Verkapt naamtopic voor jou dat snap je wel hequote:
ben zeer vereerdquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verkapt naamtopic voor jou dat snap je wel he
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
Crv ik heb genoeg geslapen, dus ik ga het water niet vergeten
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja hij ios vervelend, rude, en irritant
Nee gisteren voor het laatst en toen zei ze dat ze de trein van 20.00 uur moest hebben om thuis te kunnen komen, maar ik vraag me af of ze die genomen heeftquote:
uiterlijke schijnquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Maar nu wel
Wat ben jij vrolijk?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Vandaag komt mn zoon thuis![]()
Ik heb hem stiekem wel een beetje gemist
Zal ik haar ff smsen?quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee gisteren voor het laatst en toen zei ze dat ze de trein van 20.00 uur moest hebben om thuis te kunnen komen, maar ik vraag me af of ze die genomen heeft
Dus we hebben misschien een TAL stelletje?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik haar ff smsen?
Laatste wat ik gisteren las was positief
Nee, straks liggen ze nog heerlijk samen te "slapen"quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik haar ff smsen?
Laatste wat ik gisteren las was positief
Cool!quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee gisteren voor het laatst en toen zei ze dat ze de trein van 20.00 uur moest hebben om thuis te kunnen komen, maar ik vraag me af of ze die genomen heeft
Zou leuk zijn hequote:Op zondag 8 augustus 2010 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus we hebben misschien een TAL stelletje?
op vakantie geweest ?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Vandaag komt mn zoon thuis![]()
Ik heb hem stiekem wel een beetje gemist
Who knows.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus we hebben misschien een TAL stelletje?
Hij is 5 dagen uit logeren geweest aan de andere kant van het landquote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:35 schreef crv het volgende:
[..]
uiterlijke schijn![]()
maar het gaat al wat beter. vanmorgen voelde ik me echt brak![]()
ondertussen zit er zat pillen enkoffie in om de dag door te komen![]()
En jij bent er weer natuurijk
Dan wordt ze maar wakkerquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, straks liggen ze nog heerlijk samen te "slapen"
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Who knows.
Ik heb haar gesmst dat wij van de tal sc ons afvragen in welk bed ze is belandt
5 dagen is best langquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is 5 dagen uit logeren geweest aan de andere kant van het land
Geen woord gelogen tochquote:
Vorig jaar is hij 6 weken uit logeren geweest. Dat was een typisch geval van eens maar nooit weerquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
5 dagen is best lang
Ik vind het al kut als ik me neefje 5 dagen niet ziet, en dan is hij nog geen eens van mezelf
6 weken??? Waarom zolang? ik zou gek worden!quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorig jaar is hij 6 weken uit logeren geweest. Dat was een typisch geval van eens maar nooit weer
myr en soc, sitting on a treequote:Op zondag 8 augustus 2010 10:41 schreef tombolafan het volgende:
Haar bericht dat ze eigenlijk naar huis moet is het laatste op FOK! van haar![]()
Dan MOET ze bijna wel zijn blijven slapen![]()
mooi directquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Who knows.
Ik heb haar gesmst dat wij van de tal sc ons afvragen in welk bed ze is belandt
Ja dat was mijn idee dus ookquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:41 schreef tombolafan het volgende:
Haar bericht dat ze eigenlijk naar huis moet is het laatste op FOK! van haar![]()
De spanningquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:41 schreef tombolafan het volgende:
Hij wilde heel graag bij mn stiefvader logeren en ging met hen op vakantie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
6 weken??? Waarom zolang? ik zou gek worden!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even me bed uit.... Ik heb trek in lekker ontbijt
doe mijn ontbijt even op bed brengenquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even me bed uit.... Ik heb trek in lekker ontbijt
Ik geloof nooit dat ze thuis isquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Sms van myr dat ze nog in bed ligt.
Geen info over welk bed
Hoewel ze daar natuurlijk geen internet heeft, dus dat zou haar afwezigheid verklaren...quote:
Ik stiekem ook niet hoorquote:
Nee dat was gemaakt zei ze gisterenquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoewel ze daar natuurlijk geen internet heeft, dus dat zou haar afwezigheid verklaren...
Hoezo niet? Ze heeft toch sowieso mobiel internetquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoewel ze daar natuurlijk geen internet heeft, dus dat zou haar afwezigheid verklaren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |