quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:55 schreef crv het volgende:
gaat lekker vandaag. Net gedouched, het is echter wel handig een handdoek mee te nemen als je degene die er hing net in de wasmachine hebt geflikkerd
En naderhand ook nog deo op je bek spuiten ipv onder je oksels
Dat laatste is echt ranzig.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:55 schreef crv het volgende:
gaat lekker vandaag. Net gedouched, het is echter wel handig een handdoek mee te nemen als je degene die er hing net in de wasmachine hebt geflikkerd
je hinkt nu door het huis en je houten poot ligt nog op je nachtkastje tesamen met je kunstgebit en je brilquote:
vertel mij wat, ben gelijk weer onder de douche gestaptquote:
quote:
Wanneer begintie?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.... We zijn in den haag. Ruim op tijsd dus *o*
Had je wel een handdoek?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:57 schreef crv het volgende:
[..]
vertel mij wat, ben gelijk weer onder de douche gestapt
Wie zijn hier nou de boefjes!quote:
ging je musicallen vandaag ?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.... We zijn in den haag. Ruim op tijsd dus *o*
o jah shit, mn been ... zucht,quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:56 schreef crv het volgende:
[..]
je hinkt nu door het huis en je houten poot ligt nog op je nachtkastje tesamen met je kunstgebit en je bril
Je mag ook wel gewoon een boterham vragen als je honger hebtquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:55 schreef crv het volgende:
Na vannacht nog steeds?quote:
Myrquote:
Ooh, dan heb je nog tijd zatquote:
Ik heb vanmorgen al zelf brood gehaaldquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon een boterham vragen als je honger hebt.
╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╭╭╭╭┓╱quote:
Hij kon het niet?quote:
Is dat SwJ?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
╱╱╱╱╱╱╱╱╱╱╭╭╭╭┓╱
╱╱╭┻┻┻┻╮╱╱┃┃┃┃┃╱
╱╱┋╭╮╭╮┋┏╮┃┃┃┃┃╱
╱╱┋╰╯╰╯┋┃┗┻┈┈┈┃╱
╱╱┋╲━━╱┋╰━┳━━┳╯╱
╭━┻━┳┳━┻┉┉┫╲╲┋╱╱
┋╲╲╲┋┋╲╲╲╲╲╲╲┋╱╱
| Forum Opties | |