jij drinkt toch nooit 's ochtendsquote:
Net nog een appelsapje achterover geslagen.quote:
jij krijgt ook ee nbiertjequote:
Dat wilde m'n zus laatst ook, heeft ze 'n kilo gehaald, blijken het handsinasappels te zijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:29 schreef Kally het volgende:
Ik heb trek in een glas versgeperst jus d'orange
Dan eet ik ze zo wel op, heb een vitamine shot nodig geloof ikquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat wilde m'n zus laatst ook, heeft ze 'n kilo gehaald, blijken het handsinasappels te zijn
Is't zo erg met je gesteldquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan eet ik ze zo wel op, heb een vitamine shot nodig geloof ik
oei, sorry, 2 flesjes voor jou danquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Wordt er bier uitgedeeld en ik heb nog niks
Nee ik ben een fruit en groente eter en dat heb ik nu al 2 dagen niet op, en dan mis ik hetquote:
Ik heb al een was gedaanquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
o jah, ik ging me maar is omkleden enzo haha. nog eten. moet echt op gang komen vandaag haha
Hier wordt er in de vakantie ook een stuk minder gekookt dan 'normaal' 9 van de 10 keer knikker ik dan zelf wel wat groente in de pan. Rode kool met appelsquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik ben een fruit en groente eter en dat heb ik nu al 2 dagen niet op, en dan mis ik het
Now we're talkingquote:
Lekkerquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hier wordt er in de vakantie ook een stuk minder gekookt dan 'normaal' 9 van de 10 keer knikker ik dan zelf wel wat groente in de pan. Rode kool met appels
Ik moet vanavond werken, dus geen idee wat er over isquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik ga vanavond aan de spinazie
Verrassingquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik moet vanavond werken, dus geen idee wat er over is.
Gisteren was het Ierse kogelbiefstukquote:
Ook lekkerquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gisteren was het Ierse kogelbiefstuk
ik al voor de helft opgestaanquote:
Wat goedquote:
Dat schiet lekker opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |