je kan in ieder geval zeggen dat je indruk hebt gemaaktquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Inderdaad. Het ergste was nog dat er zich gisteravond aan het eind nog een heel drama afspeelde wat erin resulteerde dat ik de volgende dag wakker werd in een heel ander bed dan gepland.
Zit je daar met je brakke hoofd aan het ontbijt met mensen die je voor de tweede keer in je leven ziet, in een huis dat je voor het eerst in je leven van de binnenkant ziet.
Oh, ik kan met trots zeggen dat ik hun toilet eerder heb ondergekotst dan dat ik erin heb geurineerd..
Nee ik had al lang en breed door dat ik met een heuse dame te maken hadquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Had je anders van me verwacht, vosss?.
Ja ik snap best dat de ouders en politie bang waren dat ze in het criminele wereldje terecht waren gekomen.quote:
Zoals het hoortquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik snap best dat de ouders en politie bang waren dat ze in het criminele wereldje terecht waren gekomen.
Snap ook niet dat ouders hun kids zo slecht in de gaten houden op inet. Ik hou alles in de gaten wat mn zoon doet
En die bosst die kk jonko's onder je neus!quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik snap best dat de ouders en politie bang waren dat ze in het criminele wereldje terecht waren gekomen.
Snap ook niet dat ouders hun kids zo slecht in de gaten houden op inet. Ik hou alles in de gaten wat mn zoon doet
M'n neusharen gaan recht overeind staan.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Geweldig er waren dus 2 meisjes vermist sinds donderdag. 1 is er al terecht. meisjes van 16 en 13
Dat taalgebruik van ze.
[..]
Hier idem hoor, mag graag weten wat mijn kids uitvreten op het internetquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
M'n neusharen gaan recht overeind staan.
Jonge mijn zoon verteld mij wat ik fout doe en wat slecht is voor je. Over dat kind hoef ik me echt geen zorgen te maken hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die bosst die kk jonko's onder je neus!
Een neus met vreselijk lange haren die eruit kwamen en naar boven stondenquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, hoe zag de visualisatie eruit?
Dat worden later de ergste!quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jonge mijn zoon verteld mij wat ik fout doe en wat slecht is voor je. Over dat kind hoef ik me echt geen zorgen te maken hoor.
Hij ontbijt met donkerbruin brood met pitten en een plakje kaas en als ik dan geniet van mn witte bolletje met pindakaas en hagelslag gaat ie me vertellen hoe ongezond dat is.
Als ik een peuk op steek gaat ie subtiel zitten hoesten.
Door het rode licht fietsen wordt bestraft met een grote mond.
Nah ik maak me geen zorgen over het kind
Zo was jij natuurlijk ookquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Een neus met vreselijk lange haren die eruit kwamen en naar boven stonden
Een soort van neusbrauwquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]kan mooi tussen de ogen omhoog inderdaad.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Een neus met vreselijk lange haren die eruit kwamen en naar boven stonden
Zal ik dan nu vertellen dat die tekst van een 13jarige komt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
M'n neusharen gaan recht overeind staan.
Ik ben onschuldig tot het tegendeel bewezen is!quote:
OMGquote:
Ow Laysa?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig tot het tegendeel bewezen is!
Dies tijdelijk niet beschikbaar! Spreek naam en telefoonnummer in...quote:
Ik hoef het ook nu niet meteen te weten, ik kom er toch wel achterquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dies tijdelijk niet beschikbaar! Spreek naam en telefoonnummer in...
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik dan nu vertellen dat die tekst van een 13jarige komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |