakt het nog niet fout of verkeerd.
In mijn optiek wel, onze doel op aarde is om ons voort te planten, homo's/lesbiennes kunnen dat niet als ze hun geaardheid volgen
pi_85021424
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:34 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ok, stel voor dat homofiel zijn een keuze is, is dat dan erg of verkeerd?
Nee omdat hij met zijn keuze niemand kwaad doet of ergens mee bellemerd. Want de opvatting dat een teveel aan homo's een ramp zou zijn of een voor een slecht seksueel moraal zorgt deel ik niet. Maar ik denk wel door te stellen dat je als mens oorzaak en gevolg bent en allles aangeboren en voorspelbaar ziet, dat wel schadelijk is voor een seksueel denkbeeld, het is namelijk een mooi excuus om je eigen keuze te reduceren.

Zo van, dat deed het niet maar het waren mijn genen.

Maar van mij mogen mensen ook in elkaars bek pissen en ik voel me dan ook niet bedreigd als iedereen dat zou doen. Dan zou ik er gewoon niet aan mee doen. Maar als men zegt dat al die mensen geboren zijn om andere in hun bek te zeiken dan kan ik geen normale afweging maken want dan moet ik mij als misfit die er niet van houd mij er op aanpassen.

[ Bericht 2% gewijzigd door picardmike op 08-08-2010 20:49:19 ]
UITGESCHREVEN
pi_85021453
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:07 schreef Seamonkey- het volgende:
Ben totaal niet homofoob.
Heb er zelfs 2 in mijn vriendengroep.
Maaaaaaaaaaaaaaaaar
Ik kan me wel rot irriteren aan die overdreven homos.
Van die overdreven relnichten inclusief handtas. ( Zoals die ene chinees in dat programma met paris hilton ofzo op mtv ) Daar kon ik dus geen 3 minuten naar kijken.
Overigens geil ik ook niet op 2 vrouwen die in een cafe met elkaar staan te zoenen.
Dat vind ik zo'n aandachtstrekkerij.
gayfobisch dus.
Doe eens lief!
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:47:47 #72
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85021607
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:42 schreef eejts het volgende:

[..]

dus verwijder ik dit topic uit m'n AT lijst.
Lijkt me verstandig...
pi_85021638
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:42 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

In mijn optiek wel, onze doel op aarde is om ons voort te planten, homo's/lesbiennes kunnen dat niet als ze hun geaardheid volgen
wat zit je dan op fok te doen?
pi_85021664
Ik heb niks tegen homo's, maar wel tegen relnichten. Viezige enge typjes vind ik dat. Dat ze het in gezelschap opeens luidkeels gaan hebben over dildo's, elkaar 'meid' noemen etc. Doe even normaal man. Wat je in bed uitspookt en met wie (zolang diegene meerderjarig is en geen dier) zal mij een worst wezen, maar dat achterlijke 'diva'gedrag mag van mij wel verdwijnen.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:49:35 #75
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_85021702
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

wat zit je dan op fok te doen?
Je wilt dat ik 24/7 met vrouwen de liefde bedrijf?
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:49:40 #76
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85021710
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:42 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Ik geloof niet in een gezamelijk doel, ieder is hier voor zijn eigen puur op toeval en je moet ook je leven indelen zoals je zelf wil, met of zonder kinderen, met of zonder vaste partner en met of zonder je eigen sexe als partner.

Zolang er niemand kwaad wordt aangedaan is het wat mij betreft prima.
pi_85021742
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:38 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Afwijking denk ik dan idd. Maar niet een die per definitie slecht of verkeerd is.
pi_85021791
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef Zabka het volgende:
Ik heb niks tegen homo's, maar wel tegen relnichten. Viezige enge typjes vind ik dat. Dat ze het in gezelschap opeens luidkeels gaan hebben over dildo's, elkaar 'meid' noemen etc. Doe even normaal man. Wat je in bed uitspookt en met wie (zolang diegene meerderjarig is en geen dier) zal mij een worst wezen, maar dat achterlijke 'diva'gedrag mag van mij wel verdwijnen.
Dat dus.
Maar dat vind ik eigenlijk met alle extreme figuren binnen een categorie
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:51:22 #79
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85021802
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:44 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nee omdat hij met zijn keuze niemand kwaad doet of ergens mee bellemerd. Want de opvatting dat een teveel aan homo's een ramp zou zijn of een voor een slecht seksueel moraal zorgt deel ik niet. Maar ik denk wel door te stellen dat je als mens oorzaak en gevolg bent en allles aangeboren en voorspelbaar ziet, dat wel schadelijk is voor een seksueel denkbeeld, het is namelijk een mooi excuus om je eigen keuze te reduceren.

Maar van mij mogen mensen ook in elkaars bek pissen en ik voel me dan ook niet bedreigd als iedereen dat zou doen. Dan zou ik er gewoon niet aan mee doen. Maar als men zegt dat al die mensen geboren zijn om andere in hun bek te zeiken dan kan ik geen normale afweging maken want dan moet ik mij als misfit die er niet van houd mij er op aanpassen.
Ja ok, hoewel ik het er niet helemaal mee eens ben , ben er nog steeds van overtuigd dat geaardheid ( dus niet een seksuele voorkeur voor seksuele handelingen) aangeboren is .
Maar begrijp je redenatie wel.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:51:33 #80
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_85021805
Wat ik nu zie kan gewoon niet, een dating site speciaal voor homo's. Gewoon op FOK!
pi_85021817
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:49 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Je wilt dat ik 24/7 met vrouwen de liefde bedrijf?
je zegt net dat dat je doel is? Aangezien je een man bent kun je in principe door blijven gaan.

Als je nou een man bent en onvruchtbaar bent, mag je dan van jou wel homo zijn omdat je toch niet meer voort kunt planten?
pi_85021882
quote:

Jij bent zeker door je vader gebeukt toen je uit de kast kwam?
Erg zielig ;(

Of je hebt gewoon een verschrikkelijk trieste opvoeding mogen genieten.
Mensen zoals jij zijn het uitschot van de maatschappij. :r
Die dienen juist uitgeroeid te worden. Je ava. spreekt boekdelen over je
persoonlijkheid. Walgelijk :r
Ook in moeilijke tijden.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:53:06 #83
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_85021889
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:51 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

je zegt net dat dat je doel is? Aangezien je een man bent kun je in principe door blijven gaan.

Als je nou een man bent en onvruchtbaar bent, mag je dan van jou wel homo zijn omdat je toch niet meer voort kunt planten?
Ik heb daar toch niks over te zeggen, lees de bijbel en je weet het.
pi_85021903
Gelukkig valt het op Fok! reuze mee :)

quote:
Het is tegennatuurlijk enzo.
quote:
Vaak genoeg zie ik dingen die ik helemaal niet wil zien.
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:01 schreef eejts het volgende:
Als homo's gewoon hun mond houden
quote:
quote:
Ik heb niks tegen homo's, maar wel tegen relnichten. Viezige enge typjes vind ik dat.
Disana is the best !!!!!!!!
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:53:26 #85
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85021910
quote:
Dat snap ik ook wel, maar zo heb ik ook een hekel aan macho's die op een feest uitgebreid zitten te vertellen wat ze met dat ene grietje hebben gedaan afgelope nacht.

Dus nogmaals, vind dat geen homoeigenschap maar een menselijk karakter wat onafhankelijk is van seksuele voorkeur.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:54:02 #86
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85021944
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:51 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Wat ik nu zie kan gewoon niet, een dating site speciaal voor homo's. Gewoon op FOK!
Waarom niet?
pi_85021945
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:44 schreef picardmike het volgende:

[..]

Hoezo moet je je er dan op aanpassen?

Er is overigens wel veel bewijs dat het voor het grootste deel aangeboren is afaik.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:55:14 #88
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85022010
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:51 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dus mijn man kan net zo goed homofiel worden, hij heeft al 2 kinderen en is nu steriel, compleet nutteloos voor ons ras. :')
pi_85022062
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:51 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja ok, hoewel ik het er niet helemaal mee eens ben , ben er nog steeds van overtuigd dat geaardheid ( dus niet een seksuele voorkeur voor seksuele handelingen) aangeboren is .
Maar begrijp je redenatie wel.
Ik denk een self-fullfilling profecy

http://nl.wikipedia.org/wiki/Selffulfilling_prophecy

en een beetje prisioners dillema met mensen die willen reduceren en mensen die hun keuze goed willen praten.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Prisoner's_dilemma
UITGESCHREVEN
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:58:22 #90
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85022183
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:56 schreef picardmike het volgende:

[..]

en een beetje prisioners dillema met mensen die willen reduceren en mensen die hun keuze goed willen praten.

Ik snap je redenering en het zijn leuke linkjes die ik toevallig al kende maar blijf erbij dat naar mijn mening en na vele onderzoeken gelezen te hebben over dit onderwerp dat het toch grotendeels aangeboren is. ;)
pi_85022238
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:55 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dus mijn man kan net zo goed homofiel worden, hij heeft al 2 kinderen en is nu steriel, compleet nutteloos voor ons ras. :')
Hey, het zijn niet mijn woorden...
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:56 schreef picardmike het volgende:

[..]

Whoa ik snap de redenatie van allebei de processen totaal niet, vooral die tweede :D

Hoe kun je spreken van een self-fulfilling prophecy wanneer er geen prophecy is?
Dat tweede heb ik geen flauw idee hoe je het bedoelt...
pi_85022382
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Hoezo moet je je er dan op aanpassen?

Er is overigens wel veel bewijs dat het voor het grootste deel aangeboren is afaik.
Nou dan heb ik niks met die mensen te maken op seksueel vlak omdat ik geen bekpisser ben. Dan moet ik mensen zoeken die niet in elkaars bek pissen.

quote:
Hoe kun je spreken van een self-fulfilling prophecy wanneer er geen prophecy is?
Dat tweede heb ik geen flauw idee hoe je het bedoelt...
Omdat ik het wensdenken vind om te stellen dat hseksualiteit aangeboren is waarin vooral onderzoek word gedaan die zichzelf in die beschouwing bevestigd.
UITGESCHREVEN
pi_85022390
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Jij bent zeker door je vader gebeukt toen je uit de kast kwam?
Erg zielig ;(

Of je hebt gewoon een verschrikkelijk trieste opvoeding mogen genieten.
Mensen zoals jij zijn het uitschot van de maatschappij. :r
Die dienen juist uitgeroeid te worden. Je ava. spreekt boekdelen over je
persoonlijkheid. Walgelijk :r
ja uitroeien van andersdenkenden is een prima zaak als het niet in jouw straatje past, hypocriet
pi_85022536
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:02 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nou dan heb ik niks met die mensen te maken op seksueel vlak omdat ik geen bekpisser ben. Dan moet ik mensen zoeken die niet in elkaars bek pissen.
en dat is anders dan wanneer het hun keuze is om in je bek te pissen?

quote:

Omdat ik het wensdenken vind om te stellen dat hseksualiteit aangeboren is waarin vooral onderzoek word gedaan die zichzelf in die beschouwing bevestigd.
ja maar hersenscans hebben daar niet zo'n last van :?
pi_85022634
quote:

[..]

[..]

Toch heb ik je nog geen enkel argument zien geven voor je aanname dat het een keuze is.

Denk jij echt dat mensen er bewust uit vrije wil voor kiezen om uitgekotst te worden door de maatschappij (wat in Nederland op zich nog wel meevalt, ondanks de matige tolerantie, maar in veel andere landen helemaal niet)? Vreemd wereldbeeld heb je dan.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_85022635
ben zo opgevoed dat als andere mensen gelukkig zijn en geen overlast veroorzaken dat het goed is.

en daarbij toen homosexualiteit in onze regionen/twente relatief nieuw was deden een vriend en ik altijd of we homo waren in de disco.
dan kwamen er meisjes op je af of je echt homo was.

hele bullshitverhalen en het meisje vroeg altijd wel of je ooit met een meisje had gezoend :')

heerlijk die inkoppertjes.

hebben we ons een jaar mee vermaakt.

niks tegen homo's
hoe meer mannelijke homo's hoe beter :D
pi_85022647
Het geloof heeft er veel mee te maken. De Bijbel is mijn inziens ooit geschreven om het volk in toom te houden. Waar men nog niet aan een soort van rechtbank had gedacht leek men het gemakkelijker om mensen binnen de perken te houden door ze van bovenaf regels op te leggen. Angst om in de hel te komen zou ze op die manier op het juiste pad houden.

Het was al bekend dat seks seksueel overdraagbare ziektes verspreidt. Aan de hand daarvan heeft men bepaald dat je je leven lang slechts één sekspartner hoort te hebben. Hier trouw je mee en krijg je kinderen mee. Voortplanten is immers ook een doel. Twee mannen kunnen niet met elkaar voortplanten en dat is dan dus ook fout, slecht, incorrect. Dat wordt afgekeurd.

Daarnaast is de manier waarop 'ze' seks hebben onnatuurlijk. Rukken werd al afgekeurd omdat het geen doel diende en anale seks is in dat oogpunt al helemaal verwerpelijk. Daar komt nog eens bovenop dat mensen het vies vinden. Onsmakelijk. Poep is vies en daar heeft seks helemaal niets mee te maken.

Dat speelt tegenwoordig ook nog een rol. Men vind twee mannen bij elkaar een vies idee. En doordat homoseksuelen op mannen vallen zijn hetero mannen bang dat ze zelf wel eens met dat vieze gedoe te maken kunnen krijgen. Elke homoseksuele man valt immers op iedere man. Vandaar de afkeur.

Wat ook nog meespeelt is dat veel mannen het bijzonder slechts vinden om zelf als homoseksueel gezien te worden. Net zoals het op de basisschool helemaal niet cool is om een vriendinnetje te hebben. Meisjes plagen kusjes vragen trek je dan gemakkelijk door. Je gaat er juist negatief tegen doen om te voorkomen dat men dingen gaat denken. De mannen die zelf lichte homoseksuele gevoelens hebben, maar het niet kunnen accepteren zijn de felste homofoben.

En als laatste werkt het hele overdreven homoseksuele gedoe ook niet mee. Dingen als de gayparade waar elke homo een karikatuur van zichzelf neerzet draagt niet bij aan het beeld dat men van ze heeft. Veel mensen komen maar weinig in aanraking met homo's en je zou haast gaan denken dat elke homo een losgeslagen relnicht is die met Jan en allemaal de darkroom deelt. Lijkt me niet een beeld waar je trots op moet zijn.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_85022709
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:58 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik snap je redenering en het zijn leuke linkjes die ik toevallig al kende maar blijf erbij dat naar mijn mening en na vele onderzoeken gelezen te hebben over dit onderwerp dat het toch grotendeels aangeboren is. ;)
Gehypte onderzoeken ja gefundeerd of door homo's of door mensen die erg overtuigend materialistisch zijn wbt het opvatten van de evolutietheorie. Vooralsnog is de naam geaardheid officeel verandert in gerichtheid.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Seksuele_geaardheid
UITGESCHREVEN
pi_85022841
Ik keek laatst zon docu die heete religulous , Daarin zij een jongedame heel overtuigend I dont hate gays God does :s alsof god iets tegen homoseksuelen heeft. En ik weet het want hij sprak tot mij in een visioen,,,, of was het een lsd trip....
soms licht ontvlambaar
pi_85022924
Ze vinden het gewoon goor eruit zien en verzinnen dan allerlei gare redenen om 'anti-homo' te zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')