"We moeten accepteren dat orthodoxe moslims bewust hun vrouwen discrimineren", Job Cohen, Cleveringa-lezing; 2002quote:
Ah, echter zie je dat ze juist segregeren door dit soort cursussen. Ik zeg: Assimileren, zoals men ook in Frankrijk doet. Ook Islamitische vrouwen hebben recht op emancipatie.quote:Wel dat het soms verstandig is om bijvoorbeeld inburgeringscursussen gescheiden voor mannen en vrouwen te geven omdat anders de vrouwen niet komen opdagen en dus helemaal niet inburgeren.
Je wordt gedemoniseerd!quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:22 schreef DrDentz het volgende:
Henk-B voert een hetze jegens mijn persoontje.
Omdat hier nu een redelijke discussie wordt gevoerd en er momenteel geen algemeen actief Geert Wilders/PVV topic in POL is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:21 schreef Henk-B het volgende:
Waarom mogen deze topics niet??
En waarom blijft deze open??
Mark Rutte
Job Cohen
Emile Roemer
Alexander Pechtold
Onzin dus!!!
Juist en dat bereik je alleen als ze naar die inburgeringscursussen komen. Als ze thuisblijven verbetert er helemaal niks aan hun situatie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:23 schreef Holograph het volgende:
[..]
"We moeten accepteren dat orthodoxe moslims bewust hun vrouwen discrimineren", Job Cohen, Cleveringa-lezing; 2002
[..]
Ah, echter zie je dat ze juist segregeren door dit soort cursussen. Ik zeg: Assimileren, zoals men ook in Frankrijk doet. Ook Islamitische vrouwen hebben recht op emancipatie.
Er kan ook een discussie gevoerd worden in de andere topics, de topics waren nog geen minuut open.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat hier nu een redelijke discussie wordt gevoerd en er momenteel geen algemeen actief Geert Wilders/PVV topic in POL is.
Die topics van jou heb je alleen geopend om te zieken en dat staan we niet toe.
Bagger staan we niet toe, zeker niet in POL en dat weet jij ondertussen ook welquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:25 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Er kan ook een discussie gevoerd worden in de andere topics, de topics waren nog geen minuut open.
De OP was hetzelfde.
Vreemd!
Maar dan is het toch raar dat een topic met zo'n rare OP als deze open blijft?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Bagger staan we niet toe, zeker niet in POL en dat weet jij ondertussen ook wel
En daar moet je dan ook druk achter zetten. Zeg bijvoorbeeld: Als je niet komt opdagen vervalt je bijstandsuitkering.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Juist en dat bereik je alleen als ze naar die inburgeringscursussen komen. Als ze thuisblijven verbetert er helemaal niks aan hun situatie.
Sorry mijn zoontje liet me niet op de pcquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:28 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Maar dan is het toch raar dat een topic met zo'n rare OP als deze open blijft?
Omdat hier een valide discussie ontstaan is. En als je niet kapt met het verzieken daarvan ontneem ik je even je postrechten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:28 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Maar dan is het toch raar dat een topic met zo'n rare OP als deze open blijft?
Ja zo uit de context lijkt het natuurlijk heel wat :/quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:23 schreef Holograph het volgende:
[..]
"We moeten accepteren dat orthodoxe moslims bewust hun vrouwen discrimineren", Job Cohen, Cleveringa-lezing; 2002
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik lees pagina 1 en pagina 3 en denk: hee we hadden toch het beleid om één centraal topic te houden voor GW/PVV.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:30 schreef remlof het volgende:
Nee Mwana, op zo'n manier laten we het sluiten van een topic niet afdwingen.
Als je het linkje daarnaar hebt kunnen we daar verder wat mij betreft.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik lees pagina 1 en pagina 3 en denk: hee we hadden toch het beleid om één centraal topic te houden voor GW/PVV.
Of heb ik dat zojuist gesloten?
[CENTRAAL] [PVV] - Deel 29 - Waar de PVV groeit en groeit?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je het linkje daarnaar hebt kunnen we daar verder wat mij betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |