quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:35 schreef crv het volgende:
[..]
uiterlijke schijn![]()
maar het gaat al wat beter. vanmorgen voelde ik me echt brak![]()
ondertussen zit er zat pillen enkoffie in om de dag door te komen![]()
En jij bent er weer natuurijk
Dan wordt ze maar wakkerquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, straks liggen ze nog heerlijk samen te "slapen"
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Who knows.
Ik heb haar gesmst dat wij van de tal sc ons afvragen in welk bed ze is belandt
5 dagen is best langquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is 5 dagen uit logeren geweest aan de andere kant van het land
Geen woord gelogen tochquote:
Vorig jaar is hij 6 weken uit logeren geweest. Dat was een typisch geval van eens maar nooit weerquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
5 dagen is best lang
Ik vind het al kut als ik me neefje 5 dagen niet ziet, en dan is hij nog geen eens van mezelf
6 weken??? Waarom zolang? ik zou gek worden!quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorig jaar is hij 6 weken uit logeren geweest. Dat was een typisch geval van eens maar nooit weer
myr en soc, sitting on a treequote:Op zondag 8 augustus 2010 10:41 schreef tombolafan het volgende:
Haar bericht dat ze eigenlijk naar huis moet is het laatste op FOK! van haar![]()
Dan MOET ze bijna wel zijn blijven slapen![]()
mooi directquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Who knows.
Ik heb haar gesmst dat wij van de tal sc ons afvragen in welk bed ze is belandt
Ja dat was mijn idee dus ookquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:41 schreef tombolafan het volgende:
Haar bericht dat ze eigenlijk naar huis moet is het laatste op FOK! van haar![]()
De spanningquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:41 schreef tombolafan het volgende:
Hij wilde heel graag bij mn stiefvader logeren en ging met hen op vakantie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
6 weken??? Waarom zolang? ik zou gek worden!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even me bed uit.... Ik heb trek in lekker ontbijt
doe mijn ontbijt even op bed brengenquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even me bed uit.... Ik heb trek in lekker ontbijt
Ik geloof nooit dat ze thuis isquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Sms van myr dat ze nog in bed ligt.
Geen info over welk bed
Hoewel ze daar natuurlijk geen internet heeft, dus dat zou haar afwezigheid verklaren...quote:
Ik stiekem ook niet hoorquote:
Nee dat was gemaakt zei ze gisterenquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoewel ze daar natuurlijk geen internet heeft, dus dat zou haar afwezigheid verklaren...
Hoezo niet? Ze heeft toch sowieso mobiel internetquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoewel ze daar natuurlijk geen internet heeft, dus dat zou haar afwezigheid verklaren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |