Kom maar halenquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:35 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Lekker, doe mij maar een speklapje
quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom maar halen![]()
Verdomme ik wil eredivisie live maar daar trapt mijn anti voetbal vriendje nooit in
HOI!quote:
quote:
quote:
En heb je lekker gehuild met dochterlief gisteravond?quote:
Neequote:Op zondag 8 augustus 2010 14:59 schreef Kally het volgende:
[..]
En heb je lekker gehuild met dochterlief gisteravond?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:04 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nee![]()
In plaats daarvan heb ik minstens een half uur met Ziggo aan de telefoon gehangen. Heb digitale televisie, en dus ook films on demand. Eerst bijna zes euro dokken om de film te kunnen zien, waarna de film doodleuk niet afspeelt. Weg zes euro. Geloof niet dat de helpdeskmedewerker mij aardig vond.![]()
Dus nu kan ik morgenochtend om acht uur mijn bed uit voor de monteur die langskomt, maar heb er een hard hoofd in dat hij het weet op te lossen.
We zullen het zien morgen, anders regelen ze maar een andere decoder oid. Betaal er maandelijks ook genoeg voor, wil wel een beetje waar voor mijn geld natuurlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:07 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Lekker dan, maar je hebt je iig kunnen afreageren![]()
Tja ik weet het niet misschien is het wel te verhelpen, ik hoop het maar voor je
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:19 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)iams_getrouwd__.html
Maar niet gaan ''sippen'' kally...jeweetzzz...alles kan stuk![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:10 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
We zullen het zien morgen, anders regelen ze maar een andere decoder oid. Betaal er maandelijks ook genoeg voor, wil wel een beetje waar voor mijn geld natuurlijk.
Maar mooiste is altijd dat ze bij Ziggo denken dat ik een of andere idioot ben. Krijg je hele verhalen over kabeltjes controleren enzo, of dat wel goed zat. Toen ik hem had uitgelegd dat we een eigen bedrijf hebben in technische montage hoorde ik hem gewoon inbinden
En dan nog niet eens weten hoe een Ziggo kastje werkt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:10 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
We zullen het zien morgen, anders regelen ze maar een andere decoder oid. Betaal er maandelijks ook genoeg voor, wil wel een beetje waar voor mijn geld natuurlijk.
Maar mooiste is altijd dat ze bij Ziggo denken dat ik een of andere idioot ben. Krijg je hele verhalen over kabeltjes controleren enzo, of dat wel goed zat. Toen ik hem had uitgelegd dat we een eigen bedrijf hebben in technische montage hoorde ik hem gewoon inbinden :')
Waar lees jij dat we dat niet weten?quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan nog niet eens weten hoe een Ziggo kastje werkt?
Anders had het wel gewerkt of had je kunnen zeggen dat je signaal te zwak was of een meer concrete klacht!quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:16 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Waar lees jij dat we dat niet weten?
Signaalsterkte is uitstekend, de gewone zenders spelen perfect af, maar op het moment dat je films of uitzendingen gemist gaat opvragen via het on demand menu, krijg je beeld dat bestaat uit blokjes.quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Anders had het wel gewerkt of had je kunnen zeggen dat je signaal te zwak was of een meer concrete klacht!
Wat een gelul, als een film niet uitgezonden wordt moet je dat als consument zelf maar oplossen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Anders had het wel gewerkt of had je kunnen zeggen dat je signaal te zwak was of een meer concrete klacht!
Als ik nou een bedrijf had in technische montage had ik dat vast voor je kunnen doen!quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:19 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Signaalsterkte is uitstekend, de gewone zenders spelen perfect af, maar op het moment dat je films of uitzendingen gemist gaat opvragen via het on demand menu, krijg je beeld dat bestaat uit blokjes.
Mag jij mij nu uitleggen waar dat aan ligt.
Ja vastquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik nou een bedrijf had in technische montage had ik dat vast voor je kunnen doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |