abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85020522
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:06 schreef snakelady het volgende:

[..]

Vind dit altijd zo'n drogredenatie, er zijn genoeg hetero's die zich als een debiel gedragen op tv ( emiel ratelband, patty brard enz).
Dat ze homofiel zijn staat daar los van.

En iedere homo neukt met iedereen? :')
Hetero's zijn natuurlijk nooit losbandig

Begrijp overigens nog steeds niet wat er mis mee is om veel seksuele contacten te hebben, en dat komt van iemand die al 13 jaar bij dezelfde persoon is en nooit vreemd is gegaan.
Je snapt wat ik bedoel toch? Het gaat me niet om het debiel gedragen, maar je ziet/hoort gewoon dat ze homo's zijn, omdat ze zich zoals hierboven al gemeld werd zo overdreven verwijfd gedragen. En ja ik had een homo als collega en die had minimaal 3 sekspartners per weekend, zonder condoom uiteraard. De homo's die ik ken hebben het ook altijd over seks, hetero's ook vaak maar je begrijpt dat ik het dan minder erg vind omdat ik zelf ook hetero ben.
pi_85020526
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hoop niet dat dit weer een vergelijkingstopic tussen homofielen en pedofielen gaat wordenj maar zal je mijn mening geven.

Een homofiel wordt zo geboren, hij gaat relaties met andere volwassen personen aan, dit zijn gelijkwaardige relaties.
Een pedofiel wordt ook zo geboren, maar als die pedoseksueel wordt dan is er geen sprake meer van een gelijkwaardige relatie, in dat geval heb met je een minderjarig slachtoffer te maken.
dus in het laatste geval zul je toch de minderjarige moeten beschermen.

En ja, dat is misschien best sneu voor de pedofiel/pedoseksueel maar niet iets waarom je homofilie moet afstraffen.

Aangezien het twee totaal verschillende uitwerkingen heeft.

Ik denk het wel want je snapt nog steeds mijn bezwaar niet blijkbaar. Ik zeg dus als het aangeboren is is het voor mij geen kwestie meer van de zaken die jij noemt in beide gevallen. Want alles wat aangeboren is, is voor mij inweze al ethisch. Maar ik maak verschil tussen de cultuur hoe wij die als mens gevormd hebben en hoe die cultuur die wij gevormd hebben ons ethisch bediend. Als er dus mensen op een bepaalde manier geboren worden die tegen onze cultuurnormen in gaat ligt het voor mij bij de cultuur zelf en niet bij de persoon die zo geboren is.

Jij komt met allemaal argumenten die voor mij keuzes zijn en geen aangeboren feiten en zoals ik al zei maak ik bij een keuze wel een verschil.

Sowieso is het veel te vroeg en te simpel gestelt om te zeggen dat homosexualiteit aangeboren is. Er is geen vaststaand bewijs, zou er bewijs zijn dat weten wij er het fijne nog niet van details die heel belangrijk zijn, en tevens moet er niet alleen onderzoek bij homo's komen maar bij meerdere seksuele vormen en daar een ethisch programma voor ontwikkeld worden, en als dat gebeurd dan ben ik er pas van overtuigd dat homo's aangeboren zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door picardmike op 08-08-2010 20:33:24 ]
UITGESCHREVEN
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:25:04 #53
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_85020549
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:20 schreef snakelady het volgende:

[..]

Door wie worden ziektes aangemoedigd?
En nogmaals, hoe heb jij daar last van?
Ik kijk naar de toekomst en het baart me zorgen. Over een tijdje zijn de grenzen weg, de ongeschreven regels zoals man+vrouw=gezin
Ik ben er zeker van dat homo's te genezen zijn, vroeger hoorde je geen enkele homo. Jammer dat de media het aanmoedigt
pi_85020600
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Ik kijk naar de toekomst en het baart me zorgen. Over een tijdje zijn de grenzen weg, de ongeschreven regels zoals man+vrouw=gezin
Ik ben er zeker van dat homo's te genezen zijn, vroeger hoorde je geen enkele homo. Jammer dat de media het aanmoedigt
Wat ben jij een kortzichtige kankerknuppel zeg, godsamme. Mensen als jij irriteren me mateloos.

Vroeger hoorde je geen homos omdat ze niet geaccepteerd werden. Ga niet denken dat ze er niet waren.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:27:06 #55
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_85020635
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:26 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Wat ben jij een kortzichtige kankerknuppel zeg, godsamme. Mensen als jij irriteren me mateloos.

Vroeger hoorde je geen homos omdat ze niet geaccepteerd werden. Ga niet denken dat ze er niet waren.
Denk een beetje om je taal is nergens voor nodig
pi_85020755
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Jouw discriminatie is ook nergens voor nodig.
pi_85020770
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Obvious. Troll is obvious
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:32:08 #58
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_85020832
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:30 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Jouw discriminatie is ook nergens voor nodig.
Je maakt een topic over homofoob en ik geef me oordeel over homo's. Toch logisch dat ik dan discrimineer.
En nog een vraag waarom moeten homo's zo opvallen. Je bent in een minderheid en toch proberen ze een spelletje te spelen met de "normale" mensen.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:32:59 #59
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85020872
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:24 schreef eejts het volgende:

[..]

Je snapt wat ik bedoel toch? Het gaat me niet om het debiel gedragen, maar je ziet/hoort gewoon dat ze homo's zijn, omdat ze zich zoals hierboven al gemeld werd zo overdreven verwijfd gedragen. En ja ik had een homo als collega en die had minimaal 3 sekspartners per weekend, zonder condoom uiteraard. De homo's die ik ken hebben het ook altijd over seks, hetero's ook vaak maar je begrijpt dat ik het dan minder erg vind omdat ik zelf ook hetero ben.
Ja en, je hoort dat ze homo zijn, wat is daar erg aan?
Je hoort ook zo vaak aan iemand wanneer iemand hetero is, daar stoor je je toch ook niet aan?

Zonder condoom is dom, maar dat is geen algemene homo eigenschap, gewoon hetero's die zonder condoom neuken, is dan op zijn minst een manneneigenschap omdat ze zonder condoom fijner vinden.

En nee, ik begrijp niet waraom je dat minder erg vind eigenlijk...

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 08-08-2010 20:38:25 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:34:37 #60
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85020942
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:24 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ok, stel voor dat homofiel zijn een keuze is, is dat dan erg of verkeerd?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85020956
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Je maakt een topic over homofoob en ik geef me oordeel over homo's. Toch logisch dat ik dan discrimineer.
En nog een vraag waarom moeten homo's zo opvallen. Je bent in een minderheid en toch proberen ze een spelletje te spelen met de "normale" mensen.
Onzin.
Dat zijn juist de extreme in die categorie die opvallen. En ja daar irriteer ik me ook aan.
Maar zo irriteer ik me net zo goed aan luidruchtige heteros in een trein die muziek aan hebben staan. En zich overdreven aanwezig gedragen.
Je hebt gewoon extremen in elke categorie mensen. En vind nu dat je alle homos wel heel erg over 1 kam scheert.
Maar ik ken genoeg homos. Die ik tegenover jou in een groep van 10 mannen kan zetten.
En jij ze never nooit zal kunnen aanwijzen aan de hand van hun uiterlijk en gedrag.
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_85021056
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Het gaat mij om je kortzichtigheid, je mag best iets tegen homos hebben. Kom dan wel met een degelijke reden waarom je iets tegen homos hebt en ga ook niet zeggen dat ze te genezen zijn alsof homosexualiteit een ziekte is en dat je ze allemaal uit moet roeien

Zelf hoef ik echt niet te weten wat die mensen uitspoken, daar ben jij het vast ook wel mee eens. Het gaat mij er alleen om dat mensen zoals jij zo kortzichtig op dit onderwerp kijken en dan ook nog eens zonder logische onderbouwing.

Iedereen verdient een beetje respect.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:37:28 #63
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85021073
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

vroeger waren er juist wel homofielen, zeker in de romeinse tijd was dat heel normaal, de romeinen waren seksueel gezien toch al een stuk vrijer.

Homofilie is ineens erg geworden door het geloof, die stelden dat homofilie iets fouts is, daarvoor was het helemaal niet fout of verkeerd.
Nu worden er steeds minder mensen gelovig en durven homofielen er dus sneller voor uit te komen.

Overigens had mijn oma een broer die homofiel was ( ondertussen overleden) en dat werd binnen dat gezin gelukkig geaccepteerd.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:38:14 #64
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_85021118
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:34 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Onzin.
Dat zijn juist de extreme in die categorie die opvallen. En ja daar irriteer ik me ook aan.
Maar zo irriteer ik me net zo goed aan luidruchtige heteros in een trein die muziek aan hebben staan. En zich overdreven aanwezig gedragen.
Je hebt gewoon extremen in elke categorie mensen. En vind nu dat je alle homos wel heel erg over 1 kam scheert.
Maar ik ken genoeg homos. Die ik tegenover jou in een groep van 10 mannen kan zetten.
En jij ze never nooit zal kunnen aanwijzen aan de hand van hun uiterlijk en gedrag.
Natuurlijk heb je de Maik de boers en de Marc-Maries maar bij homo's is de categorie "Kijk mij is opvallen" erg hoog. Ik moet bekennen dat ik maar 1 homo persoonlijk ken en voor de rest niet. Wat wel apart is want 1/6 is homo meen ik te hebben gelezen.

Nu een vraag aan jullie: Is homo zijn een ziekte/beperking/afwijking?
pi_85021143
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 19:51 schreef Ryon het volgende:
Het is tegennatuurlijk enzo. Daarnaast verspreiden ze als een malle ziektes, kennen ze geen morele seksuele waarden - er wordt continue op los geneukt - en maken ze een karikatuur van het mannelijk of vrouwelijk geslacht.

Om maar even wat redenen te noemen. Komt er nog eens bij dat God en Allah het ook niet willen en anale seks door veel mensen als nogal ranzig wordt beschouwd. Genoeg motivatie voor velen om er af en toe flink op los te meppen.
inshallah _O_
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:38:52 #66
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85021152
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:34 schreef Seamonkey- het volgende:

[..]

Onzin.
Dat dus inderdaad!
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:40:24 #67
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85021237
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:38 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je de Maik de boers en de Marc-Maries maar bij homo's is de categorie "Kijk mij is opvallen" erg hoog. Ik moet bekennen dat ik maar 1 homo persoonlijk ken en voor de rest niet. Wat wel apart is want 1/6 is homo meen ik te hebben gelezen.

Nu een vraag aan jullie: Is homo zijn een ziekte/beperking/afwijking?
In principe is homofiel zijn een biologische afwijking ( afwijking als in anders dan gemiddeld) maar dat maakt het nog niet fout of verkeerd.
pi_85021329
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:32 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ja en, je hoort dat ze homo zijn, wat is dara erg aan?
Je hoort ook zo vaak aan iemand waneer iemand hetero is, daar stoor je je toch ook niet aan?

Zonder condoom is dom, maar dat is geen algemene homo eigenschap, gewoon hetero's die zonder condoom neuken, is dan op zijn minst een manneneigenschap omdat ze zonder condoom fijner vinden.

En nee, ik begrijp niet waraom je dat minder erg vind eigenlijk...
Sommige mensen houden ervan als je in hun mond pist, ik vind dat vies.
Sommige mannen houden van andere mannen neuken, ik vind dat vies.

En verwijfde homo's vind ik niet natuurlijk, en vragen alle aandacht, dat vind ik irritant. Verder moeten homo's mooi zelf weten wat ze op de slaapkamer uitvoeren zolang ik er geen last van heb, dus verwijder ik dit topic uit m'n AT lijst.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:42:41 #69
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_85021348
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:40 schreef snakelady het volgende:

[..]

In principe is homofiel zijn een biologische afwijking ( afwijking als in anders dan gemiddeld) maar dat maakt het nog niet fout of verkeerd.
In mijn optiek wel, onze doel op aarde is om ons voort te planten, homo's/lesbiennes kunnen dat niet als ze hun geaardheid volgen
pi_85021424
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:34 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ok, stel voor dat homofiel zijn een keuze is, is dat dan erg of verkeerd?
Nee omdat hij met zijn keuze niemand kwaad doet of ergens mee bellemerd. Want de opvatting dat een teveel aan homo's een ramp zou zijn of een voor een slecht seksueel moraal zorgt deel ik niet. Maar ik denk wel door te stellen dat je als mens oorzaak en gevolg bent en allles aangeboren en voorspelbaar ziet, dat wel schadelijk is voor een seksueel denkbeeld, het is namelijk een mooi excuus om je eigen keuze te reduceren.

Zo van, dat deed het niet maar het waren mijn genen.

Maar van mij mogen mensen ook in elkaars bek pissen en ik voel me dan ook niet bedreigd als iedereen dat zou doen. Dan zou ik er gewoon niet aan mee doen. Maar als men zegt dat al die mensen geboren zijn om andere in hun bek te zeiken dan kan ik geen normale afweging maken want dan moet ik mij als misfit die er niet van houd mij er op aanpassen.

[ Bericht 2% gewijzigd door picardmike op 08-08-2010 20:49:19 ]
UITGESCHREVEN
pi_85021453
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:07 schreef Seamonkey- het volgende:
Ben totaal niet homofoob.
Heb er zelfs 2 in mijn vriendengroep.
Maaaaaaaaaaaaaaaaar
Ik kan me wel rot irriteren aan die overdreven homos.
Van die overdreven relnichten inclusief handtas. ( Zoals die ene chinees in dat programma met paris hilton ofzo op mtv ) Daar kon ik dus geen 3 minuten naar kijken.
Overigens geil ik ook niet op 2 vrouwen die in een cafe met elkaar staan te zoenen.
Dat vind ik zo'n aandachtstrekkerij.
gayfobisch dus.
Doe eens lief!
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:47:47 #72
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85021607
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:42 schreef eejts het volgende:

[..]

dus verwijder ik dit topic uit m'n AT lijst.
Lijkt me verstandig...
pi_85021638
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:42 schreef Het_Fenomeen het volgende:

[..]

In mijn optiek wel, onze doel op aarde is om ons voort te planten, homo's/lesbiennes kunnen dat niet als ze hun geaardheid volgen
wat zit je dan op fok te doen?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85021664
Ik heb niks tegen homo's, maar wel tegen relnichten. Viezige enge typjes vind ik dat. Dat ze het in gezelschap opeens luidkeels gaan hebben over dildo's, elkaar 'meid' noemen etc. Doe even normaal man. Wat je in bed uitspookt en met wie (zolang diegene meerderjarig is en geen dier) zal mij een worst wezen, maar dat achterlijke 'diva'gedrag mag van mij wel verdwijnen.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:49:35 #75
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_85021702
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

wat zit je dan op fok te doen?
Je wilt dat ik 24/7 met vrouwen de liefde bedrijf?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')