abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84983293
Mijn vader is fan van Geert Wilders. Is Geert Wilders goed?
pi_84983308
The best!
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 19:42:19 #3
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_84983574
Niet zo goed als Frans Duijts, laat staan Peter Beense
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 19:49:19 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_84983793
Nee, hij is een door en door slechte xenofobe opportunist.
pi_84983919
Hij zegt als enige waar het op staat, en alle andere politici zijn zakkenvullers hoor ik.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 19:55:25 #6
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_84983995
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Hij zegt als enige waar het op staat, en alle andere politici zijn zakkenvullers hoor ik.
Hij zegt waar mensen denken dat het op staat, terwijl het in werkelijkheid regelmatig (maar niet altijd, toegegeven) een stuk genuaceerder ligt.

En ja, FD en PB kunnen dat beter.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 20:06:14 #7
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_84984361
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:33 schreef DrDentz het volgende:
Dat is niet goed en niet slecht, elk mens in Nederland mag stemmen op een democratische partij. SGP PVV VVD GL en PvdA. Allemaal hebben ze slechte en goede punten. Meningen van mensen kunnen afwijken van elkaar maar dat betekent niet dat je je aan de menigte zou moeten conformeren.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:46:04 #8
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_84988150
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 20:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat is niet goed en niet slecht, elk mens in Nederland mag stemmen op een democratische partij. SGP PVV VVD GL en PvdA. Allemaal hebben ze slechte en goede punten. Meningen van mensen kunnen afwijken van elkaar maar dat betekent niet dat je je aan de menigte zou moeten conformeren.
Elk mens in Nederland met uitzondering van mensen zonder een Nederlands paspoord of een ontzegging van het stemrecht, ook in het geval van minderjarigheid mag iemand niet stemmen mag stemmen op een democratische partij of de PVV.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:52:13 #9
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_84988378
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:46 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Elk mens in Nederland met uitzondering van mensen zonder een Nederlands paspoord of een ontzegging van het stemrecht, ook in het geval van minderjarigheid mag iemand niet stemmen mag stemmen op een democratische partij of de PVV.
Is de PVV onwettelijk bezig? Op welke manier houden zij zich niet aan de door de wet gestelde eisen om inspraak te maken op de democratie?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  † In Memoriam † zaterdag 7 augustus 2010 @ 21:53:14 #10
230491 Zith
pls tip
pi_84988411
In Lord of the Rings zou Wilders Frodo zijn die de wereld moet redden van de Orcs
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_84988593
quote:
Klopt, hij is het alleen zelf ook :') Nog even wachten en dan maken Wouter Bos en JP Balkende bekend dat ze voor ene ABN AMRO gaan werken. Allemaal oplichters :r
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:02:12 #12
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_84988736
Natuurlijk is hij goed. De argumenten dat hij xenofoob (= angst voor buitenlanders) is, is over het algemeen haarkloverij. Hij heeft nota bene een vrouw die uit het buitenland komt...

Wetten die in Nederland "Extreem-Rechts" zijn, worden in Frankrijk al geruime tijd uitgevoerd. Raar dat de politici als Pechtold, Halsema en Cohen wel kenbaar durven te maken dat Wilders een gevaar is voor de rechtstaat en dat hij een xenofoob, racist en fascist is, maar dat ze geen bezwaren hebben tegen de Franse Regering, en als ze die al hebben dat niet op dezelfde wijze kenbaar durven te maken zoals zij ook bij Wilders doen. Dan is het opeens Oogjes dicht en snaveltjes toe. Je zou toch bijna zeggen dat het demagogisch geblaat is van Pechtold, Halsema en Cohen uit electoraal belang.

Maar ja, die keuze is aan jou.

[ Bericht 0% gewijzigd door Holograph op 08-08-2010 14:59:27 ]
pi_84990598
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:02 schreef Holograph het volgende:
Natuurlijk is hij goed. De argumenten dat hij xenofoob (= angst voor buitenlanders) is, is over het algemeen haarkloverij. Hij heeft nota bene een vrouw die uit het buitenland komt...

Wetten die in Nederland "Extreem-Rechts" zijn, worden in Frankrijk al geruime tijd uitgevoerd. Raar dat de politici als Pechtold, Halsema en Cohen wel kenbaar durven te maken dat Wilders een gevaar is voor de rechtstaat en dat hij een xenofoob, racist en fascist is, maar dat ze geen bezwaren hebben tegen de Franse Regering, en als ze die al hebben dat niet op dezelfde wijze kenbaar durven te maken zoals zij ook bij Wilders doen. Dan is het opeens Oogjes toe en snaveltjes dicht. Je zou toch bijna zeggen dat het demagogisch geblaat is van Pechtold, Halsema en Cohen uit electoraal belang.

Maar ja, die keuze is aan jou.
Lees eens zijn partijprogram door (wellicht heb je dat gedaan). Dat hij een bouwstop wil op moskeeën, een verbod op de koran et cetera weten we nu allemaal wel. Maar weet je ook dat hij bijvoorbeeld de macht van rechters in wil perken. Dat komt niet overeen met de Trias Politica en de rechtsstaat zoals we die kennen in dit land.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:53:33 #14
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_84990742
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:49 schreef Verlichtend het volgende:

[..]

Lees eens zijn partijprogram door (wellicht heb je dat gedaan). Dat hij een bouwstop wil op moskeeën, een verbod op de koran et cetera weten we nu allemaal wel. Maar weet je ook dat hij bijvoorbeeld de macht van rechters in wil perken. Dat komt niet overeen met de Trias Politica en de rechtsstaat zoals we die kennen in dit land.
Hoe doet hij dat? Door minimumstraffen in te voeren? Ik ben tegen minimumstraffen, maar dat zal wel helpen om misstanden als Moord, Doodslag: Taakstraf te voorkomen (afevering: http://zembla.vara.nl/Afl(...)972&cHash=d5f0e06e03 ).
pi_84991007
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 22:53 schreef Holograph het volgende:

[..]

Hoe doet hij dat? Door minimumstraffen in te voeren? Ik ben tegen minimumstraffen, maar dat zal wel helpen om misstanden als Moord, Doodslag: Taakstraf te voorkomen (afevering: http://zembla.vara.nl/Afl(...)972&cHash=d5f0e06e03 ).
In zijn program staat het volgende:
quote:
De PVV kiest ook voor hoge minimumstraffen en zwaardere maximumstraffen. Nu besluiten
D66’ers in toga nog graag tot taakstraffen, want anders kwetst dat de tere ziel van de
misdadigers maar. De Partij voor de Vrijheid wil de vrijheid van rechters aan banden leggen.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:05:49 #16
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_84991198
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:00 schreef Verlichtend het volgende:

[..]

In zijn program staat het volgende:
[..]

Ik denk dat hij daarmee bedoeld dat hij de vrijheid van rechters om taakstraffen uit te delen bij misdrijven waar dat echt niet kan (bijv. Moord, Doodslag).
pi_84991208
Overigens heb ik ook mijn bedenkingen bij taakstraffen. Maar laat het alsjeblieft gewoon aan de rechter over.
pi_84991283
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:05 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ik denk dat hij daarmee bedoeld dat hij de vrijheid van rechters om taakstraffen uit te delen bij misdrijven waar dat echt niet kan (bijv. Moord, Doodslag).
Maar wat mij betreft moet dat dus niet aan de politiek worden overgelaten. Hoe erg moord of doodslag ook is: de omstandigheden kunnen keer op keer anders zijn.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:10:19 #19
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_84991367
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:08 schreef Verlichtend het volgende:

[..]

Maar wat mij betreft moet dat dus niet aan de politiek worden overgelaten. Hoe erg moord of doodslag ook is: de omstandigheden kunnen keer op keer anders zijn.
Ik ben ook tegen, voor sommige moorden kan ik nog wel begrip opbrengen, bijv. de moord op de tasjesdief ( http://pietkuipers.web-lo(...)vrouw_vervolgd_.html ), maar je ziet dat bij ernstigere gevallen wel een taakstraf wordt opgelegd, waar dat zeer zeker onterecht is.
pi_84991403
Heel goed. ^O^
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_84991457
Is nog niet te zeggen of hij goed is of niet. Maar jouw vader is in iedergeval wel goed.
pi_84991638
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:10 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ik ben ook tegen, voor sommige moorden kan ik nog wel begrip opbrengen, bijv. de moord op de tasjesdief ( http://pietkuipers.web-lo(...)vrouw_vervolgd_.html ), maar je ziet dat bij ernstigere gevallen wel een taakstraf wordt opgelegd, waar dat zeer zeker onterecht is.
Rechters moeten natuurlijk heel voorzichtig te werk gaan. Het is inderdaad wrang, maar als er bijvoorbeeld niet genoeg overtuigend bewijs is dat hij/zij het heeft gedaan kan je moeilijk een hele hoge straf geven.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 23:21:30 #23
295457 TomLievense
pi_84991813
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 21:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Is de PVV onwettelijk bezig? Op welke manier houden zij zich niet aan de door de wet gestelde eisen om inspraak te maken op de democratie?
De PVV is een beweging zonder gekozen kamerleden. Oprichters van de Partij van de Vrijheid zijn Geert Wilders en de 'groep Wilders' noem dat maar democratisch.
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  zondag 8 augustus 2010 @ 05:46:39 #24
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_84998547
quote:
Klopt, alle politici zijn zakkenvullers, maar gelukkig staat Wilders zijn salaris van 7.000 euro excl. onkostenvergoedingen geheel belangeloos af aan de partijkas en zit hij echt alleen in de Tweede Kamer om op te komen voor de belangen van Henk en Ingrid.

Of ben ik nu in de war met Emile Roemer? :@
pi_84998550
Emile Roemer is meer links lullen rechts vullen hoor ik.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 augustus 2010 @ 09:17:51 #26
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_84999169
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:06 schreef Verlichtend het volgende:
Overigens heb ik ook mijn bedenkingen bij taakstraffen. Maar laat het alsjeblieft gewoon aan de rechter over.
Eh... de wetten waaraan de rechters zich nu houden zijn toch ook door de politiek gemaakt en niet door de rechters.
  zondag 8 augustus 2010 @ 12:41:37 #27
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_85003818
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:21 schreef TomLievense het volgende:

[..]

De PVV is een beweging zonder gekozen kamerleden. Oprichters van de Partij van de Vrijheid zijn Geert Wilders en de 'groep Wilders' noem dat maar democratisch.
Ga op de vraag in als je wil :)
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 8 augustus 2010 @ 12:50:26 #28
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_85004056
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 09:17 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Eh... de wetten waaraan de rechters zich nu houden zijn toch ook door de politiek gemaakt en niet door de rechters.
De rechter kan zelf een besluit nemen over welke straf hij het meest passend vind. Dat is dus niet een op een vastgelegd in de wet. Hij heeft een grote vrijheid binnen de kaders van die wet. Anders kun je de rechter ook wel door een computer vervangen.

Het lijkt me zeker niet wenselijk als de politiek op de stoel van de rechtsers gaat zitten.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 augustus 2010 @ 13:08:53 #29
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85004593
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 12:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De rechter kan zelf een besluit nemen over welke straf hij het meest passend vind. Dat is dus niet een op een vastgelegd in de wet. Hij heeft een grote vrijheid binnen de kaders van die wet. Anders kun je de rechter ook wel door een computer vervangen.

Het lijkt me zeker niet wenselijk als de politiek op de stoel van de rechtsers gaat zitten.
Nonsens, de wetten zijn nu dus ook gewoon vastgesteld door de politiek. Waarom wil je de politiek wel verantwoordelijk maken voor maximum straffen maar niet voor minimum straffen? Daarnaast zijn straffen niet alleen voor de dader, zoals we maar schijnen te denken in dit land, maar ook voor het slachtoffer. Die laatste moet het gevoel hebben dat hem recht gedaan wordt. En dat is wel degelijk een politiek item.
pi_85004666
Geert Wilders is een noodzakelijk kwaad.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_85004790
wat een schattig topic
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85005306
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 12:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De bevoegdheid van een rechter om in een bepaald geval een taakstraf op te leggen, vloeit per definitie voort uit een wet, welke wet op haar beurt een wet in formele zin is of daarop is gebaseerd. Dus afkomstig van de volksvertegenwoordiging (lees: de politiek).

Dus in plaats van de vrijheid van rechters aan banden te leggen, moet de wet kritisch tegen het licht gehouden worden.

Overigens is de scheiding der machten, en daarmee de onafhankelijkheid van de rechtspraak, een van de fundamenten van de rechtstaat. Door daaraan te gaan morrelen komt de PVV dus aan diezelfde rechtstaat. Hetzelfde geldt voor de relativering van de vrijheid van godsdienst zolang het de Islamitische godsdienst betreft en de relativering van de Rule of Law zolang de PVV zich op het standpunt stelt dat verdragen die eraan in de weg staan om Moslims van overheidswege te discrimineren om die reden maar moeten worden opgezegd. Een overheid die zelf bepaalt of en in hoeverre zij aan regels is gebonden, acht zich per definitie nooit aan regels gebonden.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:29:59 #33
301699 Lauzer
me gusta el fuego me gustas tu
pi_85005378
Ik dacht dat Geert Wilders traag zaad had! Hallelujah in de gloria weet deze freckel zich voor te planten. Mijn advies: Rebelleren tegen oe pa.
This too shall pass
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 augustus 2010 @ 13:31:10 #34
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85005423
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:29 schreef Lauzer het volgende:
Ik dacht dat Geert Wilders traag zaad had! Hallelujah in de gloria weet deze freckel zich voor te planten. Mijn advies: Rebelleren tegen oe pa.
Zelf ben je ook niet al te snel van begrip, hmm?
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:31:57 #35
301699 Lauzer
pi_85005444
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:31 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zelf ben je ook niet al te snel van begrip, hmm?
Verklaar nader?
This too shall pass
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 augustus 2010 @ 13:32:20 #36
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85005459
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:31 schreef Lauzer het volgende:

[..]

Verklaar nader?
Lees OP.
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:37:28 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_85005637
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:08 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nonsens, de wetten zijn nu dus ook gewoon vastgesteld door de politiek. Waarom wil je de politiek wel verantwoordelijk maken voor maximum straffen maar niet voor minimum straffen? Daarnaast zijn straffen niet alleen voor de dader, zoals we maar schijnen te denken in dit land, maar ook voor het slachtoffer. Die laatste moet het gevoel hebben dat hem recht gedaan wordt. En dat is wel degelijk een politiek item.
Nee helemaal geen nonsens. De wetten beschrijven wat je wel en niet mag doen en wat de strafkaders zijn. Er staat dus niet in detail beschreven welke straf iemand krijgt als hij een bepaald vergrijp pleegt.

Of bewezen wordt of iemand fout is en welke straf die moet krijgen beslist de rechter binnen de hem door de overheid gestelde kaders.

Delicten gebeuren immers in een individuele context daarom kan een rechter kiezen de ene keer een lichter straf op te leggen dan de andere keer. Afhenkelijk van de specifieke omstandigheden. Iets dat je nooit statisch kunt vastleggen. Anders was de rechter dus allang vervangen door een strafcomputer die door de politiek zou worden geupdate.

Ik vind dat de politiek zich niet nog meer moet gaan bemoeien met de uitspraken van rechters. Ik heb voldoende vertrouwen in rechters. En ik heb daar meer vertrouwen in dat er recht wordt gedaan dan dat een stel politici zich ermee gaat bemoeien.
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:37:43 #38
301699 Lauzer
pi_85005648
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Lees OP.
Aha.
This too shall pass
pi_85005756
Gasten, jullie worden hier echt bijzonder kansloos getrolld.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 augustus 2010 @ 13:50:42 #40
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85006149
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee helemaal geen nonsens. De wetten beschrijven wat je wel en niet mag doen en wat de strafkaders zijn. Er staat dus niet in detail beschreven welke straf iemand krijgt als hij een bepaald vergrijp pleegt.
Dat gebeurt ook niet als er een minimumstraf bestaat. Alleen zijn de strafkaders anders.

quote:
Of bewezen wordt of iemand fout is en welke straf die moet krijgen beslist de rechter binnen de hem door de overheid gestelde kaders.
Precies, daar wijzigt niets aan. Behalve dan dat bij een bepaald misdrijf een bepaalde minimale consequentie hoort

quote:
Delicten gebeuren immers in een individuele context daarom kan een rechter kiezen de ene keer een lichter straf op te leggen dan de andere keer. Afhenkelijk van de specifieke omstandigheden. Iets dat je nooit statisch kunt vastleggen. Anders was de rechter dus allang vervangen door een strafcomputer die door de politiek zou worden geupdate.
Wederom, daar veranderd dan niets aan. Alleen de kaders wijzigen.

quote:
Ik vind dat de politiek zich niet nog meer moet gaan bemoeien met de uitspraken van rechters. Ik heb voldoende vertrouwen in rechters. En ik heb daar meer vertrouwen in dat er recht wordt gedaan dan dat een stel politici zich ermee gaat bemoeien.
Das fijn dat jij dat vind. Niet iedereen denkt er zo over en het lijkt erop dat de groep die vind dat er zwaarder gestraft moet worden nu het meest vertegenwoordigd is in onze volksvertegenwoordiging.
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:40 schreef trancethrust het volgende:
Gasten, jullie worden hier echt bijzonder kansloos getrolld.
No shit sherlock?
  zondag 8 augustus 2010 @ 13:51:51 #41
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_85006190
Swets, in de wet staan al dingen als 'Strafbaar met een boete van de zoveelste categorie of een minimale gevangenisstraf van zoveel maanden'
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 augustus 2010 @ 14:05:40 #42
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85006621
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Swets, in de wet staan al dingen als 'Strafbaar met een boete van de zoveelste categorie of een minimale gevangenisstraf van zoveel maanden'
Precies, dus wat is het probleem om minimum straffen aan te scherpen.
pi_85006695
quote:
Haalt het niet bij Cohen.

Cohen is meester.
  zondag 8 augustus 2010 @ 14:07:55 #44
66444 Lord_Vetinari
pi_85006705
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Precies, dus wat is het probleem om minimum straffen aan te scherpen.
Minimumstraffen moeten tot stand komen op basis van redelijke argumenten en weloverwogen discussie. Niet omdat Henk en Ingrid van om de hoek vinden dat degene die hun fiets gejat heeft, minstens 20 jaar de bak in moet.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 augustus 2010 @ 14:16:50 #45
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85007017
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Minimumstraffen moeten tot stand komen op basis van redelijke argumenten en weloverwogen discussie.
Minimum straffen zijn nu ook door de politiek vastgesteld, zoals alle wetten in Nederland.
quote:
Niet omdat Henk en Ingrid van om de hoek vinden dat degene die hun fiets gejat heeft, minstens 20 jaar de bak in moet.
Eh jawel. Of anders gezegd, omdat de volksvertegenwoordiging met de meerderheid dat vind.
pi_85007108
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 09:17 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

De Tweede Kamer kan als wetgevende macht inderdaad de strafbepaling beïnvloeden. Het lijkt mij alleen onwenselijk als de vrijheid van rechters steeds meer aan banden wordt gelegd door middel van bijvoorbeeld minimumstraffen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 augustus 2010 @ 14:20:10 #47
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85007130
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:19 schreef Verlichtend het volgende:

[..]

De Tweede Kamer kan als wetgevende macht inderdaad de strafbepaling beïnvloeden. Het lijkt mij alleen onwenselijk als de vrijheid van rechters steeds meer aan banden wordt gelegd door middel van bijvoorbeeld minimumstraffen.
Dat mag je vinden. Moet je dus stemmen op de partij die dat ook vind.
pi_85007207
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 05:48 schreef DrDentz het volgende:
Wilders geeft het onderbuikgevoel van veel nederlanders weer. Roemer is een goede cabaretier, maar verder is het helemaal niks, zeker geen politicus. De grootste populist van al die politici.
  zondag 8 augustus 2010 @ 14:27:19 #49
66444 Lord_Vetinari
pi_85007408
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:22 schreef Frano het volgende:

[..]

Wilders geeft het onderbuikgevoel van veel nederlanders weer. Roemer is een goede cabaretier, maar verder is het helemaal niks, zeker geen politicus. De grootste populist van al die politici.
En dat durf je te beweren in een topic met als TT 'Geert Wilders'? _O-
pi_85007511
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En dat durf je te beweren in een topic met als TT 'Geert Wilders'? _O-
Zoals je ziet inderdaad.. en wat is daar mis mee? Graag een uitleg, ik schijn je niet te snappen.
  zondag 8 augustus 2010 @ 14:38:02 #51
66444 Lord_Vetinari
pi_85007770
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:30 schreef Frano het volgende:

[..]

Zoals je ziet inderdaad.. en wat is daar mis mee? Graag een uitleg, ik schijn je niet te snappen.
Waarom verbaast me dat nou niet? Laat me raden: je hebt PVV gestemd?
pi_85008269
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Waarom verbaast me dat nou niet? Laat me raden: je hebt PVV gestemd?
Graag antwoord op mijn vraag in plaats van dit onzinnige gebazel. En nee, ik heb geen pvv gestemd....
pi_85008324
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:52 schreef Frano het volgende:

[..]

Graag antwoord op mijn vraag in plaats van dit onzinnige gebazel. En nee, ik heb geen pvv gestemd....
Zie je echt het probleem niet?
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 8 augustus 2010 @ 14:58:05 #54
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_85008516
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 05:48 schreef DrDentz het volgende:
Emile Roemer levert de helft van zijn inkomen in aan de SP ;)

Bij Links Lullen Recht Vullen moet je bij GroenLinks en met mindere mate bij de PvdA zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door Holograph op 08-08-2010 15:12:08 ]
pi_85012956
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:52 schreef Frano het volgende:

[..]

OK geen onderbouwing dus. punt weer gemaakt.
pi_85013099
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 17:03 schreef Frano het volgende:

[..]

OK geen onderbouwing dus. punt weer gemaakt.
Maar grappen zijn altijd minder leuk wanneer ze letterlijk uit worden gelegd :/
  zondag 8 augustus 2010 @ 17:09:38 #57
104871 remlof
Europees federalist
pi_85013152
Je wou een serieus antwoord op de vraag of Roemer cabaretier en de grootste populist onder de politici is? :')
pi_85013199
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 17:09 schreef remlof het volgende:
Je wou een serieus antwoord op de vraag of Roemer cabaretier en de grootste populist onder de politici is? :')
Ik dacht dat hij niet in zag waarom het zo grappig was die uitspraak te doen in een topic getiteld "Geert Wilders"
  zondag 8 augustus 2010 @ 17:13:18 #59
307755 Draai_kont
Nee heb je, ja kun je krijgen.
pi_85013263
Wilders, ik zeg doen. ^O^
Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Als een vrouw zich als een eikel gedraagt mag je dr als een eikel behandelen. gelijke rechten enzo.
  zondag 8 augustus 2010 @ 18:19:09 #60
306966 Linkerrijtje
Fan van Johan Derksen
pi_85015686
quote:
Niet luisteren naar Remlof, dat is een arrogante linksert. Wilders is momenteel het beste wat Nederland te bieden heeft.
  zondag 8 augustus 2010 @ 18:22:11 #61
66444 Lord_Vetinari
pi_85015799
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 18:19 schreef Linkerrijtje het volgende:

[..]

Wilders is momenteel het beste wat Nederland te bieden heeft.
pi_85015828
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 18:19 schreef Linkerrijtje het volgende:

[..]

Niet luisteren naar Remlof, dat is een arrogante linksert. Wilders is momenteel het beste wat Nederland te bieden heeft.
En pvv-stemmers zijn niet zo naïf als die linkse boomknuffelaars
pi_85017002
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 14:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Minimumstraffen moeten tot stand komen op basis van redelijke argumenten en weloverwogen discussie. Niet omdat Henk en Ingrid van om de hoek vinden dat degene die hun fiets gejat heeft, minstens 20 jaar de bak in moet.
En als Ingrid vermoord is?
Je maakt er nu zélf een karikatuur van. Van de website:
quote:
Om maar een paar voorbeelden te noemen. Verkrachting: minstens 10 jaar gevangenisstraf.
Wie nogmaals in de fout gaat (recidive) gaat voor minstens 20 jaar achter de tralies. Voor
zware mishandeling niet zoals nu maximaal 8 jaar cel, maar maximaal 20 jaar. Na drie zware
geweldsmisdrijven levenslang; three strikes you’re out.
Is dit nu zo'n bizar voorstel?
Ik zou er zelf aan toe willen voegen dat er daarnaast ook gekeken moet worden naar herintegratie indien iemand vroeg of laat weer op vrije voeten komt. Die begeleiding moet er zijn. Op dat punt geeft de PVV onvoldoende thuis. Maar waarom zou je daar niet over kunnen onderhandelen en een voorstel doen waarin én gekeken wordt naar evenredige straffen opleggen én reïntegratie nadat de straf is uitgezeten?
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:01:14 #64
295457 TomLievense
pi_85019503
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 12:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ga op de vraag in als je wil :)
Goed, je hebt gelijk dat ze deel uit maken van onze democratie. Maar zelf hebben ze geen democratische structuur, zelf zijn ze dus niet democratisch.
pi_85019653
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 18:22 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

En pvv-stemmers zijn niet zo naïf als die linkse boomknuffelaars
bestaan die boomknuffelaars eigenlijk wel...
ik zie ze niet... ik lees er niks over .... niks op tv..
is het geloof in het bestaan ervan zoiets als geloven in het bestaan van kabouters:

een fantasie.... een mythe voor naïeve lieden ?

pi_85019830
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

bestaan die boomknuffelaars eigenlijk wel...
ik zie ze niet... ik lees er niks over .... niks op tv..
is het geloof in het bestaan ervan zoiets als geloven in het bestaan van kabouters:

een fantasie.... een mythe voor naïeve lieden ?

[ afbeelding ]

het was ironisch bedoeld
pi_85019874
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:01 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Goed, je hebt gelijk dat ze deel uit maken van onze democratie. Maar zelf hebben ze geen democratische structuur, zelf zijn ze dus niet democratisch.
die vrouw die 4 baby's vermoordde.. die maakt ook deel uit van de democratie.
De interne clubstructuur is ondemocratisch.. Grote Geert is de Grote Leider
Maar de PVV wilt ook de democratie uithollen.. door mensen van bepaalde etnische afkomsten en een zekere religie burgerrechten af te willen pakken en stellen dat zij geen of minder recht hebben om in Nederland te existeren.. Hardstikke anti-democratisch
pi_85019936
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:08 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

het was ironisch bedoeld
ah.. dus je erkent dat ze niet bestaan ?
pi_85020007
Oja mijn vader zei net aan tafel tijdens het eten dat hij Geert Wilders goed vindt omdat die alle apen terug gaat sturen naar hun eigen land.
pi_85020281
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:10 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

ah.. dus je erkent dat ze niet bestaan ?
Nee ik lach om de contradictie. Pvv-stemmers die links van naiviteit betichten en ondertussen niet snappen dat ze keihard getrolled worden
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:28:53 #71
66444 Lord_Vetinari
pi_85020704
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:12 schreef DrDentz het volgende:
Oja mijn vader zei net aan tafel tijdens het eten dat hij Geert Wilders goed vindt omdat die alle apen terug gaat sturen naar hun eigen land.
Aha, werkloosheid kweken dus. Waar moeten dan al die verzorgers van de Apenheul gaan werken, he?
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:29:00 #72
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_85020711
quote:
Leuk, en heel erg grappig.

Slotje?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:29:16 #73
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_85020722
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Aha, werkloosheid kweken dus. Waar moeten dan al die verzorgers van de Apenheul gaan werken, he?
Niet op ingaan joh.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_85020814
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 19:49 schreef remlof het volgende:
Nee, hij is een door en door slechte xenofobe opportunist.
Zeg je ook alleen maar omdat jij je eigen mening niet kan vormen :')
Allen maar janken wat anderen jou voor doen.
Laat me raden jij bent zo'n Paars Plus rakker ?
Ook in moeilijke tijden.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:39:05 #75
104871 remlof
Europees federalist
pi_85021169
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Zeg je ook alleen maar omdat jij je eigen mening niet kan vormen :')
Allen maar janken wat anderen jou voor doen.
Laat me raden jij bent zo'n Paars Plus rakker ?
Dat ìs mijn eigen mening. En PaarsPlus had ik inderdaad prima gevonden.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:45:31 #76
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_85021506
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat ìs mijn eigen mening. En PaarsPlus had ik inderdaad prima gevonden.
Maar jij schoffeert mensen die een andere mening hebben.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:47:23 #77
104871 remlof
Europees federalist
pi_85021592
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nee hoor, alleen mensen die de rechtsstaat willen uithollen. Want die is mij heilig.
pi_85021738
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Gelukkig doet de Pvv dat niet?
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:50:37 #79
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_85021760
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:47 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee hoor, alleen mensen die de rechtsstaat willen uithollen. Want die is mij heilig.
En jij denkt dat de individuele pvv stemmer dat onderuit gaat halen?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_85021840
quote:
is je vader een apenhater dan ?
chimpansees zijn beste leuke apen hoor... en slimmer dan sommige vaders.
orangoetangs lijken me ook zo wijs...
niet doen... leerzame wezens .... leuk ook voor kinderen in die dierentuinen
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:52:08 #81
104871 remlof
Europees federalist
pi_85021841
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:50 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Gelukkig doet de Pvv dat niet?
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

En jij denkt dat de individuele pvv stemmer dat onderuit gaat halen?
Het staat wel in dat vod dat ze een partijprogramma noemen, dus kennelijk onderschrijven de PVV-stemmers dat.
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:56:21 #82
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_85022080
Waarom wordt dit topic niet gesloten??
Vreemd!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  zondag 8 augustus 2010 @ 20:57:32 #83
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_85022138
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:52 schreef remlof het volgende:

[..]

[..]

Het staat wel in dat vod dat ze een partijprogramma noemen, dus kennelijk onderschrijven de PVV-stemmers dat.
Ah, dus als je op de PVV stemt ben je het met alles wat de PVV zegt eens?

Job Cohen vindt dat Moslimmannen gerust hun Moslimvrouw mogen discrimineren (er is schijnbaar behoefte in de Moslimgemeenschap om vrouwen te discrimineren dus), wil dat zeggen dat alle PvdA-stemmers het eens zijn met deze stelling?

Hopelijk niet...
pi_85022184
quote:
Klinkt als indoctrinatie
soms licht ontvlambaar
pi_85022237
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:56 schreef Henk-B het volgende:
Waarom wordt dit topic niet gesloten??
Vreemd!
Er zijn ook mensen met een andere mening dan elitair links hè.
pi_85022336
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:58 schreef alsoveryhippyish het volgende:

[..]

Klinkt als indoctrinatie
klinkt als een wijs man die tenminste begrijpt hoe het werkt daar bij die hoge heren
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:02:03 #87
104871 remlof
Europees federalist
pi_85022361
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:57 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ah, dus als je op de PVV stemt ben je het met alles wat de PVV zegt eens?

Job Cohen vindt dat Moslimmannen gerust hun Moslimvrouw mogen discrimineren (er is schijnbaar behoefte in de Moslimgemeenschap om vrouwen te discrimineren dus), wil dat zeggen dat alle PvdA-stemmers het eens zijn met deze stelling?

Hopelijk niet...
Nee hoor, de PvdA is tegen elke vorm van discriminatie. Dat kan je van de PVV niet zeggen :')
pi_85022380
Geert wilders zegt weleens leuke dingen waar ik het mee eens ben zoals dat we de ontwikkelingshulp moeten stoppen. Maar zodra die begint over buitenlanders is het een pussy volgens mij is hij bang voor donkere kleuren,

Ieder mens is evenveel waard, van mij mogen ze de criminele buitenlanders maar ook die bekrompen nederlanders allemaal in polen droppen.. Of beter nog in Friesland :P
soms licht ontvlambaar
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:02:54 #89
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_85022408
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 20:59 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen met een andere mening dan elitair links hè.
Grappig. Dit is niets anders dan een schoffering jegens de gekleurde mens. Ik neem aan dat hier tegen opgetreden wordt. Mods?? Anyone?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:04:54 #90
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_85022533
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:02 schreef remlof het volgende:

[..]

Nee hoor, de PvdA is tegen elke vorm van discriminatie. Dat kan je van de PVV niet zeggen :')
Nininini, Cohen vindt dat Moslims hun vrouw mogen discrimineren.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:07:03 #91
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_85022629
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:02 schreef remlof het volgende:

[..]

Ah, als dat zo zou zijn, hoe komt Job Cohen dan bij dit soort stellingen?

Veel Moslims denken dat ze alleen maar rechten hebben, en dat ze geen plichten hebben. De PvdA onderstreept dat. Lijkt me toch ook redelijk 'discriminatie'?
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:10:06 #92
104871 remlof
Europees federalist
pi_85022762
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:04 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nininini, Cohen vindt dat Moslims hun vrouw mogen discrimineren.
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:07 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ah, als dat zo zou zijn, hoe komt Job Cohen dan bij dit soort stellingen?

Veel Moslims denken dat ze alleen maar rechten hebben, en dat ze geen plichten hebben. De PvdA onderstreept dat. Lijkt me toch ook redelijk 'discriminatie'?
Vertel mij maar eens waar dat staat dan in het PvdA programma .
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:11:41 #93
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_85022833
Waarom is dit topic nog open??

We hebben een centraal topic????

Vreemd!
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:12:24 #94
104871 remlof
Europees federalist
pi_85022868
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:11 schreef Henk-B het volgende:
Waarom is dit topic nog open??

We hebben een centraal topic????

Vreemd!
Waar is dat dan?
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:13:45 #95
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_85022942
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:12 schreef remlof het volgende:

[..]

Waar is dat dan?
[Centraal] PVV - Partij voor de Vrijheid
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:14:46 #96
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_85022999
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:10 schreef remlof het volgende:

[..]

[..]

Dat staat er niet in, net zo goed het niet in het PVV programma staat dat alle Moslims uit Europa moeten. Maar dat terzijde, die uitspraak van Cohen had ie (had ik gehoord) geschreven in zijn boek.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:14:56 #97
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_85023004
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:10 schreef remlof het volgende:

[..]

[..]

Dat zal vast niet in het programma staan, maar echter zie je dat het in de praktijk wel gebeurd, veelal onder PvdA bewind.

Daarbij is deze reactie nog steeds geen antwoord op mijn vraag; Hoe komt het dat Job Cohen het in zijn hoofd haalt om te stellen dat Moslimmannen gerust hun Moslimvrouw mogen discrimineren?
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:15:36 #98
104871 remlof
Europees federalist
pi_85023030
quote:
Dat is in VKZ, dit is POL.
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:15:58 #99
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_85023047
Ooow wacht even dan! :)
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:16:55 #100
104871 remlof
Europees federalist
pi_85023098
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:14 schreef Holograph het volgende:

[..]

Dat zal vast niet in het programma staan, maar echter zie je dat het in de praktijk wel gebeurd, veelal onder PvdA bewind.

Daarbij is deze reactie nog steeds geen antwoord op mijn vraag; Hoe komt het dat Job Cohen het in zijn hoofd haalt om te stellen dat Moslimmannen gerust hun Moslimvrouw mogen discrimineren?
Dat heeft hij nooit zo gezegd. Wel dat het soms verstandig is om bijvoorbeeld inburgeringscursussen gescheiden voor mannen en vrouwen te geven omdat anders de vrouwen niet komen opdagen en dus helemaal niet inburgeren.
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:21:51 #101
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_85023341
Waarom mogen deze topics niet??
En waarom blijft deze open??

Mark Rutte
Job Cohen
Emile Roemer
Alexander Pechtold

Onzin dus!!!
pi_85023345
Henk-B heeft gelijk!
pi_85023381
Henk-B voert een hetze jegens mijn persoontje.
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:23:10 #104
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_85023413
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:16 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat heeft hij nooit zo gezegd.
"We moeten accepteren dat orthodoxe moslims bewust hun vrouwen discrimineren", Job Cohen, Cleveringa-lezing; 2002
quote:
Wel dat het soms verstandig is om bijvoorbeeld inburgeringscursussen gescheiden voor mannen en vrouwen te geven omdat anders de vrouwen niet komen opdagen en dus helemaal niet inburgeren.
Ah, echter zie je dat ze juist segregeren door dit soort cursussen. Ik zeg: Assimileren, zoals men ook in Frankrijk doet. Ook Islamitische vrouwen hebben recht op emancipatie.
pi_85023416
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:22 schreef DrDentz het volgende:
Henk-B voert een hetze jegens mijn persoontje.
Je wordt gedemoniseerd!
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:24:11 #106
104871 remlof
Europees federalist
pi_85023464
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:21 schreef Henk-B het volgende:
Waarom mogen deze topics niet??
En waarom blijft deze open??

Mark Rutte
Job Cohen
Emile Roemer
Alexander Pechtold

Onzin dus!!!
Omdat hier nu een redelijke discussie wordt gevoerd en er momenteel geen algemeen actief Geert Wilders/PVV topic in POL is.

Die topics van jou heb je alleen geopend om te zieken en dat staan we niet toe.
pi_85023497
Jep. Als er iets met mij gebeurt kan Henk-B niet zeggen van "ik loste het schot niet". Nee, hij schiep het klimaat.
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:25:13 #108
104871 remlof
Europees federalist
pi_85023512
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:23 schreef Holograph het volgende:

[..]

"We moeten accepteren dat orthodoxe moslims bewust hun vrouwen discrimineren", Job Cohen, Cleveringa-lezing; 2002
[..]

Ah, echter zie je dat ze juist segregeren door dit soort cursussen. Ik zeg: Assimileren, zoals men ook in Frankrijk doet. Ook Islamitische vrouwen hebben recht op emancipatie.
Juist en dat bereik je alleen als ze naar die inburgeringscursussen komen. Als ze thuisblijven verbetert er helemaal niks aan hun situatie.
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:25:53 #109
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_85023545
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:24 schreef remlof het volgende:

[..]

Omdat hier nu een redelijke discussie wordt gevoerd en er momenteel geen algemeen actief Geert Wilders/PVV topic in POL is.

Die topics van jou heb je alleen geopend om te zieken en dat staan we niet toe.
Er kan ook een discussie gevoerd worden in de andere topics, de topics waren nog geen minuut open.
De OP was hetzelfde.

Vreemd!
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:27:44 #110
104871 remlof
Europees federalist
pi_85023626
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:25 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Er kan ook een discussie gevoerd worden in de andere topics, de topics waren nog geen minuut open.
De OP was hetzelfde.

Vreemd!
Bagger staan we niet toe, zeker niet in POL en dat weet jij ondertussen ook wel :*
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:28:39 #111
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_85023682
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:27 schreef remlof het volgende:

[..]

Bagger staan we niet toe, zeker niet in POL en dat weet jij ondertussen ook wel :*
Maar dan is het toch raar dat een topic met zo'n rare OP als deze open blijft?
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:29:06 #112
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_85023699
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:25 schreef remlof het volgende:

[..]

Juist en dat bereik je alleen als ze naar die inburgeringscursussen komen. Als ze thuisblijven verbetert er helemaal niks aan hun situatie.
En daar moet je dan ook druk achter zetten. Zeg bijvoorbeeld: Als je niet komt opdagen vervalt je bijstandsuitkering.

Nee zegt de PvdA, dat is zielig, en we moeten ze wel een warm welkom geven.

Overigens zou ik nog wel antwoord willen op het feit dat de PvdA niet zou discrimineren, maar dat Job Cohen wel discriminatie wel legitimeert.
pi_85023725
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:28 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Sorry mijn zoontje liet me niet op de pc :@
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:29:38 #114
104871 remlof
Europees federalist
pi_85023731
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:28 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Omdat hier een valide discussie ontstaan is. En als je niet kapt met het verzieken daarvan ontneem ik je even je postrechten.
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:30:22 #115
104871 remlof
Europees federalist
pi_85023767
Nee Mwana, op zo'n manier laten we het sluiten van een topic niet afdwingen.
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:31:22 #116
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_85023824
- kappen, hier moet je zijn: [POL FIETBEK] -

[ Bericht 84% gewijzigd door remlof op 08-08-2010 21:32:45 ]
pi_85023826
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:23 schreef Holograph het volgende:

[..]

[..]

Ja zo uit de context lijkt het natuurlijk heel wat :/
pi_85023981
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:30 schreef remlof het volgende:
Nee Mwana, op zo'n manier laten we het sluiten van een topic niet afdwingen.
Laat ik het zo zeggen: ik lees pagina 1 en pagina 3 en denk: hee we hadden toch het beleid om één centraal topic te houden voor GW/PVV.

Of heb ik dat zojuist gesloten? _O-
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:35:41 #119
104871 remlof
Europees federalist
pi_85024025
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:34 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen: ik lees pagina 1 en pagina 3 en denk: hee we hadden toch het beleid om één centraal topic te houden voor GW/PVV.

Of heb ik dat zojuist gesloten? _O-
Als je het linkje daarnaar hebt kunnen we daar verder wat mij betreft.
pi_85024174
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:35 schreef remlof het volgende:

[..]

Als je het linkje daarnaar hebt kunnen we daar verder wat mij betreft.
[CENTRAAL] [PVV] - Deel 29 - Waar de PVV groeit en groeit?

Stond iets te goed verstopt denk ik. :)
  zondag 8 augustus 2010 @ 21:39:14 #121
104871 remlof
Europees federalist
pi_85024199
Ok, daar verder dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')