Vind ik wel gek. Kijk eens hoeveel tijd je doorbrengt op internet. Onderhoud van sociale contacten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ons mam interesseert zich daar ook niet voor hoor. En zo gek vind ik dat ook niet eerlijk gezegd.
dat schreeuwt Zeroku toch altijd al, of heb ik het nu misquote:
ZIE JIJ ZEROKU IN DEZE WHAT IS LOVE AUTO?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:52 schreef crv het volgende:
[..]
dat schreeuwt Zeroku toch altijd al, of heb ik het nu mis![]()
quote:
Mijn moeder heeft mij en mijn broer nooit in de gaten gehouden qua computer, alleen als we ons huiswerk moesten maken. En het hoefde ook niet, we waren wel zo slim om niet rare dingen uit te halen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind ik wel gek. Kijk eens hoeveel tijd je doorbrengt op internet. Onderhoud van sociale contacten.
Ik wil dat heus wel in de gaten houden hoor. Buiten dat ik heb al 3 gasten van in de 50 bij mn zoon van zn hyves geknikkerd.
Waarom, misschien wouden ze gewoon vriendjes worden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vind ik wel gek. Kijk eens hoeveel tijd je doorbrengt op internet. Onderhoud van sociale contacten.
Ik wil dat heus wel in de gaten houden hoor. Buiten dat ik heb al 3 gasten van in de 50 bij mn zoon van zn hyves geknikkerd.
lulligquote:
Is het wouden of wilden?quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom, misschien wouden ze gewoon vriendjes worden.
quote:
HAllo Bos, lukt het posten nog een beetje ?quote:
who caresquote:
Nee, de 200 ga ik niet halen, daarvoor heb ik telang op bed gelegen vnadaagquote:Op zondag 8 augustus 2010 17:07 schreef crv het volgende:
[..]
HAllo Bos, lukt het posten nog een beetje ?
Slim.quote:
dan gaan we voor de 100quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, de 200 ga ik niet halen, daarvoor heb ik telang op bed gelegen vnadaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |