Hoe lief.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee. Ik blijf speciaal voor jou nog online
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lief.
lang verhaal kort: Stond bij de pomp, ging allemaal niet zo lekker, moest moeilijk doen om weg te komen, lukte niet dus ik ga achteruit.
Stond daar opeens een auto dus daar zette ik hem tegenaan.
Bleek het ook nog de auto van de moeder van een vriendin te zijn
quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe ik na speelronde, kan nu geen team opslaan.
Het is bewezen dat mannen voornamelijk ernstige ongelukken maken en vrouwen voornamelijk blikschadequote:Op zondag 8 augustus 2010 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zeg niets over vrouwen en sturen!
Ik zei niets!quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is bewezen dat mannen voornamelijk ernstige ongelukken maken en vrouwen voornamelijk blikschade
Doet je internet het inmiddels weer?quote:
Dat paaltje stond er al hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is bewezen dat mannen voornamelijk ernstige ongelukken maken en vrouwen voornamelijk blikschade
Paaltje? Welk paaltje? Ik reed gewoon tegen de auto van een bekende aan die er opeens stondquote:
Ok, nu weet ik ook direct wat het is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paaltje? Welk paaltje? Ik reed gewoon tegen de auto van een bekende aan die er opeens stond
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb al wel een in te voeren team op papier, dus uitje van een fluit.
De Voetbalzone Manager heeft prioriteit. Daar verlies ik al 3 seizoenen lang van een goede vriend. Frustrerend.quote:
Voetbalzonequote:Op zondag 8 augustus 2010 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De Voetbalzone Manager heeft prioriteit. Daar verlies ik al 3 seizoenen lang van een goede vriend. Frustrerend.
Vind ik ook, maar die manager (Coach vh Jaar concept) is briljant.quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Voetbalzone. Dat vind ik wel zo'n grafsite.
Is dat niet betaald?quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar die manager (Coach vh Jaar concept) is briljant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |