Ik ben Roomscher dan de paus, koekwaus!quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoef het ook nu niet meteen te weten, ik kom er toch wel achter
Die had ik zien aankomen na wat je erboven posttequote:Op zondag 8 augustus 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik dan nu vertellen dat die tekst van een 13jarige komt?
Die zit in ONZquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben Roomscher dan de paus, koekwaus!
Was al de vrees. Echt verpest.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik dan nu vertellen dat die tekst van een 13jarige komt?
Die reacties ook eronderquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
OMG!!!
http://dopeshittbeeb.hyve(...)os/982184455/0/PzCw/
Kijk die fototitel dan
Wel origineel.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
OMG!!!
Kijk die fototitel dan
Werkelijk waarquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
OMG!!!
Kijk die fototitel dan
Persoonlijk vind ik oorhaar geiler.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan klets ik toch liever over neusharen.
Denk je nou echt dat die weten wat hun uitspoken?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zou me werkelijk waar de pleuris schamen als ik de moeder van 1 van die meisjes was
Als je dat niet weet, doe je toch iets verkeerds als moeder zijndequote:Op zondag 8 augustus 2010 16:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die weten wat hun uitspoken?
Werken, de hele dag. Want geld verdienen en gescheiden van de man. Of met z'n 2en werken. Er zijn zoveel moeders/ouders die niet weten wat kinderen uitspoken auf internet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:41 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Als je dat niet weet, doe je toch iets verkeerds als moeder zijnde
Nee maar als ik mijn zoon zulke taal op zn hyves zie gebruiken dan heeft ie de poppen aan het dansen hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die weten wat hun uitspoken?
Of die zichzelf profileren als pittige, spontane jongedame.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee maar als ik mijn zoon zulke taal op zn hyves zie gebruiken dan heeft ie de poppen aan het dansen hoor.
Die moeders zullen nu pas beseffen dat ze die meiden teveel hebben losgelaten. Waarschijnlijk zijn het ouders die zelf niks snappen van internet en hyves, facebook, myspace enz en verdiepen ze zich er ook niet in. Tjah dan kan je je kids ook niet in de gaten houden he en dan krijg je dit soort shit
Geniaalquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:35 schreef Huppelmuts het volgende:
OMG!!!
Kijk die fototitel dan
Dan nog kan je toch wel even een kwartiertje per dag uittrekken om even te kijken of je kind rare dingen doet op het internet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Werken, de hele dag. Want geld verdienen en gescheiden van de man. Of met z'n 2en werken. Er zijn zoveel moeders/ouders die niet weten wat kinderen uitspoken auf internet.
Dat dusquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog kan je toch wel even een kwartiertje per dag uittrekken om even te kijken of je kind rare dingen doet op het internet.
Hell mijn zoon geeft zn hyvesvriendjes op hun kop als ze het wagen om kk of kanker te krabbelen naar hem.
Ons mam interesseert zich daar ook niet voor hoor. En zo gek vind ik dat ook niet eerlijk gezegd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog kan je toch wel even een kwartiertje per dag uittrekken om even te kijken of je kind rare dingen doet op het internet.
Hell mijn zoon geeft zn hyvesvriendjes op hun kop als ze het wagen om kk of kanker te krabbelen naar hem.
Nou zeg, zo saai zijn we niet toch?quote:
quote:
nee, maar ik wel moequote:Op zondag 8 augustus 2010 16:48 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nou zeg, zo saai zijn we niet toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |