quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
Autoongelukje dus
Is maar goed dat crv er niet is
vooral datquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lief.
lang verhaal kort: Stond bij de pomp, ging allemaal niet zo lekker, moest moeilijk doen om weg te komen, lukte niet dus ik ga achteruit.
Stond daar opeens een auto dus daar zette ik hem tegenaan.
Bleek het ook nog de auto van de moeder van een vriendin te zijn
quote:
Uhuhquote:
waar staan ze danquote:
quote:
quote:
Ach niemand is gewond en vanavond even op visite bij ze om de papieren in te vullen enzquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:30 schreef crv het volgende:
[..]
![]()
[..]
vooral dat![]()
Sorry muts, vind het overigens wel rot voor je
quote:
hier speciaal voor jouquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach niemand is gewond en vanavond even op visite bij ze om de papieren in te vullen enz![]()
Fred Tevens teruglezen in een SC
Ja dit moet 246 zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is 246 toch???
Lekker eten bij la place nu
ja je hebt gelijk, ik kan niet tellenquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is 246 toch???
Smakelijk etenquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is 246 toch???
is Bitch jarigquote:
Hihiquote:
quote:
Die zag ik vanochtend nog op de boot bij de gay parade!quote:
Fijn dat jij dat allemaal bijhoudt dan hequote:Op zondag 8 augustus 2010 15:41 schreef D. het volgende:
[..]
als dat niet zo zou zijn zou dat ook niet toepasselijk zijn he?
Heb je nog geluk, vijf minuten later werd hij in het water geflikkerd door Driesquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die zag ik vanochtend nog op de boot bij de gay parade!
Oeh nicequote:
Jammer dat ik daar niet was.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:41 schreef crv het volgende:
MissBitch van harte gefeliciteerd [ afbeelding ]
Hier een taart voor je [ afbeelding ]
Thanksquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:41 schreef crv het volgende:
MissBitch van harte gefeliciteerd [ afbeelding ]
Hier een taart voor je [ afbeelding ]
maar ik kan dan weer andere dingen goedquote:
En moest je fappen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:43 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Altijd leuk, als ik dat vingertje kan postenquote:
burnquote:
Nee, ik houd meer van gespierde mannen.quote:
Dank jequote:Op zondag 8 augustus 2010 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Van harte Miss, weer een kaarsje erbij op de taart!
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:57 schreef Cee het volgende:
Gefeliciteerd MissBitchy!
je bent 9 dagen ouder dan ik ben.
En doeiii!
En doeiii!
Geilquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, ik houd meer van gespierde mannen.
En doeiii!
quote:
doeiiquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:57 schreef Cee het volgende:
En doeiii!
We hebben je gemist vannacht in Baggerquote:
quote:
Hawww.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:03 schreef Kally het volgende:
[..]
We hebben je gemist vannacht in Bagger
In werkelijkheid zijn het koelbloedige killers hoor, die wasberen. Hoe schattig ze er ook uit mogen zien.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hawww..
Ik was gezellig in de stad misselijk aan het worden van de tequila.
Nooit. Meer. Tequila.!
Ja zag het, ik ga duimenquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hawww..
Ik was gezellig in de stad misselijk aan het worden van de tequila.
Nooit. Meer. Tequila.!
En heb je je gehouden aan dat voornemen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat heb ik een maand geleden ook met mezelf afgesproken.
Ja. Ik wil zo'n dag erna nooit meer meemaken. Wat een chemische troep.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
En heb je je gehouden aan dat voornemen?
Omg nostalgie.quote:
En dan in het spaans!quote:
Inderdaad. Het ergste was nog dat er zich gisteravond aan het eind nog een heel drama afspeelde wat erin resulteerde dat ik de volgende dag wakker werd in een heel ander bed dan gepland.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja. Ik wil zo'n dag erna nooit meer meemaken. Wat een chemische troep.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Inderdaad. Het ergste was nog dat er zich gisteravond aan het eind nog een heel drama afspeelde wat erin resulteerde dat ik de volgende dag wakker werd in een heel ander bed dan gepland.
Zit je daar met je brakke hoofd aan het ontbijt met mensen die je voor de tweede keer in je leven ziet, in een huis dat je voor het eerst in je leven van de binnenkant ziet.
Oh, ik kan met trots zeggen dat ik hun toilet eerder heb ondergekotst dan dat ik erin heb geurineerd..
Een echte dame, ik hoor het alquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Inderdaad. Het ergste was nog dat er zich gisteravond aan het eind nog een heel drama afspeelde wat erin resulteerde dat ik de volgende dag wakker werd in een heel ander bed dan gepland.
Zit je daar met je brakke hoofd aan het ontbijt met mensen die je voor de tweede keer in je leven ziet, in een huis die je voor het eerst in je leven van de binnenkant ziet.
Oh, ik kan met trots zeggen dat ik hun toilet eerder heb ondergekotst dan dat ik erin heb geurineerd..
quote:Jonge, dinsdag word echt kk lauw, en de hele week word kei toff schatje. & Ik kan niet wachten tot het dinsdag is, ookal is het nog maar 2dagen ongeveer, en ik trip jonge want dan zie ik jou na fucking 9maanden, 3weken &2dagen! & dan zie ik jou gewoon dinsdag weer, & wij gaan echt chillen en alles! doen wat niet mag hihihih (l) ! &we gaan allemaal leuke mensen zien, en chillen met ze. & omgg, ik neuk jou platt in jou fucking bed. :-$
Ik hou van je schatje, one love since O9" (l)
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zit je daar met je brakke hoofd aan het ontbijt met mensen die je voor de tweede keer in je leven ziet, in een huis dat je voor het eerst in je leven van de binnenkant ziet.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
Zo effe shoppen bij esprit
heb zoooo leuk jurkje gezien
Had je anders van me verwacht, vosss?quote:
Geen tequila voor jou dus jongedamequote:Op zondag 8 augustus 2010 16:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
kk chill oue!quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Geweldig er waren dus 2 meisjes vermist sinds donderdag. 1 is er al terecht. meisjes van 16 en 13
Dat taalgebruik van ze.
[..]
Wtf?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Geweldig er waren dus 2 meisjes vermist sinds donderdag. 1 is er al terecht. meisjes van 16 en 13
Dat taalgebruik van ze.
[..]
je kan in ieder geval zeggen dat je indruk hebt gemaaktquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee ik had al lang en breed door dat ik met een heuse dame te maken hadquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Had je anders van me verwacht, vosss?.
Ja ik snap best dat de ouders en politie bang waren dat ze in het criminele wereldje terecht waren gekomen.quote:
Zoals het hoortquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik snap best dat de ouders en politie bang waren dat ze in het criminele wereldje terecht waren gekomen.
Snap ook niet dat ouders hun kids zo slecht in de gaten houden op inet. Ik hou alles in de gaten wat mn zoon doet
En die bosst die kk jonko's onder je neus!quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik snap best dat de ouders en politie bang waren dat ze in het criminele wereldje terecht waren gekomen.
Snap ook niet dat ouders hun kids zo slecht in de gaten houden op inet. Ik hou alles in de gaten wat mn zoon doet
M'n neusharen gaan recht overeind staan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat taalgebruik van ze.
[..]
Hier idem hoor, mag graag weten wat mijn kids uitvreten op het internetquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
M'n neusharen gaan recht overeind staan.
Jonge mijn zoon verteld mij wat ik fout doe en wat slecht is voor je. Over dat kind hoef ik me echt geen zorgen te maken hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die bosst die kk jonko's onder je neus!
Een neus met vreselijk lange haren die eruit kwamen en naar boven stondenquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, hoe zag de visualisatie eruit?
Dat worden later de ergste!quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jonge mijn zoon verteld mij wat ik fout doe en wat slecht is voor je. Over dat kind hoef ik me echt geen zorgen te maken hoor.
Hij ontbijt met donkerbruin brood met pitten en een plakje kaas en als ik dan geniet van mn witte bolletje met pindakaas en hagelslag gaat ie me vertellen hoe ongezond dat is.
Als ik een peuk op steek gaat ie subtiel zitten hoesten.
Door het rode licht fietsen wordt bestraft met een grote mond.
Nah ik maak me geen zorgen over het kind
Zo was jij natuurlijk ookquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Een neus met vreselijk lange haren die eruit kwamen en naar boven stonden
Een soort van neusbrauwquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]kan mooi tussen de ogen omhoog inderdaad.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Een neus met vreselijk lange haren die eruit kwamen en naar boven stonden
Zal ik dan nu vertellen dat die tekst van een 13jarige komt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
M'n neusharen gaan recht overeind staan.
Ik ben onschuldig tot het tegendeel bewezen is!quote:
OMGquote:
Ow Laysa?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig tot het tegendeel bewezen is!
Dies tijdelijk niet beschikbaar! Spreek naam en telefoonnummer in...quote:
Ik hoef het ook nu niet meteen te weten, ik kom er toch wel achterquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dies tijdelijk niet beschikbaar! Spreek naam en telefoonnummer in...
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik dan nu vertellen dat die tekst van een 13jarige komt?
Ik ben Roomscher dan de paus, koekwaus!quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoef het ook nu niet meteen te weten, ik kom er toch wel achter
Die had ik zien aankomen na wat je erboven posttequote:Op zondag 8 augustus 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zit in ONZquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben Roomscher dan de paus, koekwaus!
Was al de vrees. Echt verpest.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die reacties ook eronderquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
OMG!!!
http://dopeshittbeeb.hyve(...)os/982184455/0/PzCw/
Kijk die fototitel dan
Wel origineel.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
OMG!!!
Kijk die fototitel dan
Werkelijk waarquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
OMG!!!
Kijk die fototitel dan
Persoonlijk vind ik oorhaar geiler.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan klets ik toch liever over neusharen.
Denk je nou echt dat die weten wat hun uitspoken?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zou me werkelijk waar de pleuris schamen als ik de moeder van 1 van die meisjes was
Als je dat niet weet, doe je toch iets verkeerds als moeder zijndequote:Op zondag 8 augustus 2010 16:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die weten wat hun uitspoken?
Werken, de hele dag. Want geld verdienen en gescheiden van de man. Of met z'n 2en werken. Er zijn zoveel moeders/ouders die niet weten wat kinderen uitspoken auf internet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:41 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Als je dat niet weet, doe je toch iets verkeerds als moeder zijnde
Nee maar als ik mijn zoon zulke taal op zn hyves zie gebruiken dan heeft ie de poppen aan het dansen hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die weten wat hun uitspoken?
Of die zichzelf profileren als pittige, spontane jongedame.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee maar als ik mijn zoon zulke taal op zn hyves zie gebruiken dan heeft ie de poppen aan het dansen hoor.
Die moeders zullen nu pas beseffen dat ze die meiden teveel hebben losgelaten. Waarschijnlijk zijn het ouders die zelf niks snappen van internet en hyves, facebook, myspace enz en verdiepen ze zich er ook niet in. Tjah dan kan je je kids ook niet in de gaten houden he en dan krijg je dit soort shit
Geniaalquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
OMG!!!
Kijk die fototitel dan
Dan nog kan je toch wel even een kwartiertje per dag uittrekken om even te kijken of je kind rare dingen doet op het internet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Werken, de hele dag. Want geld verdienen en gescheiden van de man. Of met z'n 2en werken. Er zijn zoveel moeders/ouders die niet weten wat kinderen uitspoken auf internet.
Dat dusquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog kan je toch wel even een kwartiertje per dag uittrekken om even te kijken of je kind rare dingen doet op het internet.
Hell mijn zoon geeft zn hyvesvriendjes op hun kop als ze het wagen om kk of kanker te krabbelen naar hem.
Ons mam interesseert zich daar ook niet voor hoor. En zo gek vind ik dat ook niet eerlijk gezegd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog kan je toch wel even een kwartiertje per dag uittrekken om even te kijken of je kind rare dingen doet op het internet.
Hell mijn zoon geeft zn hyvesvriendjes op hun kop als ze het wagen om kk of kanker te krabbelen naar hem.
Nou zeg, zo saai zijn we niet toch?quote:
quote:
nee, maar ik wel moequote:Op zondag 8 augustus 2010 16:48 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nou zeg, zo saai zijn we niet toch?
Vind ik wel gek. Kijk eens hoeveel tijd je doorbrengt op internet. Onderhoud van sociale contacten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ons mam interesseert zich daar ook niet voor hoor. En zo gek vind ik dat ook niet eerlijk gezegd.
dat schreeuwt Zeroku toch altijd al, of heb ik het nu misquote:
ZIE JIJ ZEROKU IN DEZE WHAT IS LOVE AUTO?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:52 schreef crv het volgende:
[..]
dat schreeuwt Zeroku toch altijd al, of heb ik het nu mis![]()
quote:
Mijn moeder heeft mij en mijn broer nooit in de gaten gehouden qua computer, alleen als we ons huiswerk moesten maken. En het hoefde ook niet, we waren wel zo slim om niet rare dingen uit te halen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind ik wel gek. Kijk eens hoeveel tijd je doorbrengt op internet. Onderhoud van sociale contacten.
Ik wil dat heus wel in de gaten houden hoor. Buiten dat ik heb al 3 gasten van in de 50 bij mn zoon van zn hyves geknikkerd.
Waarom, misschien wouden ze gewoon vriendjes worden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind ik wel gek. Kijk eens hoeveel tijd je doorbrengt op internet. Onderhoud van sociale contacten.
Ik wil dat heus wel in de gaten houden hoor. Buiten dat ik heb al 3 gasten van in de 50 bij mn zoon van zn hyves geknikkerd.
lulligquote:
Is het wouden of wilden?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom, misschien wouden ze gewoon vriendjes worden.
quote:
HAllo Bos, lukt het posten nog een beetje ?quote:
who caresquote:
Nee, de 200 ga ik niet halen, daarvoor heb ik telang op bed gelegen vnadaagquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:07 schreef crv het volgende:
[..]
HAllo Bos, lukt het posten nog een beetje ?
Slim.quote:
dan gaan we voor de 100quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, de 200 ga ik niet halen, daarvoor heb ik telang op bed gelegen vnadaag
slijmerdquote:
Dat moet lukken want ik zit al op de 75 ofzoquote:
quote:
en nog de hele avond voor de boegquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat moet lukken want ik zit al op de 75 ofzo
oh was het niet goedquote:
Dan lukt de 200 toch welquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat moet lukken want ik zit al op de 75 ofzo
Hij pleegde zelfmoord met het zwaard van Hector?quote:
Wie weet toch wel,. maar ik ga niet de hele tijd op FOK! lopen hangen, dat hou ik nooit volquote:
Je gaat me toch niet zeggen dat je een leven hebt he?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie weet toch wel,. maar ik ga niet de hele tijd op FOK! lopen hangen, dat hou ik nooit vol
waaromquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij pleegde zelfmoord met het zwaard van Hector?
kom op Bos een avnondje doortrekken met wat breaks moet lukken. Ik denk dat je het kanquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie weet toch wel,. maar ik ga niet de hele tijd op FOK! lopen hangen, dat hou ik nooit vol
wat kan:?quote:
Omdat hij niet de wapenrusting kreeg van Achilles eigenlijk.quote:
IT?quote:
heeft dat dan iets met zijn achillespees te makenquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Omdat hij niet de wapenrusting kreeg van Achilles eigenlijk.
OKee.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:19 schreef crv het volgende:
[..]
kom op Bos een avnondje doortrekken met wat breaks moet lukken. Ik denk dat je het kan
Ohquote:
yeah we have a winnerquote:
WE merken hetvan zelf wel. Gewoon een beetje in MEN spammen en dan moet het inderdaadwel goed komen.quote:
sneller dan je denktquote:
Nee, dat hoeft dan weer niet, laten we gewoon vrij normaal blijven doen in deze SC< is ook niet hinderlijk voor de andere users.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:25 schreef crv het volgende:
BOS:
De Mods zijn er ff niet want het nummertje van deze SC is ook nog niet aangepast dus we zouden het telspelletje kunnen doen wat we tijdje terug met c:a gedaan hebben
Ik help je wel!quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WE merken hetvan zelf wel. Gewoon een beetje in MEN spammen en dan moet het inderdaadwel goed komen.
PIcs van jou in die klerenquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
Toch nog 1 rokje en 2 truitjes in de uitverkoop gekochtnou ja van mijn schoonmama gekregen
Komt goed, zo moeilijk is dat nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
IK SNAP NIETS VAN DIE DINGEN IN MEN!
c_a nu AL terugquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
Toch nog 1 rokje en 2 truitjes in de uitverkoop gekochtnou ja van mijn schoonmama gekregen
hee ouwe snoeperdquote:
gefeliciteerd u hebt nu officieel geen leven meerquote:
Weet ikquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:31 schreef crv het volgende:
[..]
gefeliciteerd u hebt nu officieel geen leven meer
Ik zit nu in de auto, even kennis wegbrengen. Dan schoonouders wegbrengen en dan richting huisquote:
ja maar jullie vrouwen hebben toch altijd veel langer nodigquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit nu in de auto, even kennis wegbrengen. Dan schoonouders wegbrengen en dan richting huis
Winkels sluiten om half 6 hier
Dat heb ik dus allang niet meer met mijn 50K + psotsquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:31 schreef crv het volgende:
[..]
gefeliciteerd u hebt nu officieel geen leven meer
hee koentjequote:
tosso Bosquote:
Ik niet ik haat winkelenquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:35 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar jullie vrouwen hebben toch altijd veel langer nodig
nog 55 en dan heb ik de magische 10K grens bereiktquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus allang niet meer met mijn 50K + psots
dat dusquote:
Als ik kleren nodig heb koop ik er veel tegelijk, ben ik weer ff van het gezeur afquote:
Newbiequote:Op zondag 8 augustus 2010 17:38 schreef crv het volgende:
[..]
nog 55 en dan heb ik de magische 10K grens bereikt
wat heb je gezien, Pat ?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo. We zitten weer in de trein richting huis!! Het was weer geweldig, en mn moeder vond het fantastisch!
crv groentje isquote:
Wat vond je moeder fantastisch?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo. We zitten weer in de trein richting huis!! Het was weer geweldig, en mn moeder vond het fantastisch!
Geen idee! Mijn fobo wordt alleen bezocht door 13 jarigen die het naderhand te druk hebben met vingerfappen dat ze geen commentaar achter laten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:53 schreef crv het volgende:
overigens een vraagje over fobo. dacht van post er iss een foto van mijn uitzicht, maar zie dat men het leuk vind om je fobo met kloteopmerkingen vol te schijten.
Kun je dit laten verwijderen of zelfs van die eikels aangeven bij admin ?
En blokkeren?
Ook geen idee, op de een of andere manier blijft mijn fobo vrij van dit soort reacties.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:53 schreef crv het volgende:
overigens een vraagje over fobo. dacht van post er iss een foto van mijn uitzicht, maar zie dat men het leuk vind om je fobo met kloteopmerkingen vol te schijten.
Kun je dit laten verwijderen of zelfs van die eikels aangeven bij admin ?
En blokkeren?
Welkom op FOK!quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:10 schreef crv het volgende:
oh ik zie nu dat het de laatste reacties waren in de fok fobo. heb nu een fot geupload en zijn nu weg. is dus algemeen. wat niet wegneemt dat het kinderachtig is en blijft
nee, mensen mogen best reageren, en als het niet bevalt kun je ze verwijderen zie ik dusquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Net aangezet dat je niet eens meer kan reagluren! Dat zal ze leren!
Ik kan nog geen eens reagerenquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:26 schreef crv het volgende:
zag al dat wat TAL dames aan het gluren waren nu ik een fobo heb![]()
JAmmer, mijn pic staat er nog niet in
quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:26 schreef crv het volgende:
zag al dat wat TAL dames aan het gluren waren nu ik een fobo heb![]()
JAmmer, mijn pic staat er nog niet in
nu toch welquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan nog geen eens reageren
wutquote:
ja, maar je mist iets of zoquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had toch in je fobo zitten gluren na je post.
Je kan bijna je drankjes niet eens meer in je handjes houden!quote:
ik begreep jou smilie niet en nu begrijp jij mij nietquote:
staat op tafel met een lang genoeg rietjequote:Op zondag 8 augustus 2010 18:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan bijna je drankjes niet eens meer in je handjes houden!
Weet ik niet. Zullen we 't maar allebei gewoon niet snappen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:35 schreef crv het volgende:
[..]
ik begreep jou smilie niet en nu begrijp jij mij nietwaar gaat het fout
primaquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet ik niet. Zullen we 't maar allebei gewoon niet snappen?
thanks,quote:
was al om 7 uur wakker maar vraag niet hoequote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:44 schreef Bos81 het volgende:
Zo gelukkig was mijn vader maar even hier, kan ik nu weer verder posten
Nee, ik lees nooit terug eigenlijk maar hoezo?quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:45 schreef crv het volgende:
[..]
was al om 7 uur wakker maar vraag niet hoe![]()
Weet niet of je teruggelezelen hebt, maar tot het middaguur was het fail
die opmerking over je vaderquote:
ACh die moet je ook met een knipoog lezen hoorquote:
Phenoquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:47 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, dit bestaat ook nog en het is rustig
Vanmorgen dus eerst pillen en kofiie voor ontbijt om wellicht bekende redenenquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, ik lees nooit terug eigenlijk maar hoezo?
ah joh lekker zwaaien en kussen naar elkaar. is toch een en al liefde hierquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:49 schreef Laysa het volgende:
ow ik ben zelf ook niet van de zwaai...eik doe ik dat liever nietMaar poessieplaatje kwam binnen en toen zei iedereen hoi...dus vandaar
Niet bij mijn weten. Volgende maand wel, dan zit ik nu in het vliegtuig.quote:
Phenoquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:47 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, dit bestaat ook nog en het is rustig
Zoals mijn oud-tante altijd zei: Van één al liefde, komt één en al ellende en soa'squote:Op zondag 8 augustus 2010 18:50 schreef crv het volgende:
[..]
ah joh lekker zwaaien en kussen naar elkaar. is toch een en al liefde hier![]()
tuurlijk, moest ook erg lachenquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ACh die moet je ook met een knipoog lezen hoor
hoeft nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zoals mijn oud-tante altijd zei: Van één al liefde, komt één en al ellende en soa's
Pheno wat doe jequote:Op zondag 8 augustus 2010 18:52 schreef Pheno het volgende:
het begin van het einde, ik ga nu mijn eerste tweet de wereld in sturen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |