Verkapt naamtopic voor jou dat snap je wel hequote:
ben zeer vereerdquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verkapt naamtopic voor jou dat snap je wel he
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
Crv ik heb genoeg geslapen, dus ik ga het water niet vergeten
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja hij ios vervelend, rude, en irritant
Nee gisteren voor het laatst en toen zei ze dat ze de trein van 20.00 uur moest hebben om thuis te kunnen komen, maar ik vraag me af of ze die genomen heeftquote:
uiterlijke schijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Maar nu wel
Wat ben jij vrolijk?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Vandaag komt mn zoon thuis![]()
Ik heb hem stiekem wel een beetje gemist
Zal ik haar ff smsen?quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee gisteren voor het laatst en toen zei ze dat ze de trein van 20.00 uur moest hebben om thuis te kunnen komen, maar ik vraag me af of ze die genomen heeft
Dus we hebben misschien een TAL stelletje?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik haar ff smsen?
Laatste wat ik gisteren las was positief
Nee, straks liggen ze nog heerlijk samen te "slapen"quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik haar ff smsen?
Laatste wat ik gisteren las was positief
Cool!quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee gisteren voor het laatst en toen zei ze dat ze de trein van 20.00 uur moest hebben om thuis te kunnen komen, maar ik vraag me af of ze die genomen heeft
Zou leuk zijn hequote:Op zondag 8 augustus 2010 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus we hebben misschien een TAL stelletje?
op vakantie geweest ?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Vandaag komt mn zoon thuis![]()
Ik heb hem stiekem wel een beetje gemist
Who knows.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus we hebben misschien een TAL stelletje?
Hij is 5 dagen uit logeren geweest aan de andere kant van het landquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:35 schreef crv het volgende:
[..]
uiterlijke schijn![]()
maar het gaat al wat beter. vanmorgen voelde ik me echt brak![]()
ondertussen zit er zat pillen enkoffie in om de dag door te komen![]()
En jij bent er weer natuurijk
Dan wordt ze maar wakkerquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, straks liggen ze nog heerlijk samen te "slapen"
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Who knows.
Ik heb haar gesmst dat wij van de tal sc ons afvragen in welk bed ze is belandt
5 dagen is best langquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is 5 dagen uit logeren geweest aan de andere kant van het land
Geen woord gelogen tochquote:
Vorig jaar is hij 6 weken uit logeren geweest. Dat was een typisch geval van eens maar nooit weerquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
5 dagen is best lang
Ik vind het al kut als ik me neefje 5 dagen niet ziet, en dan is hij nog geen eens van mezelf
6 weken??? Waarom zolang? ik zou gek worden!quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorig jaar is hij 6 weken uit logeren geweest. Dat was een typisch geval van eens maar nooit weer
myr en soc, sitting on a treequote:Op zondag 8 augustus 2010 10:41 schreef tombolafan het volgende:
Haar bericht dat ze eigenlijk naar huis moet is het laatste op FOK! van haar![]()
Dan MOET ze bijna wel zijn blijven slapen![]()
mooi directquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Who knows.
Ik heb haar gesmst dat wij van de tal sc ons afvragen in welk bed ze is belandt
Ja dat was mijn idee dus ookquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:41 schreef tombolafan het volgende:
Haar bericht dat ze eigenlijk naar huis moet is het laatste op FOK! van haar![]()
De spanningquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:41 schreef tombolafan het volgende:
Hij wilde heel graag bij mn stiefvader logeren en ging met hen op vakantie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
6 weken??? Waarom zolang? ik zou gek worden!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even me bed uit.... Ik heb trek in lekker ontbijt
doe mijn ontbijt even op bed brengenquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even me bed uit.... Ik heb trek in lekker ontbijt
Ik geloof nooit dat ze thuis isquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Sms van myr dat ze nog in bed ligt.
Geen info over welk bed
Hoewel ze daar natuurlijk geen internet heeft, dus dat zou haar afwezigheid verklaren...quote:
Ik stiekem ook niet hoorquote:
Nee dat was gemaakt zei ze gisterenquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoewel ze daar natuurlijk geen internet heeft, dus dat zou haar afwezigheid verklaren...
Hoezo niet? Ze heeft toch sowieso mobiel internetquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoewel ze daar natuurlijk geen internet heeft, dus dat zou haar afwezigheid verklaren...
de onzekerheid. En waar is socios?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:
Die had zich allang gemeld anders, duidelijk, slotje eropquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet meer op FOK! geweest na het bericht van Myr over dat ze eigenlijk nu naar huis moest
Dat geldt voor alletwee natuurlijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Die had zich allang gemeld anders, duidelijk, slotje erop
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat geldt voor alletwee natuurlijk
LEUK LEUK LEUK LEUK LEUK![]()
![]()
Laatste update: Ik lig niet alleenquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laatste update: Ik lig niet alleen
ola Zeroquote:
yeah koppeling geslaagdquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
crveeeeeequote:
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Serieusquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet. Maar myr smst net dat we de groetjes terug krijgen van sociosquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:02 schreef crv het volgende:
heeft er iemand het nummer van Socioskunnen we die ook sms en
Hallonquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet. Maar myr smst net dat we de groetjes terug krijgen van socios
Ik weet niet of ze dat wel wilquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Eigenlijk moet er een TT change komen he
* geeft toestemmingquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Eigenlijk moet er een TT change komen he
[..]
Nee die heb ik niet. Maar myr smst net dat we de groetjes terug krijgen van socios
[..]
jaloers krengquote:
Waarom zo doen?quote:
Ja, ik wou veel liever bij Socios in bed liggenquote:
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik wou veel liever bij Socios in bed liggen
Kennelijk wel wat, want je reageert vrij onvriendelijkquote:
Joh, dat was ook serieusquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kennelijk wel wat, want je reageert vrij onvriendelijk
telefoon. Dan mis ik soms iets. Sorry. Bier?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:03 schreef crv het volgende:
[..]
ja had je al gedag gezegd maar je negeerde me
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
telefoon. Dan mis ik soms iets. Sorry. Bier?
Ahhhhquote:
Niet grappigquote:
dacht ik al.quote:
Mij een beetje overslaan hequote:
ben ik zo voorspelbaarquote:
quote:
quote:
quote:
jij drinkt toch nooit 's ochtendsquote:
Net nog een appelsapje achterover geslagen.quote:
jij krijgt ook ee nbiertjequote:
Dat wilde m'n zus laatst ook, heeft ze 'n kilo gehaald, blijken het handsinasappels te zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:29 schreef Kally het volgende:
Ik heb trek in een glas versgeperst jus d'orange
Dan eet ik ze zo wel op, heb een vitamine shot nodig geloof ikquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat wilde m'n zus laatst ook, heeft ze 'n kilo gehaald, blijken het handsinasappels te zijn
Is't zo erg met je gesteldquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan eet ik ze zo wel op, heb een vitamine shot nodig geloof ik
oei, sorry, 2 flesjes voor jou danquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Wordt er bier uitgedeeld en ik heb nog niks
Nee ik ben een fruit en groente eter en dat heb ik nu al 2 dagen niet op, en dan mis ik hetquote:
Ik heb al een was gedaanquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
o jah, ik ging me maar is omkleden enzo haha. nog eten. moet echt op gang komen vandaag haha
Hier wordt er in de vakantie ook een stuk minder gekookt dan 'normaal' 9 van de 10 keer knikker ik dan zelf wel wat groente in de pan. Rode kool met appelsquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik ben een fruit en groente eter en dat heb ik nu al 2 dagen niet op, en dan mis ik het
Now we're talkingquote:
Lekkerquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hier wordt er in de vakantie ook een stuk minder gekookt dan 'normaal' 9 van de 10 keer knikker ik dan zelf wel wat groente in de pan. Rode kool met appels
Ik moet vanavond werken, dus geen idee wat er over isquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik ga vanavond aan de spinazie
Verrassingquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik moet vanavond werken, dus geen idee wat er over is.
Gisteren was het Ierse kogelbiefstukquote:
Ook lekkerquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gisteren was het Ierse kogelbiefstuk
ik al voor de helft opgestaanquote:
Wat goedquote:
Dat schiet lekker opquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:55 schreef crv het volgende:
gaat lekker vandaag. Net gedouched, het is echter wel handig een handdoek mee te nemen als je degene die er hing net in de wasmachine hebt geflikkerd
En naderhand ook nog deo op je bek spuiten ipv onder je oksels
Dat laatste is echt ranzig.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:55 schreef crv het volgende:
gaat lekker vandaag. Net gedouched, het is echter wel handig een handdoek mee te nemen als je degene die er hing net in de wasmachine hebt geflikkerd
je hinkt nu door het huis en je houten poot ligt nog op je nachtkastje tesamen met je kunstgebit en je brilquote:
vertel mij wat, ben gelijk weer onder de douche gestaptquote:
quote:
Wanneer begintie?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.... We zijn in den haag. Ruim op tijsd dus *o*
Had je wel een handdoek?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:57 schreef crv het volgende:
[..]
vertel mij wat, ben gelijk weer onder de douche gestapt
Wie zijn hier nou de boefjes!quote:
ging je musicallen vandaag ?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.... We zijn in den haag. Ruim op tijsd dus *o*
o jah shit, mn been ... zucht,quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:56 schreef crv het volgende:
[..]
je hinkt nu door het huis en je houten poot ligt nog op je nachtkastje tesamen met je kunstgebit en je bril
Je mag ook wel gewoon een boterham vragen als je honger hebtquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:55 schreef crv het volgende:
Na vannacht nog steeds?quote:
Myrquote:
Ooh, dan heb je nog tijd zatquote:
Ik heb vanmorgen al zelf brood gehaaldquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon een boterham vragen als je honger hebt.
╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╭╭╭╭┓╱quote:
Hij kon het niet?quote:
Is dat SwJ?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╭╭╭╭┓╱
╱╱╭┻┻┻┻╮╱╱┃┃┃┃┃╱
╱╱┋╭╮╭╮┋┏╮┃┃┃┃┃╱
╱╱┋╰╯╰╯┋┃┗┻┈┈┈┃╱
╱╱┋╲━━╱┋╰━┳━━┳╯╱
╭━┻━┳┳━┻┉┉┫╲╲┋╱╱
┋╲╲╲┋┋╲╲╲╲╲╲╲┋╱╱
Goeiemorgenquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:55 schreef crv het volgende:
Hoi Sociosquote:
Zou goed kunnen.quote:
ja die had ik ondertussen al gepakt, maar die was wel nat nu.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╭╭╭╭┓╱
╱╱╭┻┻┻┻╮╱╱┃┃┃┃┃╱
╱╱┋╭╮╭╮┋┏╮┃┃┃┃┃╱
╱╱┋╰╯╰╯┋┃┗┻┈┈┈┃╱
╱╱┋╲━━╱┋╰━┳━━┳╯╱
╭━┻━┳┳━┻┉┉┫╲╲┋╱╱
┋╲╲╲┋┋╲╲╲╲╲╲╲┋╱╱
Flashquote:
Wat?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:05 schreef tombolafan het volgende:
Ja myr, kom op, laat ons niet langer in spanning!
Please Wait…quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:05 schreef tombolafan het volgende:
is gewoon een hoax, die 2 zitten ons in de zeik te nemenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:05 schreef tombolafan het volgende:
Nou geen details maar zijn jullie een setje nu?quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Please Wait…
▄▄▄▄▄▄▄▄▄────────────┐
▀▀▀▀▀▀▀▀▀────────────┘
……………42%………………………
Ja, dat is het.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:07 schreef crv het volgende:
[..]
is gewoon een hoax, die 2 zitten ons in de zeik te nemen
Of zijn jullie geen setje maar is er wel wat gedaan vannacht? (details hoeven idd niet, maar in grote lijnen...quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou geen details maar zijn jullie een setje nu?
Setje wat een kut woord
Ik zal juist beginnen met de details, ik ben ongesteld.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of zijn jullie geen setje maar is er wel wat gedaan vannacht? (details hoeven idd niet, maar in grote lijnen...)
het waardeloze is dat ik je moeilijk kan peilen of je nu idd zit te "trollen" of nietquote:
Ow, dus geen TAL-babyquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal juist beginnen met de details, ik ben ongesteld.
Ja, stop maar weerquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dus Socios heeft het zwaar te verdurenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
of juist welquote:
Die heb ik net opquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:29 schreef Kally het volgende:
Ik heb trek in een glas versgeperste jus d'orange
quote:
al een screwdrivertje opquote:
Jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:11 schreef tombolafan het volgende:
Maar goed, je kunt ook seks hebben als je ongesteld bent hoor
Rode zee.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik welquote:
quote:
haha, laat ze nu even lekker rustig genietenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:16 schreef charmed_angel het volgende:
Myr en socios kunnen jullie even een foto plaatsen van jullie hoofden samen. Dan weten we zeker dat jullie bij elkaar liggen
Hij staat nu onder de douche.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:16 schreef charmed_angel het volgende:
Myr en socios kunnen jullie even een foto plaatsen van jullie hoofden samen. Dan weten we zeker dat jullie bij elkaar liggen
quote:
De smoesjesquote:
zonder jou!?quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Vieze praat hier! We zitten voor het theater nu! X
Ik ook zo maarquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:30 schreef tombolafan het volgende:
Nou, als er geen informatie meer van Myr komt dan ga ik maar eens iets nuttigs doen
quote:
Benny.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie van hier zijn op dit moment met vakantie?
Er zijn er gister een heleboel teruggekomen, jij, Avey en Miauw.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie van hier zijn op dit moment op vakantie?
Waquote:
hallo mede Tilburgerquote:
WHAT IS LOVEquote:
Dries Roelvinkquote:
quote:
quote:
quote:
Oui.quote:
Ja.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:33 schreef Graseter het volgende:
Glab glab, glab glab, glab glab, glab glab, glab glab.
Zeroku I'm scuba diving, Zeroku. I'm exploring the depths of the ocean blue! Oh nooo! Here comes a school of poisoning fugu fish. noooooo! Fugu! The vortex is opened. Zeroku I'm being pulled into the vortex, swim away fugu fish. Swim away!
ZEROKU I HAVE THE AMULET! THE AMULET ZEROKU, THE MAGICAL AMULET! SPARKLE SPARKLE, SPARKLE! THE AMULEEEET! I did it, I've got the amulet!
Zeroku, we have to bring he amulet to the banana king! He's counting on us. If we don't bring the amulet to the banana king the vortex will open en let out a thousand years of darkness!
blulululu, blulululu, blulululu, blulululu, blulululu, blulululu. blulu.
Z!
¡El hombre con el sombrero nos envió!
¡Él nos contó muchas historias asombrosas!
¡Cenamos esta noche en tortugas!
¡Serán buenos ellos, Z!
¡Soy feliz!
Hop aboard the train Zeroku. It's gonna take us to the Banana king! It's the Choo Choo Shoo! It's about to leave, Chugga chugga chugga chugga chugga chugga chugga chugga shoe shoooooe! Chugga chugga chugga chugga chugga chugga chugga chugga shooe shoooooe!
WE ARE HERE ZEROKU! The temple of the Banana king!
Tilburg naar Eindhoven fietsen, in de regen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:33 schreef Crazy-M het volgende:
tijd om maar is actief te worden
zo op de fiets springen en dan kermis in eindhoven
Massolos al
Je kunt ook in de trein met je fiets.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Tilburg naar Eindhoven fietsen, in de regen?
Leugens!quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kunt ook in de trein met je fiets.
Wachtwoord is tal178quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:36 schreef Zeroku het volgende:
Huppelmuts
Zo mn eerste autoongelukje is een feit 2 minutes ago via TweetDeck
Jullie mam is een leugenquote:
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:36 schreef Zeroku het volgende:
Huppelmuts
Zo mn eerste autoongelukje is een feit 2 minutes ago via TweetDeck
Nee. Ik blijf speciaal voor jou nog onlinequote:Op zondag 8 augustus 2010 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Zullen jullie beloven me niet uit te lachen?
Hoe lief.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee. Ik blijf speciaal voor jou nog online
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lief.
lang verhaal kort: Stond bij de pomp, ging allemaal niet zo lekker, moest moeilijk doen om weg te komen, lukte niet dus ik ga achteruit.
Stond daar opeens een auto dus daar zette ik hem tegenaan.
Bleek het ook nog de auto van de moeder van een vriendin te zijn
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe ik na speelronde, kan nu geen team opslaan.
Het is bewezen dat mannen voornamelijk ernstige ongelukken maken en vrouwen voornamelijk blikschadequote:Op zondag 8 augustus 2010 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zeg niets over vrouwen en sturen!
Ik zei niets!quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is bewezen dat mannen voornamelijk ernstige ongelukken maken en vrouwen voornamelijk blikschade
Doet je internet het inmiddels weer?quote:
Dat paaltje stond er al hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is bewezen dat mannen voornamelijk ernstige ongelukken maken en vrouwen voornamelijk blikschade
Paaltje? Welk paaltje? Ik reed gewoon tegen de auto van een bekende aan die er opeens stondquote:
Ok, nu weet ik ook direct wat het is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paaltje? Welk paaltje? Ik reed gewoon tegen de auto van een bekende aan die er opeens stond
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb al wel een in te voeren team op papier, dus uitje van een fluit.
De Voetbalzone Manager heeft prioriteit. Daar verlies ik al 3 seizoenen lang van een goede vriend. Frustrerend.quote:
Voetbalzonequote:Op zondag 8 augustus 2010 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De Voetbalzone Manager heeft prioriteit. Daar verlies ik al 3 seizoenen lang van een goede vriend. Frustrerend.
Vind ik ook, maar die manager (Coach vh Jaar concept) is briljant.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Voetbalzone. Dat vind ik wel zo'n grafsite.
Is dat niet betaald?quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar die manager (Coach vh Jaar concept) is briljant.
Lekker, doe mij maar een speklapjequote:
Kom maar halenquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Lekker, doe mij maar een speklapje
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom maar halen![]()
Verdomme ik wil eredivisie live maar daar trapt mijn anti voetbal vriendje nooit in
HOI!quote:
quote:
quote:
En heb je lekker gehuild met dochterlief gisteravond?quote:
Neequote:Op zondag 8 augustus 2010 14:59 schreef Kally het volgende:
[..]
En heb je lekker gehuild met dochterlief gisteravond?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:04 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nee![]()
In plaats daarvan heb ik minstens een half uur met Ziggo aan de telefoon gehangen. Heb digitale televisie, en dus ook films on demand. Eerst bijna zes euro dokken om de film te kunnen zien, waarna de film doodleuk niet afspeelt. Weg zes euro. Geloof niet dat de helpdeskmedewerker mij aardig vond.![]()
Dus nu kan ik morgenochtend om acht uur mijn bed uit voor de monteur die langskomt, maar heb er een hard hoofd in dat hij het weet op te lossen.
We zullen het zien morgen, anders regelen ze maar een andere decoder oid. Betaal er maandelijks ook genoeg voor, wil wel een beetje waar voor mijn geld natuurlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:07 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Lekker dan, maar je hebt je iig kunnen afreageren![]()
Tja ik weet het niet misschien is het wel te verhelpen, ik hoop het maar voor je
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:19 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)iams_getrouwd__.html
Maar niet gaan ''sippen'' kally...jeweetzzz...alles kan stuk![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:10 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
We zullen het zien morgen, anders regelen ze maar een andere decoder oid. Betaal er maandelijks ook genoeg voor, wil wel een beetje waar voor mijn geld natuurlijk.
Maar mooiste is altijd dat ze bij Ziggo denken dat ik een of andere idioot ben. Krijg je hele verhalen over kabeltjes controleren enzo, of dat wel goed zat. Toen ik hem had uitgelegd dat we een eigen bedrijf hebben in technische montage hoorde ik hem gewoon inbinden
En dan nog niet eens weten hoe een Ziggo kastje werkt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:10 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
We zullen het zien morgen, anders regelen ze maar een andere decoder oid. Betaal er maandelijks ook genoeg voor, wil wel een beetje waar voor mijn geld natuurlijk.
Maar mooiste is altijd dat ze bij Ziggo denken dat ik een of andere idioot ben. Krijg je hele verhalen over kabeltjes controleren enzo, of dat wel goed zat. Toen ik hem had uitgelegd dat we een eigen bedrijf hebben in technische montage hoorde ik hem gewoon inbinden :')
Waar lees jij dat we dat niet weten?quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan nog niet eens weten hoe een Ziggo kastje werkt?
Anders had het wel gewerkt of had je kunnen zeggen dat je signaal te zwak was of een meer concrete klacht!quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:16 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Waar lees jij dat we dat niet weten?
Signaalsterkte is uitstekend, de gewone zenders spelen perfect af, maar op het moment dat je films of uitzendingen gemist gaat opvragen via het on demand menu, krijg je beeld dat bestaat uit blokjes.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Anders had het wel gewerkt of had je kunnen zeggen dat je signaal te zwak was of een meer concrete klacht!
Wat een gelul, als een film niet uitgezonden wordt moet je dat als consument zelf maar oplossen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Anders had het wel gewerkt of had je kunnen zeggen dat je signaal te zwak was of een meer concrete klacht!
Als ik nou een bedrijf had in technische montage had ik dat vast voor je kunnen doen!quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:19 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Signaalsterkte is uitstekend, de gewone zenders spelen perfect af, maar op het moment dat je films of uitzendingen gemist gaat opvragen via het on demand menu, krijg je beeld dat bestaat uit blokjes.
Mag jij mij nu uitleggen waar dat aan ligt.
Ja vastquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik nou een bedrijf had in technische montage had ik dat vast voor je kunnen doen!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
Autoongelukje dus
Is maar goed dat crv er niet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |