Hawww.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:03 schreef Kally het volgende:
[..]
We hebben je gemist vannacht in Bagger
In werkelijkheid zijn het koelbloedige killers hoor, die wasberen. Hoe schattig ze er ook uit mogen zien.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hawww..
Ik was gezellig in de stad misselijk aan het worden van de tequila.
Nooit. Meer. Tequila.!
Ja zag het, ik ga duimenquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hawww..
Ik was gezellig in de stad misselijk aan het worden van de tequila.
Nooit. Meer. Tequila.!
En heb je je gehouden aan dat voornemen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat heb ik een maand geleden ook met mezelf afgesproken.
Ja. Ik wil zo'n dag erna nooit meer meemaken. Wat een chemische troep.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
En heb je je gehouden aan dat voornemen?
Omg nostalgie.quote:
En dan in het spaans!quote:
Inderdaad. Het ergste was nog dat er zich gisteravond aan het eind nog een heel drama afspeelde wat erin resulteerde dat ik de volgende dag wakker werd in een heel ander bed dan gepland.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja. Ik wil zo'n dag erna nooit meer meemaken. Wat een chemische troep.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Inderdaad. Het ergste was nog dat er zich gisteravond aan het eind nog een heel drama afspeelde wat erin resulteerde dat ik de volgende dag wakker werd in een heel ander bed dan gepland.
Zit je daar met je brakke hoofd aan het ontbijt met mensen die je voor de tweede keer in je leven ziet, in een huis dat je voor het eerst in je leven van de binnenkant ziet.
Oh, ik kan met trots zeggen dat ik hun toilet eerder heb ondergekotst dan dat ik erin heb geurineerd..
Een echte dame, ik hoor het alquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Inderdaad. Het ergste was nog dat er zich gisteravond aan het eind nog een heel drama afspeelde wat erin resulteerde dat ik de volgende dag wakker werd in een heel ander bed dan gepland.
Zit je daar met je brakke hoofd aan het ontbijt met mensen die je voor de tweede keer in je leven ziet, in een huis die je voor het eerst in je leven van de binnenkant ziet.
Oh, ik kan met trots zeggen dat ik hun toilet eerder heb ondergekotst dan dat ik erin heb geurineerd..
quote:Jonge, dinsdag word echt kk lauw, en de hele week word kei toff schatje. & Ik kan niet wachten tot het dinsdag is, ookal is het nog maar 2dagen ongeveer, en ik trip jonge want dan zie ik jou na fucking 9maanden, 3weken &2dagen! & dan zie ik jou gewoon dinsdag weer, & wij gaan echt chillen en alles! doen wat niet mag hihihih (l) ! &we gaan allemaal leuke mensen zien, en chillen met ze. & omgg, ik neuk jou platt in jou fucking bed. :-$
Ik hou van je schatje, one love since O9" (l)
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zit je daar met je brakke hoofd aan het ontbijt met mensen die je voor de tweede keer in je leven ziet, in een huis dat je voor het eerst in je leven van de binnenkant ziet.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
Zo effe shoppen bij esprit
heb zoooo leuk jurkje gezien
Had je anders van me verwacht, vosss?quote:
Geen tequila voor jou dus jongedamequote:Op zondag 8 augustus 2010 16:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
kk chill oue!quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Geweldig er waren dus 2 meisjes vermist sinds donderdag. 1 is er al terecht. meisjes van 16 en 13
Dat taalgebruik van ze.
[..]
Wtf?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Geweldig er waren dus 2 meisjes vermist sinds donderdag. 1 is er al terecht. meisjes van 16 en 13
Dat taalgebruik van ze.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |